Доналд Тръмп не планира да изтегли американските войници от Европа. "Не бих искал да го правя", отговори той на въпрос дали примирието в Украйна може да включва подобен ход. "Никой не ме е молил за това. Не мисля, че трябва да го правим", допълни той, но не коментира дали мисли за намаляването им.
Полският президент Анджей Дуда заяви, че е получил потвърждение, че САЩ няма да ограничат присъствието си на Източния фланг на НАТО. "Няма опасения, че САЩ ще намалят присъствието си в нашата страна и че САЩ по някакъв начин ще се откажат от отговорността си за сигурността на тази част от Европа", заяви Дуда пред репортери във Варшава след среща с генерал Кийт Келог, специалния американски пратеник за Украйна и Русия.
78 000 американски военни в Европа
Дуда, който е привърженик на Тръмп, се върна и към идея, която е предлагал по време на първия мандат на републиканеца - в Полша да бъде създадена нова военна база, която се казва "Форт Тръмп".
САЩ разположиха войски в Полша след анексирането на Крим от Русия през 2014 г., но увеличиха ги увеличиха след пълномащабното нахлуване на Русия в Украйна през 2022 г. Към момента в Полша са базирани около 10 000 американски военнослужещи, припомня "Асошиейтед Прес".
По данни на Eucom - Европейското командване на САЩ - на Стария континент има около 78 хиляди американски военнослужещи, като 37 хиляди от тях са в Германия. Във Федералната република е разположена и най-голямата военновъздушна база на САЩ в Европа - Рамщайн.
Полша - "съюзник за пример"
Изборът на Тръмп и атаките му срещу партньорите в НАТО създадоха опасения, че американският президент може да намали сериозно военното присъствие на Вашингтон в Европа. В миналото той е заплашвал съюзниците си, че ако не увеличат разходите си за отбрана, не би ги защитил при руско нападение.
Преди няколко дни министърът на отбраната на САЩ Пийт Хегсет заяви по време на посещение на американските войски в Щутгарт, че няма непосредствени планове за намаляване на броя на американските войници в Европа. По време на среща с полския си колега обаче Хегсет подчерта: "Посланието ни към европейските ни съюзници е ясно: Сега е моментът да инвестирате, защото не можете да очаквате, че американското присъствие ще продължи вечно."
Полша харчи 4,7% от своя БВП за отбрана - така страната се доближава до 5-те процента, за които настоява Доналд Тръмп от съюзниците си в НАТО. Страната също така купува много модерни американски оръжия. Варшава е съюзник за пример, коментира Хегсет.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Трол
07:55 20.02.2025
2 Злобното Джуджи
Американски войски в Европа гарантират нейното послушание и спасяват от пълен разпад.
07:55 20.02.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 гост
07:58 20.02.2025
5 Свободен
От двете й страни вече има диктатури, а Китай чака!
Трябва си нов Чърчил!
Коментиран от #8, #17, #24
07:59 20.02.2025
6 У бре
Коментиран от #18, #19, #79
08:01 20.02.2025
7 К.О.Т.а.р.А.К 🐱
Коментиран от #20
08:03 20.02.2025
8 МАИ НЯМАМЕ
До коментар #5 от "Свободен":
ТОЛКОВА УИСКИ08:04 20.02.2025
9 Наблюдател
08:04 20.02.2025
10 не бих
Подобен развой ще удовлетворява и двете страни, т.е. и Русия и САЩ. Всеки ще е получил своето - Русия намаляване на заплахата, САЩ намаляване на разходите си. Като нищо американски контингент може да има само в обема и базите, където е бил до 1991 (или дори по-малко). Така и двете страни ще могат да се хвалят, че са постигнали, каквото са искали.
Удобно, много удобно за мира в Европа. Дано се случи.
