Посолството на Руската федерация в България покани спечелилия втори мандат президент Румен Радев в окупирания украински полуостров Крим.
Председателят на кримската българска национално-културна автономия Иван Абажер заяви, че президентът на България Румен Радев трябва да посети руския Крим, където на него „ще му бъде оказан топъл и радушен прием”.
„От Балканите дойдоха славянската писменост и православието. Затова тъкмо от Балканите трябва да дойде и признаването на Крим като законна и неотделимата част на Русия. Ако президентът на България вземе решение да посети руския Крим, сигурен съм, че ще му бъде оказан топъл и радушен прием”, цитирана думите му руското посолство.
ФАКТИ припомня, че Русия отказва да признае, че е получила писмеността си от България, а вместо това твърди, че тя е дошла от „македонските земи”. Три дни преди балотажа на президентските избори Румен Радев заяви, че „Крим в момента е руска територия”, което противоречи с позицията на България, ЕС и НАТО.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #5, #17, #42, #51
08:07 22.11.2021
2 Kcaniba
08:08 22.11.2021
3 Загрижен
Коментиран от #10, #12, #31
08:08 22.11.2021
4 Браво
08:08 22.11.2021
5 Чавдар
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Комунист ли си?Коментиран от #9, #41, #95
08:09 22.11.2021
6 пешо
Коментиран от #48
08:09 22.11.2021
7 TS50
08:10 22.11.2021
8 дедо Герчо
Коментиран от #63
08:10 22.11.2021
9 Последния Софиянец
До коментар #5 от "Чавдар":
На младите хора комунист и фашист не им говори нищо.Още ли се занимавате с глупости!?Коментиран от #16
08:10 22.11.2021
10 Мирчо
До коментар #3 от "Загрижен":
В Кърджали ако гласуват за присъединяване към Турция? Руските жителите на Крим са могли да се изнесат в посока Русия, а не да предадат законната украинска земя на Русия.Коментиран от #35, #55, #91, #107, #125, #129
08:10 22.11.2021
11 хдфх
Коментиран от #113
08:10 22.11.2021
12 Петър
До коментар #3 от "Загрижен":
Да,там направиха референдум,и хората избраха да се отделят от Украйна и да се приобщат към Русия,всичко си беше законно.Коментиран от #29
08:11 22.11.2021
13 факт
Коментиран от #26, #130
08:11 22.11.2021
14 fks99
Коментиран от #49, #52
08:11 22.11.2021
15 Бесен Язовец
Коментиран от #20
08:12 22.11.2021
16 Милко
До коментар #9 от "Последния Софиянец":
Много ми говориш и "комунист", и "фашист". Вие викате фашист на всеки, който е против вас, комунистите. А комунист е човек, принадлежащ към болшевишката култура, тази, която се налага у нас след 9.9.1944. Комунист е човек на НРБ.Коментиран от #24, #67, #140
08:12 22.11.2021
17 не бързай
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Чакай решение за МакедонияКоментиран от #25
08:12 22.11.2021
18 Скакауец
08:13 22.11.2021
19 жаба
08:13 22.11.2021
20 Тошко
До коментар #15 от "Бесен Язовец":
Старите стопани са го подарили, а "подарена къща назад не се връща". Това са детищини, да поискаш подаръка си обратно. Не са постъпили правилно руските жители на крим. Могло е да се пренесат да живеят в Русия, а не да открадват от украинската земя.Коментиран от #27, #45, #64, #65
08:14 22.11.2021
21 Аналитик плюс
08:14 22.11.2021
22 География
Коментиран от #56
08:14 22.11.2021
23 101010
Коментиран от #77
08:14 22.11.2021
24 Последния Софиянец
До коментар #16 от "Милко":
Такива като тебе живеят още в 20 ти век.08:14 22.11.2021
25 Последния Софиянец
До коментар #17 от "не бързай":
Тази каша дето забърка Тиквата в Македония трябва да бъде оправена.Коментиран от #34, #100
08:16 22.11.2021
26 Лилян
До коментар #13 от "факт":
Референдум в Кърджали? Хайде стига глупости. Жителите на крим могат да напуснат земята си, но не и да я дават на друга държава, независимо, че подаръка е неин. Подарък не се връща.08:16 22.11.2021
27 Бесен Язовец
До коментар #20 от "Тошко":
,, подарена къща назад не се връща " беше през социализма сега вече се връща- връща! Общо взето укрите върнаха полуострова на Руската Федерация с тази простащина авантюрата с НАТО и ЕС от 2014 г!08:16 22.11.2021
28 Иван
08:17 22.11.2021
29 Спас
До коментар #12 от "Петър":
