Топ мюсюлмански учен разкритикува коментарите на френския лидер Еманюел Макрон за исляма, които предизвикаха широко недоволство сред мюсюлманите по света, информира "Дейли сабах".
Генералният секретар на Международния съюз на мюсюлманските учени Али ал Карадаги призова Макрон да не се тревожи за исляма, тъй като не разчита на подкрепата на властите, пише news.bg.
По време на реч в петък Макрон разкри план за защита на секуларизма във Франция. Той описа исляма като "религия, която е в криза по целия свят".
Отбелязвайки, че не се страхува за исляма, Карадаги заяви, че "бъдещето е на ислямската религия". Той поясни, че се страхуват от бъдещите общества, които правят религиите и светините на другите религии легитимни мишени. Страхуваме се от общества, където властите са пристрастени сами да си създават врагове, продължи той.
Ако има реална криза, тя е заради двойните стандарти на някои западни политици, категоричен е мюсюлманският учен.
"Президент Макрон, вие сте в морална, хуманитарна и политическа криза, ислямът не може да носи бремето на фалшиви лидери на карикатури, които създават кризи под вашето настойничество", категоричен е Ал Карадаги.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Много учен мюмю
Коментиран от #22
18:49 03.10.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Присмехулник
18:52 03.10.2020
5 Ислямски вицове.
Ха ха ха ха
Коментиран от #10, #19, #100
18:52 03.10.2020
6 Емил
Коментиран от #12, #20
18:54 03.10.2020
7 Gehirnwäsche
Коментиран от #11, #23
18:54 03.10.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Жоро
Коментиран от #17, #132
18:57 03.10.2020
10 Косето
До коментар #5 от "Ислямски вицове.":
Бацеее, стрОши ме от смях!!! По-дОбър и от Шкумбата си! Адмирации!18:58 03.10.2020
11 Емил
До коментар #7 от "Gehirnwäsche":
Иронията ти е разбираема, но все пак светът се движи напред! Знанието ще замени вярата! Не е необходимо просто да вярваш в нещо, ако го знаеш! Затова всички религии са в регрес. Дойде време на Знанието за света (материален и духовен), а не на догмата на вярата.Коментиран от #14, #16
19:01 03.10.2020
12 В случая
До коментар #6 от "Емил":
превода е нескопосан. Предполагам че в оригиналната статия е написано ''muslim scholar'', което буквално се превежда мюсюлмански учен. Само че scholar означава учен или специалист в областта на хуманитарните науки, докато scientist по-скоро учен в областта на природните науки.Предполагам че най-правилно е било да напише мюсюлмански теолог.
Коментиран от #13, #127
19:05 03.10.2020
13 Емил
До коментар #12 от "В случая":
Гугъл Преводачът е добър, но явно има нужда от довършване! ;)Коментиран от #82
19:10 03.10.2020
14 Гост
До коментар #11 от "Емил":
Емо,религия, наука, вървят ръка за ръка! Първият низпослан аят в Свещената ни книга е:Чети! Интерпретации относно това значение има много, но истината е, чети, развивай се, образовай се, в името на твоя Бог, бъди от полза на хората заради Бог!19:16 03.10.2020
15 Най учения мю мамин
19:20 03.10.2020
16 Gehirnwäsche
До коментар #11 от "Емил":
Да, светът се движи напред, но според мен ( и не само) към своята гибел. Дано да грешим.19:26 03.10.2020
17 Gehirnwäsche
До коментар #9 от "Жоро":
То и евреите и ромите по едно време в Германия, Полша, Италия, Чехия и т.н. бяха много на брой, но изведнъж рязко им се редуцира броят.19:29 03.10.2020
18 ЧОКИ
19:32 03.10.2020
19 Ислям
До коментар #5 от "Ислямски вицове.":
Когато Ислямът е съществувал, на Запад са тънели в мизерия и невежество все още. Поинтересувай се и за Андалусия в Испания когато там беше Ислям. Тези числа 1234567890 са арабски от времето на Исляма. И вие ги ползвате.Коментиран от #30
19:39 03.10.2020
20 Ислям
До коментар #6 от "Емил":
Когато Ислямът е съществувал, на Запад са тънели в мизерия и невежество все още. Поинтересувай се и за Андалусия в Испания когато там беше Ислям. Тези числа 1234567890 са арабски от времето на Исляма.19:40 03.10.2020
21 Ислям
В наши дни, за съжаление, все повече хора се подвеждат от медийната пропаганда и мислят, че ислямът и науката са две противоположности. Някои, в тези грешни представи, стигат толкова далеч, че обвиняват исляма в забраняване на знанието и потискане на материалното и умствено развитие на мюсюлманите. Въпросните невежи хора ако бяха прочели няколко хадиса на Мухаммед “алейхисселям” и видели дълбоките познания на ислямските учени в религията и науката, щяха да се засрамят от тези твърдения.
На света няма нито една религия, идеология или мисъл, която да насърчава към знанието и развитието, както ислямът. Пророкът ни “салляллаху алейхи ве селлем” е казал:
“Ученето на знание е фарз (задължение) за всеки мюсюлманин, мъж или жена.” (Бейхаки)
“Полагайте усилие за придобиване на знание от люлка до гроб.” (Шир’а)
“Аллаху теаля е казал на Ибрахим “алейхисселям”: “Аз Съм притежател на знание и обичам знаещите.” (Ибни Абдилбер)
“Знанието е животът на исляма и стълбът на вярата.” (Ебушшейх)
“Никой не е станал ценен с невежество, никой не е станал презрян със знание.” (Аскери)
“Ще бъде спасен онзи, който отделя свободното си време за придобиване на знание.” (Имам Маверди)
“Бъдете от праведните учени! Ако не можете, бъдете заедно с тях и слушайте знание, което ще ви напъти и отдалечи от заблудата”. (Имам Маверди)
“Там, където има знание, има и ислям.” (С. Ебедиййе)
“Знанието е наследство, оставе
Коментиран от #44, #74, #96, #128
19:44 03.10.2020
22 Ислам
До коментар #2 от "Много учен мюмю":
Мухаммед “алейхисселям” и знаниетоВ наши дни, за съжаление, все повече хора се подвеждат от медийната пропаганда и мислят, че ислямът и науката са две противоположности. Някои, в тези грешни представи, стигат толкова далеч, че обвиняват исляма в забраняване на знанието и потискане на материалното и умствено развитие на мюсюлманите. Въпросните невежи хора ако бяха прочели няколко хадиса на Мухаммед “алейхисселям” и видели дълбоките познания на ислямските учени в религията и науката, щяха да се засрамят от тези твърдения.
