Заразените с COVID-19 по света са между 50 и 85 пъти повече, отколкото показват официалните статистики. Това може да означава много по-ниска смъртност, както и генериран общ имунитет на населението. Изводите са от проучване, публикувано в петък от експерти от университета в Станфорд,за което пише чешкият сайт Lidovky.cz.
Изследването е проведено върху представителна извадка от 3330 души от Санта Клара, Калифорния. „Нашето изследване е много важно, за да осъзнаем сегашното състояние на пандемията“, казва Еран Бендавид, професор по медицина в Станфорд и един от съавторите на изследването. „Това е важно и от гледна точка на епидемиологичните модели, които се използват за планиране на стратегията и въз основа на които оценяваме какво би могло да означава това за здравната система“, добави той. Според него броят на заразените хора в света е многократно по-голям от очакваното.
Официалните данни в района на Санта Клара например съобщават за 1094 потвърдени случая и 50 жертви на пандемията. Според това проучване, което беше първото проведено в по-голям мащаб според броя на хората, разработили антитела, броят им всъщност ще съответства на интервала между 48 000 и 81 000 заразени само в този район. Тестовете са проведени върху кръвни проби на здрави хора, които са изследвани дали са били заразени в миналото и вероятно са се възстановили от коронавирусна инфекция.
Ако резултатите от изследването се потвърдят, това означава, че смъртността сред населението е далеч по-ниска от очакваната в момента. Например в Съединените щати смъртността сред пациентите, заразени с коронавирус, е около 4,1%, а ако се изчисли според проучването на Станфорд, тя би била само между 0,12 и 0,2 процента.
Според интерпретацията на данните от изследването населението в света е значително по-близо до т.нар. стаден или колективен имунитет от очакваното. Това би позволило на мнозина да се върнат на работа много по-рано.
Според The Guardian в момента се разработва стратегия, която да улесни хората да се върнат към нормалния си живот. Един от тях са т.нар. имунни сертификати, за които се говори не само във Великобритания, но и в Германия. Това би означавало, че хората, за които е доказано, че са с доказан имунитет, след като са били заразени, могат да получат карта, която ясно показва устойчивостта им към вируса. Например британският здравен министър Мат Ханкок заяви, че този "имунен паспорт" може да бъде издаден под формата на гривна.
"Резултатите от проучването обаче не са аргумент в полза на скорошната отмяна на строгите мерки, обявени от националните правителства, убеден е и епидемиологът Артър Рейнголд от университета в Бъркли, който участва в анализа.
Колективният имунитет може да е по-близо, но световното население е все още сравнително далече от него. Ако данните от проучването в Станфорд се окажат верни и обективни за целия свят, това би означавало, че досега са били заразени само 3% от населението. Според експерта поне 50% от населението трябва да бъде заразено, за да създаде колективен имунитет.
„Ясно е, че вирусът е по-разпространен в някои области, отколкото в други. Затова е необходимо да се разбере какви променливи зависят от появата на COVID-19“, добави професорът от Станфорд Джаянта Бхатачария - един от основните автори на анализа.
Такива мащабни проучвания вече са в ход в САЩ. Например Националният здравен институт тества десет хиляди души, докато университетът в Бъркли събира проби от пет хиляди доброволци, за да определи дали са имали коронавирус или не.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Азз
Коментиран от #7
12:43 20.04.2020
2 АДОЛФ ХИТЛЕР
12:45 20.04.2020
3 Барба Ганьос
12:48 20.04.2020
4 Госあ
Коментиран от #8, #9
12:48 20.04.2020
5 наблюдател
12:49 20.04.2020
6 Госあ
12:58 20.04.2020
7 В Пут
До коментар #1 от "Азз":
А ти си троль12:59 20.04.2020
8 Сова 3
До коментар #4 от "Госあ":
американската застрахователна система Medicare плаща 13 хиляди долара за пациент с коронавирус и 39 хиляди долара, ако този пациент е свързан с механично вентилационно устройство. Йенсен каза, че е получил документ на 7 страници с инструкции, посочващи как да попълни смъртен акт с диагноза COVID-19 без лабораторен тест, потвърждаващ, че пациентът наистина е имал вируса. Лекарят трябва да напише, че смъртта на пациента е настъпила, вероятно (вероятна) или вероятно (предполагаема) от коронавируса. Онези болници, които следват инструкциите, ще получат три пъти повече пари. Дженсън показа инструкции на живо.Коментиран от #19
12:59 20.04.2020
9 и аз съм гост
До коментар #4 от "Госあ":
Мутафа ти ли си?13:00 20.04.2020
10 Госあ
Коментиран от #22, #77
13:01 20.04.2020
11 жжжж
13:04 20.04.2020
12 хдхкф
13:04 20.04.2020
13 Обикновен човек
Коментиран от #53
13:07 20.04.2020
14 Стиииига бе...
Света,света и пак за кравирите пишете,говорите и тн.
