24 Септември, 2020 16:30 23 216 33

Новата електрическа тротинетка от Honda идва у нас (цена и спецификации)

  • honda-
  • хонда-
  • ел. тротинетка-
  • esymo

Новата електрическа тротинетка от Honda идва у нас (цена и спецификации) - 1

Сигурно си спомняте робота ASIMO, който дори преди години посети България? Е, днес на ход е ново произведение под знака на Honda, чието име звучи по подобен начин – eSYMO (съкращение от e-Step Young Mobility). Модерният скутер пристига тази седмица и е идеално решение за градския трафик.

Новата електрическа тротинетка от Honda идва у нас (цена и спецификации)

Чист е като сълза, защото работи на електричество и с едно зареждане (отнема 3 часа) пробегът му достига до 25 километра. Толкова е и максималната му скорост – 25 км/ч. Предлага най-добрия в класа на високотехнологичните тротинетки комфорт и ще се справи дори и с неособено равните улици на София.

Новата електрическа тротинетка от Honda идва у нас (цена и спецификации)

Освен това неговата управлявана с лост спирачна система осигурява отлична безопасност. Докато маневрирате по тъмно, ще разчитате и на преден фар и стоп-светлина отзад. Осветен електронен дисплей информира „ездача“ за околната температура, заряда на батерията, както и за различните режими на управление.

Новата електрическа тротинетка от Honda идва у нас (цена и спецификации)

Допълнително предимство на eSYMO e възможността да променяме скоростта само с няколко клика. Скутерът остава абсолютно стабилен, когато не е в движение и е сгънат частично. От 1 799 лв. с ДДС започват цените на новата двуколесна Honda.

Характеристики:

- Големите колела, комбинирани с предно и задно окачване, осигуряват плавна езда и високи нива на комфорт
- Електронният дисплей показва ключовата за „ездача“ информация
- Спирачна система с допълнителен лост за максимална безопасност
- Лесен за съхранение, дори и у дома благодарение на интуитивния механизъм за сгъване
- Регулируеми по височина ръкохватки
- Лесно достъпен порт за зареждане

Новата електрическа тротинетка от Honda идва у нас (цена и спецификации)

Спецификации:

Маса: 12 кг
Макс. натоварване: 100 кг
Пробег с едно зареждане: 25 км
Време за зареждане: 3 ч
Задни светлини
Ръкохватки: 900 - 1085 мм
Размери сгънат: 105x14,5x32 см
Платформа:
430 мм, алуминий
Колела: отзад 200 мм, безвъздушни гуми

Новата електрическа тротинетка от Honda идва у нас (цена и спецификации)

Режими:

Пешеходен: 6 км/ч, 250 Вт
Екологичен: 20 км/ч, 300 Вт
Стандартен: 25 км/ч, 400 Вт
Спортен: 25 км/ч, 500 Вт
Настройки на скоростта: 6 / 20 / 25 км/ч
Макс. мощност: 500 Вт
Thumb контрол на ускорението (с палец)


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 48 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ха ха

    58 72 Отговор
    Само за убитаци.
  • 2 дедо

    137 30 Отговор
    Я си купих кола за 1200 лв. тея тротинетка ше ми продават за 1800 лв.!? Що има толко у нея, да не е направена от пачки по 100 лв!?

    Коментиран от #13

  • 3 YAMAHA 50cc

    63 26 Отговор
    Детски истории.
  • 4 КСХ

    126 6 Отговор
    Цената е прекалено висока за финансовите възможности на средностатистическия българин!
  • 5 123

    104 4 Отговор
    С тези параметри е доста скъп. Аналозите на лидери в бранша са двойно по-евтини. Например SEGWAY или XIAOMI. Малко са се пуснали по вълната. Все едно да се опитва Хонда да ми продава телефони Хонда с показатели на средни модели Самсунг или ИФон на двойна цена. Що не си правят колите с бензинови двигатели - там където им е силата?

