Собственикът на сградата на завода Packard пропусна крайния срок за разрушаването ѝ градът вероятно ще трябва да разчисти руините за сметка на данъкоплатците. Тъжната история на изоставената фабрика на Packard взе неочакван обрат, когато собственикът ѝ, перуанският бизнесмен Фернандо Палазуело, пропусна крайния срок 21 април 2022 г., определен от съда в Детройт, за да събори сградата.
Градските власти потвърдиха пред местния новинарски канал Click on Detroit, че крайният срок е изтекъл и какво ще се случи след това не е ясно. Властите в Детройт може да се наложи да го направят сами и да таксуват на Palazuelo за работата по-късно.
Заводът Packard, който беше празен от десетилетия, имаше лошата слава, че е една от най-големите индустриални руини в света. Разрушаването му е много по-трудно и много по-скъпо, отколкото изглежда: експертите оценяват цената на контролираната ликвидация на сградата на 10 милиона долара. Сега, събирането на този дълг от Паласуело може да бъде сериозен проблем за градските власти.
По един или друг начин дните на фабриката са преброени. Повечето местни жители го смятат за трън в очите: страхуват се, че децата им ще нахлуят в сградата и ще бъдат наранени, а през нощта там се заселват маргинални елементи.
Паласуело мълчи, но преди това критикува градските власти, че не подкрепят амбициозните му планове за развитие, които включват жилищни, търговски, индустриални и арт пространства.
Той дори планирал да построи писта за картинг на мястото. Бизнесменът твърди, че е инвестирал около 7 милиона долара в имот, който е закупил за 405 000 долара на търг в окръг Уейн през 2013 г.
Единственото светло място през последните години от живота на тази сграда е, че през 2021 г. базираните в Детройт Wallace Guitars си партнираха с Jeep, за да пуснат китара с тематика на Detroit City of Cars. Инструментът е издълбан от 100-годишен бор, взет от руините на фабриката.
Ще припомним, че Packard е американска марка луксозни автомобили, произвеждана от Packard Motor Car Company в Детройт, Мичиган, САЩ. Автомобилите се произвеждат там от 1899 до 1958 г. Packard-ите послужиха като източник на вдъхновение за създаването на моделите GAZ-13 и ZIL-111.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анджело
Коментиран от #13
10:47 03.05.2022
2 Мюмюн (Майкал)
Коментиран от #11
10:48 03.05.2022
3 ето
10:50 03.05.2022
4 Брабинеца
Коментиран от #5
11:05 03.05.2022
5 Kirqki
До коментар #4 от "Брабинеца":
Колега пише се релокиратКоментиран от #12
11:16 03.05.2022
6 Динко от Янбол
11:34 03.05.2022
7 Дааа
Коментиран от #9
12:05 03.05.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Хаха
До коментар #7 от "Дааа":
След 21 години упорит труд дворецът (Тадж Махал) бил построен. Архитекта докладвал на царя. Той "значи утре ще мога да го покажа на любимата си жена?" Архитекта: "уви, трябва да премахнем всички дървени скелета, ще трябва още година." Царят: "каквооо, я кажете на моя народ, че му подарявам всичкия дървен материал". На следващата сутрин около двореца не е имало нито една дъска.14:42 03.05.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Chukan Kirilov
До коментар #5 от "Kirqki":
Кольо Цонев, Цоньо Колев - все тая, майна18:55 03.05.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 копейката
Коментиран от #19, #20
00:11 04.05.2022
16 Йеронимус БОШ
07:47 04.05.2022
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 комунист
До коментар #15 от "копейката":
Капитализмът е еднакво гнил навсякъде по света. И за двата завода все той е виновен. Ха, соросоид се прави на умен, не ви се получава, някак. Най ви бива да се излагате.15:31 04.05.2022
20 Случаен
До коментар #15 от "копейката":
Завода на Москвич е собственост на Рено и дсокоро произвеждаше сандеро, логан и аркана. Административната сграда и тя стои.20:30 04.05.2022
21 Този коментар е премахнат от модератор.