На света няма нито една религия, идеология или мисъл, която да насърчава към знанието и развитието, както ислямът. Пророкът ни “салляллаху алейхи ве селлем” е казал:
“Ученето на знание е фарз (задължение) за всеки мюсюлманин, мъж или жена.” (Бейхаки)
“Полагайте усилие за придобиване на знание от люлка до гроб.” (Шир’а)
“Аллаху теаля е казал на Ибрахим “алейхисселям”: “Аз Съм притежател на знание и обичам знаещите.” (Ибни Абдилбер)
“Знанието е животът на исляма и стълбът на вярата.” (Ебушшейх)
“Никой не е станал ценен с невежество, никой не е станал презрян със знание.” (Аскери)
“Ще бъде спасен онзи, който отделя свободното си време за придобиване на знание.” (Имам Маверди)
“Бъдете от праведните учени! Ако не можете, бъдете заедно с тях и слушайте знание, което ще ви напъти и отдалечи от заблудата”. (Имам Маверди)
“Там, където има знание, има и ислям.” (С. Ебедиййе)
“Знанието е наследство, оставе
19:46 03.10.2020
23 Ислям
До коментар #7 от "Gehirnwäsche":
Вие освен така нареченото "християнство", за друга религия чели ли сте някога? Има такава религия, единствената и не е написана от човек, а е низпослана от Всевишния, от книга, на части на един пророк! И тази религия не обслужва никакви олигарси, тирани, лидери, пари и т.н., защото е описано е в нея какво се е случило на тираните, лидерите, олигарсите от много предишно далечно време! Има много религии и една истинска между тях! Тази религия, за която ви говоря няма никакъв страх от така наречения елит, а обратното, елита се страхува от тази религия и прави всичко възможно да я унищожи, да я злепостави с медии и псевдовярващи. Това не е измисленото християнство, което казва "ако те ударят по едната буза, обърни и другата"! Тази религия, за която ви говоря се противопоставя с истина и правда на световния зъл елит! Тази религия е дошла да напъти, да поучи, да покаже истината и светлината на невежите. Друг е въпроса, че има още много невежи на този свят, които не са разбрали тази религия по ред причини (или са заети с многото работа, със забавления, отдалеченост или подлъгани от световните елитни медии)! Моисей не е писал закони, тези закони са от Бога, единственият и истинският Бог! И тук забележете!Бог е спасил народа (робите) на Моисей от същият диктатор, олигарх, елит за времето си така наречения Фараон! Значи Моисей ще пише закони за да се противопостави на висшата класа Фараона? Е как така се получава, че Фараона си пише и подписва самата смърт!!! :D
Коментиран от #46, #116
19:50 03.10.2020
24 Косето
Коментиран от #26, #27
19:51 03.10.2020
25 Златния век на Исляма
В рамките на халифата се формира общомюсюлманско културно пространство, което продължава да съществува и след разпадането му. Благодарение на това, ислямските учени, писатели и творци на изкуството от периода са допринесли значително за развитието на световната наука и култура. След разпадането на Арабския халифат развитието на ислямската култура за кратко се води от персийската държава на Саманидите, а по-късно от поредица от тюркски империи: Караханиди, Тимуриди, Селджуци, Хулагуиди. Хауърд Търнър пише: „Мюсюлманските художници и учени, работници и принцове заедно са създали уникална култура, която оказва пряко и косвено влияние върху всеки континент“.
При „Ислямския Ренесанс“ се развиват математиката, медицината, философията, физиката, химията и други науки. Ислямската култура, простираща се от южна Испания до Китай, включва постиженията на учени от най-различни националности и вероизповедания. Тя развива по-нататък познанията на египтяните, гърците и римляните и подготвя почвата за епохата на Ренесанса.
19:53 03.10.2020
26 Златен век на исляма
До коментар #24 от "Косето":
Златният век на исляма, понякога наричан Ислямски ренесанс и Мюсюлмански ренесанс[1][2] е исторически период от около средата на VIII до средата на XIII век, в чието начало Арабският халифат е най-голямата държава на своето време.В рамките на халифата се формира общомюсюлманско културно пространство, което продължава да съществува и след разпадането му. Благодарение на това, ислямските учени, писатели и творци на изкуството от периода са допринесли значително за развитието на световната наука и култура. След разпадането на Арабския халифат развитието на ислямската култура за кратко се води от персийската държава на Саманидите, а по-късно от поредица от тюркски империи: Караханиди, Тимуриди, Селджуци, Хулагуиди. Хауърд Търнър пише: „Мюсюлманските художници и учени, работници и принцове заедно са създали уникална култура, която оказва пряко и косвено влияние върху всеки континент“.
При „Ислямския Ренесанс“ се развиват математиката, медицината, философията, физиката, химията и други науки. Ислямската култура, простираща се от южна Испания до Китай, включва постиженията на учени от най-различни националности и вероизповедания. Тя развива по-нататък познанията на египтяните, гърците и римляните и подготвя почвата за епохата на Ренесанса.
19:54 03.10.2020
27 Чети и не бъде невеж!
До коментар #24 от "Косето":
Златният век на исляма, понякога наричан Ислямски ренесанс и Мюсюлмански ренесанс[1][2] е исторически период от около средата на VIII до средата на XIII век, в чието начало Арабският халифат е най-голямата държава на своето време.В рамките на халифата се формира общомюсюлманско културно пространство, което продължава да съществува и след разпадането му. Благодарение на това, ислямските учени, писатели и творци на изкуството от периода са допринесли значително за развитието на световната наука и култура. След разпадането на Арабския халифат развитието на ислямската култура за кратко се води от персийската държава на Саманидите, а по-късно от поредица от тюркски империи: Караханиди, Тимуриди, Селджуци, Хулагуиди. Хауърд Търнър пише: „Мюсюлманските
При „Ислямския Ренесанс“ се развиват математиката, медицината, философията, физиката, химията и други науки. Ислямската култура, простираща се от южна Испания до Китай, включва постиженията на учени от най-различни националности и вероизповедания. Тя развива по-нататък познанията на египтяните, гърците и римляните и подготвя почвата за епохата на Ренесанса.
Коментиран от #29
19:56 03.10.2020
28 Ислям
Коментиран от #37
19:58 03.10.2020
29 Косето
До коментар #27 от "Чети и не бъде невеж!":
Въпрос: Колко години след християнството и на какво е базирана тази сектантска "религия"?Коментиран от #31, #32
20:00 03.10.2020
30 Няма къща в Барцелона
До коментар #19 от "Ислям":
Индийски са числата, арабите не са ги измислили. Само са ги пренесли до Европа.Коментиран от #33
20:01 03.10.2020
31 Ислям
До коментар #29 от "Косето":
Не знам на колко години сте но вие досега посещавали ли сте джамия така от любопитство, общували ли сте с имам на джамия или си ги говорите така чуто от телевизията или от пропагандни клипчета?Коментиран от #35
20:04 03.10.2020
32 Ислям
До коментар #29 от "Косето":
Вие християнин ли сте? С какви доказателства вие наричате Исляма, секта?20:08 03.10.2020
33 Ислям
До коментар #30 от "Няма къща в Барцелона":
Не са индийски, баш арабски са си!Коментиран от #40
20:09 03.10.2020
34 Stéphanie 🎲
20:10 03.10.2020
35 Косето
До коментар #31 от "Ислям":
Бъдете повече от сигурен, че съм посещавал и то една от най-големите джамии в Турция. Дори съм присъствал на петъчна служба, ако не греша правилно ли се изразявам? В противен случай, простете невежеството ми!Коментиран от #38
20:12 03.10.2020
36 Gehirnwäsche
Сега мой думи : нима в Корана не се описва как правилно да набиеш жена си ако не те слуша? Нима в Корана не е написано, че жената няма нужда от образование?
