Гърция ще загуби контрол над много от островите в Средиземно море и Западна Тракия, ако реши да влезе във война срещу Турция. Това заяви турският анализатор по сигурността и пенсиониран полковник Юнал Атабай, предаде „Дейли Сабах”.
Той каза, че Гърция никога не се е борила за земите, над които има контрол след обявяването на независимост през 1830 г. „Гърция е свикнала да печели на масата (за преговори) и иска да запази този навик и днес”, посочи Юнал Атабай, според когото Атина се опитва да спечели от засилването на напрежението между двете страни.
Според турския военен експерт Турция може да предприеме военни действия срещу Гърция, ако се нарушат правата ѝ, въпреки че Анкара се застъпва за намиране на дипломатическо решение. Юнал Атабай посочи, че Гърция нарушава международните морски закони, опитвайки се да установи континентален шелф чрез своите острови, което е незаконно.
„Морските закони казват, че островите не могат да имат континентален шелф. Гърция обаче твърди, че островите Крит и Родос имат собствен континентален шелф”, посочи военният анализатор. Напрежението между Турция и Гърция остава високо заради сондажните дейности на Анкара, която наскоро обяви, че в Черно море е открила огромни залежи на природен газ. През миналата година бившата външна министърка на Гърция Теодора Бакояни заяви, че Гърция ще остане сама, ако влезе във война срещу Турция, защото „никой няма да пожертва себе си”, за да помогне на гърците.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този пенсионер
Коментиран от #4, #25, #207
07:54 29.08.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 цербер
Коментиран от #213
07:56 29.08.2020
4 Behemoth
До коментар #1 от "Този пенсионер":
А ти как смяташ ,че островите са отвесни ....естествено че имат континентален шелф нищо че са острови...Коментиран от #7, #11, #15
08:00 29.08.2020
5 1234
Коментиран от #88, #258
08:00 29.08.2020
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 питам
До коментар #4 от "Behemoth":
Може ли някоя стърчаща над водата скала да претендира за остров и да измества границите на гърция.Коментиран от #10
08:03 29.08.2020
8 Левски
Коментиран от #17, #41, #279
08:05 29.08.2020
9 Турция фалира
Коментиран от #81, #185, #187, #217, #289
08:07 29.08.2020
10 Behemoth
До коментар #7 от "питам":
Определението за остров е:суша заобиколена отвсякъде с вода...значи може...08:08 29.08.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Умно
До коментар #11 от "Ами и аз това казвам":
Значи Великобритания си е континент. Патентоваи си мисълтаКоментиран от #119
08:20 29.08.2020
15 Адам Дарски
До коментар #4 от "Behemoth":
Не ме излагай, казва се континентален шелф а не островен шелф.Коментиран от #19
08:21 29.08.2020
16 177
Коментиран от #63
08:22 29.08.2020
17 Глупости
До коментар #8 от "Левски":
Да, точно така, ЕС ще стои и ще зяпа, как банда анадолски палячовци, нахълтва в европейски територии. Само по себе, това ще отприщи европейски военен съюз, който пък ще разнищи, всяка болна амбицияКоментиран от #158
08:23 29.08.2020
18 Бойко Чекмеджиев
08:26 29.08.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Ммм...да
08:38 29.08.2020
22 К.К.
Коментиран от #177, #184
08:40 29.08.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Горе долу
До коментар #1 от "Този пенсионер":
Става въпрос за икономически зони , в тези икономически зони на съответната страна може да черпи подводни, надводни , дънни природи богатства , и др. Тези икономически зони започват след 12 милната зона на бреговата ивица до 370 км навътре в морето . Проблема е , че в тези близко разположени морски държави , икономическите им зони се препокриват - няма толкова море за всички . Първи дръпнаха лъва за опашката Турците като подписаха споразумение за приятелство с Либия , касаещо морските им зони , с което притесниха Гърците . Гърците от своя страна подписаха с Египет , и Италия . По принцип там трябва да се върви към схемата от Каспийско Море където крайбрежните държави си поделиха икономическите зони , но там в Средиземно Море интересите са от вълк нагоре , и срещу Турция в момента се образува сериозен фронт от няколко държави.Коментиран от #27, #29
08:46 29.08.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Хасан
До коментар #25 от "Горе долу":
Прав си но Турция и Либия подписаха споразумение с база континентален бряг до континентален бряг ..докато при гърците с Египет нямат база континентален бряг а острови което е непреимливо според международни споразумения ....не може от Англия до Фоклендските острови в Аржектина да са английски териториални водиКоментиран от #42, #122, #124
08:53 29.08.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Нема логика
До коментар #24 от "Хасан":
Русия също е имала немски монарси например какво прецакващо има в това ? и кое е толкова прецакващо за Русия, че България е в НАТО ? какво губи или печели , това не е някакъв продукт все пакКоментиран от #38
08:58 29.08.2020
31 177
Коментиран от #35, #224
08:59 29.08.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Leonidas
Коментиран от #36, #37, #277
09:01 29.08.2020
34 771
До коментар #28 от "177":
Всеки има право на коментар. А ти кой си да му казваш какво да прави и какво да стиска? Стискай си ръката та да не пишеш команди с привкус на всеоще робско мислене.09:02 29.08.2020
35 Хасан
До коментар #31 от "177":
Ами Турция няма претенции а Гърция..в случая Гърция трябвя да отиде но не го прави защото е по удобно чрез машинации в ЕС да вземе дивиденти ..затова на бедна България дават 29 милиарда а на богата Гърция 75 милиардаКоментиран от #50, #282
09:04 29.08.2020
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Стартрек
До коментар #33 от "Leonidas":
Ади бе ти искаш да ме надминеш ли?09:07 29.08.2020
38 Хасан
До коментар #30 от "Нема логика":
Ами в НАТО доктрината врага е Русия ...целия офицерски състав се обучава в това как да се нападне Русия , как да се дестабилизира и разпокъсаКоментиран от #131
09:07 29.08.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 гост
Коментиран от #47, #55, #273
09:08 29.08.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Дългият
До коментар #27 от "Хасан":
Искаш да кажеш че предишните управници на Турция са били страхливци или са знаели за тези проблеми и са мълчали.Защо точно този ислямист Ердоган започва да създава проблеми...Или Гърция не можеше да започне сондажи там където се е настанил турският кораб...Трябва политика и да се пипа по кротко а не да се дрънкат оръжия както го прави Султан Ердоган...Коментиран от #48
09:09 29.08.2020
43 177
Може да им минават такива мисли, но ние не се зъбим на всеки и за всичко. Нямаме и териториални пренции към никой. Така, че НЕ, това не важи за България. Освен това ако трябва да избираме между турция и другите държави, вкл. и Русия, кой мислиш че ще изберем, след 500г. турско робство и като ви знаем какви сте.
Коментиран от #51, #220
09:10 29.08.2020
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Читател
09:13 29.08.2020
46 177
И ти го стискай. Защото без него и в Катар няма да те пуснат. Няма и да можеш да отидеш, ако нямаш левчета. Защото с турските лири си заникъде.