    Коментиран от #10, #17

  • 6 qwerty

    29 8 Отговор
    нещо не ги карат тези тортинетки, само се ядосвам за изядените паркоместа заради тях. общината да вземе да потърси по някакъв начин компенсации за пропуснати ползи от фирмите, които я излъгаха.
  • 7 СТОЙО

    9 8 Отговор
    ХОНДА МАКЛАРЪН ЕМ ПЕ 44 най великата кола, сигурно и Левис Хамилтон ще кара вече такава ТРОТИНЕТКА а русата масажистка ще тича зад него с огромната раница
  • 8 Куку руку ку

    27 3 Отговор
    Стига бе, пълноразмерен сутер с двойна седалка и 65 км пробег, Vromos струваше 1600 лв преди няколко години

    Коментиран от #9

  • 9 Куку руку ку

    13 2 Отговор

    До коментар #8 от "Куку руку ку":

    Скутер
  • 10 8944

    31 16 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Xiaomi трябва да се понапънат за да извадят същото качество като Хондата, която като гледам е с амортисьори. Колега е е запален тротинеткаджия и ми се оплака от неговото шаоми - моделът, който наводни пазара. Друсало, усеща се всяка неравност като да ти изпадат пломбите. Нашите пътища не са пригодени за тия търтонетки. Кормилото се разлуфтвало след два месеца употреба, ходели при стругари да им правят втулки, че от Китай се чакало месец. Казва ми, "често горели контролни модули. И като си изсипал 800 лв, отново да се качиш на автобуса. Как да не те хване яд." Аз мисля, че да караш тротинетка в София е самоубийство.
  • 11 незнайко

    25 1 Отговор
    Тротинетката е с двигател от ХОВЪРБОРД !!! Един 10 инчов ховърборд има два двигателя по 350 вата !!! Ако ги сложим на тротинетка заедно с управлението правете сметка каква е цената !!! Ховърборд 10 инча струваше 900 лева !!! Сега се продава за 400 лева !!! КОЙ НЕНОРМАЛЕН ЩЕ СИ КУПИ ТРОТИНЕТКА ЗА 1799 ЛЕВА ??? За тази сума може да се направят 4 тротинетки !!! Търсете хората които се занимават с направа на такива устройства ако искате да ги притежавате на ниска цена !!!
  • 12 hmhmhm

    24 3 Отговор
    този малък амортесиор от пред и още по малкия от зад ако мислите че ще ви спасят от лунните кратери в София сте се излъгали. За Софийските улици пълен крос за съжаление аз карам скутер бензинов 125цц.
  • 13 2222222

    21 47 Отговор

    До коментар #2 от "дедо":

    Кола за 1200 лв не може да се купи ,купили сте си купчина метал не кола , цената на що годе нормална кола е около 11-15 хил лв , и престанете с тази заучена фраза нещо като струва от 500 до 2-3хил че ще си купите кола.Не сте оригинални .Написах за колко се купува кола.

    Коментиран от #15, #16, #19, #20

  • 14 Патето яки

    14 2 Отговор
    Ще и сложа зимни гуми зимъска.
  • 15 Hellish

    46 21 Отговор

    До коментар #13 от "2222222":

    Не говори глупости. Аз си взех БМВ за 1700 което няма точка ръжда не гори масло работи на газ и бензин. Ако ми се наложи върви с двеста, климатроника бачка, вози комфортно стои чудесно на пътя. Качвам се ходя на работа прибирам се. Въртя по 12-14 хиляди на година. До момента единственият проблем беше спукан маркуч, което отстраних на пътя за 5 минути.
    Кажи ми в този тържествен момент, какво ми липсва в моя здрав механичен автомобил, което го има е една пластмасова повърня наблъскана с електроника на която като и светнат лампите и умира. Или и ти си комплексар болен на темата имидж? Човека който оплюваш може да си е купил изряден стар автомобил който му върши работа.
    Масово на запад коли на 30 годишна възраст са по 8-10 хиляди евра, говоря за нормални модели в добро състояние. Ти за нео класика чувал ли си? Дали хубава лъскава Е34 не е по-гъзарска от някое тъпо пластмасово Рено или Дачия за 15 хиляди. Дали няма да ги убие и на комфорт и на пътно поведение за използваните материали в салона въобще няма да говоря.
    Кое е по добре 3.5-4 литров двигател от 80-те или 90-те или трицилиндров коптор 1.2.
    По-полека с тея крайни изказвания, бил си купил купчина метал. Ти за 15 като караш купчина пластмаса много велик ли стана?

