5 Ноември, 2024 09:38 24 861 39

Осемцилиндровите мотоциклети Great Wall бяха разпродадени за 15 минути

  • great wall-
  • souo-
  • мотоциклет

Great Wall Souo дебютира през май, но продажбите започнаха тази седмица

Осемцилиндровите мотоциклети Great Wall бяха разпродадени за 15 минути - 1

В социалните мрежи на концерна беше обявено, че и трите модификации са намерили купувачи почти моментално. Версията Founder Edition беше разпродадена за 4.5 минути, версията S2000GL - за пет минути, а най-дълго продължиха онлайн продажбите на S2000ST - 15 минути и 34 секунди. Лудият интерес към мотоциклетите Great Wall се обяснява с ограничените серии, които са съответно 88, 140 и 60 броя. Така първата партида се състои от само 288 екземпляра.

Мотоциклетът Great Wall Souo дебютира през май, но продажбите започнаха тази седмица. Особеността на този мотоциклет е хоризонтално опозитния осемцилиндров двигател с обем 2.0 литра. Агрегатът произвежда 154 конски сили и 190 Нм въртящ момент. Задвижването към задното колело се предава чрез осемстепенна преселективна роботизирана скоростна кутия.

Осемцилиндровите мотоциклети Great Wall бяха разпродадени за 15 минути

Разработването на луксозен туристически мотоциклет е инициатива на основателя на Great Wall. Китайските инженери избират необичаен силов тракт и не спестяват от екстри. Мотоциклетът има мощна медийна система с 12.3-инчов екран, четирибутални спирачки Brembo, адаптивни амортисьори, отопляеми седалки и кормило, както и пълен списък с електронни асистенти.

Мотоциклетът Great Wall Souo в никакъв случай не е евтин: цените варират от 219 до 289 хиляди юана (30.7 - 40.6 хиляди долара). За същите пари в Китай може да се купи огромния SUV Tank 400 frame! Въпреки това най-скъпата версия на мотора с тираж от 88 броя беше разпродадена най-бързо, така че китайските клиенти са готови за още екземпляри.

Осемцилиндровите мотоциклети Great Wall бяха разпродадени за 15 минути


Поставете оценка:
Оценка 4 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бала

    34 9 Отговор
    Хамериканците са ги изкупили :)

    Коментиран от #31, #33

  • 2 Това вече

    14 26 Отговор
    Не е мотор
  • 3 карчи

    73 10 Отговор
    А в САЩ "Harley-Davidson" загуби минимум 30% от клиентите си през последните 1-2 години заради "събудената" политика, която започна да прокарва, демек да ориентира марката, към джендър"ценостите"!?
  • 4 ЯМБОЛИЯ

    28 81 Отговор
    Цар на моторите си остава Харли Дейвидсън завинаги. Той е класика. Особено когато се кара по ROUTE 66 в АМЕРИКА.

    Коментиран от #5, #7, #20, #24

  • 5 Класика мласика

    56 8 Отговор

    До коментар #4 от "ЯМБОЛИЯ":

    Още от майка си тези мотори имат кусур. Горят масло. Колко сме ги мъчили целия сервиз, е не става и не става. И не казвай че не ставаме ние, няма да хване

    Коментиран от #17, #35

  • 6 редник

    51 7 Отговор
    /...хоризонтално опозитния осемцилиндров двигател.../

    Едно време му казваха боксер...

    Коментиран от #8, #9, #11, #12, #19, #22

  • 7 Ония с фордо

    64 5 Отговор

    До коментар #4 от "ЯМБОЛИЯ":

    Тава е само имидж създаден от филмите - особено с това с Път 66 . Най-доброто в този клас е Хонда Голд Уинг и не само .
    Но всеки си има предпочитания .