Коментиран от #49
09:15 29.08.2020
47 Домакин
До коментар #40 от "гост":
Изключителна икономическа зонаОпределение:
Район, отвъд териториалните води на дадена крайбрежна държава и прилежащ към тях, по отношение на който действа особен правен режим, по силата на който правата и юрисдикцията на крайбрежната държава и правата и свободите на други държави се регулират от съответните разпоредби на Конвенцията на Организацията на обединените нации по морско право. Тези острови с в турсо ИИЗ
09:15 29.08.2020
48 Хасан
До коментар #42 от "Дългият":
Турция не дрънка оръжия ..ти четеш филтрирана медия ..един център за пропаганда е решил че Ердоган е злодей и всички пригласят ..гръцки изстребители нарочно нарушават турско пространства , турците ги посрещат ..и след това гърците вдигат врява че турчина щял да го убие ..гърка е като оня келеш на улицата като бяхме деца ..докато не го набиеш няма да умиряса09:20 29.08.2020
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Сърп и чук
До коментар #35 от "Хасан":
На Гърция дават несъразмерно много пари, имено да се въоръжава! Защото Гърция се оказва единствената реална преграда срещу неоосманизма! А така и тези пари се връщат в държавите, мотори на ЕС от които Гърция купува въоръжение - Мираж, Леопард! За справедливост и морско право не е нужно да говорим! Има интереси! И Гърция не е толкова беззащитна, дори сама! Със сигурност не е сама, както преди 600 години - 7000 защитават Константинопол срещу 100 000 навлеци! В Европа са разбрали след 3 месеца и проумяли след 120 години!Коментиран от #52, #53
09:22 29.08.2020
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Евреина
Коментиран от #151
09:29 29.08.2020
55 Домакин
До коментар #40 от "гост":
Според Част V на Конвенцията за морско право на ООН от 1982 г. изключителна икономическа зона (ИИЗ) е пространство непосредствено отвъд простиращото се на 12 морски мили (или 22 километра) териториално море, в което действа специфичен правен режим. То не може да достига до повече от 200 морски мили (или 370 километра) от изходната линия, от която започва измерването на териториалното море. В него разположената на прилежащия му бряг държава има суверенно право да изследва, съхранява, развива и експлоатира всички живи и неживи природни ресурси под, на и над морското дъно, а също така има и изключително право да строи, предоставя право на строеж и задава реда на строителството на изкуствени острови и други инсталации и структури. Тя определя допустимия улов на живи ресурси в зоната. Всички държави, били те морски или континентални, имат свобода на корабоплаване, въздухоплаване, полагане на подводни кабели и тръбопроводи и други съобразени с международното право начини на използване на морето в ИИЗ, свързани с тези свободи.Границата между ИИЗ на Румъния и България в Черно море не е договорена. От 1980 г. двете страни водят дипломатически спор за очертаването ѝ, свързан с разпределянето на природните ресурси и връзките със съседните ИИЗ. Гръцките острови са в Турски териториални води и какво ИИЗ в териториални води?09:29 29.08.2020
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 goni
До коментар #23 от "Хасан":
Отиди в Анадола и ще разбереш защо! Както казва един познат руснак: Вие не разбирате, каква прекрасна страна имате! Уж е малка, а всичко си има! У нас такива като вас ги наричат дураки!:) Русия е огромна, но няма място, като България! Прекрасен климат, гористи планини, топло море, плодородни равнини! Молете се да не ви надушат нашите богаташи! Ще ви изкупят до последният квадратен километър!"Коментиран от #62, #221
09:31 29.08.2020
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 ГРАД КОЗЛОДУЙ
09:32 29.08.2020
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 177
Робството не е пропаганда, а действителност. Така е навсякъде в ислямския свят виж Египет и положението на коптите и навсякъде другаде по света където мюсюлманите са мнозинство. Ако смяташ че турското робство е пропаганда, то възродителния процес освен пропаганда е и лъжа.
09:37 29.08.2020
62 Хасан
До коментар #57 от "goni":
Ти пък ..кой както си направи ..около Перник има язовири а в Перник воден режим..в Катар няма вода но нямат проблеми с вода09:37 29.08.2020
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 177
Коментиран от #68, #69
09:40 29.08.2020
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 177
Между другото ние си признахме грешката за възродителния процес и се извинихме. Вие какво признахте и за какво се извинихте.
Коментиран от #72
09:42 29.08.2020
67 Алексис Доксас
Коментиран от #71, #74, #160, #290
09:43 29.08.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Ердоган Великолепни
Коментиран от #248
09:47 29.08.2020
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Не съм Хасан
09:51 29.08.2020
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Алексис Доксас
Коментиран от #77, #82, #144
09:54 29.08.2020
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Чук и Гек
Коментиран от #80
10:04 29.08.2020
79 Хасан
Коментиран от #110
10:06 29.08.2020
80 Хасан
До коментар #78 от "Чук и Гек":
А знаеш ли защо Менделеевата таблица на Запад се учи като Таблица на химичните елементи но закона за земното притеглене като Закон на Нютон ???...защото западната цивилизация отрича всички постижения на Изток били те руски, арабски, китайски и дрКоментиран от #83
10:10 29.08.2020
81 Къв ЕС, бе охлюв?
До коментар #9 от "Турция фалира":
Сбият ли се Гърция и Турция ще изгори цяла Европа!Коментиран от #150
10:12 29.08.2020
82 Един друг
До коментар #75 от "Алексис Доксас":
Няма какво да се проверява - това се знае отдавна. Гърция по вода има по-малоброен, но по-силен флот. По въздух отсъпва на турците, а по суша в Тракия има паритет, защото там няма място за разгръщане и ще се окопаят в позиционна война. През ВСВ в конвоите в Атлантическия океан е бъкано от гръцки транспортни кораби, а няма нито един турски. Влиянието на лобитата в Конгреса и в Сената на САЩ е общо взето такова - първо е еврейското, второ е гръцкото, трето е арменското. Полугръкът Спиро Агню беше вицепрезидент на Никсън. За капак, Гърция е подкрепяна все по-силно от Франция, а Франция е третата по сила ядрена държава след САЩ и Русия - това за същите тези незнаещи. Ердоган яко дразни франсетата в Магреба и в Северна Африка, където е тяхна сфера на влияние. Турчолята ако знаят в какво се опитва да ги набута тоя тяхният мустакат тъпак...Коментиран от #87, #89
10:16 29.08.2020
83 Чук и Гек
До коментар #80 от "Хасан":
А турските постижения западната наука ги приема, така ли?! Изброй поне 5-6 от тях! Може би курбаните и пишмането?!Коментиран от #84, #145
10:16 29.08.2020
84 Хасан
До коментар #83 от "Чук и Гек":
Май има двама турци НобелистиКоментиран от #90, #93
10:18 29.08.2020
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 факт
10:21 29.08.2020
87 Съвсем друг
До коментар #82 от "Един друг":
Много лъжи не ми се губи времето с теб и за това само една Великобритания е трета ядрена сила официално а не официално Пакистан.Коментиран от #95, #209
10:22 29.08.2020
88 Бачо Киро
До коментар #5 от "1234":
Крит и Родос са необитавани скали???? Егати работата...10:22 29.08.2020
89 Хасан
До коментар #82 от "Един друг":
Прав си но Турция е като октопод с пипала от Китай , Средна Азия , Кавказ , Близкия изток , Африка , Балканите и Европа ..Запада знае това и ако изпусне везните ще се наклонят към Азия ..Франция е войник зад екран ..освен командоси никъде не е воюнал а и Франция са печелили война само срещу африканци с лъковеКоментиран от #103, #109
10:23 29.08.2020
90 Един друг
До коментар #84 от "Хасан":
Аха - единият е Орхан Памук, дето турчолята го мачкаха и съдиха заради възгледите му и мнението за Арменския геноцид и относно кюрдите. Живее и работи в САЩ, а Ердоган го нарича "терорист".10:26 29.08.2020
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Nиko
Докога ще се занимавате с историята кой какъв бил, какво направил, робство ли било, или не било, гледайте напред бе хора. Да извадим таз страна от мизерията. Между другото Турция в момента е най добрия съсед за България, сигурен съм че ако имаме нужда от помощ първи ще се отзоват. Защо да не бъдем братски държави ?
