В средата на месец януари ви разказахме историята на дама от САЩ, която получи своята чисто нова Tesla без накладки, а от сервиза на марката ѝ заявиха, че стържещият звук, който колата издава е съвсем нормален за спирачките на този модел. Сега подобна история отново се появи в интернет, но разказана от друг човек, който също е изпитал подобни проблеми със своята Tesla Model Y Performance.
Мъжът на име Алекс получил своят електромобил на 28 декември 2021 година и единственият проблем, който забелязал с колата си, била неправилно поставена закачалка от шофьорската страна. От Tesla бързо се погрижили за този проблем и всичко било нормално или поне на пръв поглед.
Малко след това Алекс започнал да чува странен звук от задната страна на колата докато спира. На 9 февруари звукът бил толкова силен, че мъжът решил да махне гумата и да провери сам какво се случва. Именно тогава открил, че една от накладките липсва и апаратът е наранил диска, търкайки се в него.
От сервизния център на Tesla решили проблема като поставили друга накладка в колата и заявили, че може да шофира без да се притеснява. Няколко дни по-късно, обаче, предупреждение за опасно ниско ниво на спирачна течност принудило Алекс отново да се върне в сервиза, където колата останала за още няколко дни. От Tesla все още нямат официална позиция за двата случая, но това е вторият път в който се появява подобен проблем свързан със спирачките.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Благой
Такава некадърност..
10:15 28.02.2022
2 АМЕРИКАНСКИ УЖАС КАТО САМОЛЕТИТЕ БОИНГ
10:15 28.02.2022
3 gost
10:16 28.02.2022
4 джамбаз Мъск
10:16 28.02.2022
5 АБВ
10:18 28.02.2022
6 оля
10:26 28.02.2022
7 Ракета Мъск
10:32 28.02.2022
8 гост
10:47 28.02.2022
9 Someone
11:29 28.02.2022
10 Гост
14:30 28.02.2022
11 тъп ганчо
Нали до вчера тука коментиращите ганчовски професори твърдяха че в ел колите нямали такива неща. Само качваш се и караш
Коментиран от #12
18:16 28.02.2022
12 Така е!
До коментар #11 от "тъп ганчо":
Очевидно е, че можеш да караш цял месец и без спирачки, без да се пребиеш и дори без да разбереш първите дни, когато караш електрически автомобил, който обикновено спира с регенеративно спиране."Мъжът на име Алекс получил своят електромобил на 28 декември 2021 година и единственият проблем, който забелязал с колата си, била неправилно поставена закачалка от шофьорската страна.....
На 9 февруари звукът бил толкова силен, че мъжът решил да махне гумата и да провери сам какво се случва."
Ти можеш ли да караш толкова време без накладка и да не разбереш? Както виждаш проблем със спирането не е имало, а само с шума. И Това е performance версията която ускорява най-бързо и очевидно се нуждае от добри спирачки.
Коментиран от #14
23:31 28.02.2022
13 vincent
11:27 04.03.2022
14 ЧУРУК
До коментар #12 от "Така е!":
Регенеративното спиране е ефективно при скорост над 7 или 8 км. в час. Под тази скорост се задействат хидравличните спирачки. Затова задирането на диска се е проточило толкова много във времето - хидравличната спирачка се използва минимално.23:18 05.03.2022
15 Митко
12:01 08.03.2022