Коментиран от #39, #41
20:12 03.10.2020
37 Няма къща в Барцелона
До коментар #28 от "Ислям":
Гледах едно клипче, задаваха ислямски въпроси на едно двегодишно момиченце. Момиченцето отговаряше бързо и точно. Същото мпмиченце никога няма да научи Питагоровата теорема или каква е разликата между киселина и основа, защото в корана не са споменати. Мерси от такава наука, дето не признава други книги освен корана.Коментиран от #43
20:14 03.10.2020
38 Ислям
До коментар #35 от "Косето":
Добре, присъствали сте в джамия, а нещо лошо да сте видели да се случва там? Как ви приеха там? Гостоприемни ли бяха? Незнам дали владеете турски език, но проведете и разговор с имам на джамия и в България, да си в джамия не е достатъчно.Коментиран от #42
20:17 03.10.2020
39 Stéphanie 🎲
До коментар #36 от "Gehirnwäsche":
Прав си мон ами за мен това е сатанизъм,варварство.Кой бог би бил доволен да убиваш хора в негово име ?Това не е релегия !Фанатизъм
Коментиран от #48
20:21 03.10.2020
40 Няма къща в Барцелона
До коментар #33 от "Ислям":
Индийците са ги използвали поне 1000 години преди да се появят арабите. И това е лесно да се провери. Попитай Гугуъл. Обвиняваш другите, че не харесват исляма, щото не четат ислямски източници, а ти самият се образоваш само от автори с чалми и бради.20:21 03.10.2020
41 Ислям
До коментар #36 от "Gehirnwäsche":
В днешно време много хора се мислят за мюсюлмани, но са далеч от Исляма в първоначалния си вид. Много телевизия гледате и вярвате на всичко. А трябва да се чете и то много! Къде в Корана пише да набиеш жена си или че няма право на образование? Искам да ми покажете от Корана. Трябва да го знаеш арабския да да разбереш тълкуванието на Корана. Не е толкова просто колкото си мислите..Коментиран от #51
20:23 03.10.2020
42 Косето
До коментар #38 от "Ислям":
На въпросите отговарям с "да", но истината е, че тези две култури нямат място под един покрив... Омразата между двете е твърде извънредна, факт.Коментиран от #47
20:23 03.10.2020
43 Ислям
До коментар #37 от "Няма къща в Барцелона":
Тези клипчета, където сте ги гледали от коя държава са? Саудитска Арабия? А точно те са далеч от Исляма. Стига сте говорели глупости. Вие за държава Иран чували ли сте досега. И там има Ислям, но образованието е на 100% при всички жени. Иран, атомна енергия и т.н. Та на вас доста ви промиват мозъците да ви кажа аз.20:29 03.10.2020
44 Behemoth
До коментар #21 от "Ислям":
Абе какви ги плещиш ,едно са лозунгите друго реалността....дай някакво постижение на учен от ислямска страна....там където доминира религията няма наука ,това са несъвместими неща едното изисква вяра а другото съмнение...Коментиран от #49, #50, #52
20:29 03.10.2020
45 Един момент
Коментиран от #86
20:35 03.10.2020
46 Тото
До коментар #23 от "Ислям":
Приятелю уважавам искрено вярващите хора. Надявам се да си такъв. Защото ако е така ти също бби се отнасял с уважение към вярващите независимо от религията им. Сега по-конкретно. Арабските цифри които цитираш произлизат от Индия около 1200 години преди да се появи исляма. 1000 години преди исляма древните гърци са развили математика, геометрия медицина. Арабските учени са надграждали знанието в някои области и толкова. Вероятно са правили и открития. В повечето случаи науката се е развивала извън вярата и даже въпреки нея. Религията независимо каква (юдаизъм,християнство,ислям) е свързана с догми,тайнства предания. Науката се базира на доказателства.20:36 03.10.2020
47 Ислям
До коментар #42 от "Косето":
Вие ли го казвате? Значи вие не сте добронамерени към други религии. Защо такава омраза към мюсюлманите? Със Запада е същата работа. Ненавиждат мюсюлманите и не ги искат на Запад, но крадат от техните богатства от техните страни и ги оставят гладни! Това не може да бъде от Исус!20:39 03.10.2020
48 Gehirnwäsche
До коментар #39 от "Stéphanie 🎲":
Богът е един. Евреите, християните и мюсюлманите вярват в един и същи Бог. Разликити са ясни за всички ни, но и приликите също. Старият завет е брутален, кървав, отмъстителен и за всичко това Бог помага, но и наказва евреите за непжслушание и отстъпничество. Новият завет, ето това е вече нещо наистина изпълнено с мир, любов към ближния , но и към врага. Исус казва: всеки може да обича и да е добър към човека който и той го обича и е добър към него. Вие обичайте враговете си. Молете се за тях и оставате Бог да ги съди. Мохамед е бил воин. Пълководец. Командвал е огромна армия и е допринесъл за смъртта на бойното поле на безброй хора. Исус е наричан Учителят. Исус е лекувал слепи, сакати, гонил е бесове, възкресявал е хора. Мохамед ги е убивал я лично, я с армията си. Какви чудеса е сътворил Мохамед, освен голями военни победи? В Корана да е описано поне едно чудо което да е извършил пред множество свидетели? Яздел е камила, която била потънала до корем в пясъка?! Средновековното християнство е брутално. Инквизиции, клади, кръстоносци. Исус казва ли е да се убива в негово име? Не!!! Исус убивал ли е? Не! Мохамед - да. Евреите в Стария завет много други народи и племена са убивали заедно с децата и жените им и то по заповед на Бог. Бог праща синът си и поставя началото на Новото Време. Мир и всеобща любов за всички по света. Исус предупреждава , за лъжепророци след него. Около 500 години по късно Мохамед твърдял , че е пророк.Коментиран от #53, #57, #58
20:39 03.10.2020
49 Ислям
До коментар #44 от "Behemoth":
Ето ви доказателства за един ислямски учен. Четете а не бъдете невежи!Абу Али ал-Хусайн ибн Абдалах ибн ал-Хасан ибн Али ибн Сина[1] (на персийски: ابو علی الحسين بن عبد الله بن سينا), известен и с латинизираната форма на името си – Авицена, е согдийски лекар, философ, естествоизпитател, поет и музикант, сред най-значимите фигури на Ислямския златен век[2][3][4]. Пише на персийски и арабски език, последовател е на Аристотел и на неоплатонизма.