Някви малоумници дето не могат Белгия на картата да открият си направили експеримент и ?
И какво сега ?
Ще вярваме на извергите от фащ ?
Че те освен да избиват невинни хора по 4и да манипулират суверенни държави друго не могат.
Престанете да бутате тая престъпна държава в лицето на хората.
13:08 20.04.2020
15 Ха ха ха ха ха ха
13:10 20.04.2020
16 Behemoth
13:12 20.04.2020
17 ффффффффффф
Поне лекарите, които лекуват тези болни не би трябвало да не знаят.
Навсякъде по снимките са облечени в скафандри, дори най-горния слой казват, че се унищожава след еднократна употреба.
Как се съчетава това с непрекъснатото бърборене, че не е нищо особено и `хайде стига карантини`?
Не е възможно всичко, което наблюдаваме по цял свят да е един театър, създаден точно за невярващият в нищо българин.
13:22 20.04.2020
18 Хоху
13:30 20.04.2020
19 гост
До коментар #8 от "Сова 3":
Цитираш ни blitz.bg....Ти сериозен ли си с тея глупости ? Колко ти плащат да разпространяваш подобни информацииКоментиран от #20
13:36 20.04.2020
20 Сова 3
До коментар #19 от "гост":
200$ на буква13:40 20.04.2020
21 Рошко
13:40 20.04.2020
22 Говори
До коментар #10 от "Госあ":
По- просто и ясно и без специфични термини, ако искаш някой ТУК да те разбере. Аз лично отдавна чаках тези " новини" да се появят, тъй като Световната олигархия губи много пари и сега ще убеждават работещите за тях, че всичко е едно обикновено грипче с нидка смъртност. ЗА ДА ГИ НАКАРАТ ОТНОВО ДА ИМ РАБОТЯТ. ЯСНО Е КАТО БЯЛ ДЕН.А че ще умрат един - два милиона работници - лесно ще ги заместят с други свежи кадри.Коментиран от #25
13:42 20.04.2020
23 HohoBoho
13:53 20.04.2020
24 Reptile
Моля "разбирачите" да престанат да "умуват" за неща, които не са им ясни!
13:57 20.04.2020
25 Госあ
До коментар #22 от "Говори":
Ами как да го кажа, имунологичните тестове показват висок процент неспецифични взаймодействия като цяло, а като допълнение разпознават антитела от имунната система срещу други коронавируси, които са изключително разпространени в сащ. За разлика, генетичните тестове са 100 % специфични за вируса и следят няколко консервативни участъка от вирусния геном едновременно. Та въпросът ми е, защо да вярвам на извадка от 3000 човека в сащ, направена с ниско специфични тестове, а да не вярвам на специфичните тестове в Южна Корея, които са 540 000 или на тези в Германия, които са 1 млн на брой. Питам ? Не знам как по просто да го кажа.Коментиран от #28, #29, #51
13:57 20.04.2020
26 кой открадна
14:09 20.04.2020
27 Един
"Единственият път, когато цялото население е тествано, е круизният кораб Diamond Princess и пътниците му са поставени под карантина. При тези тестове смъртността е била 1,0%; те бяха предимно възрастни хора"
Демек, блокираха целия свят за едното нищо. Ама българина на слуша вирусолозите, българина вярва на коремния хурург...
14:10 20.04.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Госあ
До коментар #28 от "Сова 3":
Наистина болшинството сте доста глупави. По добре да си направя сиестата . Освен т'ва братчед, и с PCR може да гледаш за антителата.Коментиран от #32, #36
14:16 20.04.2020
31 Нали ви казах че
14:17 20.04.2020
32 куку
До коментар #30 от "Госあ":
Ко ко речи?14:19 20.04.2020
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Госあ
До коментар #29 от "куку":
Като го приемат у университетските доклади,мое и да го коментирам. Вече съм букмаркнал предварителния коментар на Nature. Тия трябва да са или луди или много купени да го приемат,пък било и у докладите. Щото ще им излязат паричките през носа после.Коментиран от #42, #52
14:20 20.04.2020
35 Гост
14:20 20.04.2020
36 Сова 3
До коментар #30 от "Госあ":
Евтини и масови- срещу по-скъпи и трудоемки, освен Германия, ЮК и още 5-6 страни в света, кой може да си позволи масово тестване с PCR. Ходи тествай с PCR масово в Индия, Африка и Лат Америка. Нали трябва да се добие престава в световен мащаб какво става. В момента в Бг за да ти е безплатен теста, трябва РЗИ да го разреши, е как ще стане масовоКоментиран от #37
14:28 20.04.2020
37 Госあ
До коментар #36 от "Сова 3":
Извадката я имаш вече. От целия свят. И да ти дам жокер,се тая е дали ще следиш болните или оздравелите за разпространението на вируса. С тая разлика,че като следиш болните, хем тестовете са по достоверни,хем можеш да ги изолираш да не пръскат зараза,хем може да ги лекуваш.Коментиран от #44, #46
14:36 20.04.2020
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Paco
14:38 20.04.2020
40 гост
14:42 20.04.2020
41 Професор по стоманобетон
Коментиран от #45
14:43 20.04.2020
42 Вирусолог
До коментар #34 от "Госあ":
Не ви се иска да е вярно това нали - защото ако излязат много заразени от корона вируса процента на смъртността намалява много. Какво ще стане с тези 3-4% смъртност които смятат сега ако се окаже че 50 до 80 пъти са повече заразените а само 20 пъти. Смъртността пада на 0.2% колкото е при свинския грип че и по-малко. Тогава ще лъсне измамата с "мерките".То и за това сте много против изследването за антитела - демек колко са го прекарали без да разберат.