Коментиран от #102, #292
10:27 29.08.2020
93 Бачо Киро
До коментар #84 от "Хасан":
Май, май, ама е август... Имала 2ма нобелисти... Орхан Памук е драскач, предполагам нобелова награда за литература е голямо постижение в науките.... Единствено Азиз Санчар е молекулярен биолог, но пък е работил с Томас Линдаал и Пол Модрич, демек не е негово постижение, а на отбора. Който е 2/3 от запада...10:29 29.08.2020
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Хасан
До коментар #85 от "Генерал лейтенант":
Натовски страни са Сащ, Англия, Франция , Полша, Италия и Турция ..останалото е пълнеж, бройки ..куцо сакато ..Коментиран от #101
10:37 29.08.2020
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 г 1
До коментар #74 от "Крим да се върне на Турция":
''..Крим да се върне на Турция '' ....ами да си го вземат от Русия бе че, белким се посмеем малко, защото задължително ще има посрани шалвари !!!Коментиран от #106
10:38 29.08.2020
101 Генерал лейтенант
До коментар #98 от "Хасан":
Турция беше натовска и скоро ще сгреши и ще бъде набита, а ракетите ц400 с антиреклама:)Коментиран от #107
10:39 29.08.2020
102 Хасан
До коментар #92 от "Nиko":
Разликата между турския и български патриотизъм е че българина трябва да мрази някого - турчина, историята, съседа, града си, управниците, държавата си ...докато ппи турците няма омраза а обич към своетоКоментиран от #108
10:41 29.08.2020
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Хасан
До коментар #99 от "Генерал лейтенант":
Късно е либе за китка ..много четеш Работническо дело10:42 29.08.2020
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Тъпчо
До коментар #100 от "г 1":
Кого ли съм коментиръл. Има един умник по горе който даде идея за връщане на земи, но калпака нали не обича да чете, като вожда си половинкнижник.10:48 29.08.2020
107 Хасан
До коментар #101 от "Генерал лейтенант":
Турция си е натовска ..Сащ се отдръпва от региона и ще се опълчи срещу Китай който набира скорост ...икономически настига Сащ , с новите технологии задминава ..( Сащ затова прави операции срещу Хуайвей и Титок ).. просртанството след Сащ трябва да бъде запълнено ..Турция е кандидат за товаКоментиран от #111
10:49 29.08.2020
108 Nико
До коментар #102 от "Хасан":
Да, насадено в продължение на 45г от комунистическия режим, преди 1944 е нямало такова нещо, моето село е било на границата и хората се разбирали много добре.На комуниста това не му оттърва, трябва да насажда разногласия и затова и пренаписаха историята, за да могат сега тез сополанковци да пишат така както техните родители са им показали. Децата плащат грешките на предното поколение.
Надявам се с годините да поумнеят
Коментиран от #112
10:52 29.08.2020
109 гост
До коментар #89 от "Хасан":
Само мога да ти кажа че, Франция разполага с една добра, екипирана и мотивирана армия, не се изказвай за неща за които не си запознат...защото в един момент мненията ти няма да имат тежест и писанията ти ще са излишен и безинтересен брътвеж !!!Коментиран от #113
10:55 29.08.2020
110 a bee
До коментар #79 от "Хасан":
Не можеш оспори :российская пропаганда !Милиони Украинци,Белоруси,Поляци,Румънци
умират срещи Османци за свободата ни !
Само Россия се почита (защо ли)?
10:59 29.08.2020
111 Един друг
До коментар #107 от "Хасан":
Бе, то и ти за много неща си кандидат, като те гледам, но нямаш нито ценз, нито капацитет. За разлика от теб, помня Турция отпреди 40 години какво нищо беше и как западняците я напомпаха - хем като военна сила, хем като евтина дестинация за изнасяне на производството. Виж какъв е стокообменът на турчолята с ЕС. Едно ембарго и изтегляне на инвестициите и Турция е свършила, защото връщане назад към мизерията няма да им понесе на "турските патриоти". Китай с всичките си съседи вече е на нож по ред причини, а с Индия ще се сбият рано или късно заради реките. С такива сте тръгнали дослук да правите... Нещастници... Много лесно му намерихте колая - като се изпокараме с европейците, обръщаме се към азаитците, щото само нас чакат и за нас питат. Ха, ха, ха. Прекалено дълго прекарахте в сянката на Европа и забравихте какво реално представляват азиатците, но скоро ще разберете и ще хукнете обратно разревани.Коментиран от #114
11:00 29.08.2020
112 Хасан
До коментар #108 от "Nико":
От една страна разбирам , трябва нещо което да сплоти българина ..същото се отнася за арменците ..много тачат, много обичат, искат Велика Армения ..но никой не иска да живее там ..в Армения живеят 3 милиона а по света 10 милиона арменциКоментиран от #259
11:00 29.08.2020
113 В подкрепа на Хасан, да не олекнеш ти
До коментар #109 от "гост":
"Турската армия в блока на НАТО е втората по големина - 510 хиляди души. Не случайно някога я държаха по южните граници на СССР. Тази армия винаги е била подготвена за конфликт. По време на Студената война - за конфликт със СССР, след това за различни военни операции в Близкия изток “, каза за вестник „Взгляд“ редакторът на списание„ Арсенал Отечества“ Алексей Леонков.Коментиран от #125
11:03 29.08.2020
114 Хасан
До коментар #111 от "Един друг":
Не те разбирам..Турция не прави достлук с азиатци ..а си гледа интереса ..Сащ не продава Патриот има нужда и купува руско ..11:15 29.08.2020
115 Странни калпаци
Коментиран от #118
11:15 29.08.2020
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Хасан
До коментар #115 от "Странни калпаци":
Българка ли ти е жена ти???....мойта е арменка ..представяш ли си е какво е като се съберат роднини ..малеее11:33 29.08.2020
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Я да видим
До коментар #116 от "177":
какво мислят обикновените хора по света за България.Например, американците не знаят къде е България или са чували само за Дракула. Австрийците ни мислят за тотални крадци, французите за бедни диваци, италианците за детегледачки, испанците за чистачи на тоалетни. Англичаните ни броят просто за имигранти, турците за биполярни, а гърците за изостанали. Германците и руснаците знаят за нашата ракия и евтин алкохол.