Не може малцинството в една държава да отцепва законната земя на тази държава. Кърджали ако направи референдум?Коментиран от #47, #123
08:18 22.11.2021
30 Тъп
08:18 22.11.2021
31 Chep
До коментар #3 от "Загрижен":
Каква точка бе? Все едно Кърджали да гласува да се присъедини към Турция. Ти чуваш ли се? Абсолютно прост.Коментиран от #69
08:19 22.11.2021
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Алфа Вълкът
08:20 22.11.2021
34 браво на теб
До коментар #25 от "Последния Софиянец":
Каква каша е забъркал? Това, че не клекна пред тях, не прие техните искания и не им отвори пътя за ЕС. А ние имаме срок до 14 декември да им клекнем, ще ви видим тогава топките08:21 22.11.2021
35 Петър
До коментар #10 от "Мирчо":
Виж какъв глупав пример даваш с Кърджали? До 2014г. Крим е автономна република в състава на Украйна, такъв автономен субект има много малко допирни точки с държавата от която е автономен,та тази автономност им дава право да решават към коя държава иската да се присъединят или да са отделна и независима държава,,същото е и в САЩ, щата Тексас утре могат и имат право да напуснат състава на САЩ,дали ще са отделна държава или ще се присединят към Мозамбик ще си е лично тяхна работа.Коментиран от #46
08:21 22.11.2021
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 7555
"Ти eбaвaш ли cтaрия?"
Aкo oтгoвoриш "ДA", a ти "eбaвaш"(пoдигрaвaш) cтaрия!!!!
Aкo oтгoвoриш "НE", a ти нe "eбaвaш"(зaчитaш) cтaрия!!
т.e. въпрocът нямa cмиcъл в прeдизбoрнa кaмпaния...
08:22 22.11.2021
38 Дичо
08:23 22.11.2021
39 Ха сега
08:23 22.11.2021
40 Стойчо
Руснак в Украйна: "Връщам ти го".
Украинец в Украйна: "Ама той е и мой този поодарък!"
08:24 22.11.2021
41 Отряд ",, Чавдар,,"
До коментар #5 от "Чавдар":
А ти фашист ли си?Коментиран от #62
08:25 22.11.2021
42 Ники
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Какво стана ясно за теб?1. Признаваш, че Македония е дала писменост на Риснаците. Съответно има македонска посменост и тя е разшична от българската
2. Признаваш окупационнте действия на една държава, която е подписала договора за непромяна на границите на Европа. Утре Турция ще анексира Западни Родопи и ти ще си ЗА.
3. Не подкрепяш евроатлантическите ценности. Противник си на НАТО и ЕС.
Според мен си събирай багажа и отивай в Сивтивкар например да видиш как се живее под русйо управление и после пак си помисли!
Коментиран от #70, #114, #135
08:25 22.11.2021
43 Tутанкамон
08:25 22.11.2021
44 Реалист
08:26 22.11.2021
45 Анонимен
До коментар #20 от "Тошко":
В правото има принцип:Ака надарения се окаже неблагодарен към дарителя, дължи връщане на дара.08:27 22.11.2021
46 Пенчо
До коментар #35 от "Петър":
Добре, ти казваш, че автономна област може да се отдели, ако реши. Тогава защо международната общност твърди, че това отделяне е незаконно. Едва ли ние с теб познаваме правилата по-добре от тях.Коментиран от #73, #143
08:27 22.11.2021
47 Петър
До коментар #29 от "Спас":
Ама изобщо не сте се интересували от държавно устроиство и политика,личи ви. Кърджали не е автономен район,българските закони не са такива че да позволяват автономия на дадена област,Крим до 2014г. е автономен субект в състава на Украйна,чети какво е автономия и мисли!!!!Коментиран от #83
08:28 22.11.2021
48 страшна логика
До коментар #6 от "пешо":
Ама той, брато, е бил и османски? Турция да си го прибере не искаш ли? Ама бил е и римски. Нещо да се надигнат инте да го прилапат. Всички, ако се надигнем да имаме претенции ще стане 3та световна война. Каквото било, било. Ако искаме да живеем нормално пием по една студена вода за каквото е било и продължаваме напред. Руснаците не се сещам защо трябва да правят изключение08:30 22.11.2021
49 Ами така
До коментар #14 от "fks99":
ще е. Има няколко големи зърнопроизводители и няколко големи хлебозавода. Няма нищо друго. А това си е олигопол. В добавка неработещи агенцийки за защита на потребителя и т.н (всички на хранилка). Тях е хляба и ножа.08:30 22.11.2021
50 Равносметката
СТОПАНИСВА В МОМЕНТА, А НЕ НА КОЙТО Е БИЛ ВРЕМЕННО НЯКОГА ВС. ДРУГО Е АЛА-БАЛА!!!
