19 Май, 2021 14:50 3 522 73

Tesla започва производство в Европа още през тази година

  • tesla-
  • завод-
  • германия

Мъск посети завода в Германия

Tesla започва производство в Европа още през тази година - 1
Снимка: Tesla

Илон Мъск посети завода на Tesla в Германия и пред местни медии обяви, че производството в него може да стартира още преди края на тази година. Строежът на фабриката бе започнат през месец май 2020 година и според Мъск вече е почти готов.

Според различни източници Мъск е пристигнал в Германия на 16 май и е пропуснал срещата си с министъра на икономиката, труда и енергетиката или я е отложил. Както е известно, административната част е по-големият проблем за Tesla, като заводът все още не е получил част от разрешителните.

Tesla започва производство в Европа още през тази година

Изглежда това няма да е проблем за Мъск и хората му, тъй като се очаква фабриката да заработи преди да вземе нужните разрешителни, тъй като те отнемат години и само ще забавят производството. В едно от интервютата си, Мъск заяви, че според него ще е по-добре ако има по-малко бюрокрация.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сега разбрахте ли?

    15 8 Отговор
    Ето защо Тесла няма да има проблеми да увеличава производството с 50% дори при големи обеми, както се съмняваха антиелектриците и обясняваха че било лесно когато миналата година си продавал един автомобил, догодина да продадеш два и да имаш 100% ръст. Сега когато Тесла няма абсолютно никакви проблеми с финансирането на строежа на нови заводи, единствено пазара ще е ограничаващия фактор, когато заработят фабриките в Берлин и Тексас. Към момента търсенето е по-голямо от възможностите за производство.

    Коментиран от #2, #36

  • 2 Гост

    11 20 Отговор

    До коментар #1 от "Сега разбрахте ли?":

    Започва работа декември и го пишат тази година.
    Колко хора могат да си позволят кола за 70 000 €, която има пробег 500 км? Колко хора ще намерят някой друг автомобил за по-евтин и по-практичен?

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Хмммм

    13 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Кое е 70 хиляди евро? Модел 3 и Модел У са далеч под тази цена и получват 9 хиляди евро субсидия! Модел С няма да се произвежда в началото в Берлин! Може би на по-късен етап! Но няма кола за 70 хиляди евро!

    Коментиран от #6

  • 4 гост

    13 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Еми в Китай миналата година се намериха близо 200 000 такива мераклии !! При бвп на глава от населението под 10 000 евро !! За тази година се очертават поне 60% повече ! В Европа за твое сведение този показател е над 30 000 на глава , тоест чакай поне 3 пъти повече , хаха !!

    Коментиран от #7

  • 5 DrivingPleasure

    9 10 Отговор
    Да ама не, потвърди, че старта се отлага, възможно е да почне преди края на годината, но е малко вероятно - по-скоро говорим за догодина. А как точно в Германия ще започне производство без всички разрештелни това само неговия болен мозък знае.
    Тепърва има да си решава проблемите с профсъюзите. Това не му е Китай, където става каквото каже партийния другар и те назначават за милонер. Това е Германия и се работи по правилата.

    Коментиран от #8, #10

  • 6 Гост

    6 6 Отговор

    До коментар #3 от "Хмммм":

    Под тази цена но с базов пакет, който никой не ще.

    Коментиран от #9

  • 7 Гост

    9 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Милионерите са крайно число. Като си накупуват играчките, после какво? Аз и ти ли ще станем милионери?

    Коментиран от #12, #13, #16

  • 8 Гост

    5 7 Отговор

    До коментар #5 от "DrivingPleasure":

    Той ще наеме работници с тюрбани, за да докара цена на пазара. Там такива има бол. После клиентите ще карат Тесла с ориенталско качество.
  • 9 Хмммм

    8 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Не дрънкай глупости! Модел 3 Лонг Рейндж е 47 хиляди евро! Няма такъв пакет за какъвто пишеш! Тесла се продава комплетктована с всичко, доплаща се само теглич! И FSD, ако искаш! Можеш ли да обясниш за какъв пакет пишеш? 😂😂😂

    Коментиран от #50

  • 10 Само така си мислиш!