Въпросът е какво ще иска Тръмп от Путин. Да иска разваляне на отношенията с Китай е глупаво, защото поне медийно няма да го получи. Обаче, при онова задкулисно очертаване на новите зони на влияние и разделяне на света, не е изключено да му ударят едно рамо
Коментиран от #39, #66
08:04 20.02.2025
11 Ганьо
Коментиран от #82
08:05 20.02.2025
12 Възмутен
Ех горките евролиберали изпаднаха в ужас че окупаторите може да ги оставят без охрана и няма кой да ги защитава от народната любов. И какво му е страшното на това - вместо да даваме 5% на краварите за "охрана" можем да създадем собствена европейска армия с тия пари а и парите ще останат в ЕС и ще създадат нови работни места. Но ни управляват п...ки които не могат да живеят без да имат господар - също като нашите козячета.
08:05 20.02.2025
13 Синя София
Коментиран от #27, #29
08:06 20.02.2025
14 а дано
08:06 20.02.2025
15 българина
08:06 20.02.2025
16 Тръмп е американски
Коментиран от #21
08:06 20.02.2025
17 Атина Палада
До коментар #5 от "Свободен":
Китайците имат друго занимание.Поглъщат Рашка.Коментиран от #61
08:06 20.02.2025
18 Механик
До коментар #6 от "У бре":
Точно така бе! Путин си направи империята за "смях", Тръмп си направи империята за "смях", само Зеленски, най-умния и висок политик си направи империята да "цъфти и вързва". В Укрия е мед и масло, цветя и рози. Там от 20 милиона, вече са къде милиард и половина. Онова там край Киев, голямото, това не е гробище а е голф игрище, където щастливите укри се забавляват.Ток има, газ има, парно има... кво да иска повече човек? Особено когато има и кокоши яйца и краве масло.
Коментиран от #23
08:07 20.02.2025
19 РАЗБИРАШ СИ
До коментар #6 от "У бре":
ОТ ЗАНАЯТА---ГЕГАТА ЗДРАВА ЛИ Е ВИЖ ЖИВОТИНКИТЕ ДА НЯМАТ ЧУМА ИЗДОИ ЛИ ГИ СИРЕНЕТО ПОДСИРИ ЛИ ГО СОЛ ДА ИМ СЛОЖИШ08:07 20.02.2025
20 Запознат
До коментар #7 от "К.О.Т.а.р.А.К 🐱":
"няма кой да хвърля боклука пред белия дом!"Ще даде зелени карти на нашите козячета и те с радост ще изхвърлят боклука - не го мисли Дончо.
08:08 20.02.2025
21 аз#СВО
До коментар #16 от "Тръмп е американски":
Извънредно! Протести и бунтове в цяла Америка срещу Тръмп.Коментиран от #45
08:08 20.02.2025
22 БСП Обединена Левица за Радев
08:09 20.02.2025
23 Относно Зеленски
До коментар #18 от "Механик":
Това е човекът който вкара Путлер за три години в бункера.Коментиран от #32
08:09 20.02.2025
24 не бой се
До коментар #5 от "Свободен":
украинската дикатура е към своя край така че едната и страна ще остане без диктатура… а другата коя ли е незнам там вече ти си знаеш08:10 20.02.2025
25 Механик
Коментиран от #31
08:10 20.02.2025
26 Мишел
Това е гаранция, че се предвижда изтегляне на американските войски не само от Европа.
Коментиран от #33
08:11 20.02.2025
27 Зевзек
До коментар #13 от "Синя София":
Рев на козячета ли чувам - ревът че господарите им ще си изтеглят войските и няма кой да ги пази от народната любов.08:12 20.02.2025
28 pyzoфил
08:13 20.02.2025
29 как ли пък не,
До коментар #13 от "Синя София":
ако Дончо си реализира плана с Канада и Гренландия, ще превърне САЩ в най-голямата държава в света, направо непробиваема за векове напред.Едва ли ще намериш американец, който да мисли като теб, ако това се случи.
Още повече, че и в Канада и в Гренландия, желаещите да станат американци хич не са малко. Чакай и гледай.
Именно в тази посока работи Тръмп и нему трябват разправии в Европа. Дори обтягането на отношенията с ЕС са му добре дошли, лесно ще ги отреже като почнат да пищят за Гренландия.