    Коментиран от #10

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Ония с фордо

    3 2 Отговор
    мото;икблет , Мото;иклетът , 3 същоте пари .....
  • 16 Дейвид

    11 9 Отговор
    Браво, прилича на американски!
  • 17 Аребре

    34 15 Отговор

    До коментар #5 от "Класика мласика":

    Изостанали американци , нищо ново не могат да направят.
    Руснаците били тъпи защото правели ЛАДА .
    Тогава и американците са такива щото правят още Харли.
  • 18 Да преценим мащаба

    15 7 Отговор
    Милиарден Китай с 1.5 милиона милионери в зелено купил 288 мотоциклета. От тях поне половината никога няма да се карат.
  • 19 Когато превеждаш от руски

    16 9 Отговор

    До коментар #6 от "редник":

    Когато превеждаш от руски така става. На английски си е flat eight или H8. Копие на Honda Goldwing, който е flat six.
  • 20 Българин

    21 8 Отговор

    До коментар #4 от "ЯМБОЛИЯ":

    Харли се кара в момента от дъгообразните не мъже и жени

    Коментиран от #34

  • 21 еййй

    5 2 Отговор
    язък ..
  • 22 Маестро

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "редник":

    Слабо познаване на двигатели!

    Коментиран от #26

  • 23 МАНЧО КАНАРЪ ПЛОВДИВЪ

    6 3 Отговор
    Много Бързо ръждясват....след 4 години

    Коментиран от #30

  • 24 ганю

    12 0 Отговор

    До коментар #4 от "ЯМБОЛИЯ":

    Когато е скутер става има и италианско Мото гуци даже и с кардан
    традиционен чопър
  • 25 Торо

    15 1 Отговор
    Голям сув 3 цилиндъра и 900cc,мотор 2000cc супер зелена сделка.

    Коментиран от #28

  • 26 редник

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Маестро":

    Бихте ли пояснили?
  • 27 В БЪЛГАРИЯ НЯМА ЧАСТИ ЗА

    8 4 Отговор
    ТИЯ МОТОРИ !

    Коментиран от #29, #36

  • 28 Мдааа

    16 2 Отговор

    До коментар #25 от "Торо":

    Едното се произвежда за "богатите" европейци , а другото за "бедните" китайци дето за една купа ориз работели цял ден според пропагандата от Кравария и Брюксел.
  • 29 Споко!

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "В БЪЛГАРИЯ НЯМА ЧАСТИ ЗА":

    И в Китай няма.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Хи Хи Хии 🤣🤣🤣

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бала":

    Те си имат, при това класи над тва нещо..
  • 32 Бацо Гацов 😂😂😂

    6 8 Отговор
    Ако и мотора им е като колите...мАни , бегам далеко.
  • 33 Хи Хи Хии 🤣🤣🤣

    5 4 Отговор

    До коментар #1 от "Бала":

    Хамериканците си имат.. най-вероятно- руснаците, да си джиткат из Сиберията, че с тия Ковровци и ИЖета без далаци останаха..
  • 34 Хи Хи Хии 🤣🤣🤣

    7 5 Отговор

    До коментар #20 от "Българин":

    Тебе па от къде те намериха бе, каиш.. ти знаеш ли какво е Харли... мм?Не е ИЖак, нито Планета...даже Ява не е.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Ония с фордо

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "В БЪЛГАРИЯ НЯМА ЧАСТИ ЗА":

    А колко от тия мотори има в България ?
  • 37 Тръмп

    4 0 Отговор
    Вие си знаете! После да не ревете!

    Коментиран от #39

  • 38 Кольо

    2 0 Отговор
    По евтини са все пак. На Харлея по задния цилиндър каквото и да се прави грее по-вече и затова гори и масло, което поради този влошен температурен режим не може да бъде предотвратено по никакъв начин.
  • 39 Ония с фордо

    6 1 Отговор

    До коментар #37 от "Тръмп":

    Колекционерите никога не реват когато инвестират пари в кратки серии на каквото и да е било !
    Аз примерно няма да плача ако притежавам един от първите 100 бройки на чисто нов Balkan M1 от 1957.