Коментиран от #54
20:41 03.10.2020
50 Ето още за Авицена
До коментар #44 от "Behemoth":
Четете и не бъдете невежи, моляАвтор е на 450 книги върху широк кръг от теми, от които до наши дни са достигнали около 240, включително 150 в областта на философията и 40 – на медицината.[5] Той критически преработва и систематизира тогавашните знания и е смятан от мнозина за „баща на съвременната медицина“. Най-известните му произведения са философската и научна енциклопедия „Книга на лечението“ и медицинската енциклопедия „Канон на медицината“,[6][7][8] която се превръща в стандартен учебник по медицина за много средновековни университети[9] и остава в употреба до средата на XVII век.[10] Освен философията и медицината, текстовете на Авицена засягат теми като астрономия, алхимия, география, геология, психология, богословие, логика, математика, физика и поезия
20:43 03.10.2020
51 Нещо друго
До коментар #41 от "Ислям":
А къде пише, че трябва да се тълкуват, след като подобни писания би трябвало да се разбират буквално ??? Как е възможно човек без мозък да седне и да тълкува например ??? Страхотни глупостиКоментиран от #55
20:44 03.10.2020
52 Ислям
До коментар #44 от "Behemoth":
Ето още, за да не бъдете невежи!!!Алхимията (арабски: الخيمياء, al-khimia) е названието на химията преди научния ѝ период, в древността (Египет) и Средновековието (в Арабския халифат и Западна Европа) до около XVII век. Обикновено се приема, че целта ѝ е била превръщането на неблагородни метали в злато, получаване на т.нар. еликсир на живота, или откриване на т.нар. Философски камък (който превръща металите в злато и лекува), а също и лечение на болести.
20:46 03.10.2020
53 Така е
До коментар #48 от "Gehirnwäsche":
А пък и трите заедно са копирали и разкрасили веселите истории от шумерите , и това е научен факт20:46 03.10.2020
54 Behemoth
До коментар #49 от "Ислям":
Извинявай много ама аз ти говоря за съвременен учен а не за Авицена...така наречения златен век на исляма се характеризира с натрупване на огромни богатства вследствие завоевателните войни ,когато едно общество е презадоволено от материална гледна точка то вече гледа на религията като на приказка и стават възможно науката и изкуствата същото е днес на Запад християнството е проформа за повечето хора ...обратно ако запада обеднее хората ще се върнат към религията и ще загърбят науката както днес е при ислямските държави без нефт ХАХАХА...така стоят нещата...освен това трябва да те информирам ,че няма Бог ептен нито Алах,нито Христос....нищо няма...Коментиран от #56
20:49 03.10.2020
55 Ислям
До коментар #51 от "Нещо друго":
Тълкуване имам впредвид, когато се превежда от арабски на български, защото някои арабски думи имат много значения и при превода става объркване. Сега разбрахте ли какво имам впредвид! Благодаря!20:49 03.10.2020
56 Ислям
До коментар #54 от "Behemoth":
Свободен сте да вярвате в каквото си искате, без да пречите или наранявате друг! И като човек да покажете уважение към религиозните.Коментиран от #59
20:52 03.10.2020
57 Анакорет
До коментар #48 от "Gehirnwäsche":
Според исляма накрая самия Исус ще победи дявола защото е най близко до бог от всички пророци. А Мохамед е последния след него няма да има други. Само фалшиви20:54 03.10.2020
58 Ислям
До коментар #48 от "Gehirnwäsche":
Колко невежество от ваша страна за Исляма! Четете г-не. Има толкова много книги писани за Исляма. Четете! А не да гледате youtube пропагандни видеа за Исляма. Кого е убивал Мохамед? Вие бяхте ли там та говорите от първо лице? Било е точно обратното, подигравали се с него и искали са го убият!!! Както е било и с преди него другите пророци. Преди Мохамед да стане пророк и да бъде напътван от Бог, знаете ли какви жестокости са се правели в Арабия? Женски деца са били погребвани живи от бедност, жените са били като животни и са ги продавали по пазарите и т.н. Пророкът дойде за да отмени тези жестокости! Говорите да стария Завет и за един Бог на всички пророци. После си противоречите!Коментиран от #63
21:06 03.10.2020
59 Behemoth
До коментар #56 от "Ислям":
Истината е ,че ми е трудно да уважавам хората вярващи в басни измислени независимо от кого....аз съм дълбоко убеден ,че хората създаващи религиите са хора с психични проблеми говоря за шизофрения,параноя ,нарцисизъм(как баш на тях проговаря бе) и не на последно място наркомания(сладки билки и гъби)...и последователите им не са стока въпрос на време е да решат да наложат правата вяра с върховете на копията и кладите...Коментиран от #60, #65
21:07 03.10.2020
60 Ислям
До коментар #59 от "Behemoth":
Г-не човек как се образова да ви питам. Как получава знание и се развива? С четене на много книги!!! Ще се съгласите ли или трябва да ви се смеят хората? Книги трябва да се четат и то не една, а то много!!!Коментиран от #61, #64
21:13 03.10.2020
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Gehirnwäsche
До коментар #58 от "Ислям":
Да, Мохамед е много преживял, и да, там където сега са арабските страни е царяла абсолютна тирания. Това Мохамед го е променил из основи. Променил го е благодарение на армията си, която е ВОЮВАЛА ЗА НЕГО А ВЪВ ВОЙНАТА УМИРАТ ХОРА И ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ. ИСУС ВОЮВАЛ ЛИ Е? И да, пиша, че Бог е един, но не пиша, че Мохамед и бил пророк на този един Бог. Исус е предупредил за лъжепророците.Коментиран от #66, #67, #75
21:21 03.10.2020
64 Behemoth
До коментар #60 от "Ислям":
Тия двата коментара ,изтритите са от мене ...прей сметка как съм та наредил ....21:22 03.10.2020
65 Ислям
До коментар #59 от "Behemoth":
Нека да опиша малко за Исляма за вас нечелите и неразбралите ей така за обща култура, не ви карам насила нещо, друг е въпроса дали вярвате на написаното или не! Пророкът Мохамед дойде да донесе милост, любов, знание, хигиена, мир, единство от есинстнения Бог. А Бога забранява лошите неща като лъжата, кражбата, убийството и самоубийството, алкохола, прелюбодеянието, завистта, омразата към различните и още много! За това се говори в Исляма през цялото време. И ако вие си мислите че това е нещо лошо или шизофрения, параноя и т.н. нямам какво повече да кажа. На този свят за всяка лоша постъпка си има възмездие, ако не на този свят, то на другия гарантирано ще го чака. Никой не е вечен, всеки ще вкуси смъртта рано или късно.Коментиран от #69, #70, #73
21:26 03.10.2020
66 Ислям
До коментар #63 от "Gehirnwäsche":
Тирания е защото Мохамед го няма! Много секти се извъдиха след него и разединиха Исляма, също благодарение на Запада по-точно на Ционистите! Много псевдомюсюлмани има също. А знаете ли защо Мохамед е воювал? Чакам отговор?21:32 03.10.2020
67 Ислям
До коментар #63 от "Gehirnwäsche":
Исус е изгонил търговците от храма! Търговци и мошеници не са нужни в религията както и при Исляма!21:35 03.10.2020
68 Stéphanie 🎲
"Квантовата теория дава много, но това едва ли ни доближава до старите тайни. Аз, във всеки случай, съм убеден, че Той не играе на зарове с Вселената".