    2 8 Отговор

    До коментар #5 от "DrivingPleasure":

    Толкова си наивен, че нямаш равен. Да не мислиш че Илон Мъск е бил толкова зает да се среща с на обикновените строители на строителната площадка, че не му е останало време да се срещне с министъра на икономиката? Това беше поредният му гениален ход, като прехвърли топката в техни ръце да се оправят с репутацията си. Още при старта на строежа му бяха обещали, че през септември 2020-та ще си получи окончателното разрешително за строеж, а през юли ще започва производството. Илон Мъск отиде най-демонстративно, обяви че заводът му е построен, но германската бюрокрация го спира и си тръгна, оставяйки медиите да интерпретират фактите както си искат. За какво може да се среща с министъра за да слуша поредното оправдание? На него оправдания не му вършат работа. На него му трябват разрешителни и този министър да си свърши работата, както е обещал.

    Коментиран от #14, #51

  • 11 DrivingPleasure

    9 4 Отговор
    На тия с минусите точните думи на Светията им (абе кръстите ли се като му чиете името, любопитство) :D

    "Трудно е да се каже точно кога ще отворим фабриката. За да правим автомобили, е нужно всички парчета на пъзела да са на мястото си".
    ... трябваше да открие новата си "Гигафабрика" в Грюнхайде край Берлин на 1 юли, но Мъск потвърди, че това се отлага.
    И те така - ша чакате ;)
  • 12 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Милионерите не си купуват коли за 40-50 000 за твое съжаление , аза поне 3-4 пъти по-толкова !! Ако искаш в нета има предостатъчно клипове със собственици на Тесла именно от Китай , всичките са под 40 и работещи на заплата !! А в Европа също , скоро и в БГ ще гледаш какви "милионери" ще я карат , живеещи на квартира , хаха !!! От вчера между другото официално се продава в Румъния и Унгария , наред сме ние и Сърбия !! Честито да ти е , хахах !

    Коментиран от #52

  • 13 Тоз пък!

    6 6 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Май забрави че миналия месец Тесла модел 3 влезе в топ 5 на продажбите в Европа? Изпревари доста бедняшки модели по продажби. Да не твърдиш че в Европа милионерите са повече от бедняците?

    Коментиран от #53

  • 14 DrivingPleasure

    9 7 Отговор

    До коментар #10 от "Само така си мислиш!":

    Не е особено долюбван в Германия, медиите няма да нападнат министъра, а него. Още повече трябва да си цървул и половина да не идеш на уговорена среща от подобно ниво. Аз лично на такъв дребен тарикат няма да му подпиша нищо и ще го разигравам за всяко болтче във фабриката, да доказва, че отговаря на всички изисквания, за да се научи на малко уважение и към институцията и към реда, който държавата и населението са създали и следват.
  • 15 Turbo

    10 4 Отговор
    Реклама от Теслъ ТВ.Началото на строежа било май 2020 според Афрото.Тогава кой строеж спря съда в Германия на 15 февруари 2020 година?Как може да спреш февруари месец 2020 строеж,който е започнат през май 2020 ?Този пак се е напушил яко.
    Следват обещания ще ще ще за започване на производството в края на 2021 г. Ако им издадат обаче разрешение за ползване хахахаха

    Коментиран от #18

  • 16 гост

    6 9 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Виж какво , свери си най-после малко часовника и стига си ни карал тука да се заливаме от смях от глупостите ти !! 50 000 евро е СРЕДНА ГОДИШНА заплата в ЕС , това са малко повече от 4 000 евро на месец , тоест всеки над работник в завод я взима , дори медицински сестри в болница , за лекарите дори началната е повече !! Какви милионери , какви 5 лева , това да не ти е Раша , там верно са милиони , ама в тоалетната хартия рубли !!

    Коментиран от #17, #54

  • 17 DrivingPleasure

    11 4 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Чшшш сопри малко коня бе, хората казват, че да похарчиш над 10% от годишния си доход за кола е вече много. Викаш взимали 50 бона годишно и веднага търчат да ги дават за т'сли - баш така е ше знаеш.

    Коментиран от #19, #20, #21

  • 18 Толкова ли си наивен

    1 5 Отговор

    До коментар #15 от "Turbo":

    Нали не мислиш че Илон Мъск е написал тази статия, в която се казва че строежът е започнал май месец под псевдоним Галин Ганев? Май яко те тресе липсата на връзка с реалността! По света обикновено подготовката на терена и строителството са две напълно различни дейности. На този терен завършен през май месец 2020 година, може всяка година да се започва строеж на нова сграда до 2025 година. За начало на строеж на сграда, се приема изкопаването на основите и. Теренът може да е подготвен и преди 20 години.

