Според Late Finance, китайската компания BYD има средна нетна печалба от около 1 250 долара от продажбата на всяка кола. Tesla, от друга страна, печели повече от 8 250 долара на автомобил, въз основа на нетен доход от 14.9 милиарда долара и продажби на 1.81 милиона автомобила през 2023 година.
Това показва, че BYD не са толкова алчни, колкото tesla и се опитват да печелят от голям обем продажби. BYD е продала 2 706 075 автомобила в Китай миналата година, следвана от Tesla с 603 664 автомобила. За справка, продажбите на Leapmotor, който заема десетото място, възлизат на 144 155 единици.
Въпреки ниското ниво на печалба през 2023 г., BYD всъщност увеличава нивото на печалба в сравнение с предходни години. От края на 2019 година паричните резерви на BYD са се увеличили осем пъти.
Според анализатори, до 2021 година компанията всъщност не е печелила пари от продажба на автомобили. И през 2022 година изведнъж достига ниво на печалба от около 750 долара на автомобил, което още малко и ще бъде удвоено.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 АйСеГа
Коментиран от #4, #10
14:13 10.04.2024
2 Мдаааа
14:22 10.04.2024
3 Госあ
Коментиран от #6
14:28 10.04.2024
4 Гост
До коментар #1 от "АйСеГа":
Какви техологии може да има в онази Тислъ, на чиято снимка акумулаторът беше запънат с бамбуков сап?14:32 10.04.2024
5 определено
Коментиран от #20
14:46 10.04.2024
6 Хахахаха
До коментар #3 от "Госあ":
Не може да бъде! А едно време твърдеше, че електричките не могат да оправят въздуха в градовете?Коментиран от #8
15:47 10.04.2024
7 Правилно
16:15 10.04.2024
8 Госあ
До коментар #6 от "Хахахаха":
Винаги съм твърдял, че прехода от хибриди към водород е по екологичен и продължавам да го твърдя. Относно в въздуха в градовете, винаги съм твърдял че гражданите трябва да бъдат мотивирани да ползват градски транспорт и таксита, а относно градския транспорт, винаги съм твърдял че е най добре да бъде електрифициран. Дори смятам, че електробусите действително са полезни, а също и такситата с батерии може би са окей. Смятам, че Китай твърде много залитнаха в електромобилите, вместо да възприемат концепцията да хибридните двигатели и водородната инфраструктура, въпреки че единственият htgr реактор, който работи за индустриални цели и зарежда мрежата както с електричество, така и с водород е в Китай. Не мога да кажа на бялото-черно, обаче за качеството на въздуха в градовете и ролята на електромобилите, но те в никакъв случай не решават въпроса с отделянето на въглеродни емисии в глобален мащаб и пораждат въпроси относно рециклиранетоКоментиран от #9, #11
17:03 10.04.2024
9 Госあ
До коментар #8 от "Госあ":
Разбира се, не трябва да се преекспонира и ролята на електромобилите за качеството на въздуха (няма как да не се съглася че я има), защото в големите градове на Китай се ограничи и работата на тецовете на въглища, която беше заместена от газ и АЕЦ, в някои области около пустинните региони действително са изградени огромни соларни и вятърни паркове, но оставам скептичен за тяхното кпд. Другото, което бих споделил като негативно впечатление е, че за разлика от Токио, китайците използват повече автомобили и задръстванията са доста по-големи.17:17 10.04.2024
10 бай Даньо
До коментар #1 от "АйСеГа":
Малко не си в час . В една съвременна кола има 50-60 микропроцесора и милиони редове код ....18:43 10.04.2024
11 бай Даньо
До коментар #8 от "Госあ":
Едно от малкото неща които се съгласявам с Мъск че водорада е стюпид! Коли с водород винаги ще са скъпи заради проблема със съхранението и още по големите рискове на водорода. Виж за камиони, самолети, градски транспорт може би. Простолюдието наистина трябва да се отучава от личния автомобил , жалко за Ганчо че тъкмо се качи на БМБ-то....18:51 10.04.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.