Коментиран от #139
11:34 29.08.2020
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 гост
До коментар #113 от "В подкрепа на Хасан, да не олекнеш ти":
Цифрите са последното което се гледа ! Ама извинявай, не знаех че, не знаеш !!! То и Хитлер имаше над 500 дивизии и няколко милионна армия от най-добрите бойци но, свърши в бункера с куршум в главата !Не си мисли че, в една война могат да се отделят по-вече от 10% ефектив ! Франция изпрати в Мали 3-4000 войника и едва смогва да ги издържа и търси помощ ! А и Турция влезне ли във война , кюрдите са отворили фронт веднага !
Коментиран от #137, #138, #260
11:42 29.08.2020
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 Стършел
Коментиран от #134
11:48 29.08.2020
129 Списък на метеорните потоци
султани или цезари, би трябвало да бъдат заличавани заедно с резиденцията в която пребивават направо от космоса.
Не е нормално всичкo живо на планетата да плаща
със здравето си( уран в атмосферата), болните амбиции на който и да било луд!
"Димът от горските пожари в Австралия скоро ще обиколи Земята и ще се върне в началната си точка, предупреждават учени."
11:48 29.08.2020
130 Хасан
До коментар #124 от "Goiko Mitich doide":
Първото нещо Европа няма граници а България има граници ..ако Фронтех пази българската граница това значи че България се отказва от суверенното право на една независима държава сама да се пази границите11:49 29.08.2020
131 Точно обратното е, Асанчо
До коментар #38 от "Хасан":
......11:49 29.08.2020
132 Ами и аз това казвам
Защо изтрихте това? Какво нецензурно видяхте?
11:51 29.08.2020
133 Не само островите
11:52 29.08.2020
134 Хасан
До коментар #128 от "Стършел":
Първо не се заигравам а просто пиша факти ...второ защо Европа не може да фалира Турция защото печели от пазара ..ако Меркел много мрънка акционерите на Мерцедес , ФВ, Бош и хиляди немски фирми и банки ще й дръпнат ушенцето11:52 29.08.2020
135 До гърчеещите се калпаци
Коментиран от #225
11:57 29.08.2020
136 Нещата са много по-сложни
11:57 29.08.2020
137 Май не разбра
До коментар #125 от "гост":
Мнението не е мое не е твое а на военен наблюдател.Коментиран от #163
12:02 29.08.2020
138 Хохохо
До коментар #125 от "гост":
Кюрдските терористи отдавна са неутрализирани. В момента заравят остатъците им в северен Ирак. А мирните кюрди отдавна са в турската армия и участват в неутрализирането на терористите12:02 29.08.2020
139 Ами ето
До коментар #120 от "Я да видим":
Знаят най-важното, ако беше включил и труженичките в шантаните щях да кажа, че знаят всичко.12:11 29.08.2020
140 Аристотелович
Турция в момента е военно (и на суша, и на вода, и в небето) ситуирана по средата между Италия и Франция, ако не се броят ядрените оръжия на Франция. По-силна е от днешна Германия, която последните 20г напълно деградира като военна сила.
Това на хартия. А на практика Турция непрекъснато провежда военни операции десетилетия наред и е по-готова за реални действия и от Франция и от Италия, и от Германия. Да не говорим за България или Гърция.
Затова, при всяко посегателство от страна на Турция към която и да е европейска държава, е нужен моментално единен фронт. Ето както Макрон прати кораби да подкрепи Гърция. Само това е изхода.
Е, и съседни страни като България наистина трябва да си седнат на задника и да си модернизират армията и да я тренират постоянно в зони на конфликти в които присъства НАТО или ЕС, защото дългата златна мирна епоха наистина отмина, и историята отново се забързва.
Европа трябва да е напълно единна спрямо Турция, а България трябва да модернизира армията си още вчера.
Коментиран от #141, #143, #153
12:13 29.08.2020
141 Хасан
До коментар #140 от "Аристотелович":
Значи натовска Европа да се обедини срещу натовска Турция е много нелепо!..Русия е враг на Европа и настъпва ..Грузия, Крим, Украйна утре и Белорусия ..Коментиран от #152
12:22 29.08.2020
142 БЕЗРАБОТЕН ХАКЕР
12:23 29.08.2020
143 Хасан
До коментар #140 от "Аристотелович":
А крайно време е Макрон да разбере че не е Наполеон или Де Гол и да не се прави лидер на Европа ..някак си лидер с мека китка не става12:25 29.08.2020
144 Много си тъп
До коментар #75 от "Алексис Доксас":
Заспали сте дълбоко,събудете се,имаче ще спите вечно.Не чети статистиката в гръцки медии.Защо като сте по силни,разчитате на няколко държави да ви помогнат.Турция ще ви смаже за няколко часа,и никой няма да може да ви спаси.12:29 29.08.2020
145 Не само ги приема
До коментар #83 от "Чук и Гек":
Ами и се учи от тях. Я потърси в гуглето и виж кои са тези хора. Ще ти изброя само няколко: Нихат Беркер, Метин Гьорсес, Илхам Аксой, Хулуси Бехчет, Азис Санджар, Бехрам Куршуноглу, Джахит Арф. Виж какво са направили и после ми излизай с чушкопека ;) Хайде приятно четене12:31 29.08.2020
146 Да не дава Господ война
12:37 29.08.2020
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Не го поощрявай и не му обещавай
До коментар #147 от "Ти се моли":
Че при тази перспектива нарочно ще стъпи накриво... или пък жена му ще го побутне....:)12:42 29.08.2020
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Бегай бе
До коментар #81 от "Къв ЕС, бе охлюв?":
Ония франчолята че стрелнат една ядрена пиратка и ш ффърчат фесове и ибрици , ония швабите с 2-3 роти такъв финт ш им скроят на фес-армията, че ш забравят в коя посока е анадолската дупка , големи бойци ги изкарахте турчолята , това да не ти е 15-ти век . собствени лични успехи няма дори османската армия дето повече от половината са били наемни войници европейци, азиатци, руснаци и т.н. и т.н военните им планове изготвяни от европейци, ае бегай да месиш локумкиКоментиран от #156, #157
13:15 29.08.2020
151 Не съвсем
До коментар #54 от "Евреина":
Не подценявайте гърците само защото в случая са малобройни , има ли нужда да ви напомням как безпомощните гърци отблъснаха и унизиха Мусолини, който по това време разполага с мощен флот и добре въоражени жабари ?Коментиран от #188
13:24 29.08.2020
152 Е защо
До коментар #141 от "Хасан":
Русия да е враг на Европа, за това ли Германия прави всичко възможно да купува руски газ например ? завоалираните комшийски пререкания са нищо пред пачките , вместо газопровод да строят щяха да строят танкери за пренос от хамериканците, поне аз така мисля13:28 29.08.2020
153 Само да кажа
До коментар #140 от "Аристотелович":
