Китай отчита значително увеличение на потребителските разходи по време на почивните дни за Китайската нова година, сочат статистиките на Министерството на търговията.
Компаниите за продажби на дребно и заведенията за хранене отчитат 28,7% повече приходи на годишна база, т.е. 821 милиарда юана (около 127,5 милиарда щатски долара), по време на почивната седмица, сочат данните на Министерството, предава Радио Китай.
Онлайн продажбите в Китай са надвишили 122 милиарда юана, като тези на храна са били със 135 % повече в сравнение с миналогодишния Пролетен празник, тъй като все повече китайци предпочитат да поръчват готови ястия чрез платформите за електронна търговия и доставки на храна по домовете.
Продажбите на стоки, свързани с новогодишната вечеря, са се увеличили с 54,9% на годишна база, сочат статистиките на Търговското министерство.
Пролетният празник, или Китайската нова година, е най-важният празник за китайците. Тази година тя започна на 12 февруари, като правителството насърчи хората да не пътуват до родните места, за да се ограничи разпространението на COVID-19.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Груйо
14:04 18.02.2021