Коментиран от #49
14:50 20.04.2020
43 Фермер
14:55 20.04.2020
44 Вирусолог
До коментар #37 от "Госあ":
Хайде стига с опорни точки - в България мислиш ли че само 900 човека са се заразили - дали не са 9000 или 90 000 или 900 000 а. Големи статисти се извъдихте от щаба.14:55 20.04.2020
45 XXXL
До коментар #41 от "Професор по стоманобетон":
Ти си от онези професори на 4ти км.,нали? Скафандъра ти е пълен с бетон и няма как да мислиш,а и типично за хора в твоето положение да си леко превъзбудени. Пийни нещо успокоително.Коментиран от #47
14:56 20.04.2020
46 Сова 3
До коментар #37 от "Госあ":
Какъв цял свят, колко са заразените в Бг 900? Ей тва ми кажи , после ми разправяй за цял свят. Белгия- без тест ги пишат умрели от Ковид, Словакия дори с Корона си пишат истинската причина за смъртта. Аз също искам да знам колко всъщност умряха от двустранна пневмония. А по ме интересува какво е разпространението на вируса в Бг и в Европа, ама възможно доближаващо се до истината. Е с PCR няма да стане скоро14:59 20.04.2020
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Юсуффф
15:00 20.04.2020
49 гост
До коментар #42 от "Вирусолог":
Дано да си прав. Но смъртността при свинския грип се определя между 151 700–575 400 човека, при заразени около 10-11% от населението на земята. Този вирус е очевидно по-заразен и ще доведе до повече жертви. Всъщност най-големият страх на всички е да не стигне до ситуация при която здравната система "изпушва", което да доведе до още по-голяма смъртност.Коментиран от #54, #56
15:03 20.04.2020
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Професор
До коментар #25 от "Госあ":
Абе мани ги тия глупости, знаем да четем, има статии в Nature и JAMA по тия въпроси, не омаловажавай точността на тестовете за антитела, и не преувеличавай точността на PCR тестовете. Кажи си пак за великия китайски конфуциански комунизъм, който е всъщност екзистенциален империализъм от най-чист и ефективен вид и оплюй западната демокрация. Така най-добре ще покажеш КОЙ направи цялата тая истерия и откъде идва тя.Коментиран от #64
15:11 20.04.2020
52 Професор
До коментар #34 от "Госあ":
Ами кът си буукмаркнал, прочете ли я тая пуста статия? Прочете ли, че най-новите тестове за антитела дават над 90% sensitivity and specificity? Или само си буукмаркваме, ама не четеме?15:15 20.04.2020
53 кайо
До коментар #13 от "Обикновен човек":
Не се разбира после, а още сега.Справка - Беларус
Никакви рестриктивни мерки срещу народът.
Всичко работи на пълни обороти и ежедневието на хората е напълно нормално.
Коремни хирурзи не всяват паника от екрана, мутра не им обяснява как тепърва ще влязът в адът и чувалите за трупове свършват.
Починали:
БГ - 43
BELARUS - 47
Така че нещата са ясни.
Това не са здравни мерки, а политическо-репресивни.
За жалост не са само в БГ.
Горките италианци вече месец и половина са буквално оключени по къщите.
15:22 20.04.2020
54 Вирусолог
До коментар #49 от "гост":
Вярно че е по-заразен заради по-дългия безсимптомен период но също е вярно че много голям процент го изкарват безсимптомно.Та сега никой не знае колко са го изкарали - масовите тестове показват наличие на вируса но не хващат тези които са го изкарали защото вече са се изчистили от вируса - там трябва да се тества за антитела.
Защо си мислиш че в Италия започнаха да намаляват заразените - 100 хиляди заразени на 60 милиона са нищо като процент - ако следваме логиката трябва даже да се увеличават докато достигнат 70%. Ама не е така - това показва единствено че поне 50% са го минали безсимптомно и затова намалява даже от 11 милионна Ломбардия да е само това са 5-6 милиона които са го минали без да разберат.
