Caviar обяви ексклузивна модификация на очилата за смесена реалност Apple Vision Pro. Джаджата ще се предлага в първокласни и благородни материали, като също така ще получи една интересна промяна в дизайна.
Според Caviar, когато са създавали луксозната джаджа, дизайнерите са били вдъхновени от сгъваемите очила на Tom Ford и от ски маската на Gucci, опитвайки се да направят очилата с добавена реалност „не само връх в технологиите, но и в модата“. Корпусът на устройството е тапициран с кожа и 18-каратово злато.
В същото време дизайнът на притурката вече включва шарнирен капак за външния екран. Caviar вярва, че ще помогне на тези, които не искат очите им да се виждат с помощта на функцията EyeSight. За тези, които не ги интересува това, има възможност за изключване или отваряне на „клапата“.
Лентата за глава и вътрешната подплата са изработени от кожа, обработена от британската марка Connolly. Тази компания е известна с доставката на материали за производството на автомобили Rolls-Royce.
Apple Vision Pro CVR Edition ще бъде пуснат в продажба в началото на следващата година в ограничено издание от 24 броя. Цената на джаджата е достъпна само при поискване, но порталът Wccftech съобщава, че устройството ще струва 40 000 долара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 анчо
11:23 26.03.2024