08:30 22.11.2021
51 Истина е
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Ти си тотален дебил. Явно от боя дето те биха куките под колоните та МС ти се е повредил малкото останало мозъче.Коментиран от #57
08:30 22.11.2021
52 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #14 от "fks99":
няма лошо всичко да поскъпне, тъкмо щени се вдигне стандарта бе мизееерникнека всичко да поскъпн е, нека се вдигат заплатите, цял живот ли искате да сте на дъното
защо у фанция една бира е 4 евро и това никой не тревожи?
Коментиран от #87
08:32 22.11.2021
53 petar svilenov
08:32 22.11.2021
54 Русия
Трябваше да бомбандира Киев харков Лъвов и тогава да отцепи Крим. Както САЩ постъпиха със Югославия за да отцепят Косово и да го превърнат в нещо повече от свои щат
08:32 22.11.2021
55 Кримска област
До коментар #10 от "Мирчо":
си е исторически руска земя, дадена от Хрушчов на Украйна. Никога не е била исторически украинска. Учи история, че много си на Вие с нея.Коментиран от #66
08:32 22.11.2021
56 Жужи
До коментар #22 от "География":
Според кого е руски? Според международното право и цивилизованите държави е украински.Коментиран от #60, #68
08:33 22.11.2021
57 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #51 от "Истина е":
е, нали при борисов нямаше милиционерски репресии?що бият милиионерите?
Коментиран от #78
08:33 22.11.2021
58 ДжафДжаф
08:35 22.11.2021
59 То остава пък и да иде,
08:36 22.11.2021
60 География
До коментар #56 от "Жужи":
Менждинародно ораво като дефиници не съществува,съществува междунараднонправни норми. Точно тези които на много пропагандират за международни правни норми ги нарушават постоянно, като се бъркат на суверени държави дори нападат с армии!08:37 22.11.2021
61 Мн ги знаеш
08:39 22.11.2021
62 Шумчо
До коментар #41 от "Отряд ",, Чавдар,,"":
Аз съм антикомунист, против НРБ съм, против незаконният референдум за република, не харесвам болшевишката култура (тоест селяните, в смисъла на думата след 1944).Знаеш ли, че германските офицера през Втората световнаса били силно изненадани, че ги наричат "фашисти". Все пак фашите са италиянски групировки.
Вие комунистите ни наричате нас фашисти, а ние сме си истинските, автентичните българи, развивали България в естествени ѝ път след Освобождението (благодарим на Н.В. Александър II), докато не идвате вие, с вашата болшевишка култура, да закриете България и да нарпавите едно НРБ, което си е чиста съветска ко-чи-на.