    Коментиран от #25, #55

  • 19 Какво искаш да кажеш?

    5 8 Отговор

    До коментар #17 от "DrivingPleasure":

    Че германците масово карат автомобили, който струват 10% от годишната им заплата, тоест автомобили по 3-4 хиляди евро? Ти вярно съвсем си изтрещял! Понякога чак се чудя дали съм си вярваш на небивалиците в които се опитваш да ни убедиш?
  • 20 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #17 от "DrivingPleasure":

    А кой ти е казал , че тия хора дават 50 000 накуп ?? Ти за лизинг чувал ли си и имаш ли идея колко е за такава кола ??? Или пак ще сравняваме с кочината ?? И на всичкото отгоре това е цена преди субсидията !!!

    Коментиран от #56

  • 21 Хихи

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "DrivingPleasure":

    Е колко струва един Голф с екстрите? А един Кодиак? А един Пасат? Знаеш ли им цените? А от там си извади и разхода по бензин!

    Коментиран от #22

  • 22 DrivingPleasure

    7 5 Отговор

    До коментар #21 от "Хихи":

    да те Германците един през друг карат Голф ГТИ, даже му се мръщят и викат дайте ми Р-версията ;) 30 евроцента на зарядна и 20 кВ/100 колко ли да е по-евтино от дизелово голфче за 20к евра?

    P.S. средната възраст на автопарка е Германия е 10 години, нови коли се купуват предимно служебни. Само ганьо налива пари да се фука с 20 годишен "премиум"

    Коментиран от #23, #24, #27, #30

  • 23 Хихи

    7 5 Отговор

    До коментар #22 от "DrivingPleasure":

    Модел 3 SR +в Германия е 39900 евро! От там вадиш 9 хиляди евро субсидия и ти идва за 30 хиляди евро! С всички екстри и автопилот и кожа и т. н.! Ми то по-евтино от дизелово Голфче!
  • 24 гост

    4 6 Отговор

    До коментар #22 от "DrivingPleasure":

    Еми никой не ти е казал , че "един през друг" ще купуват Тесла ! В Германия се продават по 4-5 милиона коли годишно , един на 10 да избере Тесла са 400-500 000 !! Другите държави в Европа отделно , а те са още 4-5 пъти по толкова !
  • 25 Turbo

    6 4 Отговор

    До коментар #18 от "Толкова ли си наивен":

    На 15 февруари 2020 г. съдът в Германия спря СТРОЕЖА,а не разчистване на терена.
  • 26 Хихи

    6 3 Отговор
    Дайте да видим сега, каква друга кола може да се купи за 30 хиляди евро! И какво получаваш за тези пари? Модел 3 SR + е със задно, ускорение за 5.6 до 100 и 448 километра пробег! Най-икономичния от всички Модел 3! С кожа, автопилот, панорама и т. н.!

    Коментиран от #28, #57, #59

  • 27 гост

    4 6 Отговор

    До коментар #22 от "DrivingPleasure":

    Току що си направих труда да погледна лизинга на Голф за 31 000 евро в Германия със 10% начална вноска , която обикновено се покрива с връщане на стар автомобил до 10 години и 20% остатъчна стойност !! Месечната вноска за 84 месеца ( 5+2 години ) е 262 евро на месец !!! Шест месеца след като минем на евро такъв лизинг ще се предлага и в България !!! А от следващата година Тесла ще работи в Европа със собствена лизингова и застрахователна компания !! Тоест може да очакваш нещо като безлихвен лизинг до 5 години !! Та колко европееца могат да си позволят по 260 евро на месец при положение , че ще ги избият само от горивото и таксите за паркиране , че и двойно в някои градове ??? Хахаххаха , мъкаааа !!!

    Коментиран от #31, #58

  • 28 Дизела

    8 4 Отговор

    До коментар #26 от "Хихи":

    Нещо не виждам Тесли в България,май са продадени само около 100 бройки общо до сега.Март месец изпреварих една Тесла движеща се с 60 км/ч на автомагистрала Тракия.Нарочно намалих за да видя с каква скорост се движи.Пести ток горкия.
    Нашият град се напълни с Рено Зое,VW ID3 и хибриди на Тойота.Само такситата Тойота Prius са стотина.Защо нещо не се харчат Тесла?