15:27 20.04.2020
55 Системата е ясна-
15:35 20.04.2020
56 Професор
До коментар #49 от "гост":
Вижте сега, има независим начин да оцени смъртността от този вирус, абстрахирайки се от дебата за точността на тестовете за антитела. Гледаме на уебсайта euromomo dot eu данните за смъртността в редица европейски страни за последните 4.5 години. Статистиката там е неопровержима, научно абсолютно издържана и неоспорима. Съсредоточаваме се върху страни като Швеция, Белгия, Англия, Италия и Испания, където или няма митигационни мерки, или се въведоха късно, или са хаотични. Виждаме остър пик на смъртността в последните данни и остър спад. Пикът е по-висок от предишни пикове свързани с предишни епидемии. НО -- смъртността представлява лицето на триъгълника, а не само пикът му. Та, това лице от последните данни е по-малко от лицето на по-разлатия триъгълник от времето на свинския грип, да речем. Така. Висок пик на смъртността, но ниска средна смъртност. Сега се поставете на мястото на политик, който управлява в демократична страна, който знае, че няма теърда подкрепа от народа и има яка опозиция. Ако третира К-19 като обикновен грип с поносима средна смъртност, в условията на съвременните информационни технологии, ще бъде брутално атакуван поради високата пикова смъртност -- ковчези, торби с трупове, липса на вентилатори, заразени и умиращи медици, бурни драми в болниците. Ще бъде свален с камъни. Алтернативно -- обявяваш извънредно положение, натикваш народа вкъщи, наплашваш го, хвалиш се, че си взел всички възможни мерки и оставаш на власт. Икономиката? ИзобщКоментиран от #58, #59, #60, #114
15:35 20.04.2020
57 предимно прост
15:41 20.04.2020
58 Професор
До коментар #56 от "Професор":
Икономиката? Изобщо този политик тя не го интересува, защото той се обогатява от стоенето на власт и от държавния бюджет, не от икономиката. Ако няма пари за него в държавния бюджет ще вземе заем, но ще си осигури пари за него си. Та, това е положението.15:42 20.04.2020
59 предимно прост
До коментар #56 от "Професор":
Професоре,това безспорно е така.Коментарите ти са логични и непоклатими.Като си казал"А",да видим можеш ли да кажеш и"Б"-каква е целта на занятието,както казваше старшината в казармата,и кой го организира.И докато за раздутия коронавирус може да се бичат свободни масали,то за "Б"трябват топки!Коментиран от #61, #70
15:52 20.04.2020
60 Вирусолог
До коментар #56 от "Професор":
Точно че политиците нямат друг полезен ход освен да въведат извънредно положение - така печелят и в двата случая.- Виждате ли че мерките доведоха до малка смъртност.
- Виждате ли че въпреки мерките измряха толкова хора а представяте ли си ако ги нямаше.
Съсипването на икономиката пък ще го припишат на корона вируса и те няма да са некадърниците довели страната до крах.
Та всички политици заложиха на печелившата стратегия за тях - в общи линии им е по важно да останат на власт от всичко останало. Пък и се очакваше голяма криза и щяха да хвърчат глави но корона вируса се оказа манна небесна за тях - сега има друг виновен.
Коментиран от #63
15:58 20.04.2020
61 Професор
До коментар #59 от "предимно прост":
Според мен има два възможни отговора. В момента давам 50% вероятност за всеки. Първо. Нещата така са се случили, случката горе-долу е описана във филма Зараза от 2011 г. Особеностите на западната политика в момента оттам нататък довеждат до истерията и локдауните, поради причините които описах по-горе. Второ. Комунистически Китай иска да стане световна суперсила. Има широкообхватна агентура в Америка и знае много добре как може да удари единствената суперсила в момента, как ще реагират на този удар американските политици и какви поражения на американската икономика това ще донесе. Синтезират нов коронавирус в лабораторията в Ухан, като комбинират обикновен коронавирус с вируса на спин и го пускат именно в Ухан. Инкасират малко жертви, но блокират града и ги минимизират. Те са милиард и половина, бълха ги ухапала. Блокират града вътрешно, но пускат самолети навън и то до западни страни. Оттам нещата са ясни. Според мен, ако се докаже, че вирусът е излязал от лабораторията в Ухан, и че има общо с вируса на спин, втория вариант ще стане най-вероятен на 90%.Коментиран от #67
16:04 20.04.2020
62 Скоро
16:11 20.04.2020
63 Професор
До коментар #60 от "Вирусолог":
Имам един любим виц, измислен от гениалния ни народ във времето на комунизма. Гарата в Елин Пелин. Нане, на гърба с пръскачка, пръска по перона. Идва милиционер и го пита -- Нане, какво правиш? Пръскам против крокодили, гордо отговаря Нане. Ти луд ли си бе, Нане, гневи се милиционерът, в България няма крокодили! Ами как ще има, като пръскам редовно, отговаря Нане...16:11 20.04.2020
64 Госあ
До коментар #51 от "Професор":
Не,не първо ти кажи защо да вярвам на непубликуваната американска извадка от 3000 човека с неточни тестове, а да не вярвам на германската такава с 1 млн тестове ,тази от Южна Корея с 540 000 теста и на световната такава ? 😂Коментиран от #65
16:17 20.04.2020
65 Професор
До коментар #64 от "Госあ":
Ама не вярвай бе, кой те кара? Работя с доказани данни за общата смъртност. И на тях ли не вярваш? Казах ти, мани ги тия религиозни глупости -- вярваш, не вярваш. Кажи пак за поднебесната империя и конфуцианския комунизъм, дето е форма на облагороден империализъм :-)16:22 20.04.2020
66 предимно прост
Коментиран от #68
16:24 20.04.2020
67 Вирусолог
До коментар #61 от "Професор":
Тук не съм съгласен с теб. Потърси "event201/scenario" и ще видиш какво са разигравали фондацията на Гейтс и института Хопкинс още октомври 2019 г. Няма да ти дам линк защото ме трият.Тези ако ти е известно са едни от спонсорите на СЗО. Отделно има доста публикации къде и как е създаден вируса и определено не е в Китай.
