Avvenire представи много необичаен и в същото време изненадващо достъпен триколесен роудстър Leggera, предлаган за четирицифрена сума в долари. Въпреки това колата се произвежда и в по-модерни и скъпи модификации.
Спортната версия със задно предаване е оборудвана с един двигател с мощност 4 kW, осигуряващ 260 Нм въртящ момент. Бюджетният роудстър ускорява от нула до 50 км/ч за 4.2 секунди и достига максимална скорост от 100 км/ч.
Пробегът му е 105 км с едно зареждане на 4.6 kWh литиева батерия. Тази базова версия струва само $11 995, но първите 100 купувачи, които платят изцяло новото си возило, ще го получат за $9 999.
Версията Deluxe със задвижване на всички колела е оборудвана с два двигателя с мощност от 4 kW всеки, които осигуряват максимална скорост от 110 км/ч и време за ускорение от нула до 50 км/ч за 2.3 секунди.
С едно зареждане пробегът достига 145 км. Комплектът включва и два комплекта гуми: за асфалт и за офроуд. Но за тази опция ще трябва да платите $20 999. Във върховата модификация Ultimate мощността на всеки от двата двигателя е увеличена до 5 киловата.
В резултат на това въртящият момент достига 500 Нм, а времето за ускорение до 50 км/ч е намалено до 1.7 секунди. 10 kWh батерия осигурява 205 км шофиране с едно зареждане. Тази топ версия струва 34 995 долара. Доставките на роудстъра са планирани да започнат през май 2024 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ПоКУРко
11:34 05.01.2024
2 Майсторът 🐷 на Илюзиите
11:38 05.01.2024
3 Така Така
Коментиран от #4
11:39 05.01.2024
4 Майсторът 🐷 на Илюзиите
До коментар #3 от "Така Така":
Еми зависи под какъв ъгъл ще го погледнеш пич! По вероятно е "старт ъп" който опипва пазара. Младите хора са доста по отворени към "електрическото" бъдеще. В тези си варианти едва ли ще добие голям пазар, но - на второ четене ще се наместят към нишата. Платежоспособния пазар поема всякакви "новости". Виж - такъв като нашия където властват три основни тенденции - прекалено богати и луксозни, твърде дърводелски прагматични и токива дето карат една кола "цял живот" - едва ли ще приеме това нещо.Коментиран от #9
11:44 05.01.2024
5 Какъф офроуд бе, батко?
11:47 05.01.2024
6 Съдията Дред
Коментиран от #8, #14
11:48 05.01.2024
7 Картинг без едно колело
11:49 05.01.2024
8 Майсторът 🐷 на Илюзиите
До коментар #6 от "Съдията Дред":
Със соевото лате изкърти мивката пич - право в десетката! Инак с плажа - имам същия проблем. 5 - 6 км по горска пътека или по кофти път, като за последните три - само крос. Винаги съм мислил за "евтина" кросарка - примерно 250 кк ама тук няма дори и дръти. Намират се някакви развалини в Мобиле-тоу но са скръбни. Миналата година видях един младок с "ново" Симсон-че и направо ме просълзи! Веднага ми напомни една от първите ми моторетки - "полицейската" МЗ-ка! Спомени!Коментиран от #10
11:59 05.01.2024
9 Пазарът
До коментар #4 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":
Той пазарът е отворен за новости, но тази новост не е особено нова. Историята помни неща от времето на БМВ Изета, минеш през електрическите революции Сегуей и Рено Туизи и стигнеш до Ситроен Ами.И това са подобни "новости", които ми идват на ум без да се напъвам особено. Смятай колко още има. И никоя не е направила някаква революция, така че вероятността това да го постигне е близо до нула. Дори няма да споменаване, че Канам/Бомбардие и Морган предлагат спортни теиколки от десетилетия. Дори мотоциклетния производител имаше по едно време Ексбоу или нещо подобно, а може и още да го предлага. Бензинови, но триколки за забавление.
Коментиран от #12
12:08 05.01.2024
10 Бъги
До коментар #8 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":
Китайско бъги за няколко хиляди лева е прилично предложение. Може и АТВ.12:09 05.01.2024
11 Е-бъги
Коментиран от #13
12:26 05.01.2024
12 Майсторът 🐷 на Илюзиите
До коментар #9 от "Пазарът":
Бомбардие-то съм го споменал в първия си пост. Страхотна машина. Преди години имах щастието да тествам два-три месеца един Ренегад и трябва да ти кажа, че са клас. Успоредно тествах и Поларис, ама - отстъпваше. Сега, както е казал колагата - може да пасне за любителите на соево лате? Едно е сигурно - в момента е ни рак ни риба - за моторджии е афиф, за бедни - те много родстари не купуват, а колкото до тези с възможности - точно това им е евтин кич. Все пак - нека пробват. Кой знае?12:47 05.01.2024
13 Майсторът 🐷 на Илюзиите
До коментар #11 от "Е-бъги":
Пак по времето дето казвам един Несебърски измамник стоеше пред избора за Бомбардие. Предпочете за бизнеса си да си купи китайщини - щото -по тънки. Да де, ама след месец чакаше на митницата контейнера със буталата и сегментите за китайчетата. Та съм малко предпазлив за китайските "аналози". Както и за колите, така и за моторетките.12:51 05.01.2024
14 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #6 от "Съдията Дред":
"Пелтекът" от ул. "Суходолска"-София, си правеше такива триколки преди близо 60 години...Уникален български технически гений, но не се "разбираше" с комунистическата власт.19:59 05.01.2024