Коментиран от #52
08:14 20.02.2025
30 истинските факти
08:15 20.02.2025
31 ОЖИЛВАНЕТО
До коментар #25 от "Механик":
КЪДЕ СА 350 МИЛИАРДА ПИТА ДОНИ СЛЕДВА И УЛАВИЯ И БАБОУВАЖИТЕЛЯТ ДА ЗАДАДАТ ТАМ ОЩЕ ИМА ЗА ПИТАНЕ08:16 20.02.2025
32 Учуден
До коментар #23 от "Относно Зеленски":
Ами зеления пигмей от тук нататък къде ще се крие - май най сигурно за него е да бяга при Путин - там ще го съдят и ще лежи в затвора но поне ще е жив а на запад я кола ще го блъсне, я инфаркт ще получи.08:17 20.02.2025
33 О, ама то фалита
До коментар #26 от "Мишел":
Вече им е неизбежен. Колко са лихвите само при 36 трилиона дълг? И вече дълговата пирамида се "върти" с бясна скорост и от само себе си. Няма да изкара мандатът на Тръмп. Сащ се сриват И финансово. Ще "дръпнат " и еврото в бездната.Коментиран от #43, #48
08:17 20.02.2025
34 Механик
Зеленски дори не го канят на договорките. Никой не пита агнето дали иска да влиза в тавата на Гергьовден.
Пещта е опалена, а на агнето му се точи ножа. Тавата е подмазана. Има джоджен и девесил... всичко е подготвено.
А Путин и Тръмп потриват доволно ръце за предстоящия пир. Извън оградата обиклалят разни дребни хищници като Полша и Румъния и чакат да им метнат малко карантийк и на тях през плета.
Само агнето все още се мисли за важно и кори "план за победата".
08:18 20.02.2025
35 Дедо ви....
Съединените щати разполагат с една от най-големите мрежи от военни бази извън своята територия, което позволява на Вашингтон да поддържа стратегическо влияние в различни региони на света. Според доклад на Конгреса на САЩ, публикуван през 2024 г., военни съоръжения на САЩ присъстват в 49 държави, обхващащи Европа, Азия, Близкия изток, Африка и Тихия океан.
И още министъра на отбраната на сащ готви масови съкращения и уволнения в Пентагона. Starlink може да бъде изключен за ВСУ в близките дни
Коментиран от #38
08:19 20.02.2025
36 1234
Кой е тръгнал да напада ЕС и Европа? Ако не се бяха бъзикали с Путин и Украйна нямаше да нападне.
08:22 20.02.2025
37 УдоМача
08:22 20.02.2025
38 Механик
До коментар #35 от "Дедо ви....":
Старлинк не може, а ЩЕ бъде изключен за укрия. Всичко е мнго просто. Мъск иска пари за ползването на старлинк, а парите за укрия са спрени. Не плащаш, не получаваш -просто правило при капитализма.08:22 20.02.2025
39 Хммм
До коментар #10 от "не бих":
Мисля че ще се договорят само за без пряка намеса. Русия и Китай все пак са в БРИКС.08:23 20.02.2025
40 Мария
Коментиран от #53
08:26 20.02.2025
41 Тръмп е мутра, иска с рекет да печели.
08:26 20.02.2025
42 гробар
08:27 20.02.2025
43 Мишел
До коментар #33 от "О, ама то фалита":
Икономистите твърдят, че през 2030 г. лихвите за дълг от 50 трилиона долара ще са повече от бюджета на САЩ. Това ще се случи по-рано, тъй като продажбите на американски дългови книжа падат бързо, а с тях спада бюджета на САЩ.08:28 20.02.2025
44 БгТопИдиот🇧🇬
БГ козячетата в тих ужастттт !
08:30 20.02.2025
45 любопитен
До коментар #21 от "аз#СВО":
Това с протестите за "милите" имигранти преди две седмици защо го пласираш днес, като извънредно? Като ти спрат грантовете от НПО-та какви ще ги вършиш? Пак навън около кофите с боклук?08:31 20.02.2025
46 Бай Дънчо
БВП на ЕС -18 750 050
Русия - 1 630 659
11,4 пъти по - голям БВП.
Европейците не са беззащитни. Бързо ще се въоръжат. Но важено е да живеем в мир. И Русия да миряса, че ще вкара всички в НАТО.
