Нов бърз влак беше тестван в Китай, съобщи РИА Новости.
Влакът е преминал успешно през тестовете. Събрана е практическата информация от експерти.
Предвижда се влакът да развива скорост от 600 км/ч. Екип работи по него в Шанхай.
Китайското правителство очаква да започне производство до края на годината. Влакът се движи чрез магнитна левитация.
Това е движение, чрез което не се докосват релсите. По този начин се осигурява и много бързо движение.
Китайското правителство работи усилено по такива влакове.
Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 27 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Ники
Коментиран от #18
14:44 22.06.2020
4 Питам си
Коментиран от #9, #11, #12, #13, #14, #16, #17, #19
14:48 22.06.2020
5 Да ама не
До коментар #1 от "Бай Горан":
Еми май не е така-защото гледах хиляди клипове на чужденци пътували в Русия за Световното по Футбол....и бяха очаровани от Русия и руснаците.Та май калта и мизерията са в САЩ-имайки предвид какво е в момента там...Коментиран от #6, #32
14:50 22.06.2020
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 там тези високо скоростни
15:09 22.06.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Обикновен човек
До коментар #1 от "Бай Горан":
Ти да не се вкарваш в филма "Бялото слънце над пустинята"???? Животът не е филм драги ми почитателю на Холивуд!!!!!Коментиран от #22
15:23 22.06.2020
11 гост
До коментар #4 от "Питам си":
Немски РайхРазвитието на магнитните носещи се влакове в Немския Райх е започнато през 1922 г. от Херман Кемпер, който се е занимавал с технологията на електромагнитните въжени линии. През 1934 г. на Кемпер е присъден държавен патент 643316 за електромагнитна левитация на превозни средства. Първоначално е обсъждан опитен влак за развиване на високи скорости, но проектът не се реализира, заради Втората Световна Война.
Немска бундесрепублика
През 1967 г. Щефан Хедрих основава Общество за влакова инженерна иновация, в което изследователи и фирми се ангажират в по-нататъшната разработка на магнитните левитиращи железници. От 1973 г. това развитие е подето от физика Гьоц Хайделберг и професора Херберт Вех от Техническия университет в Брауншвайг
Коментиран от #24
15:24 22.06.2020
12 гост
До коментар #4 от "Питам си":
През 1914 френският изобретател Емил Бачелет предизвиква сензация в Лондон. Той привел в левитация кухо тяло от аламуний с дължина около един метър, използвайки дълга редица от променливотокови магнити, задвижвани от самостоятелни отворени бобини. Желанието му било чрез подобна система да транспортира писма между Лондон и Ливърпул.„ „Емил Бачелет, един французин, е изобретил влак, нямащ колела, релси, локомотив и нямащ мотор и въпреки това изминаващ триста мили за един час. Не се поражда нито триене, нито вибрация. На мястото на релсите са поставени като пътна линия алуминиеви пънове, прекъснати на всеки седем – осем метра от портовидни магнити. Над тези пънове и под портите левитира по един стоманен цилиндър, имащ формата на цепелинова гондола и всъщност представляващ влака. Електромагнитните венци в близост до алуминиевите пънове тласкат влака от само себе си при включване към електросистемата, като в същото време го държат във въздуха, докато големите магнити го теглят напред.“ 1914 г ФРАНЦУЗИН !!!!!
15:25 22.06.2020
13 гост
До коментар #4 от "Питам си":
1979 г. На интернационалното изложение на превозни средства в Хамбург е световно представен първият МАГЛЕВ, допускащ превоз на пътници;От 1983 г. В западен Берлин, в близост до Потсдамския площад е открита магнитна пътна линия за близък транспорт, тъй нареченият M-Bahn. Трасето обаче се употребява, въз основа на обединяването на западен и източен Берлин, като пътна линия по време на възстановяването на разделената от Берлинската стена метро отсечка U2, като поради тази причина през 1992 г. M-Bahn е демонтиран и неговото по-нататъшно развитие е преустановено.
1984 г. Приведен във функциониране е първият етап на конструиране на тестовото съоръжение на Трансрапид в долна Саксония. Швейцарският консорциум SwissRapid планира и разработва магнитна левитираща железница за Швейцария. Като пионер сред мащабните инфраструктурни проекти, идеята ще се реализира частично или изцяло чрез финансирането на частни инвеститори. Швейцарският RapidExpress трябва да разработи дългосрочна връзка между областите Женева и Св. Гален, както и между градовете Люцерн и Базел. Първите проекти включват маршрутите Берн-Цюрих, Лозана-Женева и Цюрих-Винтертур. Тендециално ще се реализира първо отсечката между Лозана и Женева – през 2020 г.
15:28 22.06.2020
14 гост
До коментар #4 от "Питам си":
От 1962 г. ( !!!!!!!!!!!!!) в Япония протича изследователска работа върху левитиращите магнитни влакове. Междувременно бяха разработени две системи:електродинамичният влак JR-Maglev, носещ се на свърхоподящи магнити или още наречен Chūō-Shinkansen (дългостаторен задвижващ механизъм, максимална скорост 500 km/h);
електромагнитният носещ се влак HSST (късостаторен задвижващ механизъм, максимална скорост около 100 km/h).
С Chūō-Shinkansen трябва да се реализира транспортната линия Токио-Нагоя-Осака, като вече съществуващата, дълга 18.4 km. тестова отсечка в областта Яманаши, представлява част от него.
HSST се движи от март 2005 г. с името Линимо по девет километрова отсечка в рамките на експоцентъра, разположен източно от Нагоя. До юли 2005 г. е превозила 10 милиона пътници.
