След като по-рано тази седмица стана ясно, че колите на Teslaоборудвани с последната версия на FSD Beta не спират на знак стоп, сега компанията на Мъск отново е изправена пред проблем, който засяга над 800 хиляди коли.
Всички произведени Model S и Model X през тази и изминалата година, всички произведени Model 3 между 2017 и 2022 година, както и всички Model Y, произведени след 2020 година страдат от един и същ проблем, който може да не задейства звуковата сигнализация при непоставен колан по време на шофиране.
Проблемът е открит от Националната администрация по безопасност на движението в САЩ и ще бъде отстранен съвсем скоро, гарантират от Tesla. Хората на Мъск, казват, че проблема се появява само в някои случаи, а светлинна индикация върху таблото и допълнителна звукова индикация при достигане на скорост от 22км/ч все пак напомнят на водача да постави своя колан. Сервизната акция няма да изисква посещение на сервиз, а ще бъде извършена чрез онлайн ъпдейт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 макак така
Коментиран от #9
13:26 04.02.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 провинциалист
Коментиран от #6
13:46 04.02.2022
5 Къпан пор
13:46 04.02.2022
6 Именно де
До коментар #4 от "провинциалист":
Софтуера за пиукането на коланите е изкопиран от европейската версия умишлено или не и ще бъде оправен при следващия update по интернет. Това е всичко, което се е случило ама тук се опитват да го изкарат ужасния ужас и непоправим апокалипсис.Но в същото време, там откъдето са преписали статията днес има още две новини за Тесла, но и дума не се споменава за тях.
Едната е че е публикувана карта с планираните зарядни станции и Тесла смята да утрои техния брой за две години, което ще рече че след две години трябва да има около стотина хиляди зарядни колонки голяма част от които в Европа, където Тесла вече започна да дава достъп и на други марки да зареждат на техните колонки.
Другата новина е, че Тесла е започнала строежа на завод за катоди за батерии точно до завода в Тексас, за да затвори цикъла за производство на батерии и да спести много километри транспорт.
Коментиран от #14, #16
14:50 04.02.2022
7 Гост
15:05 04.02.2022
8 Реалист
15:06 04.02.2022
9 Наркос
До коментар #2 от "макак така":
Ужас много мразя разни пищялки в колата и даже спирам релето на мигача.15:21 04.02.2022
10 Къпан пор
Коментиран от #11, #12
15:30 04.02.2022
11 Гост
До коментар #10 от "Къпан пор":
Накладки забравят да сложат.Каруцата се разпознава като два мотоциклета.Патрулката се разпознава като враг и се атакува в японски стил Камикадзе.15:34 04.02.2022
12 Plameni
До коментар #10 от "Къпан пор":
Неслучайно всяка десета Тесла неможе да мине ТЮФ в ГерманияКоментиран от #15
15:36 04.02.2022
13 Механик
16:34 04.02.2022
14 Гост
До коментар #6 от "Именно де":
Само на катоди?Анодите от къде ще ги карат.16:35 04.02.2022
15 Гост
До коментар #12 от "Plameni":
Те и в България трудно ще минат ГТП.16:37 04.02.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Сигурно ще закъснее
До коментар #16 от "Гост":
Може да не направи 100 хиляди колонки до 2024 година, но да се надяваме че йонити дотогава ще успеят да направят 500-те зарядни станции, които обещаха за 2020 година и още не са направили.Тесла може и да закъснява със сроковете, защото винаги си поставя амбициозни цели, но въпреки това нямат стигане, защото другите едно, че нямат топки да си поставят високи цели, за да не им се сърдят инвеститорите, ако не ги постигнат, а от друга страна не могат да постигнат дори посредствените цели, които са си поставили.
Коментиран от #18
18:48 04.02.2022
18 Plameni
До коментар #17 от "Сигурно ще закъснее":
Илон Мъск търси доброволци20:04 04.02.2022
19 Опел кадет
09:54 05.02.2022
20 Новите
Коментиран от #21
10:03 05.02.2022
21 Ами какво чакаш?
До коментар #20 от "Новите":
Взимаш двете хиляди лв и вместо гърне отиваш да си купуваш една Лада и си решаваш проблемите веднъж завинаги. Може и Москвич. Даже ще ти останат и пари за гориво.Аман от мрънкачи. Все обясняват колко били хубави старите коли, ама карат нови, а не си карат старите.
10:38 05.02.2022
22 МАЛЕ ГОЛЯМ УЖАС ПРАВЯТ БОКЛУЦИ
Коментиран от #23
10:51 05.02.2022
23 Така е!
До коментар #22 от "МАЛЕ ГОЛЯМ УЖАС ПРАВЯТ БОКЛУЦИ":
Това е изключително огромен дефект. Това да не ти пилка колана е супер супер супер излагация. Трябва веднага да ги спрат от движение и да ги претопят и да платят по един милион обезщетения на клиентите че не им пиука колана докато не вдигнеш 20 километра в час. Ами ако се блъснеш с 5 км в час в някое кошче може да ти бъдат нанесени жестоки травми до живот.Нищо, че при челни удари, шофьорът излиза след 10 секунди от автомобила без видими травми, докато шофьора в другия автомобил умира от травмите си.
Това не го виждате, нали? Важното е да се плюе с големи букви.
Коментиран от #37
13:24 05.02.2022
24 Гост
17:55 05.02.2022
25 Гост
19:57 05.02.2022
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Turbo
До коментар #28 от "Гост":
Няма да ти отговори тесльо хахахаха защото знае,че си прав,но няма топки да си признае.22:46 05.02.2022
30 Turbo
До коментар #27 от "Прав си":
Кога ще започне производството на Тесла в Гига Берлин?Започна вече трета година от началото на разчистване на терена на 17 януари 2020 г.Три години ще стигнат ли?Какво стана с времето за строеж от една година?Май пак даде грешна прогноза.10:54 06.02.2022
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Отговорът е прост
Нали ти казах, че ще дадат екологичното разрешително, заради което на 17 януари 2020-та спряха изсичането на дърветата, чак след като започне реалното производство на автомобили?
Засега са произвели 2500 автомобила там, но все още не са получили онова същото окончателно екологично разрешително, което беше необходимо за получаване на разрешително за строеж и започване на изсичане на дърветата.
Дали пък не съм познал? Спорът беше и дали Тесла достатъчно бързо може да строи фабрики и дали може да строи средно по фабрика годишно до 2030 година, за да произвежда тогава 20 милиона годишно и да поддържа средногодишен ръст на продажбите.
Е очевидно, че може. Не стига че построи две фабрики за две години, но и постигна 83% ръст на продажбите дори без да ги отваря, само от разширението на старите фабрики, като смята да постигне още 50% ръст тази година само от старите фабрики.
Тоест ако днес започне да строи 3 фабрики и строителството отнеме 3 години, пак ще строи фабрика на година. Елементарна математика, която трудно схващаш.
Единствената ми грешка беше, че си мислех че търсенето ще ги спъне да продават по толкова, а не производството, но очевидно съм грешил и засега 3-4 милиона продажби не са проблем, ако могат да ги произведат.
Коментиран от #33
12:25 06.02.2022
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Няма какво да извъртам
До коментар #33 от "Turbo":
Произведени ли са 2500 автомобила или не са?Май ти извърташ значенията на думите? Това че не са продадени е съвсем отделен въпрос. За да ги продадат пак се изисква разрешение, което германците скоро няма да дадат, защото им отиде автомобилната промишленост и имиджа и те го знаят много добре.
15:24 06.02.2022
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Язе
До коментар #23 от "Така е!":
От птп до птп има голяма разлика.Вземи една тесла и се удари челно с 100км в нещо да видиш колко ще си невредим.18:53 06.02.2022