Коментиран от #75
08:39 22.11.2021
63 И македония, и западните покрайнини,
До коментар #8 от "дедо Герчо":
И беломорска тракия, да каже Путин, ама той казва, че българската азбука е от македонските земи/без да уточни, тогава били в пределите на България/, а че Крим е бил руски и подарен на Украйна през соца е така, но обратното за нас не е вярно, въпрос на отношение08:39 22.11.2021
64 Тошко ама
До коментар #20 от "Тошко":
африкански,питам те да отговориш, кражба ли се води да си върнеш своето, което ти е принадлежало а си го дал на близък или му го оставяш в дар, при все че с него сте във вражда? Ти сигурно си много дашен, щом призовава за такава отстъпка от страна на Русия.08:40 22.11.2021
65 Скакауец
До коментар #20 от "Тошко":
Очевидно не разбираш какво е Крим! Този полуостров, освен че е заселен основно от руснаци, има огромно стратегическо значение! Който владее Крим, владее цялото Черно море, това е от военна гледна точка! Е, точно за това руснаците си го взеха обратно, защото още малко ако беше останал украински, щеше да стане нещо като американски протекторат! И за това беше цялата тая дандания и тоя рев, който продължава да се носи от към Вашингтон...Самите американци направиха един опит да се настанят на полуострова, във Феодосия, но бяха позорно изгонени от местните...08:41 22.11.2021
66 Мирчо
До коментар #55 от "Кримска област":
Исторически земята е била населявана от безброй различни племена и култури. А подарък взима ли се обратно?08:41 22.11.2021
67 Комунист е- взема чужда собственост,
До коментар #16 от "Милко":
И репресира08:41 22.11.2021
68 Узрял
До коментар #56 от "Жужи":
Жужи-Жужи? Така наречените "цивилизовани" държави днес са най-големите демагози и агресори в условията на Нов Световен Ред. Още ли не си го схванал?08:43 22.11.2021
69 Разликата
До коментар #31 от "Chep":
между Крим и Кърджали е огромна, защото Кърджали от никой не е подарявано и си е изконна българска територия, докато Крим е отстъпена руска земя на украинците, в това е и разликата.08:44 22.11.2021
70 Един Човек
До коментар #42 от "Ники":
Те и американците подписаха един договор,за НЕ промяна границите на НАТО,които трябваше да са някъде между бившата ГДР и Полша,само че вече са м/у Украйна и Русия!Как си мислиш,че ще стане американска военноморска база в Одеса(до границата с Русия!?Половината американска войска е пръсната ИЗ Европа (и не само),това ако е демокрация, не мерси!08:44 22.11.2021
71 Крим е бил подарен на Украйна през соца
Коментиран от #79
08:45 22.11.2021
72 Жужи
08:45 22.11.2021
73 Петър
До коментар #46 от "Пенчо":
Защото на международната общност не им изнася,защото такива наистина законни отделяния на автономни субекти повличат крак и дават пример на други авнономии,триста чуда направиха за да спрат отделянето на автономна област Катакуния,с триста зора спряха отделянето на Шотландия от Великобритания,преди 17-18 години на референдум в провинция Квебек в Канада не стигнаха само,мисля че бяха само 50 хиляди гласа да се отделят от Канада,резултата беше 49% за отделяне от Канада срещу 51% за оставане във състава на Канада,мисля че ще ме разбереш защо на международната общност не и изнася.08:45 22.11.2021
74 Летописец
За България Крим трябва да бъде руски !
08:46 22.11.2021
75 ПСИХИАТЪР
До коментар #62 от "Шумчо":
Я ИДИ НА ДОКТОР , НУЖЕН ТИ Е !08:49 22.11.2021
76 big
08:50 22.11.2021
77 Петър
До коментар #23 от "101010":
И аз това се опитвам да обясня,но ми дават глупави примери с Кърджали,и тоя пример с Кърджали вчера го даде един дългогодишен премиер на Република България. Евала ти правя за коментара.08:51 22.11.2021
78 Истина е
До коментар #57 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Ти си същия с тоя инсулт си инвалид . Не съм от Гроб .08:54 22.11.2021
79 Хисторик
До коментар #71 от "Крим е бил подарен на Украйна през соца":
Със съществената разлика, че Крим е отдаден за стопанисване от СССР на УССР, а западните покрайнини и беломорска тракия са взети по силата на,, Ньойския мирен договор"след като Царство България губи войни!08:55 22.11.2021
80 КОНТРАТА
Коментиран от #136
08:57 22.11.2021
81 Гочо
09:02 22.11.2021
82 Сандо
09:04 22.11.2021
83 Четох
До коментар #47 от "Петър":
Има различни видове автономииКоментиран от #86
09:06 22.11.2021
84 ТАРО
09:14 22.11.2021
85 Джони
09:14 22.11.2021
86 Петър
До коментар #83 от "Четох":
Е на Крим автономията беше точно такава която позволява напускане от състава на Украйна.09:18 22.11.2021
87 0000098
До коментар #52 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Ти кога си бил у франция бе м.ръ.шо.09:21 22.11.2021
88 Ай стига ве
Мисля че оценката под статията говорят за друго,гербавите тяхната позиция да си я заврът в ауспуха,както и клуба на джендъраците от ЕС !!!!