    Коментиран от #23, #31, #33

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 минчо

    8 8 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Не знам дали знаеш че Хонда е японска марка.А ния който ти изброи са от КИТАЙ.РАЗЛИКАТА Е ОЧЕВИДНА.
  • 18 кинт

    16 8 Отговор
    Да ме простят екологично настроените хора, но ще заявя с пълното съзнание какво говоря, че производството на тези батерии и производството в заводите на така прехвалените тротинетки хабят повече енергия отколкото спестяват вредни емисии, Същото важи за новопроизведените автомобили, електроавтомобилите. Затова си карам таралясника дето е на 13 години, ремонтирам си го ако нещо се изкофти и съм по-еко от всеки яхнал тротинетка или ел-мобил.
  • 19 дедо

    15 2 Отговор

    До коментар #13 от "2222222":

    За три години съм сменявал само масло и филтри. Изминал съм около 36000 км. без никакъв проблем...ти ми кажи какво съм си купил, г-н Разбирач.
  • 20 gufi

    16 3 Отговор

    До коментар #13 от "2222222":

    за 3500 си взех С5 с газова уредба и до сега съм му навъртял 180000 км.За возиятя му да не говорим. Скоро ми се наложи да прибера една Дъфчия сандеро. Тази пласмасерка тропа като селска клюкарка.Жив го ожалих собственика.От 4 години на пазар ходя с тротинетка за 300 лева с оловни акумолатори.С предни и задни амортисьори и седалка. Минава 20-25 км. със скорост до 25 км час.
    Аз съм 120 кг и малко отгорре и бавно набира, ама после! Ходя и на работа с нея когато времето позволява и има големи тапи по пътищата.Тия километри на 5 -ицата ги навъртях за 5 години.Добре поддържана кола е много послушна.
  • 21 Роб на марката Хонда

    13 0 Отговор
    Ще тегля кредит и ще ям още по-малко. А, и ще започна трета работа, за да мога да си я купя! Все пак, денонощието е от 24 часа, кой е казал че животът трябва да се проспи! Сметката е проста - 3 работни смени по 8 работни часа. Не се става лесно човек!
  • 22 svfxdkgh

    8 3 Отговор
    Алоуууу Бай Ганьовци? Не сравнявайте тротинетката с автомобили с вътрешно горене. Това са различни неща с различно приложение. Ама можело това ама можело онова. Каквото може си го правите според изгледа от вашата камбанария. Това да си купиш скутер на ток дори и от 3500 не означава че не можеш да си имаш и автомобил за толкова. Това са абсолютно пенсионерски разсъждения. "Оууу ама това било много скъпо!" Като ти е скъпо не си го купуваш. "Оуууу ама тоя кухненски нож е много скъп. Струва 10 лева." Иначе един чипс е 3 лева ама това било много скъпо щото не се яде ама можеш да го ползваш с години. Я малко по-сериозно големи хора сте.
  • 23 дадф

    5 10 Отговор

    До коментар #15 от "Hellish":

    Купил си си морално остаряла кочина, защото нямаш пари. Такива като теб през ден ги дават по телевизията - я в дърво, я в канавката. Може да плюеш колкото си искаш Рено, ама ако се изджасаш в някое ново рено, шофьорът на реното ще слезе и ще се изтупа, а на теб ще ти вадят кормилна рейка от корема.
  • 24 type-R

    5 17 Отговор
    Каращите тротинетка или велосипед са идеални мишени за крадците. Който иска да го бият за едни 5 лв, да кара тази играчка. Истинските мъже се придвижват с кола!