Т а и аз имам две теории:
- Едната е че някой луд учен като онзи дето пращаше писма със спори да го е разпространил но поради малотрайността на вируса е трудно изпълнима.
- Другата е с очакваната криза и тя е много по вероятна - според сценария на Бил Гейтс вируса тръгва от Бразилия но пак заразява целия свят. Вярно е че китайците сега ще спечелят от вируса но опасността за тях не е напълно преминала а и изобщо можеше да не се развие така при тях - така че малко вероятно е те да си го пуснат именно при тях и то близо до лаборатория - не са толкова глупави.
Коментиран от #69
16:26 20.04.2020
68 Професор
До коментар #66 от "предимно прост":
Е, кой би имал най-голяма полза от това? Не е ли тоя, който тури за шеф на СЗО подставено лице от страна, която напълно контролира и практически управлява? Във всички подобни загадки се пита кой би имал полза? Отговорите са три: Китай, глобалистката олигархия, или и двете (може да се каже, че са свързани)16:29 20.04.2020
69 Професор
До коментар #67 от "Вирусолог":
Знам за това. Дори и да има такъв елемент, Гейтс е глобалист много свързан с Китай. Но цялата сюжетна линия с Гейтс може и да р добре разработена партенка на китайците, която лесно да се представи като лунатична конспиративна теория и да отклони вниманието от лабораторията в Ухан. Аз познавам Америка добре и знам как функционира -- там подобен сюжет не може да се крие, все някой ще го разкаже за пари.16:35 20.04.2020
70 Eleonora
До коментар #59 от "предимно прост":
Каква е целта ли? Досега изкристализират няколко вече очевАдни цели, какво всъщност се крие под мантията на корона- вируса, а именно, че въз основа на глобалното извънредно положение, правителствата ковът закони(свързани предимно с ограничаване на човешките права и свободи), с които се дават неограничени правомощия на управляващите и държавата. Да, успокояват, че ще са временни, но никога досега не е било държавата да върне и да се откаже(доброволно, без революции и пр.) от вече придобити правомощия за власт(в Германия преди седмица вече затвориха адвокатката Beate Bahner, дръзнала да говори открито за това. Страницата и туитър и пр.акаунти на пневмолога Wolfgang Wodarg биват редовно изключвани. И не само неговите, а и на редица др.критични спрямо корона медици) ! Т.е изглежда много на инсталирането на police- & Surveillance State. Друга очевадна причина е системния колапс на паричната и финансовата система, за който колапс е много удобно чрез корона- вируса да не бъде търсена отговорност на отговорните, а вината за него да бъде прехвърлена на вируса, а истински виновните просто излизат с "чисти ръце".Коментиран от #72, #73
16:37 20.04.2020
71 Ми тва е
16:37 20.04.2020
72 Eleonora
До коментар #70 от "Eleonora":
И третата причина е възможността най- после да се въведе тотален контрол в/у всеки един човек, чрез вече така "бленуваната"(която ще бъде и принудителна) от толкова политици ваксина с/у корона- вируса(вече няколко европейски примиери предупредиха, че отново "нормален" живот, едва след като има ваксина). Датското правителство вече е формулирало закон за принудително ваксиниране на населението, който е одобрен и от датския парламент. Само вече Pill Гейтовата (нано) ваксина се чака...., а той работи и инвестира изключително усърдно по нея. Затова и се отказа (съвсем неслучайно) в средата на март от ръководните си гремии в Microsoft & Berkshire Hathaway, за да се посвети изцяло на "спасяването" на човечеството от корона-вируса...! Та, направи си извода сам КОИ кръгове имат полза от организирането на драматичен театър "Корона- 19"....Коментиран от #83
16:42 20.04.2020
73 Професор
До коментар #70 от "Eleonora":
Виж сега, либералната демокрация на Запад се изчерпа и еволюира в неомарксизъм, който действително ще използва коронавируса за да въведе тоталитарно управление. Съвременният неомарксизъм има 10 основни идеологически компонента, които мога да ти ги изброя ако искаш. НО -- идването на Тръмп на власт в Америка ознаменува появата на нова власт -- консервативната демокрация. Тръмп ще използва коронавируса за да я консолидира. Гледай редовно шоуто на Tucker Carlson (Fox News). Има го в YouTube. Тръмп, например, протестира против драконовските антидемократични мерки въведени в някои щати от губернаторите им-неомарксисти, солидализира се с хората протестиращи там, и заплаши губернаторите с федерална отмяна на тези мерки като противоконституционни. В Европа про-Тръмп привърженици на консервативната демокрация са Орбан, Курц и Салвини.Коментиран от #74, #78
16:50 20.04.2020
74 Госあ
До коментар #73 от "Професор":