09:24 22.11.2021
89 Българин
09:26 22.11.2021
90 Фффффф
09:27 22.11.2021
91 Подетител
До коментар #10 от "Мирчо":
Аналогията ти е нелогична! Крим - още в състава на СССР имаше статут на АВТОНОМНА РЕПУБЛИКА! Ако си разглеждал руски атласи навремето, там пишеше "Крымская АССР". Така че - при преврата 2014-та, Парламента на Автономна република Крим обяви независимост от Украйна и след това декларира желание да се присъедини към РФ! Кърджали НЕ Е автономна област! В България автономни области/републики няма! Нашият проблем е че нямаме достатъчно силна армия да се противопоставим на (не дай, Боже!) евентуално нахлуване на "приятелските, съюзнически" турски сили!Коментиран от #92, #97
09:30 22.11.2021
92 Посетител
До коментар #91 от "Подетител":
Тъпия таблет ме е прекръстил...09:32 22.11.2021
93 Филип Ейджи
Коментиран от #99
09:32 22.11.2021
94 Дългият
Коментиран от #117
09:34 22.11.2021
95 Не знам за него
До коментар #5 от "Чавдар":
но ти си този с популярното комунистко име... 😎Да не си от пребоядисаните комуняги? 😁
09:36 22.11.2021
96 МАРА
09:37 22.11.2021
97 Петър
До коментар #91 от "Подетител":
Тая глупост за Кърджали вчера я каза един бивш премиер на България,и хората сега я повтарят.Коментиран от #98, #101
09:39 22.11.2021
98 Петкан
До коментар #97 от "Петър":
Могла ли е автономна област в СССР да направи референдум за отделяне?Коментиран от #103
09:41 22.11.2021
99 Пенчо
До коментар #93 от "Филип Ейджи":
Това е държава, която иска да се откъсне от болшевишката култура.09:43 22.11.2021
100 Посетител
До коментар #25 от "Последния Софиянец":
Зависи какво разбираш под "оправяне"! Плюс това, декларацията за Македония на 44 НС бе подкрепена ЕДИНОДУШНО!!! В това отношение, аз също я подкрепям!!! И не приемам никакво отстъпление от червените линии спрямо Македония! Просто защото поведението на властите там спрямо нас е свинско! Ненавист, омраза - нима ще се съгласиш с подобно отношение?!09:45 22.11.2021
101 Посетител
До коментар #97 от "Петър":
Да, стара тяхна опорка...09:52 22.11.2021
102 Кирил
09:52 22.11.2021
103 Петър
До коментар #98 от "Петкан":
Не,защо питаш?09:53 22.11.2021
104 Павел пенев
09:56 22.11.2021
105 Strugar
10:07 22.11.2021
106 !!!?
Коментиран от #108, #118
10:08 22.11.2021
107 55896
До коментар #10 от "Мирчо":
Не, апротив, Измир и останалата голяма Българска територия е заграбена от турция. Така че, ако трябва нещо да се връща на България, това са териториите ни, които в момента са заграбени от турция! Не мисли първосигнално и не подвеждай!!! Истината е точно, каквато я описвам.10:12 22.11.2021
108 4523
До коментар #106 от "!!!?":
Искаш да кажеш на русофобите, но си се объркал.10:13 22.11.2021
109 Верно ли
Коментиран от #111, #120
10:13 22.11.2021
110 локомотива
10:17 22.11.2021
111 66335
До коментар #109 от "Верно ли":
Не е верно! Русия многократно признава, че и писмеността и религията ги е получила от България. Това, което каза на макето зАЙО, бе, че писмеността е тръгнала от "вашите" земи, които са изконно български и това се знае много добре от руснаците!Никога не е посочвано - "македонски земи"!
10:20 22.11.2021
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 гошо
До коментар #11 от "хдфх":
учи граматика, момше... после се захващай с прогнози.10:27 22.11.2021
114 Дедо
До коментар #42 от "Ники":
Какви евроатлантически ценности бре? Ти на тази олигофрения ценности ли казваш? Отиди да се прегледаш може пък да ти няма нищо.Изключи телевизора и си включи мозъка.Не разбрахте ли всички вие евроатлантици, че Крим е руски винаги е бил и ще бъде.Четете история. Там е написано на кого принадлежи Крим и какво е Украйна.10:31 22.11.2021
115 ЪРП
ХАРЕСВАМ РУСНАЦИТЕ ,КАТО БРАТСКИ НАРОД, НО СЪМ ИЗУМЕН ,ЧЕ ВЕДНЪЖ ЩЕ КАЖА , НА "ФАКТИ" ,ЧЕСТ И ПОЧИТАНИЯ ЗА ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ!!!!!