Да подценяваш Германия е крайно наивно , понякога не е необходимо само оръжие или числено превъзходство, един гениален мозък би могъл да разпердушини всякакво превъзходство, а германците не еднократно са доказвали гения си , още от римско време германските племена са били трън в очите на римляните , плюс това Германия има такъв потенциал, че просто за отрицателно време ако реши се въоръжава и започва демонстрацията , авъздържанието им до момента само им прави честКоментиран от #155, #161
13:35 29.08.2020
154 TRoskOt
13:38 29.08.2020
155 Сега е мой ред
До коментар #153 от "Само да кажа":
Да се въоражиш в последния момент ми звучи несериозно, неефективно, доста опасно. Не всичко е свързано с пари. В едно предвоено положение цените се вдигат, по дълги срокове за изпълнение. Даже те да си правят оръжията, суровини. Набиране на войска, обучение. Тя войната свърши.Коментиран от #181
13:58 29.08.2020
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Спри се бе
До коментар #150 от "Бегай бе":
Ако те послушат цяла България, цяла Гърция и половин Турция пропуснах франсето от ответния удар.14:20 29.08.2020
158 Гневен
До коментар #17 от "Глупости":
За съжаление никакъв Европейски военен съюз няма да се създаде.Дори има голяма вероятност някои от западно европейците да се договарят подличко с турците зад гърба на партньорите си.Така са постъпвали винаги заради собствените си интереси и егоизма си.Назад във времето,когато дахлиите са нахлували в южните територии на ЕВРОПА Европейците не са си мръднали и малкия пръст за да окажат помощ на поробените народи.Оставили са ги под вековно робство за сметка на собственото си спокойствие!!! При окупациятя на КИПЪР намесиха ли св?!Коментиран от #175, #190
14:20 29.08.2020
159 гост
Коментиран от #162, #166
14:21 29.08.2020
160 Сашо
До коментар #67 от "Алексис Доксас":
А гърция що не връща на Бълтария земите бе ашлак с ашлака ти14:25 29.08.2020
161 Нама начин
До коментар #153 от "Само да кажа":
Не правиш разлика между въоражение и обучение на една средновековна войска със съвремена.14:27 29.08.2020
162 Домакин
До коментар #159 от "гост":
Сега сме 2020г, провери до кога тя и българия имаше забрана и измислиха трудоваци.Коментиран от #167
14:29 29.08.2020
163 гост
До коментар #137 от "Май не разбра":
Като го е писал ''военен наблюдател'' .... е цифри... и какво ? Ти глава нямаш ли да мислиш !Коментиран от #168
14:31 29.08.2020
164 само ердо
14:36 29.08.2020
165 християнин
Коментиран от #169, #178
14:38 29.08.2020
166 Явно нямат
До коментар #159 от "гост":
Урсула фон дер Лайен като военен министър беше против донаборна служба имат идеи да вземат чужденци срещу немски паспорт, но за сега нямат едино душие.14:39 29.08.2020
167 гост
До коментар #162 от "Домакин":
Все още има, за масово унищожение със сигурност ...и може би листът да е много дълъг !Коментиран от #173
14:40 29.08.2020
168 Този коментар е премахнат от модератор.
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 гост
До коментар #168 от "Аз да":
Може би...нямам претенции но, на военна тема съм доста запознат !Коментиран от #174
14:50 29.08.2020
171 Само а питам
14:52 29.08.2020
172 Този коментар е премахнат от модератор.
173 Провери и тогава пиши
До коментар #167 от "гост":
Аз мисля че нямат щом бундесвера иска държавите с малки армии да бъдат под нейно командване за общоевропейска отбрана15:00 29.08.2020
174 Този коментар е премахнат от модератор.
175 Добре може
До коментар #158 от "Гневен":
не би ли трябвало европейците да са си взели поука когато отказват да спрат османската армия та за малко от Виена да започнат , сега пак ли ще повтарят грешките си , ми те по-добре да подарят Европа на турчолята вместо само приказки да се приказват , просто не вярвам да постъпят така, нелогично е, времената са други, не мога да повярвам, че ще седнат да се самообричат , Европейски Съюз не е толкова случайно сдружение, нищо че му викат, че било заради икономики и пазари и придвижване, това което още не знаем за в бъдещите планове просто още никой не го е и споменавал. Помни ми думите, Европа е на път да се обедини още повече, моделът на разделения е съществувал от векове и не е донесъл нищо освен войни и изтребление та до ден днешен15:16 29.08.2020
176 Тайбе
Коментиран от #180
15:20 29.08.2020
177 Нана
До коментар #22 от "К.К.":
Турците нямат работа в КонстантинополЧети история и виж кой трябва да се измете...
Коментиран от #179, #286
15:26 29.08.2020
178 Нана
До коментар #165 от "християнин":
Видно е колко си Християнин....а религията сме я взели от ГърцияКоментиран от #262, #264
15:28 29.08.2020
179 А ти
До коментар #177 от "Нана":
Каква работа имаш тук. Чети история не само коментари.15:34 29.08.2020
180 Азайбете
До коментар #176 от "Тайбе":
Ти кой си да решаваш спорове между две чужди държави. А защото пак се гърчееш.Коментиран от #189
15:38 29.08.2020
181 Така е
До коментар #155 от "Сега е мой ред":
Разбира се, че е несериозно, но все пак и обикновенно предварителното въоръжаване, е с някаква цел, особено ако ще нападаш, което ще рече, че Германия например за сега разчита на дипломация. За въоражаване в последния момент говоря ако се наложи разбира се и това което имам впредвид е, че реално ЕС има потенциал за бързо въоръжаване, давам ти пример:- Поточните линии са в готовност още от сега, нужна им е лека пренастройка и леко преубурудване и започват да бълват военна техника, колкото до ресурс, все ще се намери, ако говорим само за турчолята разбира се, щото за световна война например, ресурсите на планетата ще бъдат изчерпани, ако преди това не се сложи край на всичко с ядрен апокалипсис.Коментиран от #182
15:48 29.08.2020
182 Не всичко
До коментар #181 от "Така е":
Набиране на войска и обучение. Немците до сега се надяваха на САЩ. Пиша хипотетично нямам в предвид ТурцияКоментиран от #215
15:52 29.08.2020
183 TRoskOt
Ето им съюзниците Египет, Суадитска Арабия, Обединените арабски емирства, Бахреин а франсетата те повечето вече им са мюсюлмани.
15:56 29.08.2020
184 Този коментар е премахнат от модератор.
185 Бай Ганьо
До коментар #9 от "Турция фалира":
Турция кога е била в ЕС че да загуби16:17 29.08.2020
186 Гошо
Това всички НАТОВчета си го набиите в главите и докато Гърция има с какво да противодейства на Турция ,то ние нямаме и по една тояга
16:22 29.08.2020
187 колко трябва да фалира да настигне Бг'то
До коментар #9 от "Турция фалира":
БВП на Истанбул е по-голям от този на Албания, България, Босна и Херцеговина, Косово, Северна Македония, Сърбия, Хърватия и Черна гора, взети заедно, пише скопският в. "Слободен печат", цитиран от БТА.По данни на Световната банка БВП на Турция миналата година е бил 740 милиарда долара, а за сравнение БВП на Босна и Херцеговина през 2018 г. е бил 20,2 милиарда долара.