Коментиран от #49, #50, #56
08:32 20.02.2025
47 Госあ
Коментиран от #51
08:34 20.02.2025
48 Финансист
До коментар #33 от "О, ама то фалита":
"Колко са лихвите само при 36 трилиона дълг?"Ами само за обслужването на дълга според американците са нужни 1.7 трилиона всяка година. Та на фона на това огромния им военен бюджет от 1.1 трилиона е направо малък . Въпроса е че те нито едното нито другото могат да обслужват и се налага всяка година да увеличават дълга с 3 трилиона за да вържат бюджета. Той БВП на САЩ се води около 20 трилиона но в хазната влизат само около 6 трилиона от които пък половината са военен бюджет и обслужване на дълга (не говорим за намаляване). Държавната администрация дърпа 2.4 трилиона и то нищо не остава. Няма за здравеопазване, няма за образование, няма за полиция, пожарна, ЦРУ, социални програми и много други.
Та и Тръм ако успее да намали малко разходите просто ще удължи агонията на САЩ - няма да може да спре фалита. Предните пък се надяваха някак си да подчинят Русия и да заграбят богатствата им и така да си оправят финансите ама и на тях не им се получи - даже при тях фалита щеше да е по-бърз.
08:35 20.02.2025
49 Госあ
До коментар #46 от "Бай Дънчо":
Европа има ключови технологии, които дори Китай нямат. Китай внася от краварника само фураж.08:36 20.02.2025
50 понякога,
До коментар #46 от "Бай Дънчо":
е важно с какво въоръжение разполагаш, а не колко е БВП ти.ОК, ЕС може да си купи много повече от Русия, но въпроса е какво. Към днешна дата, каквото и да си вземат европейците ще са безсилни пред онова, с което разполагат руснаците. Теста на Орешник го показа. Въобще не коментирам ядрените арсенали. Европееца ще е онзи с лопатите, ако ще да е закупил въоръжение за цялото си БВП.
Едно време и индианците са нанасяли щети с лъковете, но .......качеството във въоръжението е било на страната на европеците. Резултата от противопоставянето го знаем всички.
Аз бих казал, дано ЕС да миряса и да спре да иска война, че иначе жална ни ..... Силата, поне към този момент, не е наша - ние сме тези с лъковете.
08:42 20.02.2025
51 Запознат
До коментар #47 от "Госあ":
"Никога краварите няма да изтеглят войските си доброволно"Прав си че доброволно няма да стане ама финансите може да ги принудят ако преди това пък те не принудят Европа да си плаща. То за това е искането за 5% "разходи за отбрана" ама разбирай рекет за да ви пазим. И като гледам всички наведени "евроатлантици" с готовност приеха да плащаме по голям рекет на господарите си и изпадат в ужас че американците можели да изтеглят войските си - пък създаването на европейска армия е направо тема табу.
Коментиран от #54, #55
08:42 20.02.2025
52 Викинг
До коментар #29 от "как ли пък не,":
В Канада и Гренландия хората не искат да чуват за САЩ. Канадците вече им освиркват химна на всеки хокеен мач. В магазините четат етикети и бойкотират американските продукти. В канадските медии вече се говори за членство в ЕС. Гренландците пък буквално се смеят на напъните на Тръмп. Европа - Гренландия - Канада е много силен съюз. 600 милиона високо образовано население и всички необходими ресурси. Европа вече гледа по-сериозно и към латинска Америка. Светът отдавна е глобален и възможности има много. САЩ доминират с армията си, но дотам. Какво ще направят? Ще ни нападнат и окупират ли? Американският народ може да е глупав, но не чак толкова.Коментиран от #65
08:44 20.02.2025
53 Злобното Джуджи
До коментар #40 от "Мария":
Хи хи хиТе и от Афганистан нямаше.........
ама се ометоха има няма за по малко от три седмици
Още новини от и за уср@йна ???!