Аз бих казал, че точно тези в Европа са про-Путинисти. Пропусна льо Пен. Не виждам разлика между режима на рижавия и путиновия. Като най хуманен и културен се видя,че е конфуцианския империализъм 🤗Коментиран от #75, #76
16:56 20.04.2020
75 Професор
До коментар #74 от "Госあ":
Тази дъвка, че Тръмп бил Путин и обратно вече я знаем. Провали се, измисли нещо ново. А че си комуно-китайски пропагандист а не учен, за какъвто се представяш, това е ясно отдавна. Само кажи, плащат ли ти китайците, или работиш за тях по идеологически причини без пари, като доброволец?Коментиран от #80
16:59 20.04.2020
76 Госあ
До коментар #74 от "Госあ":
Всеки може да види защо е най хуманен, като види колко отделят Китай за оръжие и колко Русия и сащ. Колко отдели Китай и какви мерки взе за лечение през тази криза и колко тръмпи. Колко войни е водил Китай и колко сащ и Русия. Една империя се управлява не само с меч, но и с разум 😉Коментиран от #79, #81
17:02 20.04.2020
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Eleonora
До коментар #73 от "Професор":
Да, зная за западния неомарксизъм. Относно Тръмп все повече се разсейва първоначалния и доскорошния ми скепсис спрямо него....! А за Курц като истински привърженик на консервативната демокрация(само привиден е)....може да се спори..., повярвай, той ще се окаже една от най- големите (негативни)изненади....По- скоро австрийската свръзка на дъгата Салвини- Орбан са АПС(Кикл & Co)....Коментиран от #84
17:05 20.04.2020
79 Професор
До коментар #76 от "Госあ":
Ако отделяш бюджет за разработки на коронавируси комбинирани с вируси на спин, верно нямаш нужда от огромен конвенционален военен бюджет :-) Бюджетът за вирусите минава за бюджет за наука, не е военен :-) Всъщност, бако, в една тоталитарна страна като Китай, целият бюджет 100% е военен. Запиши си го това на ниското конфуцианско чело.Коментиран от #88
17:07 20.04.2020
80 Госあ
До коментар #75 от "Професор":
Не аз разпространявам непубликувани безмислени данни. Дай да се разберем. Жалко, че вашия човек Радев наложи вето върху закона за лъжлива информация. Това е първата стъпка към идеалната държава !Коментиран от #86, #98
17:08 20.04.2020
81 Ха ха
До коментар #76 от "Госあ":
И колко войни е водила Русия последните75 години,а колко САЩ,а колко Китай?Я не слагай Русия редом с терорист N1 ФАЩ.Коментиран от #82
17:08 20.04.2020
82 Госあ
До коментар #81 от "Ха ха":
Виждаш,че Русия я пиша с главна буква от уважение все пак. Нали заедно с Китай ще градят империализма.Коментиран от #87
17:10 20.04.2020
83 предимно прост
До коментар #72 от "Eleonora":
Съгласен съм с всичко-просто исках да изместя темата от проценти,тестове,заразени и т. н.И понеже не виждам изход се надявах някой да каже нещо оптимистично,но уви!17:13 20.04.2020
84 Професор
До коментар #78 от "Eleonora":
Виж сега, много от консервативните демократи ще се окажат всъщност предатели и подставени лица на глобалистите. Само обозначих реперите по принцип. Гледаме с интерес как ще се развият събитията, но според мен Тръмп ще излезе отново победител, неомарксистите ще бъдат разгромени, а китайците ще издухат горчивата супа обозначила края на глобализацията. Поне засега. До третата вълна на глобализацията (първата започна с болшевишката революция и приключи със Сталинските репресии над болшевиките, с което режимът в СССР стана национал-комунистически).17:15 20.04.2020
85 Госあ
До коментар #77 от "Искат да кажат":
Не, аз казвам, че голяма част от коментиращите сте откровено глупави. И си личи по развитието на бананистан. Всъщност, мислех какво би могло да се приложи тук, но стигам до извода, че най ефикасно ще бъде индийците да ни пратят с един самолет от техните полицейски тояги 😂 Дарение, щото и затова бг'то нема кеш 😂Коментиран от #90
17:16 20.04.2020
86 Професор
До коментар #80 от "Госあ":
Данните за смъртността в Европа на euromomo dot eu ли са непубликувани и неверни? Нещо вие, китайските пропагандисти, взехте да се изнервяте и да ни заплашвате с терор и репресии. То глобалисткият неомарксизъм без репресии не може да функционира. Кажи за комуноконфуцианския поднебесно-научен империализъм още нещо, моля ти се де...Коментиран от #89, #91
17:19 20.04.2020
87 Kuku
До коментар #82 от "Госあ":
Причини за Коронакризата:1/ ограничаване правата на отделния гражданин, под форма да се гарантира сигурността - неговата и на околните; 2/ въвеждане и установяване на възможности за контрол от страна на държавата; 3/ фалит на дребния и средния бизнес за сметка на големи корпорации и обедняване на западния свят; 4/ срив на съществуващия досега икономически модел и „ опростяване” на огромната му задлъжнялост 5/ формиране на нов икономически модел. Като 1-5 са тясно свързани. Следвай пътя на парите , след години ще стане ясно.