    Коментиран от #29

  • 29 Хихи

    3 4 Отговор

    До коментар #28 от "Дизела":

    Аз нещо не съм виждал и магазин на Тесла в България? Ти виждал ли си? 😂😂
  • 30 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #22 от "DrivingPleasure":

    И след тия 7 години можеш да си смениш Тесла-та , а батерията и още ще е в ГАРАНЦИЯ , ти да видиш , хахахахах !!!
  • 31 Дизела

    7 5 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Лизинг се предлага и в България след 2000 година.Лихвата е 4-5 %.Взех Кади 2015 г за 60 месеца на лизинг за 500 лв месечно.Порше ауто си имат собствен лизинг.Връщаш старата вземаш новата.Лизинга си върви от много години,не са го измислили Тесла.Точно хитреца Мъск ще ти даде безлихвен лизинг,вярвай си.

    Коментиран от #32, #35

  • 32 Хихи

    5 4 Отговор

    До коментар #31 от "Дизела":

    Той, че е хитър, хитър е! Но по хитри от ФВ, няма! Не случайно ти искат пари за екстри като ел. стъкла на задните врати, че може и за предните да ти искат като екстра! 😂

    Коментиран от #33

  • 33 Дизела

    5 3 Отговор

    До коментар #32 от "Хихи":

    По коментара ти разбирам,че никога не си купувал VW на лизинг.Влез в сайта,намери налични автомобили на склад,виждаш оборудването и цената.Ако те устройва купуваш.Отнема около седмица време,да ти оформят документите,да регистрират колата и да я получиш.

    Коментиран от #34

  • 34 Хихи

    4 3 Отговор

    До коментар #33 от "Дизела":

    По принцип лизинга винаги е бил изгоден, за този който ти дава лизинга! За купувача, винаги е бил неизгоден! Но ти си свикнал да те е..ът!

    Коментиран от #60

  • 35 гост

    2 7 Отговор

    До коментар #31 от "Дизела":

    Ами лихвата на същото това Порше ауто в Германия е 1-1,5 % !!!!! Именно заради лева и банковите лихви в България !!! И също имат акции с безлихвен лизинг в Германия , както и много други марки !! Корейските особено са почти постоянни !! И кой ти е казал , че Тесла е измислила лизинга , твоята дружка се пънеше , че ще давали пари накуп !! А умрялото ти Кади на 5-тата година ще има поне два пъти по-ниска остатъчна стойност от Тесла , при една и съща покупна цена , кой мислиш ще може да даде по-добра цена за лизинг ???? Хахахах , знам че хич ви няма в сметките , ама поне си трайте !!

    Коментиран от #37, #61

  • 36 Пурко

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "Сега разбрахте ли?":

    А ти Събираш ли стотинки в касичката, за да си купиш една или ще продължаваш само пламенно като комсомолец да възхваляваш любимия си вожд и да бленуваш за таблетчето на колела вечер след полюция?!?
  • 37 Дизела

    6 4 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    Всички марки имат промоции.10%от цената за редовен клиент безплатно автокаско първата година, безлихвен лизинг,зимни гуми,каквото улучиш.
    Тесла на 5 години с издъхнала батерия струва 0 лева.Трябва да си луд да купиш Тесла втора употреба.За моето "умряло" Кади ми даваха 15 х.лв като първоначална вноска и ново Кади.Реших да си карам старото засега и да изчакам да пуснат лекотоварен хибрид,без значение от марката.

    Коментиран от #38, #40

  • 38 Хихи

    5 6 Отговор

    До коментар #37 от "Дизела":

    Ами виж цените, дали ще намериш Тесла на 5 години за нула лева? Батерия и мотор имат гаранция 8 години! Твоето Кади колко има гаранция? На Тесла е 8 години и 192 хиляди километра за по-големите батерии! ФВ това не го дават нали?
  • 39 Вълко Червенков

    3 3 Отговор
    Добрите врмена за германските каруцарски манифактури приключиха.Врагът,който ще ги довърши окончателно,се намести на тяхна територия.
  • 40 гост

    3 7 Отговор

    До коментар #37 от "Дизела":

    Еми карай си го , ти си свикнал да се мъчиш , хахахах !! А 5 годишна Тесла , само че Модел С И Х , щото 3 още няма на 5 години , струват от 39 000 до 65 000 и се продават като топъл хляб , при цена 70-85 000 като нови , тоест обезценка под 30% !! Демек след 2 години за 5 годишен Модел 3 чакай не по малко от 24-25 000 ЕВРО , тоест поне 3 ПЪТИ на умрялото ти Кади !! Ама ти пак си го карай , че не се знае докога , хахах !!