    Коментиран от #26, #30

  • 25 Анализаторр

    1 1 Отговор
    Купувам!
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 сл4л4

    7 4 Отговор
    Скъпа играчка за завършени "политкоректняци".
    Преди седмица-две, един такъв с тротинетка, избръснати до синьо крачета, талибанска брадичка, розови гуменки и слишалки в ушите, от тарикатлък и гъзария така се изпльоска на прав, равен и празен път, та се разхвърчаха слушалки, телефони и една гуменка.
    Хората от страни се спуснаха да го свестяват. Хем го питат дали всичко е наред, хем се смеят до пръсване.
    Ел-велосипед разбирам, макар и той да не е кой знае какво, дете, тинейджър на тротинетка също бих приел (дето се вика, не се е наиграло още),но мъж метър и 90 да се почекне на такова нещо е меко казано смешно. Говори са сериозни, ментални проблеми.
  • 28 iwan

    4 0 Отговор
    време е да летим стига с тези тротонетки
  • 29 Пешо

    9 0 Отговор
    Аз имам ел. тротинетка Segway-Ninebot от 2 години. Купих я за 1200лв, но в момента вече струват около 800. Има абсолютно същите показатели като тази на Хонда. Аз лично я използвам, защото работя в центъра на София и с нея се придвижвам бързо, ефективно, безплатно и не мисля къде ще паркирам.
    Цената на Хондата е неоправдана и е абсолютно извън пазара. Моята тротинетка е много качествена и не е мръднала за изминати 1200 км. Изчислил съм, че за да си избия парите за тротинетката от икономия на гориво за колата, трябва да мина около 5000 км. Това значи, че трябва да я карам 10 години. Това едва ли ще се случи, защото батерията ще издъхне дълго преди този момент. Тоест тази играчка е просто удобство, а с цената на Хондата е абсолютно невъзможно да се изплати.
  • 30 Не го помня, качи мъ зад завоя

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "type-R":

    Те са идеална мишена и за автомобилистите ;) Пък ако ти се играе - слез от колата и му вземи и парите :)
  • 31 Jonsy

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Hellish":

    Караш кочина и се самозаблуждаваш!
    Не неокласика, а неоскрап!
    п.п. относно тротинетките - забавление за деца, не са удачни като средство за транспорт, освен, че ще се задушиш с изгорели газове може и да се пречукаш.
  • 32 Марката продава

    0 1 Отговор
    като Фолксваген, пълен боклук, ама го купуват тъпанарите.
  • 33 Голям Слон

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Hellish":

    Започна да се хвалиш и да сравняваш несравними неща. Какво общо има тротинетката с 30 годишната кола, която притежаваш? Нищо. В прекия и преносния смисъл. Имаш автомобил. Подържаш автомобил. Плащаш застраховки, винетки, обслужване, ремонти, сини зони, зелени зони, седиш в трафик, чудиш се къде да паркираш вечер. С тротинетката такива проблеми нямаш. Да, вали те дъжд, пече те слънце, духа те вятър. Но си спестяваш куп други проблеми. Разбира се, и аз съм на мнение, че 1800 лева е твърде скъпо нещо, когато за същите параметри плащаш 700 в някой магазин за такава техника и си свиркаш. И след 2 години следващата тротинетка. Аз имам такова чудо, но е без батерии :-))) Не ме е страх да се движа. Кеф ми гимнастика, кеф удобства. Когато ми трябва мотоциклет - паля го. Когато искам автомобил - отварям гаража и потеглям. Кара ми се велосипед? Няма проблем... Бъдете мислещи хора, а не прости консуматори, които си мислят, че са излъгали Господ и целия свят с покупка на нещо, което е било автомобил преди още да се родят.