Коментиран от #96
17:19 20.04.2020
88 Госあ
До коментар #79 от "Професор":
професоре,ма мойто чело е високо и не повтарям като папагал едно и също във всички теми, при положение, че съм ти обяснил всичко. А когато го правя, го правя заради такива като теб.17:21 20.04.2020
89 Госあ
До коментар #86 от "Професор":
Бла бла бла ,вземи си т'ва евромото или к'вото е там и направи едно нещо с него. Ти си знаеш какво. Сто пъти ти обясних, че определено се вижда покачване в смъртността и няма как тази смъртност да намалява 😂 както се изразяваш,щото само Исус е възкръснал евентуално, а не расте още според очакванията заради взетите мерки в цяла Европа.Коментиран от #92
17:25 20.04.2020
90 Професор
До коментар #85 от "Госあ":
Виж сега, стана ни ясно, че професор Джон Йоанидис от Станфорд, с h-index от над 250 е глупав и трябва да бъде арестуван за разпространение на фалшиви новини, представени като епидемиологично изследване с цел да заблуждава обществеността, а ти -- завършил аспирантура в Ухан с h-index от 5 си гениален. Кажи нещо за поднебесното комуноконфуцианство за да разведрим обстановката...Коментиран от #94
17:25 20.04.2020
91 Госあ
До коментар #86 от "Професор":
Тъп ли си ми каи? Та ме караш да повтарям непрекъснато.Коментиран от #93, #95
17:26 20.04.2020
92 Професор
До коментар #89 от "Госあ":
Ами смъртността в Европа вече е намаляла до статистически подобни стойности от предишни години за средата на април. Това не може да се скрие. И любимият ти генерал Му Таф Чин Скин го каза. Нещо взе да се изнервяш, щом и euromomo взе да ти пречи за по-пълното и всеобхватно разпространение на китайската пропаганда.Коментиран от #100
17:31 20.04.2020
93 Kuku
До коментар #91 от "Госあ":
Аз да ти го кажа, че си тъп- тъп си. Чакай си PCR тестовете и си стой в къщи. Обясних ти вече какво е Коронакриза и защо. Коронавирусът няма да изчезне.17:31 20.04.2020
94 Госあ
До коментар #90 от "Професор":
Що на Робърт Гало да не му е нисък индекса? Само дето е реален.Коментиран от #97, #99
17:32 20.04.2020
95 Професор
До коментар #91 от "Госあ":
Ето, казвам ти -- тъп съм. Не колкото световноизвестни професори като Йоанидис и Витковски, дето ти обясниха как стоят нещата, но съм си тъп. Сега доволен ли си?17:37 20.04.2020
96 Госあ
До коментар #87 от "Kuku":
Ами чудесно! Дано да стане устойчив модел. Не може всеки да вряка с фалшиви новини за конспирация и дребния нискообразован и аморален търгаш да определя курса на човечеството. За съжаление, не мисля че ще стане. Всяко чудо за три дни, като узрее пак бананата рая ще се върне.Коментиран от #101
17:39 20.04.2020
97 Професор
До коментар #94 от "Госあ":
То и твоят е реален, само дето е 5.17:40 20.04.2020
98 Ха ха
До коментар #80 от "Госあ":
И Боко и Гешефт ли ще определят кое е Истина и кое Лъжа? Това ли за теб е Идеалната Държава България? Защо не се гръмнеш.17:44 20.04.2020
99 Професор
До коментар #94 от "Госあ":
И да не пропусна -- да, на Гало му е много по-нисък индекса. Несравнимо по-нисък от този на Йоанидис и на Витковски.Коментиран от #102
17:46 20.04.2020
100 Госあ
До коментар #92 от "Професор":
Може, благодарение на мерките. Никой не иска да бъде като по време на чумата или втората световна война. Щото през първата пак не е била много по голяма от средната. Иначе, пак ще повторя, при средно 1 млрд заразени от грип за година според СЗО, ако не бяха взети никакви мерки, се очакваше да има 3.5 млрд заразени с covid и над 200млн смъртни случая. При 7.5 млрд население, това е около 2.6 % смъртност. Не е нещо тревожно А ?Коментиран от #103
17:48 20.04.2020
101 Професор
До коментар #96 от "Госあ":