    Коментиран от #41

  • 41 Дизела

    7 3 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    Те може да се продават.Но дали има глупаци да ги купуват.Проверявам в мобиле.бг все едни у същи обяви стоят с месеци.Трябва да си много смел или глупав,за да купиш стара Тесла.После да се набуташ с една чанта пари за нова батерия.Щом гаранцията е 180 х.км,значи живота на батерията е толкова.

    Коментиран от #42, #43

  • 42 Хихи

    3 5 Отговор

    До коментар #41 от "Дизела":

    Хе хе, много си интересен! Защо гледаш България? В България, първо няма магазин, второ няма и сервиз, трето няма и мрежа за зареждане и т. н.! Но все пак, в България има повече Тесла от колкото индийската Тата (и те нямат магазин и сервиз у нас, а са на по-ниска цена)!

    Коментиран от #44

  • 43 Хихи

    5 3 Отговор

    До коментар #41 от "Дизела":

    По принцип в България и на водородните коли, много ще им падат цените! Те може да клонят към нула, след вноса!
  • 44 Дизела

    6 3 Отговор

    До коментар #42 от "Хихи":

    Защото живея и работя тук в България.Как вървят продажбите на Тесла втора употреба в Занзибар не ме интересува

    Коментиран от #45

  • 45 Хихи

    5 4 Отговор

    До коментар #44 от "Дизела":

    Ами и аз ти написах, че Тесла не продава в България! Какви продажби търсиш?

    Коментиран от #46

  • 46 Дизела

    7 1 Отговор

    До коментар #45 от "Хихи":

    Продават се,може да си поръчаш през интернет.Тези 100 Тесли регистрирани в България откъде са дошли?Тези в мобил.бг да не са от Марс?

    Коментиран от #48

  • 47 Дизела

    6 1 Отговор
    По точно регистрираните в Кат Тесли са 138,а в Мобил се предлагат 79 Тесли втора употреба.

    Коментиран от #49

  • 48 Хихи

    2 5 Отговор

    До коментар #46 от "Дизела":

    Ами купуват се от чужбина! Отиваш в Германия и купуваш! Пиша, че не се продават в България и нямат сервиз! Тогава се сещаш, че не се купуват от обикновени хора, а от фенове! Защото, ако ти даде грешка, разходите до сервиза са за твоя сметка! Но при сервизна мрежа, какъв е проблема продажбите да скочат?

    Коментиран от #62

  • 49 Хихи

    4 4 Отговор

    До коментар #47 от "Дизела":

    Виж колко регистрирани водородни Тойота Мирай има в България! Те се продават от доста години! Сигурно са повече от Тесла! 😂😂 Пак да напиша, че като за кола която няма представителство и сервизна мрежа в една държава, бройката е даже голяма!
  • 50 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Хмммм":

    Например за по-голяма батерия от най-малката, с която не можеш да мръднеш никъде извън града.
  • 51 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Само така си мислиш!":

    Още малко германският държавен апарат ще клекне пред един индустриалец хахахахаха За кого го мислиш? Май сериозно си се облъчил.
  • 52 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Ами да, всички ще караме Тесли за по 40 000. Какъв е проблема, щом работим за по 500€ на месец хахахахаха?
    Наред ти е да се бръкнеш 5000 лв за паспортизация на панелката си. После идва ред на новите цени на водата, както и на допълнителното вдигане на данъците, което ти гласят. Това ти е наред и е по-добре да се подготвиш от сега. Теслата става все по-недостижима.
  • 53 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Тоз пък!":

    Не, твърдя, че гл0паците заблудени от Тесла ТВ са повече от нормалните хора. Тесла е на дъното на всички положителни класации, което беше доказано с безброй статии в този форум.
  • 54 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Кл0ун@ на ефира ми каза да не ставам смешен хахахахахахах. 50000 € средна работна заплата в ЕС, и затова вдигнаха байрака че ги налазила кризата, нали хахахахахах Май изобщо не си в час, колко европейци останаха без домове и нямаха пари хляб да ядат. Колко народ се разбунтува, че гладуват и нямат доходи. Колко предпочетоха да си карат старите таратайки, вместо да си купят нова кола в кризата. Ама няма проблеми. Скоро Мъск ще изплаши ковида и кризата ще отмине. Всички ще почнат да си купуват Тесли за по 50000 , само трябва да спрат да ядат хляб и месо, че и техните цени станаха непоносими дори за европейците с високи заплати.
  • 55 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Толкова ли си наивен":

