BMW Group обяви днес, че се присъединява към нарастващия брой автомобилни производители, които ще възприемат стандарта на зареждане North American Charging Standard (NACS), разработен от Tesla. Това ще се случи единствено при електрическите и електрифицираните автомобили, които групата продава в Северна Америка и няма да засегне европейските модели.
Това означава, че от началото на 2025 г. автомобилите, продавани от BMW, Mini и Rolls-Royce, ще излизат от завода с възможност да използват същите зарядни станции като автомобилите на Tesla. Освен това те ще могат да намират местата за зареждане на Supercharger чрез дисплея на автомобила си, а собствениците ще могат да извършват свързаните с тях плащания чрез приложението на своята марка.
"С шест напълно електрически модела на BMW, MINI и Rolls-Royce, които вече се предлагат на американския пазар, и още повече, които предстоят, наш основен приоритет е да гарантираме, че нашите водачи имат лесен достъп до надеждно и бързо зареждане", каза Себастиан Макензен, президент и главен изпълнителен директор на BMW за Северна Америка. "Това споразумение е най-новото в нашите дългогодишни и непрекъснати усилия за разширяване на възможностите за зареждане за нашите клиенти, тъй като продължаваме по пътя към електрификацията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гот е
Досега автомобилните производители продаваха автомобилите си с малка надценка, а после те държаха абониран да им плащаш големи суми за поддръжка и смяна на консумативи, като нарочно правят автомобилите все по-сложни и чупливи, за да спечелят повече от след продажбената поддръжка отколкото от самата продажба.
Сега обаче Тесла ги издокара да продават автомобилите си с ниска надценка и дори на загуба, а след това да ги абонират за зареждане при Тесла. Само след няколко години Тесла ще е спечелила от всеки продаден електромобил на конкуренцията повече, отколкото самият производител е спечелил от производството и продажбата.
18:59 18.10.2023
2 Бен тен
Коментиран от #3
07:05 19.10.2023
3 И не само
До коментар #2 от "Бен тен":
Няма да забравя подигравките и на антиелектриците тук, както и въпросите им коя друга автомобилна марка има собствени бензиностанции и защо било нужно това? Това било съвсем различен бизнес и не било работа на Тесла.Имаше и други които настояваха, че това било задължение на държавите и трябвало да има политика за броя и мястото на зарядните станции.
Те са обаче предвиди всички пречки, проблеми и подводни камъни за бързото масово навлизане на електромобилите, реши голяма част от тях и е подготвена за проблемите през следващите 10 години.
Вече са осигурени батерии за производство на 20 милиона електромобила годишна през 2030 година, собствено производство на 3 тераватчаса батерии с осигурени материали за тях за същата година плюс договори за доставка на огромни количества батерии от всички големи световни производители. Скоро ще продават и батерии на останалите, които и да построят заводи няма да имат материали за батерии.
11:40 19.10.2023
4 Койчо
13:28 19.10.2023
5 Нема начин
Коментиран от #6
02:22 20.10.2023
6 Гост
До коментар #5 от "Нема начин":
Баба ти ще се разпадне21:19 21.10.2023