За Айнщайн науката е по-духовна от религията, защото науката ни позволява да разберем по-добре Вселената. Докато съзнанието ни все още не може напълно да разбере нейните чудеса, опитът да направим това ни довежда по-близо до Бога. Тъй като разбираме все повече за Вселената, ние се доближаваме до него.
"Виждаме една Вселена, прекрасно подредена, подчиняваща се на определени закони, но ние разбираме законите само смътно. Нашите ограничени умове не могат да схванат тайнствената сила, която люлее съзвездията. Очарован съм от пантеизма на Спиноза. Възхищавам още по приноса му към съвременната мисъл. Спиноза е най-великият от съвременните философи, защото той е първият философ, който се занимава с душата и тялото като едно, а не като две отделни неща"
Коментиран от #99, #101
21:38 03.10.2020
69 Gehirnwäsche
До коментар #65 от "Ислям":
И благодаря за написаното. Наистина исляма се демонизира, но и исляма не е само добро така както го описваш. Хубаво е да си вярващ, но е и хубаво да имаш свобода на избор. Ако аз греша за Мохамед, то ще си платя когато му дойде времето. Ако Вие и тези като вас грешат- и вие ще си платите. Но днес само една световна религия иска да се наложи над другите и това е исляма. Но аз знам, че истинският мюсюлманин не може да налага вярата си на друг и трябва да уважава друговерците. Със сириец и тогоанец мюсюлмани съм разговарял и те знаят и вярват, че Исус ще се върне и той ще ни и съди и спаси. Вие вярвате в Исус като божии пратеник, а не като Негов единороден син. Нека се уважаваме взаимно и да оставим Той да ни съди.21:39 03.10.2020
70 Хъш
До коментар #65 от "Ислям":
Братко Човек(мюсюлманин), защо не възстанете срещу талибани джихадисти и други радикални "братя" които колят изнасилват и рушат вече години?Коментиран от #81
21:39 03.10.2020
71 Баце
Коментиран от #76, #80, #117
21:46 03.10.2020
72 Антимафиоти
21:47 03.10.2020
73 Behemoth
До коментар #65 от "Ислям":
Ва алоооуууу па и ние сме попрочели нещо и знаем ,че тоя пророк е изявен педофил и е командвал армии избили милиони несъгласни с простотиите му....айде пиши хапа и са завивай у юргана може и на тебе нещо да се спусне нощес (примерно да прережеш гърлото на комшията неверник!)Коментиран от #78
21:47 03.10.2020
74 Това което се опитваш няма да стане
До коментар #21 от "Ислям":
Все едно да очакваш от прасенца да научат таблицата за умножение. То едвам византийците са научили четирима от тях да могат да четат, двама от които и да пишат.21:49 03.10.2020
75 Ислям
До коментар #63 от "Gehirnwäsche":
Исляма също ни учи да не сме роби на модерното робство! Дава ни примера за Моисей, когато се противопостави на Фараона! И Исляма и мюсюлманите също трябва да се противопоставят на днешната модерна робска система! А не да спим, а да разсъждаваме. В днешно време много мюсюлмани се опияниха от земния свят, парите и материалното и затова Исляма рухна. В днешно време не може да се каже че някъде има истинска Ислямска държава! А тоази фалшивата Ислямска държава, която я пропагандират по телевизията в Сирия е голяма заблуда да унищожат Исляма още повече. Знаете ли какво е казал Пророка Мухамед, когато искали да го подкупят и да се откаже от тази религия Ислям. Не помня точно цитата а то е " Дори в едната ми ръка да дадете слънцето, а в другата- луната, аз пак няма да се откажа от Исляма"!Коментиран от #118
21:49 03.10.2020
76 Това не е вярно, но
До коментар #71 от "Баце":
в Китай е забранено християнството.21:50 03.10.2020
77 минчо
21:52 03.10.2020
78 Ислям
До коментар #73 от "Behemoth":
Г-не няма да падна на вашето ниво. Вижда се колко сте културен и ограничен. Липсва ви доста знание на вас. Да обиждате Пророк от невежество е много голям проблем за вас. Четете и се образование!21:55 03.10.2020
79 Gehirnwäsche
Свещената книга на исляма посочва
три условия,при които силният пол може да
усмирява слабия. Първо, когато дамата се кипри и гизди против волята на мъжа си. Второ, когато престане да се моли. Третото, когато излезе от вкъщи без разрешението му. Като различните школи тълкуватели “дават” различни “права” на мъжа да накаже половинката си.
В едно от откровенията на пророка Мохамед се казва, че когато видял ада насън, повечето му обитатели били жени.Обяснението му е, че те са по-материално настроени и изкушават мъжете да съгрешават в земните дела, за да се облагодетелстват.
Част от учените тълкуватели на Корана твърдят, че не може да се говори за подчинено положение на дамите според исляма, защото чак след възникването му те са получили уважението, което им се полага. Преди това са били робини. Мюсюлманската религия издигнала слабия пол, защото набляга на семейните ценности, а майката и съпругата са техни пазители.
Друга школа обаче смята, че жените не може да се образоват, да шофират и да заемат ръководни постове.
Освен за отношението към по-слабия пол в Свещената книг
22:00 03.10.2020
80 Ислям
До коментар #71 от "Баце":
Отиди и виж в Япония колко на ден се самоубиват от скука и нямат социален живот. Ако това е живот там здраве му кажи22:01 03.10.2020
81 Ислям
До коментар #70 от "Хъш":
Тези талибани джихадисти и други подобни са хора на Запада на Ционистите! Те не са мюсюлмани и нямат общо с Исляма. Проблема е че Исляма изостана през Османската империя и оттогава няма никакво развитие. Но със сигурност има и такива мюсюлмани, които се борят срещу тези дяволи там в Сирия. Повечето мюсюлмани са неграмотни, опиянени от парите и от земното и затова няма единство. А трябва да се борим срещу Сатана и неговите слуги Ционистите, които управляват света чрез модерното робство и приспиват хората! Трябва да се мисли и разсъждава много, а в днешно време това се вижда невъзможно. А идеята на Сатана е разделяй и владей! Когато скъсаме оковите и се обединим, тогава ще унищожим Сатана!!!Коментиран от #85, #104
22:12 03.10.2020
82 Оракула
До коментар #13 от "Емил":
Кой да довършим?Никога, Българина не е склонил глава пред Исляма ,освен Йордан Цонев и Делян Пеевски.