    Подготовката на терена не влизала във времето за строежа хахахахаха. Я питай строителите, не им ли плащат за подготовка на терена. Сега ще изкараш, че строежа започва от деня, в който почнат да правят покрива, нали хахахахаха. Ей големи нагаждачи ей!
  • 56 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Ти защо още нямаш Тесла, щом живееш и работиш в Норвегия? Не можа ли досега да отделиш някакви си 50 000, като ги изкарваш за година?
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Направо да се чудиш, кой купува Голфове, нали хахахахахаа
  • 59 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Хихи":

    Поредният ученик за когото колата е само едно ускорение. И няма нужда да си пишеш сам в статиите си че да ми триеш коментарите като не ти харесват.
  • 60 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "Хихи":

    Но при Мъск лизингът е винаги изгоден за зомбито, а Илон само губи от цялата работа. Той от едната си добрина ви ги подарява тия коли.
  • 61 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    Не разбрахме, ти кога смяташ да си вземеш Тесла на лизинг? От години говориш колко били хубави и изгодни, но самият ти никога не се навиваш да си вземеш Тесла.
  • 62 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #48 от "Хихи":

    Липсата на магазин в България не е проблема, заради който не се купуват Тесли тук. Хората с пари за Тесла ходят по 5 пъти на море в чужбина, но няма да могат да отидат до Германия, да си купят Тесла ли? Могат да отидат до там за всякаква друга кола, защо не и за Тесла. Не е магазина проблема. Опитай с друго оправдание.

    Коментиран от #64

  • 63 Милен

    2 3 Отговор
    Не мога да разбера тия злобни коментари на комплексирани ганьовци загрижили се за колите на Тесла. Дреме му на Мъск за пазара в бедната България. Тези коли се произвеждат за хора които могат да си позволят нова кола. Алтернатива на много марки и модели с ДВГ в Германия на същата цена. Разбира се че за най-обикновен работник са скъпи, ама то и пасата и бмв-то и много други са скъпи за тия хора. Но за счетоводител, адвокат, доктор и много други хора с различни фирми и дейности не са никак скъпи. Като сложиш субсидията и ДДС-то което ще си върнат си е много добре за високо технологична кола като тази. Вие не се безпокойте за него, а гледайте след 20 години като си купите тесла нов внос от Германия да е в добро състояние.

    Коментиран от #65

  • 64 Хихи

    0 3 Отговор

    До коментар #62 от "Гост":

    И кой ще тръгне да се занимава, да ти кара кола на сервиз в Германия бе к.ун? Толкова луди, малко се намират! Естествено, че е важно да имаш сервиз и магазин в града или поне държавата! Къде ви намират такива?

    Коментиран от #66, #67

  • 65 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "Милен":

    И аз не мога да разбера фанатизма на теслопоклонниците тук. Нито имат Тесла, нито скоро ще имат. Карат на тати дизела и броят стинки за нафта, ама големи еколози и защитници на природата. Че и плюят хората като тях самите.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #64 от "Хихи":

    Малко, малко, до тук 138 луди са се намерили да си купят Тесла за в България, без да им е проблем, че няма магазин и сервиз тук. Дали няма и други хора с пари в България, или просто те не са толкова скучаещи и комплексирани?

    Коментиран от #68

  • 68 Хихи

    0 4 Отговор

    До коментар #67 от "Гост":

    Айде, като отворят магазин и сервиз и ще гледаме дали продажбите ще се увеличат!

    Коментиран от #69

  • 69 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #68 от "Хихи":

    Те ще се увеличат и без да отворят магазин и сервиз. Още в края на тази година ще са повече отколкото са сега.
    Но като отворят някой ден магазин и сервиз, аз и ти пак няма да имаме пари за Тесла.

    Коментиран от #70

  • 70 Хихи

    0 5 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    За пари, можеш да говориш за себе си! Аз може и сега да имам!

    Коментиран от #72, #73

  • 71 Малеее

    1 0 Отговор
    Още първата я купувам! Само, че в следващия живот. Само за 70000 евро. Че то без пари направо. И ще си я държа на щепсъла като вързано куче на синджир. А ще си карам бричката за 2000 евро и ще си свиркам!
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "Хихи":

    Можеш, ама нямаш. Само приказваш.