НАИСТИНА НЕ Е ЛИЦЕПРИЯТНО ,ЧЕ РУСНАЦИТЕ НЕ ПРИЗНАВАТ ТОВА ,ЧЕ ТЯХНАТА ПИСМЕНОСТ И ДУХОВНА КУЛТУРА Я ДЪЛЖАТ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД!!!! ТОВА НЕПРИЗНАНИЕ Е ОБИДНО!!!...НО ТОВА ЩЕ Е ВЕЧНАТА ИСТИНА!!! ЗАЩО ГО ОТРИЧАТ, НЕЗНАМ???
ИНАЧЕ, СПОДЕЛЯМ ТЕЗАТА ,ЧЕ КРИМ СИ Е РУСКИ И ТОЧКА.
10:41 22.11.2021
116 баба яга
10:44 22.11.2021
117 Виталия
До коментар #94 от "Дългият":
Кой ЕС? Тоя американския!!! дето ще го правят на 3 морета? Крадат ни ИСТОРИЯТА - България е била на 3 морета. Май не го прави РУСИЯ тоя ЕС уестърн?!10:45 22.11.2021
118 Посетител
До коментар #106 от "!!!?":
На американофилите, искаш да кажеш...10:58 22.11.2021
119 Хари
Коментиран от #124
10:59 22.11.2021
120 Посетител
До коментар #109 от "Верно ли":
А беше време когато казваха: "Кирилицата я донесоха светите братя Кирил и Методий от България!", да-а! Лично Путин го беше казал... А после дойде Плюнчо... И нещата се промениха...11:04 22.11.2021
121 А утре
11:39 22.11.2021
122 Тра-ла-ла
11:40 22.11.2021
123 Цццц
До коментар #29 от "Спас":
Зависи това малценство колко е малко, и държавата колко е силна. А щом крим е руски защо Кърджали да не е турски, нали тези земи са били турски11:47 22.11.2021
124 Украйна втора по големина в европа
До коментар #119 от "Хари":
Франция заема части от Западна и Югозападна Европа. Територията ѝ е 675 417 km², което я нарежда на 41-во място в света и на 3-то в Европа след Русия и Украйна.12:45 22.11.2021
125 Блазен
До коментар #10 от "Мирчо":
Почетете малко история и тогава се изказвайте неподготвен !!!12:58 22.11.2021
126 Русия тогава
13:34 22.11.2021
127 Entropa 2009
А и там са сничани едни от най-емблематичните руски филми, които и днес с удоволствие се гледат.
13:34 22.11.2021
128 Каскет
13:44 22.11.2021
129 Има разлика.
До коментар #10 от "Мирчо":
В последната война за Крим срещу Турция спечели Русия, не Украйна. Крим трябва да си принадлежи на този, който го е отвоювал. България, с помощта на Русия си извоюва Свободата. Така че мераците в някои глави за турско Кърджали нямат основание. А и там живеят българи, приели за удобство ислямската религия.Ще настане голяма каша в света, ако принадлежността към някаква религия стане повод за преначертаване на границите. И още една разлика. Руснаците в Крим не са забравили своите корени. Няма какво да си правим исторически илюзии. Голямата част от турците напускат България с отстъплението на войските им. А българите,приели исляма остават.13:45 22.11.2021
130 Гост
До коментар #13 от "факт":
Подарява Крим на украинците тогавашният генерален секретар на КПСС - Хрусчов, съвсем случайно украински селянин по произход.13:47 22.11.2021
131 Никой
Коментиран от #133
14:59 22.11.2021
132 Taka si e
15:04 22.11.2021
133 5463
До коментар #131 от "Никой":
Ти наясно ли си, че български земи остават заграбени в територията на турция и ние сме тези, които по право трябва да забием знамето там, в нашите откраднати земи! Това ще бъде справедливо, а не това, което ти пишеш!15:09 22.11.2021
134 Ушанков
15:09 22.11.2021
135 Taka si e
До коментар #42 от "Ники":
Турция анексира половин Кипър ама не виждам НАТО ЕС И САЩ да са против. Нещо за Косово да кажеш? Кой го анексира от Сърбия, но пак МЪЛЧАНИЕ от САЩ и ЕС.15:12 22.11.2021
136 всъщност
До коментар #80 от "КОНТРАТА":