Как, да ги довършим?
22:27 03.10.2020
83 Марио Давидов
Коментиран от #90
22:29 03.10.2020
84 херкулес
22:37 03.10.2020
85 Тото
До коментар #81 от "Ислям":
Приятелю, четох с удоволствие дебатите и се радвам че нямаше лично нападки и обиди от страна на спорещите. Сега аз имам няколко въпроса за исляма. В исляма основата е изградена върху стария завет както е при християнството и Тората при юдаизма. И трите религии са доразвити съответно: юдаизма с Талмуда(предавани устно напътствия, по-късно и записани) ,исляма с Корана(предавани устно напътствия,по-късно записани) и християнството с Евангелия отново предавани устно и по-късно записани. Та по какво се различават трите религии след като основите и героите им са едни освен че се отричат една друга. И в трите религии има войнстващи течения както и по-мирни такива. И на база на всичко това защо която и да е от трите религии да е по-добра от друга?Коментиран от #92, #93, #94, #95
23:41 03.10.2020
86 Ислям
До коментар #45 от "Един момент":
Казвате че науката няма място в религията? Моля? Чели ли сте Корана? Знаете ли колко наука има в нея? Това, което сте писали може да се отнася за Библията, но не и за Корана. И ще ви дам примери, в Корана можете да намериге стихове за разширяването на вселената, за пчелата и меда, за зародиша и още много такива примери. Четете хора, не бъдете невежи!Коментиран от #97, #102
23:44 03.10.2020
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Исляма
До коментар #83 от "Марио Давидов":
Вашето виждане за бъдещето на планетата какво е, ми е интересно. Капитализъм? Съгласен съм с вашия коментар за неуките и необразовани мюсюлмани, но това е по вина на Запада, а не Исляма. Вие съгласни ли сте някой да дойде да разграби вашия двор и да си живее охолно, а вие да гладувате?23:52 03.10.2020
91 Ислям
Елохим се образува от думата Елоах и наставката "им" който или множественост или величие показва в зависимост от текста. Както в случая е използван думата бера, а не бару за това им придава величие. А самата дума се пише с буквите
א алеф
ל ламед
ה хе
Т.е. АЛХ
А Аллах се пише с
ا алиф
ل лам
ل лам
ه хе
Т.е. АЛЛХ
00:04 04.10.2020
92 Ислям
До коментар #85 от "Тото":
Мюсюлманите приемат Исус като пророк и Месия, но не и като Божи син или Божествен, защото това означава съдружаване с Бога и е непростим грях. А Исус е евреин арамеец и по законите на Стария Завет няма как да бъде Божествен. Исус е бил обрязан според закона, не е носил кръстове или се е молил на идоли като икони. А в Стария Завет на иврит пише също и за други Божи синове, като цяло ние всички сме деца на Бога. Прошка и помощ се иска само от Бог на небесата, а не от идоли. Исус не е дошъл да променя никакви закони, а да напомни на отклонилите се Писанието. В Стария Завет пише за Исус че ще дойде, но като ПРОРОК. А зачеването на Исус е чудо от Бога, също и изцелението на болни, възкръснали с Божи дух!00:20 04.10.2020
93 Ислям
До коментар #85 от "Тото":
Различия в Книгата1️⃣ Божий Син или Чистота?
Християните сочат този стих като доказателство че трябва да обожаваме Исус сина на Мириам (мир нему), като Божий син. Но отворим ли еврейските Писания, откриваме че същия този стих ни призовава към извършването на "чисти" дела с които да избегнем гнева на Бог!
Псалом 2:12 - "Отдайте почит на Сина, за да не се разгневи и да не ви отведе по пътят ви към гибел, защото Неговият гняв ще пламне скоро. Блажени са всички, които се уповават на Него!" (Християнски Стар Завет)
Псалом 2:12 - "Въоръжете се с чистота, за да не се разгневи и да не ви отведе по пътя ви към гибел, защото Неговият гняв ще пламне за един миг. Блажени са всички, които се уповават на Него!" (Еврейски Стар Завет - Танах)
2️⃣ Пророчество за Разпнат Месия или Метафора за враговете наобиколили цар Давид (мир нему)?
Един от любимите стихове с които християните се опитват да докажат разпятието на Исус (мир нему). Но погледнем ли в еврейските източници, оставаме с впечатлението че това е метафоричен език, описващ враговете на цар Давид (мир нему) като лъвове. А следи от разпятие липсват!
Псалом 22:16 - "Защото кучета ме обиколиха; тълпа от злодеи ме обкръжи;
прободоха ръцете ми и краката ми." (Християнски Стар Завет)
Псалом 22:17 - "Защото кучета ме обиколиха; тълпа от злодеи ме обкръжи; като лъв срещу ръцете и краката ми." (Еврейски Стар Завет - Танах)
3️⃣ Девица или Млада Жена?
Тук разликата в думите използвани за двата текста е ключова,
00:23 04.10.2020
94 Ислям
До коментар #85 от "Тото":
Различия в Книгата1️⃣ Божий Син или Чистота?
Християните сочат този стих като доказателство че трябва да обожаваме Исус сина на Мириам (мир нему), като Божий син. Но отворим ли еврейските Писания, откриваме че същия този стих ни призовава към извършването на "чисти" дела с които да избегнем гнева на Бог!
Псалом 2:12 - "Отдайте почит на Сина, за да не се разгневи и да не ви отведе по пътят ви към гибел, защото Неговият гняв ще пламне скоро. Блажени са всички, които се уповават на Него!" (Християнски Стар Завет)
Псалом 2:12 - "Въоръжете се с чистота, за да не се разгневи и да не ви отведе по пътя ви към гибел, защото Неговият гняв ще пламне за един миг. Блажени са всички, които се уповават на Него!" (Еврейски Стар Завет - Танах)
2️⃣ Пророчество за Разпнат Месия или Метафора за враговете наобиколили цар Давид (мир нему)?
Един от любимите стихове с които християните се опитват да докажат разпятието на Исус (мир нему). Но погледнем ли в еврейските източници, оставаме с впечатлението че това е метафоричен език, описващ враговете на цар Давид (мир нему) като лъвове. А следи от разпятие липсват!
Псалом 22:16 - "Защото кучета ме обиколиха; тълпа от злодеи ме обкръжи;
прободоха ръцете ми и краката ми." (Християнски Стар Завет)
Псалом 22:17 - "Защото кучета ме обиколиха; тълпа от злодеи ме обкръжи; като лъв срещу ръцете и краката ми." (Еврейски Стар Завет - Танах)
3️⃣ Девица или Млада Жена?