Ето как глобалистичната олигархия и китайския комунизъм заедно ни подготвят за новия ред :-) Мечти, мечти, но всъщност това е китайският Чернобил и краят на втората вълна на глобализацията. Идва отново великото време на националните държави.17:49 20.04.2020
102 Госあ
До коментар #99 от "Професор":
Сигурно и на Монтание е по нисък. А този изобщо не съм го чувал да ти кажа. Нек'во мастито шефче. Говорил съм си с такова,шефче от Макс Планк. Незапомнящ се.Коментиран от #104
17:50 20.04.2020
103 Професор
До коментар #100 от "Госあ":
Изобщо не е тревожно, ако ти се заразиш от тоя вирус и умреш. Даже ще е полезно за човечеството.17:52 20.04.2020
104 Професор
До коментар #102 от "Госあ":
Оланкоолу, Монтание е откривателят на вируса на спин, в Китай не ги ли учите тези работи? h-indexa му е над 300.Коментиран от #105
17:55 20.04.2020
105 Госあ
До коментар #104 от "Професор":
Не съм им ги мерил индексите. Искам да кажа, че когато си шефче на някой голям институт, биваш включван във всяка една публикация без абсолютно никакъв принос. Разбира се, не навсякъде. В Китай не е толкова масово 😉 И това наистина е проблем. Практиката с шефчетата имам предвид, не китайската.Коментиран от #106
17:59 20.04.2020
106 Професор
До коментар #105 от "Госあ":
Сакън, сакън -- китайските практики са най-добрите. Ти нали там се изучи, виж колко си добър и умен...Коментиран от #107
18:01 20.04.2020
107 Госあ
До коментар #106 от "Професор":
Надявам се, надявам се да отида. Иначе имам публикация с китайци и благодарение на техния научен ръководител, българското шефче не можа да ме прецака.Коментиран от #108
18:05 20.04.2020
108 Професор
До коментар #107 от "Госあ":
Не се притеснявай, ти си все едно там -- само дръпни очичките малко и си готов. Сериозно -- ти ми приличаш ан ония дечица на булгаристански комунисти, които бяха израстнали и възпитани в любов към СССР и ги изпращат да учат там. После се връщат най-яростни антикомунисти и русофоби. Та, иди в Китай. Ще ти е полезно...Коментиран от #109
18:55 20.04.2020
109 Госあ
До коментар #108 от "Професор":
Абе в тази връзка, най интересното е, че именно тези които говорят срещу либералния модел, го защитават най яростно. Либералният модел е основан на пазарна икономика, свръх потребление и търговия. И най жалкото е, че след пандемията ще се завърне с пълна сила.Това имам предвид, като пиша, че бананата пак ще узрее и рая ще се върне. Защото мерките са именно такива, ЕС стискаше парите за овладяване на кризата и лечение на хората, и се забави със всякакви навременни мерки, за да раздаде сега едни пари на малкия и среден, безполезен търгаш. За сметка на реалното производство и корпорации. Единствено Германия, като единствената страна с реална икономика предприе действия за гражданите си.
Коментиран от #110, #113
19:07 20.04.2020
110 Госあ
До коментар #109 от "Госあ":
Нито Сименс се оплакват толкова, нито Фолксваген. Реват продавачите на банани и хотелиерите и ресторантьорите. Единствено корпоративният монопол предлага устойчиво развитие и би могъл да въведе планова икономика, която да спаси планетата от лакомията и простотията на дребния търгаш.Коментиран от #112
19:15 20.04.2020
111 Доктор Иванов
19:32 21.04.2020
112 БРЦК
До коментар #110 от "Госあ":
Те не разбираш от икономика и обществени науки .Основно личната индививидуалност подчинена на кауза загърбваща индивидуалния егоизъм дава резултат .Как се нарича това общество ?19:36 21.04.2020
113 БРЦК
До коментар #109 от "Госあ":
Без планиране не се прави икономика не е страшен нито вирус нито Боко тиквата те са преходни рожби на глупоста на народа отиват си Друго е страшно няма го доверието вече ЛЪЖА КРЕЩИ В ЛИЦАТА НА ВСИЧКИ НАРОДА СЕ УЧИ ЧИСТИ СЕ ОТ ГЛУПАВИ ИЛЮЗИИ19:41 21.04.2020
114 БРЦК
До коментар #56 от "Професор":
Това целят но и още неща06:13 23.04.2020