БВП само на Истанбул е 256 милиарда долара и е по-голям от сбора на БВП на осемте балкански страни, възлизащ на 253 милиарда.
Истанбул има 15,5 милиона жители, а осемте балкански страни - общо 28,6 милиона
16:31 29.08.2020
188 Напомни ни как "великите" гърци
До коментар #151 от "Не съвсем":
Бяха издавени от шепа турци край Измир...16:36 29.08.2020
189 Константинов
До коментар #180 от "Азайбете":
Турците са окупатори от 13 век. Не ви ли стига робство 480г бе Българи? Гърците защитават изконните си земи. Стига са ни заплашвали. Скоро ще бие камбаната в Константинопол.Коментиран от #191, #193, #195
16:42 29.08.2020
190 Кой е окупиран в Кипър?
До коментар #158 от "Гневен":
Не съм чул някой да се оплаква, че е окупиран, дори напротив, има едни хора които се освободиха от гръцката тирания.б16:44 29.08.2020
191 Ами дай си земята на гърците
До коментар #189 от "Константинов":
Преди 13 века си откраднал техни земиКоментиран от #196
16:46 29.08.2020
192 Абе не знам
16:49 29.08.2020
193 Азайбете
До коментар #189 от "Константинов":
Да вземе Аспарух да се върне там от където е дошъл, не ви ли стигат 13 века варварсто.Коментиран от #228
16:51 29.08.2020
194 Хлебарки
Коментиран от #197, #233
16:57 29.08.2020
195 Я гърците да върнат Кипър
До коментар #189 от "Константинов":
Кипър са открити находки от неолита (7000 – 3800 г. пр. Хр.).Едни от първите заселници на острова са микенците и финикийците (1050 – 600 г. пр. Хр.), а по-късно там се заселват и асирийци, египтяни и перси (700 – 475 г. пр. Хр.). Последни там се установяват гърците.
16:58 29.08.2020
196 Я па тоя
До коментар #191 от "Ами дай си земята на гърците":
Отвори стари карти от п.н.е. и виж древна Елада къде е била-в най-южната част на днешна Гърция, от Атина надолу и островите. Гърция е държава от 1830. Понятие като грък и гърци не съществува...до относително скоро.Най - глупавото е пък да се приравнява грък към "елин".
Гърция е увеличила многократно територията си за сметка на България и това е известно на всеки средно интелигентен човек.
17:03 29.08.2020
197 Потурен калпак
До коментар #194 от "Хлебарки":
Хабитата на хлебарките е българия. Пяна имаш около устота си от злоба внимавай да не се удавиш.17:05 29.08.2020
198 В.В.П.
17:06 29.08.2020
199 сссс
Икономическа зона има или няма?
17:24 29.08.2020
200 гост
До коментар #174 от "Да разбрах":
ГОВОРЯ ЗА ОРЪЖИЯ, А НЕ РАЗРЕШЕНИЯ...!Коментиран от #202
17:28 29.08.2020
201 Българин
Коментиран от #204, #212, #214, #216, #232
17:36 29.08.2020
202 Не знам как говориш
До коментар #200 от "гост":
Прочети си коментара не пишеш нито оръжие нито разрешение. Как мъжеш да имаш за масово унащожение когато е забранено както ползване така и производство, нали под този предтекст нахлуха в Ирак.17:39 29.08.2020
203 Шофьор на такси
Коментиран от #205, #208, #211, #263
17:41 29.08.2020
204 Потурен калпак
До коментар #201 от "Българин":
още един военен спец.17:41 29.08.2020
205 Друг потурен калпак
До коментар #203 от "Шофьор на такси":
Не се прави на това което не си, дръж геврека здраво.17:43 29.08.2020
206 Този коментар е премахнат от модератор.
207 ABCD
До коментар #1 от "Този пенсионер":
А Британските о-ви имат ли? Или са континент.17:49 29.08.2020
208 Този коментар е премахнат от модератор.
209 Иво
До коментар #87 от "Съвсем друг":
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8Великобритания има само 10 ядрехи бойни глави повече от Франция
Коментиран от #210
17:55 29.08.2020
210 Не те разбирам
До коментар #209 от "Иво":
Малка ли е или голяма разликата. Северна корея имат между 20--3018:08 29.08.2020
211 Емигрант
До коментар #203 от "Шофьор на такси":
Каква войска 20--30 хил. емигранти и бялото знаме е вдигнато.18:12 29.08.2020
212 Булгур
До коментар #201 от "Българин":
Щом са слаби защо не се пробваш18:14 29.08.2020
213 Аамет Азисовски
До коментар #3 от "цербер":
А дано тая шабеска клоака да изчезне...18:16 29.08.2020
214 Този коментар е премахнат от модератор.
215 Така е
До коментар #182 от "Не всичко":
И тук имаш право, не отричам, но аз лично се аргументирам с доказания германски военен гений( поне за мен са се доказали в това отношение), т.е. смятам, че дори и с малобройни единици биха могли да разпердушинят ,,ония,, дето разчитат на численост да речем, докато швабата ще работи с мозък, ще изработи тактики и стратегии не се съмнявай, ще вложи акъл, докато феса ще приложи сценарий от някоя холивудска продукция само защото имали дрон. Всичко това е мое лично мнение и не твърдя, че е 100 %сигурно, изводите са мои, извлечени от дългогодишни наблюдения плюс исторически показатели18:22 29.08.2020
216 Ех тъпи калпаци
До коментар #201 от "Българин":
Гърция, за разлика от Турция, отдавна не е участвала във войни. В класацията на европейските армии Гърция заема едва десето място, а Турция - третата след Русия и Великобритания. Гръцката армия има 160 хиляди души, а военният бюджет е два пъти по-нисък от турсккия и възлиза на приблизително 6 милиарда долара. Броят на бронираните бойни машини е около 4 хиляди и разполага с 390 единици самолети.„Турция разполага с 8,6 хиляди бронирани машини, включително танкове, 470 самолета. Турция надминава съседа по големина на флота. Гърция се спасява само от факта, че е член на НАТО. При директен сблъсък тя най-вероятно няма да оцелее сама ”, смята Леонков.
Коментиран от #295
18:23 29.08.2020
217 Този коментар е премахнат от модератор.
218 Зоро от Столипиново
Коментиран от #227
18:55 29.08.2020
219 ...
18:59 29.08.2020
220 Този коментар е премахнат от модератор.
221 Този коментар е премахнат от модератор.
222 вазелин
19:15 29.08.2020
223 Този коментар е премахнат от модератор.