08:46 20.02.2025
54 Госあ
До коментар #51 от "Запознат":
Затова подкрепям Макрон. Дано се пребори с германското раболепие на американските лобита и ЕС да започне сам да си произвежда оръжията и сам да се пази подобно на Китай и Русия. Европа има и технологии и население, за да се огъва пред рекета на краварите.Коментиран от #62
08:47 20.02.2025
55 Госあ
До коментар #51 от "Запознат":
Не можеш да ми говориш за технологично превъзходство при положение, че европейската космическа агенция взема проби от комета и ги връща обратно на Земята, а руснаците едвам целят Луната 😅 Това е само един пример.Коментиран от #60
08:51 20.02.2025
56 Възмутен
До коментар #46 от "Бай Дънчо":
То само с пари и БВП войни не се печелят. Не Русия а Европа трябва да миряса и да гледа собствения си интерес а не този на краварите. НАТО трябва да се разпадне и за Европа трябва да го замести европейска армия само от страни членки на ЕС. Европа трябва да си подобри отношенията с Русия защото е близо а не краварите. Това ако беше направено по-рано нямаше да има изобщо война в Украйна защото тази война не е на европейците - те губят от нея и единствените които печелят са краварите.Обаче за това трябват политици с топки а не разни наведени подлоги.
Коментиран от #70
08:51 20.02.2025
57 Уса
Коментиран от #59
08:52 20.02.2025
58 Пълномащабна война НАТО/РФ
08:54 20.02.2025
59 Госあ
До коментар #57 от "Уса":
Всички мечтаят за ЕС, където живота на всеки има значение.Коментиран от #63
08:55 20.02.2025
60 Запознат
До коментар #55 от "Госあ":
Ами европейската космическа агенция като е толкова технологично напред защо не направи космическа станция а разчитат на руснаци и американци (най вече на руснаци) - китайците си направиха. Защо ли никой не разчита на високотехнологичните европейски ракети за да изкарват космонавти в космоса - май много гърмят а.То пропагандата няма нищо общо с реалността.
Коментиран от #64
08:59 20.02.2025
61 😆😆😆
До коментар #17 от "Атина Палада":
Престани да се храниш със спер ма 😳🤦😂🤣09:03 20.02.2025
62 Вале-каро
До коментар #54 от "Госあ":
Само ми е интересно ,от кого да се пази.Най -вероятно от собственото си население.Коментиран от #68
09:04 20.02.2025
63 Антитрол
До коментар #59 от "Госあ":
"където живота на всеки има значение"Те за това ли в ЕС напълниха с джихадисти които да се врязват в тълпите че да избиват поне по дузина защото иначе живота на всеки имал значение - но ако някой джихадист избие 10, 20 или 100 е тогава няма никакво значение - даже джихадистите им стават приятели - ето тези от Ал Кайда в Сирия не са джихадисти а са бойци и бунтовници. Отделно пък искат да пратят 30 000 в Украйна - живота на всики има значение но акоса 30 000 нямат никакво значение нали?
Коментиран от #67
09:05 20.02.2025
64 Госあ
До коментар #60 от "Запознат":
Няма да, руснаците едвам целят Луната с гръм и трясък 😂 Ползват ги за асансьор до МКС, също е факт. Много енергоемко е. Китайската космическа е готова, без руско участие.Коментиран от #73
09:10 20.02.2025
65 как ли пък не,
До коментар #52 от "Викинг":
айде смятай - колко предложи Тръмп в предишния мандат, за да купи Гренландия от Дания - милиард и половина, или някъде там?При малко на 40 000 население с основен поминък риболов и 9-10% безработица предимно сред младежите и стандарт на живот, силно зависещ от парите на Дания - колко би му струвало на Тръмп да си купи един референдум? Че той по 100 000 да им раздаде ей така и като им обещае инвестиции и работа, дали няма да му е по-евтина да спретне референдум?
Не знам откъде черпиш данните си, но и при предишните мераци на Тръмп да си вземе острова се вида, че над15% нямат против да станат американски граждани.
По отношение на Канада - ми там отдавна доста народ иска да сатват американци, при това от много години, не е някаква мода, възникнала днес. В някои провинции са си направо мнозинство. При добре организирана кампания може и да се изненадаш от резултатите.
Прагматизма на хората е страшна сила, още повече, че за повечето от тях ги няма онези национални устои и традиции. Общества, които нямат корени няма да отхърлята така бързо, както си мислиш примамливите предложения за по-добър живот и повече права. Нищо не може да бъде предопределено и всичко е възможно. Аз не бих бил толкова категоричен.
