Mercedes разполага с платформа за електромобилност MEA (Модулна електрическа архитектура), предназначена за големи автомобили като EQS и EQE. Но какво да кажем за по-компактните модели? Специално за тях германците създават архитектурата MMA (Mercedes Modular Architecture).
Компанията вижда особен интерес към сегмента на компактните електрически превозни средства, считайки го за доста печеливш. Днес EQA и EQB , създадени на бензиновата платформа MFA2, се представители на марката в този клас. През 2024 г. семейството Entry Luxury ще дебютира на MMA архитектурата, която вероятно ще замени сегашния EQA / EQB.
Това обаче ще бъдат електрически превозни средства от съвсем различно ниво, много по-евтини, но технологично напреднали. Техническият директор Маркус Шефер потвърди това:
„Нашите MMA платформени превозни средства ще бъдат базирани на софтуерната архитектура MB.OS и ще са налични през 2024 г. Те ще използват много от иновациите, произтичащи от технологичната програма, която е в основата на Vision EQXX. Но вместо седем, ние планираме да предложим четири модела в този сегмент.”
Не изключваме, че първородният модел на MMA платформата може да стане отличен конкурент на Volkswagen ID.3 . Това най-вероятно ще бъде второто поколение на EQA. Освен това се очаква освен хечбек в семейството да се появи седан, наследникът на EQB и евентуално спортен автомобил.
Припомняме, че в допълнение към компактните електрически автомобили се планира да бъдат пуснати и доста големи модели. Например електрическият всъдеход EQG , който не само ще запази разпознаваемия дизайн на прочутия Gelendvagen, но и ще бъде на рама.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Айде
11:26 02.06.2022
2 жеоаяь
Коментиран от #4
11:35 02.06.2022
3 6Х6
12:13 02.06.2022
4 Друго е важното
До коментар #2 от "жеоаяь":
Важното е че ще е по-евтин от бензинов модел и света ще премине на ток. Тогава войните за енергийни ресурси от изкопаеми горива ще станат безсмислени.Коментиран от #5
12:51 02.06.2022
5 гтожфаъ
До коментар #4 от "Друго е важното":
А да, забравих, че електричките ще станат по-евтиния ваниант, не защото тяхната цена ще намалее, а защото тази на бензинките ще се повиши. Накрая и двата варианта ще са скъпи и недостъпни за "простолюдието". Но продължавайте като Годо да чакате евтините електрички, с които да се возите с тока от евтините панели на покрива на зарядната станция.14:04 02.06.2022
6 Машала
Коментиран от #7, #8
14:26 02.06.2022
7 На времето
До коментар #6 от "Машала":
баща ми купи Москвич408 за 4500лв. при 120лв. заплата. Разбира се имаше вноска на 6 години от 1500лв.16:19 02.06.2022
8 БМДТ БМДТ
До коментар #6 от "Машала":
Вместо да седиш и да пишеш във форумите, намери начин да изкарваш повече пари.За сравнение Москвич Алеко беше 13 200 лева, а Лада 2107 беше 12 500 лева. И това при средна заплата от 280 лева. Минималната беше 140 лева. Да не пропуснем и вноска от 1500 за n на брой години.
Да посмятаме другарю, кое е по - лесно да се купи Мерцедеса, или Москвича?
10:43 04.06.2022
9 Амж
19:36 04.06.2022