Коментиран от #27
15:30 22.06.2020
15 Криеш името си страхливец
Коментиран от #28
15:31 22.06.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Заблуден си
До коментар #4 от "Питам си":
Няма комунисти в Китай човече, това е типичен олигархичен държавен капитализъм... всички псевдокомунисти от ЦК на партиятя са скрити акционери в чуждите автомобилни заводи в Китай... иначе нямаш достъп до пазара...Това са шайка крадливи комунета, които държат нарида си в брутална изолация... никакви сайтове... цензура, диктатура...
Живял съм дълго в Китай... не е това реалноста... много ниска хигиена, никакви санитарни норми, а Ковид 19,а преди това Торс... тези простаци ни съсипаха...
Коментиран от #21
15:33 22.06.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 гост
До коментар #4 от "Питам си":
Пак да ти повторя , НИКОГА НИЩО НЯМА ДА ИЗМИСЛЯТ КОМУНИСТИТЕ , НЯМА ДА ГО ДОЖИВЕЕШ , не се хаби , хахахха !!!Коментиран от #23
15:53 22.06.2020
20 Китай
15:55 22.06.2020
21 Иво
До коментар #17 от "Заблуден си":
Бая заблуден е някой ! Затова ли разстрелват корумпирани политици, партийни функционери и министри ?Коментиран от #25
15:57 22.06.2020
22 Бай Горан
До коментар #10 от "Обикновен човек":
Драги ми "почитателю" на Мосфилм и Ленфилм.Дори на този култов съветски филм си объркал заглавието.Като поживееш в Русия и се поразходиш тук-там,ще ти изветрее цялата Кремълска пропаганда.16:00 22.06.2020
23 Госあ
До коментар #19 от "гост":
Така е, мъск е най големия гений раждал се някога на планетата Земя. А и бай доналд 🤣16:16 22.06.2020
24 Госあ
До коментар #11 от "гост":
Да бе, само дето влаковете ги нема. Ма тея не са ли хамериканци бе ? А защо всъщност БДЖ не беше дадено на китайците, така както цялата инфраструктура за ски и паркове на бай цеко ?16:20 22.06.2020
25 факти
До коментар #21 от "Иво":
Крайно невеж си.По-добре си мълчи ,че само се излагаш.В Китай е "комунизъм" само на думи.В Китай положението е див капитализъм.Китайците оставиха комунтическото действие още през 1971г. защото разбраха ,че с такъв режим развитие не може да има.Ако в Китай беше комунизъм в момента ,нямаше да стигнат до такова развитие каквото имат в момента.Коментиран от #26
16:23 22.06.2020
26 Госあ
До коментар #25 от "факти":
Брях ма много знайш бе. Напрао си за външен министър на баце16:32 22.06.2020
27 Госあ
До коментар #14 от "гост":
В Япония е националсоциализъм. Още от времето на Мейжи, като отпреди това има дълбоки предпоставки. Не бъркай с капитализма. Иначе шинкансените са много видове,но класическите са напълно достатъчни. Същото важи и за ТЖВ'тата. 360 км/ч е абсолютно достатъчно за да се придвижиш докъдето и да е било. Само ганя трябва да преглътне гордостта си да не пътува с каляската си,а с обществен транспорт.16:38 22.06.2020
28 Госあ
До коментар #15 от "Криеш името си страхливец":
Преди 90'та година лично Ширак е искал да посети БАН за да поздрави българските учени, впечатлен от разказите на френски космонавт посетил МИР за българската апаратура там. Абе я да те питам, ти ли ше ги праиш тия влакове като ти дадат проектите бе омбре ?16:43 22.06.2020
29 ееее
До коментар #1 от "Бай Горан":
А в Българската провинция на ЕС хората се друсат в каруци и газят кал до колене и в градовете.Влаковете са 70 годишни,от времето на Фюрера и развиват не повече от 30 км/ч. Като добавим липсата на улично осветление, 25-30 годишните ес отпадаци по пътищата и ликвидацията на всеки печеливш бизнес, да те пита човек ЗАЩО скача.Коментиран от #30, #31
16:44 22.06.2020
30 Бай Горан
До коментар #29 от "ееее":
Вярно е,но това е наследството на комунизма.И веднага ти отговарям-комунистите не са спрели да управляват България и след дворцовия преврат от 1989г.16:51 22.06.2020
31 Еми нека
До коментар #29 от "ееее":
Аз съм свикнал,затова пък умея да плюя турците,ако не го направя ми скача кръвното че и хапчетата ми свършиха,не искам да умирам разбери ме16:53 22.06.2020
32 НЕ АМА ДА
До коментар #5 от "Да ама не":
По времето на СССР имаше влак на дружбата. Тръгваше от София до Москва Ленинград и Киев. Екскурзионен. След екскурзията разправях, че раят на земята е там! След това, имах възможност /такава ми беше работата/, да пътувам на собствен ход из по голяма част на страната и в страни големите градове. Първо, нямат магистрали и пътя е вужасно състояние. А имат участъци с километри дълги прави. Равни и лесни за строеж. Малките населени места сс с мизерни къщурки боядисани в сниньо. Мизерни магазини, мизерен транспорт. Мизерни вътрешни авиолинии. Останах изумен от обстановката в самолета. Занемарено, неприятни миризми, все едно съм в най-старите автобуси в Б-я, които едва кретаха по пътя. И шумно. И се питах: абе къде се намирам, къде са онези места, които видях преди това? Така, че едно е да ти показват отбрани неща и друго е да си ги избереш и видиш сам! Всичко ми се срина.16:56 22.06.2020
33 Професор от БАН
17:43 22.06.2020
34 Бай Яни
18:35 22.06.2020
35 Moon
20:26 22.06.2020
36 Ама там нашият Елит не е предложил
15:34 23.06.2020