224 Тц тц
До коментар #31 от "177":
Няма шанс да спечели19:42 29.08.2020
225 ГЪРКИНЯ
До коментар #135 от "До гърчеещите се калпаци":
А ти защо се турчееш? Аз съм гъркиня, а българите са християни - затова са на наша страна! Какво - турците ли да подкрепят?! Че сме им сърбали попарите тук на Балканите векове?! Знаеш ли колко по-различен щеше да е животът ни, ако не бяха дошли варварите от нищото в нашите земи - да ни колят, бесят, грабят, унижават?! Сега подкрепа ще ми търсите! Не ви е срам!Коментиран от #231, #236, #237
19:45 29.08.2020
226 Оня
19:48 29.08.2020
227 ГЪРКИНЯ
До коментар #218 от "Зоро от Столипиново":
Абсолютно! Турция и по-специално Ердоган е общ враг! Или се обединяваме и ги гоним там, откъдето са дошли или идват още като тях и се настаняват в нашите земи.Европа е на европейците! Варварите скоро ще се върнат там, откъдето са дошли!
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ, Ердогане, ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!
Коментиран от #230, #261, #268, #297
19:49 29.08.2020
228 Да се върне ама
До коментар #193 от "Азайбете":
Дали ще го пуснат монголците, нищо, че са малко рода....едвам се отърваха.20:12 29.08.2020
229 vasik atanasova
Коментиран от #238, #296
20:14 29.08.2020
230 Че вие не сте ли обединени
До коментар #227 от "ГЪРКИНЯ":
С тия от Столипиново?20:14 29.08.2020
231 Хайде хайде
До коментар #225 от "ГЪРКИНЯ":
Не се изхвърляй толкова. Ние българите помним кой ни отърва от гръцкото духовно робство. Помним и как ни клахте както и турчин не ни е клал.20:17 29.08.2020
232 Да да точно така е
До коментар #201 от "Българин":
Затова в Гърция памперсите са дефицитни и ходят да се молят наляво и надясно хохохохо20:26 29.08.2020
233 Знам на кого
До коментар #194 от "Хлебарки":
На българите.20:30 29.08.2020
234 Хасане
До коментар #51 от "Хасан":
Хасане ,Хасане що не се скриеш някъдеКоментиран от #235
20:36 29.08.2020
235 Хасан
До коментар #234 от "Хасане":
Ами крия се ама щерка ти все ме намира....20:59 29.08.2020
236 Този коментар е премахнат от модератор.
237 В историята друго пише
До коментар #225 от "ГЪРКИНЯ":
Римлените са казвали варвари на българите.21:16 29.08.2020
238 Този коментар е премахнат от модератор.
239 Този коментар е премахнат от модератор.
240 Този коментар е премахнат от модератор.
241 Ами сега
Коментиран от #257
21:29 29.08.2020
242 Този коментар е премахнат от модератор.
243 Weiss
Коментиран от #246, #266
21:59 29.08.2020
244 Този коментар е премахнат от модератор.
245 доброволец
Коментиран от #247
22:05 29.08.2020
246 Не си измисляй
До коментар #243 от "Weiss":
Кажи му името умник. По нагоре има доста коментари с численост и мнения на руски воени спецове. Не се мъчи да фейкваш.22:09 29.08.2020
247 Този коментар е премахнат от модератор.
248 Този коментар е премахнат от модератор.
249 Фесовете да си ходят в азия
Коментиран от #251
22:16 29.08.2020
250 Пробвано е
До коментар #248 от "Биг бойс":
През 1919 -- 1922г22:16 29.08.2020
251 А етиопските цигани
До коментар #249 от "Фесовете да си ходят в азия":
в африка.22:18 29.08.2020
252 Този коментар е премахнат от модератор.
253 Този коментар е премахнат от модератор.
254 Този коментар е премахнат от модератор.
255 Този коментар е премахнат от модератор.
256 ПетровДругарят Петров
22:58 29.08.2020
257 Този коментар е премахнат от модератор.
258 Този коментар е премахнат от модератор.
259 aramey
До коментар #112 от "Хасан":
1 562 00000:28 30.08.2020
260 Този коментар е премахнат от модератор.
261 Този коментар е премахнат от модератор.
262 Този коментар е премахнат от модератор.
263 Този коментар е премахнат от модератор.
264 3333
До коментар #178 от "Нана":
Гърция е държава от 20-те години на 19 век. Днешните турци нямат общо с елините. Новосъздадена нация. Вярно, претендират всичко да е тяхно - и елините, и източен Рим , и какво ли не. Всичко те измислили. Религията са си я взели от евреите, азбуката от финикийците .... А наследници на източен Рим са толкова, колкото ние на османската империя. Яли са бой от латините Инса били разпердушинени - и то елините, не гърците. Всичко ви е мегали, но най вече мераците. И в момента всяко генетично проучване показва, че всички "гърци" на север са едно към едно с българите. Прави си изводите. А черничките гърци по островите островите ....както каза някой по горен - гърците нямат една спечелена война. Само с интриги по преговорите печелят.00:56 30.08.2020
265 Този коментар е премахнат от модератор.
266 Този коментар е премахнат от модератор.
267 Оцелял от "градежа" СДС-арски българин
Ще дойде време,когато ще и заблее,но ще бъде късно.
07:34 30.08.2020
268 Patriot
До коментар #227 от "ГЪРКИНЯ":
Ти на коя планета живееш08:11 30.08.2020
269 ГЪРКИНЯ
Коментиран от #270, #272
09:21 30.08.2020
270 Изопачаваш историяята
До коментар #269 от "ГЪРКИНЯ":
Малтийските цигани (гърците) са най големи асимилатори на етноси и крадци на културите им. Ако си гъркиня нормално да имаш такова отношение гъм гърчеещите се калпаци защото те са лесни за вас защото се сасготвят.09:28 30.08.2020
271 Танев
Естествено е, че съвременна Турция ще разгроми съвременна Гърция. Има по-качествена армия и по-многобройна с боен опит. Благодарение на Исляма, Гърците немогат да създадат пета колона в Турция - християнството е несъвместимо с Исляма. Но накрая, подкрепени от Евродепутатите, териториално Гърците няма да загубят нищо. Ще им остане само пердаха.
Гърците са нанесли не по-малко вреда на Българите, отколкото Османците. 22 процента от Българите имат Гръцка хаплогрупа. Е как така ли? Чрез християнството и робството. Докато Турция е военно войнствуваща и покоряваща другите народи, то Гърците, използувайки религията са заробвали духовно другите народи.
09:52 30.08.2020
272 Хасан
До коментар #269 от "ГЪРКИНЯ":
Ако не бяха дошли турците сега нямаше да има българи , сърби, македонци и други православни ..Гръцката църква с православието щеше да ги асимилира ...Турците използвайки Разделяй и владей създават Българска , Сръбска , Арменска църква и оттам и вече и национално съзнаниеКоментиран от #280, #294
09:55 30.08.2020
273 Яни
До коментар #40 от "гост":
До коментар 40 - много си тъп, както и примера, който даваш. Каква е връзката, говориш за италиянски остров до италиянския бряг???!!! Тук става въпрос за гръцки острови, на два километра от турския континентален шелф, схващаш ли разликата?Коментиран от #274
10:38 30.08.2020
274 До Яни
До коментар #273 от "Яни":
На два километра от Турския бряг не от континентален шелф.11:13 30.08.2020
275 отоплител
11:44 30.08.2020
276 Специален
Коментиран от #284
12:41 30.08.2020
277 12udar
До коментар #33 от "Leonidas":
100+12:48 30.08.2020
278 Габдулла
. Преди няколко години, езхитиологът Имран Хюсеин изтълкува ситуацията с Турция, съобразно Корана. Там не се говори за Истанбул, а за Константинопол. Та пътищата са два: доброволно превръщане а Св. София в действаща църква и връщането и на православната Църква или превръщането и в джамия, което ще е краят на Турция. Чудно, как Ердоган е пропуснал това. Пророчеството е от самият Мохамед.