09:11 20.02.2025
66 Коко Н
До коментар #10 от "не бих":
Окупаторите не си плащат издръжката .Плащат им я.и им я плащат в долари,както казва историята.09:11 20.02.2025
67 Госあ
До коментар #63 от "Антитрол":
Колко руснаци изби Путин ? И от Русия и в източна Украйна. Нали са руснаци там ? Западна Украйна е непокътната, източна - дармадан ! За да може олигархията в Русия да трупа кинти. Стандарта на живот в ЕС е най добър в целия свят. Затова комплексираните бездарници като орки искат да го унищожат.Коментиран от #71
09:13 20.02.2025
68 Госあ
До коментар #62 от "Вале-каро":
От сащ и Русия. Китай не са военни агресори, там нещата стават с дипломация. Но с дипломация с вчерашни като сащ и Русия не можеш се разбра, та затова и Китай утрои ядрения си арсенал и флота09:16 20.02.2025
69 факуса
09:17 20.02.2025
70 Госあ
До коментар #56 от "Възмутен":
Руснаците искаха да делят Европа с хитлер, не американците. Между друготоКоментиран от #72, #77
09:18 20.02.2025
71 както е тръгнало
До коментар #67 от "Госあ":
стандарта на живот в ЕС ще бъде като на държава от третия свят.Поне веднъж, задавал ли си си въпроса на какво се дължи стандарта на живот в ЕС?
Когато си отговориш, сам ще разбереш накъде сме се запътили. При тази войствена политика на бюрократите, =лишена от икономическа мисъл, то сриването може да дойде и по-бързо.
Дано успеем да продаваме историята през добри туристически пакети, че друго може и да не остане.
Коментиран от #74
09:25 20.02.2025
72 абе ти
До коментар #70 от "Госあ":
имаш огромни пробойни в историческите си знания!А аз ти се чудех, защо ги пишеш такива! Сага нещата си идват на мястото. Да беше учил, по-малко щеше да се излагаш!
Коментиран от #76
09:27 20.02.2025
73 Запознат
До коментар #64 от "Госあ":
"руснаците едвам целят Луната с гръм и трясък"Руснаците са единствените пратили апарати на Венера пък ти си повтаряй опорките - руснаците когато пращаха луноходи на Луната европейците нямаха нито една ракета, американците са единствените пратили апарати на Марс а европейците имат една успешна мисия и толкова. Кацането и излитането от астероид е много по-лесно от кацането или излитането от планета или луна със сериозна гравитация.
Поддържането на живота на космическа станция е много сложна задача с която даже американците се провалиха с тяхната Скайлаб и успяха чак като си сътрудничеха с руснаците.
На вас реалностите не ви интересуват - важни са опорките. Един провал на руснаците и трябва да се плюе яко - иначе получавате амнезия за провалите на европейската космическа агенция - колко от ракетите гръмнаха още на старта или малко след това.
Коментиран от #75
09:28 20.02.2025
74 Госあ
До коментар #71 от "както е тръгнало":
градивната критика е едно, злобното плюене - съвсем друго. ЕС има огромен капацитет за всичко и е крайно време Стария свят като Европа и Китай да наложат дневен ред посредством мир. Апропо, ЕС в самото начало на войната в Украйна в лицето на Шолц и Макрон опитаха с дипломация. Путин не искаше да разговаря, а англосаксите тикаха оръжието в ръцете на глупавите украинци. Факт ! Относно нашето битие в ЕС, това че ни управляват дребни продажници, не е проблем на ЕС. Проекта Белене сами си го спряхме например. МААЕ ни дадоха лиценз.09:34 20.02.2025
75 Госあ
До коментар #73 от "Запознат":
Китайците също има апарат на Марс. САЩ и Китай са на Марс. Коментирам с днешна дата. А вашият герой Путин разпрааше как СССР произвеждал само галоши. Нали знаеш ?Коментиран от #78
09:36 20.02.2025
76 Госあ
До коментар #72 от "абе ти":
Я пак ? Ти не си учил май, А ?09:38 20.02.2025
77 Възмутен
До коментар #70 от "Госあ":
"Руснаците искаха да делят Европа с хитлер, не американците"Ами Хитлер от къде е бе - да не е от Африка или Латинска Америка - не е ли от Европа. Получил си амнезия и че ние също участвахме в това деление като съюзници на Хитлер, Получил си амнезия че преди това Чембърлейн също участва в разделението на Европа като даде Австрия и Чехословакия на Хитлер а Полша негласно я даде като ужким обявиха война ама без бойни действия - тогава можеха да смажат Хитлер за една седмица защото войските бяха малко и на Изток в Полша.
