Вторият по големина търговец на дрехи на планетата – шведският H&M, започва с тотална промяна. Тя ще започне от централният офис на модния гигант в Стокхолм. Там няма да могат само да се продават дрехи, а ще се предлагат услуги като шиене на лепенки, наемане на парти рокли, а ъгловите пространства ще се превърнат в салони за красота.
Основната причина за промяната, е че колкото повече хора пазаруват онлайн, толкова повече големите магазини са все по-малко необходими. Целта е т.нар. „мъртъв капитал“, какъвто се явяват физическите магазини, да се превърнат в места за утвърждаване на марката.
Ръстът в онлайн търговията намалява нуждата от физически магазини. H&M вече затвори 350 магазина, от общо 5000 в цял свят. През текущата година модната верига предвижда да се разшири със 100 нови физически магазина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рашка с прашка
11:15 27.02.2021
2 Много полезна информация браво
11:16 27.02.2021
3 Фактъ
11:22 27.02.2021
4 Яна
11:54 27.02.2021
5 Нямам срам
13:10 27.02.2021
6 040421
20:21 27.02.2021
7 Гост
Коментиран от #8
20:30 27.02.2021
8 Ако наистина
До коментар #7 от "Гост":
не виждаш връзка между затваряне на търговски площи и спадане на цените на наемите (оттам и на имотите), не се врѝ където не ти е мястото... Това, че тази марка продава дрешки за подрастващи от най-нискокачествени материали е едно. Съвсем друго е корелацията, за която пишат в статията.12:22 01.03.2021
9 Интернет
15:49 01.03.2021
10 7766
Тя няма как да започне от централнияТ офис.
Може да започне само от централниЯ такъв.
Безграмотници жалки.
17:26 01.03.2021