Тук разликата в думите използвани за двата текста е ключова,
00:23 04.10.2020
95 Ислям
До коментар #85 от "Тото":
Девица или Млада Жена?Тук разликата в думите използвани за двата текста е ключова, понеже всяка млада жена може да бъде майка за пореден път, без да е девица и смисъла на знамението да е съвсем различен. А говорим ли за девица раждаща дете непорочно, то тя може да не е млада но задължително трябва да бъде девствена!
Исая 7:14 - Затова сам Господ ще ви даде знамение:
Ето, девица ще зачене и ще роди син,
и ще го нарече Емануил. (Християнски Стар Завет)
Исая 7:14 - Затова сам Господ ще ви даде знамение:
Ето, млада жена е с дете и ще роди син,
и ще го нарече Еммануил. (Еврейски Стар Завет - Танах)
Молим, разберете се кой лъже помежду ви? И на кой трябва да повярваме!?
📖 Горко на онези, които с ръцете си пишат Писанието, после изричат: “Това е от Аллах.” - за да го продадат на нищожна цена! Горко им заради онова, което ръцете им написаха и горко им заради онова, което придобиха (Коран 2:79)
Коментиран от #98
00:25 04.10.2020
96 Не е така
До коментар #21 от "Ислям":
слушай човек, не само исляма, а всички религии, религията е концепция на сляпа вяра, колективно леко доверие, някой бил написал, друг чул, трети видял и т.н. науката напълно изключва такова нещо, за да признае, че съществува ,,всевишния,, науката трябва да го види, да го пипне, да поговори с него, ей такива разни рационални и напълно нормални неща. докато това не се случи, науката обявява твърдението за неистина(лъжа), за науката към момента няма доказателства, че съществува какъвто и да е Бог00:51 04.10.2020
97 невероятно
До коментар #86 от "Ислям":
няма как да пише за разширяване на вселена, това е някоя от вашите интерпретации ,,тълкувания,, да се четат религиозни книги е загуба на време, не дават никаква научна информация. по-добре вие прочетете нещо на Докинс или Фройд например, научете нещо за реалносттаКоментиран от #106, #107, #108, #109, #110, #111
01:10 04.10.2020
98 ЗайоБайо
До коментар #95 от "Ислям":
Не ме интересува какво пише в Корана.Факт е,че възоснова на тая книга и примера на вашия пророк, хора убиват, изнасилват и взривяват неверници, т.е. Всички, които Не са мюсюлмани.Даже мюсюлмани, които вярват по друг начин. Само заради вашия бог. Християните са правили същото, но във време, когато хората са си а@кали в. шапките. Вие го правите с мобифони в джоба и латоп в чантата .Каква любов, кви 5 лева.01:14 04.10.2020
99 Госあ
До коментар #68 от "Stéphanie 🎲":
Ооооо, а пък всъщност Бор му казва "не учи Бог какво да прави " и го разцепва в един от журналите по Физика. А пък Хокинг казва " не само че бог играе зарове,но ги хвърля така, че не можем да ги предвидим "Коментиран от #126
01:21 04.10.2020
100 Госあ
До коментар #5 от "Ислямски вицове.":
😂😂😂😂😂😂 потурите с козите01:22 04.10.2020
101 Госあ
До коментар #68 от "Stéphanie 🎲":
айнщайн е като дарвин. Плагиати. Хитри, но плагиати. айнщайн и дарвин са по долни от Софи Маринова. Запомни го от мен. По долна пролойка. айнщайн, пишман физик с тройки,дарвин не е и биолог 😂 Я Стига.Коментиран от #125
01:29 04.10.2020
102 ЗайоБайо
До коментар #86 от "Ислям":
Ако в Корана има толкоз много наука, защо не са всички мюсюлмани гении в науката. Или в пчеларството.Коментиран от #113, #114
01:31 04.10.2020
103 Алфа тъп
01:59 04.10.2020
104 Неразбрал
До коментар #81 от "Ислям":
Как така извинете моля? Нали исляма бил голяма наука, пък повечето мюсюлмани не били грамотни? Е как става тоя номер?02:52 04.10.2020
105 Марио Давидов
Коментиран от #112
03:56 04.10.2020
106 Ислям
До коментар #97 от "невероятно":
Ето ти доказателствоАСТРОНОМИЯ:
"И небето изградихме с [Нашата] сила. Ние разширяваме." Свещеният Коран, Сура "Аз-Зарийат", Аят: 47
В арабския език изреченията, които започват с глагол, изразяват обновление и новост, а тези, които започват със съществително - устойчивост и продължителност. В случая изречението се явява съществително и означава продължителност, тоест "ние разширяваме постоянно и непрекъснато".
До 1929 година науката приема, че Вселената е стационарна и неизменна във времето. Дори гениалният Айнщайн е смятал, че Вселената е константна и неизменна във времето, което, обаче, противоречало на собствените му изчисления и довело до създаването на „Общата теория на относителността" през 1915 г.
Едва от 1929 година е известно, че Вселената се разширява, когато Едуин Хъбъл установява така нареченото „червено отместване” в спектриките на галактиките. Това е доказателството, че всички галактики се отдалечават и от това откритие започва бума в развитието на модерната космология, то довежда и до теорията за „Големия взрив”. В по-ново време откритието на ускоряващото се разширяване на Вселената чрез наблюдение на отдалечени свръхнови звезди донесе Нобелова награда за физика за 2011 година на сол Пърлмутър, Брайън Шмит и Адам Рийс.
04:47 04.10.2020
107 Ислям
До коментар #97 от "невероятно":
Айде сега пак кажете, че нямало такова нещо в Корана. Има го и то преди 1400 години!!! Четете и не бъдете невежи!04:49 04.10.2020
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Ислям
До коментар #97 от "невероятно":
Още доказателствоГЕОЛОГИЯ И ХИДРОЛОГИЯ
„Не сторихме ли Ние земята постеля и планините – подпори?“- Свещеният Коран, Сура „Ан-Наба”, Аяти: 6–7.
Съвременната геология доказва, че планините имат корени дълбоко под земната повърхност, които могат да достигнат няколко пъти тяхната надземна височина. Следователно най-подходящата дума за описание на планините е думата подпора, тъй като повечето правилно поставени подпори при строителството са скрити под повърхността на земята. Историята на науката ни показва, че теорията за планините, които имат дълбоки корени, се въвежда едва през 1865 г. от Сър Джордж Ейри. Планините играят важна роля за стабилизиране на земната кора. Те възпрепятстват земетресенията. В Свещения Коран е записано: „И положи на земята непоклатими планини, за да не се люлее с вас…“- Сура”Ан-Нахл”, Аят: 15
Съвременната теория на тектониката също така потвърждава, че планините действат като стабилизатори на земята. Тази тяхна роля става известна едва през 60-те години на XX век.
04:53 04.10.2020
110 Ислям
До коментар #97 от "невероятно":
Още искате ли доказателства от Корана за наукаПусна Той двете морета да се срещнат, но между тях има преграда, която не престъпват.“- Свещеният Коран, Сура "Ар-Рахман", Аяти 19-20.