За Южна Добруджа не си прав че СССР помага за връщането й, Румъния ни я връща под натиска на Германия.......Хитлер има намерение да предложи на нас и румънците партньорство във войната и за да ни кандърдиса за съюзници прави тази стъпка. Всъщност е доста изненадващо, че от всички западни ръководители единствено Хитлер е дал нещо на България - връщането на някои области, загубени през Междусъюзническата и ПСВ в резултат на изключително несправедливия Ньойски договор, който ограбва много и Германия. Също под германски натиск ни е върнато Беломорието, немската армия е окупирала Гърция и византийците не са имали избор затова са приели загубата на беломорска Тракия! Другият който е изиграл положителна роля за България е президентът на САЩ Удроу Уилсън по време на преговорите след ПСВ.......имало е отвратителен план, подкрепен от победителките Англия и Франция България да бъде ликвидирана като държава, а територията ни разпределена между съседните Гърция, Сърбия и Румъния.......тогава Русия(СССР) е била прекалено слаба за да помогне и се противопостави на този план и ако не е бил категоричния отказ на Уилсън да се съгласи с това и да подпише документа България е щяла да бъде поделена.......той даже заплашва да напусне конференцията и преговорите ако Англия и Франция продължат да настояват. Тогава САЩ са от държавите победителки, изиграли роля за победата на Антантата и в крайна сметка се съобразяват с неговото мнение и България остава цяла, но въпреки това подпиКоментиран от #137
15:54 22.11.2021
137 всъщност
До коментар #136 от "всъщност":
.......нo въпрeки тoвa пoдпиcaният мирeн дoгoвoр e крaйнo унизитeлeн дa нac. Тoвa ca двaтa cлучaя, в кoитo някoй oт Зaпaд някoгa e нaпрaвил нeщo пoлoжитeлнo зa Бългaрия.......винaги ca ни лъгaли, тъпкaли, мрaзeли и изпoлзвaли, кaктo и ceгa! БOГ дa пaзи Бългaрия и дa ни зaщити oт тoвa злo, кoeтo ни миcлят и прaвят вcичкитe ни врaгoвe и нeкa ТOЙ ни пoмoгнe дa ce възрoдим зa eдин пo-дoбър и дocтoeн живoт нa Зeмятa!15:59 22.11.2021
138 Предложение
18:08 22.11.2021
139 ОСТАВКА ФАТМАК
(Д€$И ПО-ПОЛЕКА ,ЧЕ ЩЕ СЧУПИМ ПАК ДИВАНА)!
18:58 22.11.2021
140 Сульо
До коментар #16 от "Милко":
А ти си луд "демократ" и се скрий преди да е дошла линейката на психиатрията, че като загубихте изборите почват ад ви прибират един по един за благото на целия народ.. Всеки прибран в психиатрия луд "демократ" - стъпка към нормализиране на държавата.Коментиран от #141
19:04 22.11.2021
141 цървул
До коментар #140 от "Сульо":
Селчо, никога повече НРБ, никога повече болшевишка коч-ина. Луд си ти, че харесваш панелни блокове и Лили Иванова.19:38 22.11.2021
142 Жужи
23:23 22.11.2021
143 Бодак
До коментар #46 от "Пенчо":
" Тогава защо международната общност твърди, че това отделяне е незаконно"Международната общност е къде 8 милиарда. Повечето от тях не са чували за Крим.
Т.н. международна общност са политвърхушката на САЩ (в т.ч. дърпащите конците и) и политическия им слугинаж по света и у нас. Тези хора си имат и медии, медии, които поддържат положението (статуквото) - единствено правилните разбирания в полза на "международната общност
01:46 23.11.2021
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 ПОПРАВКА
15:16 25.11.2021
146 ФАКТ
Коментиран от #150
12:52 26.11.2021
147 Фатмак
23:24 26.11.2021
148 баба ти от Пловдив
01:46 27.11.2021
149 Сашко
07:53 01.12.2021
150 Този коментар е премахнат от модератор.