Пък краварите участваха в Разделението на Европа дистанционно - от къде мислиш Хитлер успя да създаде Вермахта преди войната въпреки че имаше ембарго от Франция и Англия. За Рокфелер център в Мюнхин няма да чуеш, за това че Хенри Форд е бил отявлен нацист и е помагал на Хитлер даже и за издигането му на власт. За неонацистките паради в Ню Йорк 1936 също пропускат да ви го споменат. За първите концентрационни лагери къде са създадени пак пропуска пропагандата да ви информира - тъкмо в САЩ.
Коментиран от #80
09:43 20.02.2025
78 Запознат
До коментар #75 от "Госあ":
"САЩ и Китай са на Марс"Ти май забравяш какви ги плещиш - нали Европа била технологично напред от руснаците и китайците - ама те нямат нищо. Всяка мисия струва луди пари - руснаците са ограничават защото нямат пари но Китай, САЩ и Европа са богати а пък европейците нямат нищо - нито на Луната са пращали нещо, нито на Марс, нито пък на Венера, да не говорим и че ракета като хората нямат - нещо си противоречиш с опорките.
Или това няма никакво значение - руснаците имат един провал и трябва да се плюе по тях.
Коментиран от #83
09:53 20.02.2025
79 МММ да
До коментар #6 от "У бре":
Бате само където в тотално блато се превърна цяла Западна Европа.10:03 20.02.2025
80 Госあ
До коментар #77 от "Възмутен":
Преди ВСВ американците са никои. Германия винаги е била фактор. Инженерна нация. Не евреите, германците създадоха Вермахта, евреите изнесоха немската наука у сащ и Русия.10:07 20.02.2025
81 Ами
10:41 20.02.2025
82 зле
До коментар #11 от "Ганьо":
а ганя де ще се дяне тогаз ва? ся лесно да шляпаш по копчатаа и д абършиш лигата пред компа, ам посли де ша са дянеш ве > в русия таквиз кат теб на килограм ги сибират по гулаг ама и там ня да вършиш работа, ся ти е широко около врата с еврохейските права и свбоди ам посли?11:26 20.02.2025
83 зле
До коментар #78 от "Запознат":
ЦЕРН ако е нищо и ако е нищо че китай и русия копират европесйките стоки и ако е нищо че европейските космичерски , въздухоплаватекни, мореплавателни, минни, строителни и прочие технолойи стоки значи си яко зле ама честно! влака и трасето който свързва петърбуг и маскве е на сименс не е руски не е китайски а германски ва чиляк !11:31 20.02.2025
84 Анонимен
14:33 20.02.2025
85 Да е ясно и да се знае
За да осъществи планът си, Тръмп и екипът му започват немислими до преди , страхотни радикални реформи в САЩ , по съсипване на американската демокрация и постепенната й замяна с диктатура и на Тръмп му е необходимо да отмени всичко което са направили демократите за САЩ И да скъса с всякакви по нататъшни идеи за демократизиране,. ЗАТОВА е подкрепата му за Путин и Русия. като "контра" на либералния ЕС разпространяващ демокрация и на демократа Байдън, когото обвинява във всички "Злини" за Америка и че е бил виновен за войната в Украйна защото е подкрепял Украйна и Зеленски, А не ги е принудил да се предадат на Путин и да капитулират като продължаващата справедлива и защитна отбранителна война на Зеленски и Украйна , борещи се за Демокрация и съпротивляващи се на руския диктатор Путин го вбесява, не му харесва и не влиза в никакви сметки на Тръмп затова и
18:36 20.02.2025