„Той е, Който разположи в съседство двете морета, едното сладко, утоляващо жаждата, а другото солено, горчиво. И стори между тях граница и възбранена преграда.“- Свещеният Коран, Сура „Ал-Фуркан”, Аят: 53
Днес е известно, че на местата, където две морета се сливат едно в друго, има бариера между тях. Тя разделя двете морета така, че всяко море да притежава своя температура, съдържание на сол и собствена плътност. Например водата на Средиземно море е топла, солена и в сравнение с Атлантическия океан по-малко плътна. Ако вода от Средиземно море влезне през гибралтарския праг в Атлантическия океан, тя се придвижва повече от стотина километри на дълбочина от почти 1000 метра в Атлантика със собствените си качества на топла температура, соленост и по-малка плътност. На тази дълбочина средиземноморската вода се стабилизира.
04:56 04.10.2020
111 Ислям
До коментар #97 от "невероятно":
Четете и се образовайте за науката в ИслямаИ от всяко нещо сътворихме двойки, за да се поучите!”- Свещеният Коран, Сура "Аз-Зарийат", Аят: 49
Антиматерията навлиза като понятие в космологията през 1928 година, когато британският физик Пол Дирак се опитва да обедини квантовите закони с Айнщайновата специална теория на относителността и открива античастицата на електрона, наречена позитрон. Днес е известно, че цялата Вселена е изградена от материя и антиматерия - тоест материя, съставена от античастици.Всяка частица си има своята античастица: лептоните имат антилептони, протоните- антипротони, неутроните – антинеутрони, неутриното- антинеутрино. Тази истина се разкрива още по-добре в знамението на Сура "Йа Син":
"Пречист е Онзи, Който сътвори - по двойки - всичко от онова, което земята ражда, и от тях самите, и от онова, което не знаят!" (Сура "Йа Син":36)
"После се насочи към [сътворяването на] небето, а то бе дим…"- Свещеният Коран, Сура ” Фуссилат”, Аят: 11
Чрез наблюдения и теоретични методи съвременната космология ясно посочва, че цялата Вселена някога е била „димна“ материя - непрозрачна, много плътна и гореща газово-прахова смес.
„Слънцето и луната -; [се движат] по изчисление”, Свещеният Коран, Сура "Ар-Рахман", Аят: 5.
„Нито слънцето може да настигне луната, нито нощта да изпревари деня. Всички по своя орбита плават.” Свещеният Коран, Сура "Йа Син", Аят: 40
„И слънцето е устремено към своето местопребивание. Така е отредил Всемогъщия,
04:59 04.10.2020
112 Ислям
До коментар #105 от "Марио Давидов":
Да се изказвате подигравателно на различните за отслужването на молитва от уважение към Бог се вижда колко изпаднал човек сте! Не сте първия и вероятно няма и да сте последния. Такива като вас ги знаем много добре. А за Запада ако ги нямаше робите, щяха да умрат глад и досега да бяха изчезнал вид. Я кажете колко богатства изкрадоха Запада от другите народи. Където са стъпнали само разрушения и разграбване! А и не слагайте България в графа Запад. Запада, ГМО боклуци, обратни и педофили, наркотици. Голямо развите са няма що!Коментиран от #119, #120
05:14 04.10.2020
113 Ислям
До коментар #102 от "ЗайоБайо":
Честно да ви кажа. Много хора се мислят за мюсюлмани, но понятие си нямат от Ислям. Това устройва ли ви?Коментиран от #123
05:17 04.10.2020
114 Ислям
До коментар #102 от "ЗайоБайо":
Я се поразровете в нета и вижте кой е създал първата световна карта на света. И тогава може да продължимКоментиран от #129
05:20 04.10.2020
115 Ислям
05:41 04.10.2020
116 Антон
До коментар #23 от "Ислям":
Дрън-дрън та ярина. ВСЯКА религия се измисля за да държи невежите в подчинение. Самият Мохамед (така наречения пророк) я използва чудесно за своя лична облага. Разпалва война между Медина и Мека с единстената цел да управлява. Марксистите са прави поне за едно: религията е опиум за народа.08:56 04.10.2020
117 Широ
До коментар #71 от "Баце":
Те в Япония преди около 350 години избиха 30000 християни.09:00 04.10.2020
118 Роналдиньо
До коментар #75 от "Ислям":
Исляма устоява силно на модерното робство, робите за това и презират тази религия.09:04 04.10.2020
119 Запада ке падне
До коментар #112 от "Ислям":
Запада е върховното зло вавилония.09:07 04.10.2020
120 Време
До коментар #112 от "Ислям":
Тотално объркани са на запад. за жалост не искат да разберат че скоро "цивилизацията" им ще бъде напълно разрушена от небесните армади на единствения бог Аллах09:13 04.10.2020
121 БУУМ
09:15 04.10.2020
122 Потребител
Това е самата истина.
10:09 04.10.2020
123 ЗайоБайо
До коментар #113 от "Ислям":
Не, И както гледам другите коментари, не съм единствен. Разбрахте ли? Макрон е прав. Трябва ви реформа, защото един куп идиоти заради простотия и алчност развалят имиджа на такива като Вас.Коментиран от #124
10:32 04.10.2020
124 بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْم
До коментар #123 от "ЗайоБайо":
Наша конституция коран закон шарияталлаху акбар
Коментиран от #130
11:03 04.10.2020
125 Stéphanie 🎲
До коментар #101 от "Госあ":
Ти верно ли ???😳 или майтап...Айнщайн е най великия учен в световно признание и място сред най-гениалните представители на човечеството.
Теория на относителността
E=m.c². Най-знаменитото уравнение в историята на физиката. ....и не само ....
Бог е проява на всичко, което е хармонично във Вселената
11:06 04.10.2020
126 Stéphanie 🎲
До коментар #99 от "Госあ":
Вярно е така са казали но аз съм за Айнщайн.А ти си вярвай 😉 Дали не играе в казино случайно на рулетка 😂11:08 04.10.2020
127 Димов
До коментар #12 от "В случая":
Т.е. екстремист.11:24 04.10.2020
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 ЗайоБайо
До коментар #114 от "Ислям":
Поразрових! Първата световна карта е открита на територията на Ирак и датира от 6. В. пр.н.е. Тогава не е имало ислям.11:37 04.10.2020
130 ЗайоБайо
До коментар #124 от "بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْم":
А така! Опаковай си бомбите, фереджетата и корана и си отивай при правоверните. Ний тука ще се справим с невежеството си сами11:40 04.10.2020
131 Неразбрал
12:40 04.10.2020
132 След 2050
До коментар #9 от "Жоро":
Към 2050 година мюсюлманите в света ще са колкото християните16:04 04.10.2020
133 до и салама
21:21 04.10.2020
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 тай чи
19:31 05.10.2020
136 Номад
Коран не учи на насилие ! Много българи проявяват насилие над семейството си !
18:09 09.10.2020