Коментиран от #281
16:38 30.08.2020
279 Любо
До коментар #8 от "Левски":
Кръсти се Вова!!!!!17:32 30.08.2020
280 ГЪРКИНЯ
До коментар #272 от "Хасан":
Турците само са развалили и нищо не са направили!Турция НЯМА ИСТОРИЯ, ТЯ ИМА САМО КРИМИНАЛНО ДОСИЕ!!!
Скоро ще ви изгоним от Микра Асия и от Константинопол! Ще ви върнем далеч в Монголия и Афганистан, откъдето дойдохте в 15 век и се настанихте наготово в Константинопол и във всичките ни градове и села, изгонихте ни от къщите ни като истински паразити, каквито сте и почнахте да имате претенции, такива, каквито не трябва и да сънувате!
Какво оозначава Истанбул, знаеш ли?! НИЩО! Това е опростаченото, турско произношене на Константинопол!Също като Одрин (Адриануполи), Измир (Смирна), Анталия (Анатолия)...
С кое сте ни помогнали - че направихте църквите ни джамии ли?! Че не ви е срам и страх от Господ! Но той наказва - затова мюезина ви, докато се дупеще в Света София, пукна като куче!
18:58 30.08.2020
281 ГЪРКИНЯ
До коментар #278 от "Габдулла":
Да, и от отец Паисиос също. Той казва, че Константинопол отново ще стане гръцки, когато турците превърнат Света София в джамия. Времето дойде!!! Вън и долу потурите и чалмите!!! Сега те ще се покланят на християните!Коментиран от #287
19:01 30.08.2020
282 ГЪРКИНЯ
До коментар #35 от "Хасан":
Стига с тези турски интриги бе!Няма българин, който между Гърция и Турция да избере втората! По много причини! И първата и най-важната е, че сте ни клали векове. Българите - 5 века, нас - четири! Както виени мразите, така и ние не щем да ви видим!
Скоро Константинопол ще бъде наш и Микра Асия! Вън!
Коментиран от #285
19:10 30.08.2020
283 Само живей във Варна
23:31 30.08.2020
284 Историк
До коментар #276 от "Специален":
Е не е било ,ама айде . По скоро винаги е било гръцко. Вярно ,превземали сме го ,но след преговори е плащан данък и не е имало касапница за удоволствие.23:43 30.08.2020
285 Турчин
До коментар #282 от "ГЪРКИНЯ":
Ако вие Гърците тръгните на война срещу Турция ще бъдете унищожени и Атина ще бъде прекръстена на Айшаран .09:33 31.08.2020
286 Турчин
До коментар #177 от "Нана":
Много ясно той винаги е - Турция ч.09:39 31.08.2020
287 TRoskOt
До коментар #281 от "ГЪРКИНЯ":
По него време на Отец Пайси въпростния храм от 200 години а може би и повече е бил вече джамия. Голям ясновидец ще да е бил щом е вижда че ще бъде превърнста в МУЗЕЙ и така нататък.11:10 31.08.2020
288 Некойси
15:52 31.08.2020
289 икономист
До коментар #9 от "Турция фалира":
Целта на Турция не е да влезе в ЕС. Целта е тупкане на топката и извличане на максимум икономически изгоди.Иначе ,ако говорим за достъп до търговия с ЕС,никой,никога няма да си позволи да ги пренебрегне и изолира.Твърде голяма и богата е Турция и икономически е много изгодно за европейците да търгуват с тях.18:29 31.08.2020
290 Някой си
До коментар #67 от "Алексис Доксас":
А умнико гърция кога ще върнете българските земи22:18 31.08.2020
291 Този коментар е премахнат от модератор.
292 ГЪРКИНЯ
До коментар #92 от "Nиko":
Не си пропагандирайте "напредналостта".Толкова добър съсед е за нас Турция, колкото за Гърция.
Последно чух, че и в Черно море открили газ - очаквам и на нас да направят подобни проблеми.
Между другото, българските турци сте най-големите национални предатели като ви чета тук!
Аз, като етническа гъркиня и с гръцки паспорт, никога не бих застанала на страната на Гърция. Родена съм в България, родината ми е България! Така че ... айде, стига фантасмагоории колко сте напреднали и колко добри съседи сте. Добър Господ ...
23:54 31.08.2020
293 Рокамнол
00:48 01.09.2020
294 Goiko Mitich doide
До коментар #272 от "Хасан":
Ако солунския помак Мустафа Кемал не беше прекалявал с мастика и коняк сега нямаше да сте пуйки turkey нямаше да говорите на азерски омешен с казахстански и да пишете на латиница.Историята на Караман много точно описва кои са крадците на Анатолия и дали Чобаните са истински мюсулмани и защо задължително дьонме трябва да заема високи воени и държавни постове и управлява .Хасан е можел да е само чобан папукчия кондакчия в най добрия случай и бр икчи я08:52 02.09.2020
295 Goiko Mitich doide
До коментар #216 от "Ех тъпи калпаци":
Абе малоумник какво значи 8,6хиляди бронирани машини И ТАНКОВЕ??????????????????????????????ТУРСКАТА ДЕМЕК ТУРКОПУЛСКАТА МЪКА НЯМА КРАЙ.Гръцка бронирана техника-353 леопарда 184 А4 170А6HELLas произведени и сглобени в гърция -530 леопард 1-523М48А5-240М60а3 много патъни-250БПМ VBL-401 БМП-1 над 2000 БТР М113 над 500цобствени БТР леонидас и още хиляди САУТА...ТУРСИКИ 326 Леопарди2А4 и 410 лео 1другото е Израелски и американски от 2световна и корейската война..като гръцкитеМ48 и 60.........ДО 1990 год И ДВЕТЕ ИМАХА САМО ЛЕО БЪЛГАРИЯ МОЖЕШЕ ДА ГИ ЛУПА С 72-62 и 55 Ам2 както си иска и като сложим СС МНОГО ТУРСКА МЪКА ИМАШЕ ОНЕЗИ ГОДИНИ. В Гърция гражданската война завърши за 4айде 5 години в ТУР СИКИТО ПРОДЪЛЖАВА НАД 50 голяма армия голем чепундряк.09:34 02.09.2020
296 Българин
До коментар #229 от "vasik atanasova":
Това е се едно да кажеш че война между Русия и България и Българите печелят .16:42 28.09.2020
297 Българин
До коментар #227 от "ГЪРКИНЯ":
На Българинът не е Турчинът а Сърбинът .16:49 28.09.2020