Нидерландското студио KCPerformance кръстоса скоростната кутия PDK с класически автомобил Porsche. Т.нар. Restomods, базирани на спортни автомобили Porsche 911, се правят от мнозина в наши дни, но дори и в тази ниша се намериха майстори, които успяха да изненадат пазара.
Компанията KCPerformance обяви проект за усъвършенстване на класическите немски двуврати автомобили с двигател с въздушно охлаждане, като предлагат той да бъде оборудван със собствената PDK роботизирана трансмисия на марката.
„Роботът“ обикновено се комбинира само с модерни двигатели, но сега ново ноу-хау успя да го накара да работи с двигател, който си е направо древен по днешните стандарти. KCPerformance проектира и произвежда своя собствена адаптерна плоча за свързване на двигателя и трансмисията.
Специалистите на компанията инсталират и нов маховик с интегриран сензор за положение на коляновия вал и електронно контролирано тяло на дросела. Самото тяло на дросела е част от Porsche, но използва педал от E90 BMW 3er.
В допълнение към електронната дроселна клапа, KCPerformance оборудва двигателя с усъвършенствано впръскване на гориво и електронно запалване, както и с няколко други сензора. Тунинг специалистите са готови да актуализират всяка програма за управление на двигателя и скоростната кутия, осигурявайки както плавни реакции, така и най-агресивните настройки в духа на GT3 RS.
Ако искате да запазите интериора в първоначалното му състояние, KCPerformance може да остави оригиналния лост за смяна на скоростите Tiptronic или да инсталира по-модерен PDK селектор, а ако инсталирате модерен волан, можете да използвате лостчета за превключване от кормилото.
На студиото бяха необходими 1500 часа, за да внедри първата PDK трансмисия, но сега конвертирането на клиентски машини ще отнема много по-малко време. Няма да е евтино - инсталирането на роботизирана скоростна кутия на класическо Porsche 911 ще струва 50 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 карчи
Коментиран от #2, #5
09:50 13.05.2024
2 Те всичко
До коментар #1 от "карчи":
Извращават вече .12:44 13.05.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Добруджанец
17:48 13.05.2024
5 Ами
До коментар #1 от "карчи":
могат го. И ако прегледаш свтовните коментари, вкл и от Германия, всички са впечатлени от голямия технологичен майсторлък на холандците, пардон - нидерландците.Само ние питаме "Що тъй?"
Ние не хвалим никога никого, щот сме най-великите...
Коментиран от #6
12:30 14.05.2024
6 Никой не
До коментар #5 от "Ами":
оспорва, че е постижение още повече за не-заводска външна фирма да свърже и подкара PDK кутия със старо "аналогово" ЕКУ!!! Въпросът е наистина защо е необходимо това??? 99% от хората каращи класики, търсят именно механичното усещане за поведение и водене на МПС!!!14:14 14.05.2024
7 БАЙО
21:07 14.05.2024
8 Гошу
14:13 15.05.2024
9 незнайко
14:40 21.05.2024