9 Март, 2018 17:59 8 647 9

Меркел: Дизелите са необходими

  • ангела меркел-
  • дизел-
  • германия

Германският канцлер подкрепи решението на германския съд

Германският канцлер Ангела Меркел подкрепи решението на германския съд да позволи на германските градове да налагат забрана върху дизеловите автомобили, съобщи ДПА.

Според нея решението е „много балансирано“. Все пак според Меркел дизеловата технология е необходима, докато не бъдат разработени по-зелени технологии.

„Автомобилната индустрия трябва да поправи пропуските си по отношение на софтуера. Те трябва да изпълнят ангажиментите си, защото допуснаха грешки и това трябва да бъде поправено“, заяви Меркел.

Доскоро германското правителство беше против забраната за дизелови автомобили. То подкрепяше автомобилната индустрия в страната.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бабичка разбирачка

    25 12 Отговор
    Дизелите са необходими, колкото и имигрантите от третия свят, които покани, ама нейсе... !
  • 2 Аман от разбирачи

    11 1 Отговор
    Айде сега пък ново 20.
    До вчера ги плю от днес ги защитава. За дизелите става въпрос
    Тази да не е от България?
    Те в Германия са малко крайни в мерките си ама все пак това не е ВИК да съобщи на абонатите си че от утре ще бъде преустановено водоподаването в еди-кой си район.
  • 3 onq s konq

    8 0 Отговор
    Май наводняването на БГ с евтини дизели от Германия се отлага.

    Коментиран от #5

  • 4 btb

    11 2 Отговор
    Разбирасе,че са необходими.Електричките са компромис.Трябва да имат избор хората както досега.Който иска дизел,бензин или електричка.Нетрябва да има забрана кой каква кола да кара.Трябва обаче да има контрол,да не се свалят катализатори и дпф филтри.
  • 5 дърта джамба

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Отлага се коньо, защото са установили, че има още малко живот в тях и катализаторите им, като се амортизират още, ще ги пратят насам на "116000км", "нов внос" УНИКАТ !
  • 6 Марио

    7 1 Отговор
    Да необходима е дизеловата технология,но винаги.Не докато изчислите с какво да изкарате повече пари.
  • 7 Не разбрал

    8 1 Отговор
    Един ТИР харчи около 30 л нафта на 100 км. Един ЗИЛ харчи 30 л бензин на 100 км. Та въпросът ми е към двете страни на уравнението. Кой добре или недобре облечен бизнесмен ще си натовари стоката на зилове? Поскъпването на кого на гърбаза ще е и съгласни ли сме да ни поскъпнат храните със разликата между дизеловия и бензиновия транспорт? Някой ще кресне - пазете екологията! Дизелът е набеден, че замърсява много. Всеки от нас е виждал как вятърът вдига прах от необработените земни площи и как улиците са прашни и колите вдигат прах. Ама това никой не го прави проблем.

    Коментиран от #9

  • 8 Гого

    1 0 Отговор
    Дизелите са необходими защото Германците нямат нито една добра електрическа кола вече нищо ново не предлагат едни и същи неща в различна форма.
  • 9 Не и ЗиЛ

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Не разбрал":

    Не си прав! Един ЗиЛ ще ти харчи бензинец около 100/100, ако е поддържан. За принципа обаче посочваш правилно. Всичко ще поскъпне страшно много, ако едновременно се вкара друга технология и се забранят дизелите. Бензиновите двигатели не могат да заменят дизела - нито като теглителна сила, нито като нисък разход.

    По примера и на Тесла - хубаво, камионите ги създадоха. Някакво масово навлизане в Европа? Ще е необходима инфраструктура от зарядни станции, които тепърва ще се строят, ще е необходимо време да бъдат произведени, ще се появят и конкуренти, ама и за това е нужно време и инвестиции.

    На практика пълната забрана на дизела може и да дойде, но няма да е скоро. Пък и самите държави в ЕС си изграждат логистични центрове в близост до градовете, откъдето стоките спокойно могат да се товарят на машини с други двигатели, но до логистичните центрове ще си ходят все така дизелови тирове.
Новини по държави: