7 Април, 2015 11:27, обновена 11 Ноември, 2019 16:58 21 943 48

Бързи френски коли с цена под 15 000 лв.

  • autocredit

Колите имат невероятната способност да изграждат “секти” около себе си. Изключително трудно е например, да убедиш почитател на германските коли да се загледа в нещо японско, френско или италианско. А още не сме започнали да говорим за отделните марки. У нас има много почитатели на френските коли. Какво се случва обаче, ако те имат нужда от пъргав автомобил с мощност над 150 к.с.? Изборът е силно ограничен, но колегите от AutoCredit дават 5 идеи. Това са няколко бързи коли за феновете на френското автомобилостроене, които могат да бъдат открити на цена под 15 000 лв.

Виж обяви за Renault Megane II RS от 12 500 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.

Peugeot 207 GTI

5 бързи френски коли с цена под 15 000 лв.

Трите букви GTI са нещо като религия за всеки почитател на Volkswagen Golf. Същото обаче важи и за феновете на Peugeot – компания, която има някои истински впечатляващи автомобили в историята си, обозначени с тези букви. В случая на 207 едва ли можем да говорим за легенди, най-малкото защото автомобилът е твърде нов. Все пак си струва да обърнем внимание на тези коли, оборудвани с 1.6-литров турбо двигател със 150 к.с. във версията GT и със 175 к.с. в GTI. Харесваме го заради широко зяпналата му “уста” и дълбоките седалки, тапицирани с алкантара, в интериора.

Виж обяви за Peugeot 207 GTI от 6990 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.

Renault Clio III RS

5 бързи френски коли с цена под 15 000 лв.

Тук нещата истински загрубяват. Повечето отказаното за Megane RSе валидно и за Clio, но има и няколко разлики. Тази кола е по-евтина, по-лека и с по-лесен за поддържане атмосферен двигател, но въпреки това има 200 к.с. Той има 2.0-литров работен обем и е комбиниран с 6-скоростна механична трансмисия. От 0 до 100 км/ч Clio RS ускорява за 6.9 секунди, а максималната скорост е 215 км/ч. Двигателят не се бои от излишни обороти, така че тази кола трябва да се натиска здраво, за да върви. Максималната мощност се достига едва при 7250 об/мин, което означава, че имаш всички основания да се чувстваш като пилот от Европейския рали шампионат. Само трябва да знаеш какво да правиш. Старото поколение на Clio RS също е достъпно на нашия пазар и също покрива критериите на класацията ни – неговата мощност е 182 к.с.

Виж обяви за Renault Clio III RS от 11 200 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.

Citroen C2 VTS

5 бързи френски коли с цена под 15 000 лв.

Мъчно ни е да го констатираме, но истината е, че Citroen вграждат мощните си двигатели в своите големи коли и ванове. Пъргавите и компактни коли на френската компания на практика ги няма. Затова залагаме на добрия стар C2 VTS, който е значително по-слаб от 150 к.с., но за сметка на това е много лек. Колата има само 125 к.с., но усещането в нея е сравнимо с това на горните “претенденти”. Ускорението от 0 до 100 км/ч е 8 секунди. Това са показателите на бензиновия 1.6-литров 16-клапанов двигател, но не е изключено да попаднете и на 1.6 HDi дизелов двигател със 110 к.с., който също се монтира във VTS.

Виж обяви за Citroen C2 VTS от 5 199 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 reklama

    0 1 Отговор
    Пишете че е ПЛАТЕНА СТАТИЯ

    Коментиран от #9

  • 2 Frenski kenef

    1 4 Отговор
    Френски коли и бързи коли, ама това въобще не се връзва като понятие! Няма бърза френска кола. Бързите коли се произвеждат в Южна Германия (M Power, AMG, Quatro GmBH.)!!!!

    Коментиран от #10

  • 3 въйй

    4 0 Отговор
    .вижте темата на статията и после пишете... И още нещо...бързите коли се произвеждат в Япония.Когато измислените М пауър ли кво са бият GTR си ударете по един шамар,явно сънувате :))

    Коментиран от #4, #26, #39

  • 4 Japan

    0 5 Отговор

    До коментар #3 от "въйй":

    Каква япония те гони тебе вее, те там и коли ли правят???????

    Коментиран от #12

  • 5 жабокрът

    1 0 Отговор
    Споко лапета ще има и за немските и за японските и италиянските, AutoCredit плаща.
  • 6 тишо тишо

    1 0 Отговор
    ммм да , под -бърза- какво трябва да разбираме ? въртящ момент 200Nm, скорост 220km/h? еми то значи всяка кола над 100 коня е бърза
  • 7 anti idiot

    4 0 Отговор
    Мале ние българите сме толкова отчайващи, като започнете да се биете така. Каква е тая никаква толерантност към другите. Някой харесват японско, други немско, трети френско, четвърти италиянско и тн. Всеки си има бонусите. .аси битките тука, кой е за нисан, кой за мерцедес, кой мрази френските. Всяка кола си има своя чар: Японците и немците правят колите си много добре и бъкани с технология; Италиянското е просто красота на колела, неповторими са (и са бързи :D); Френските са симпатични и чаровни и са също много красиви. Недейте да сравнявате там м5 с някво меганче, щото е очевидно кой ще спечели, ама дайте клио в6 срещу един умрял 190Е, а тогава да видим. Въпроса ми е, че всяка компания се специализира в отделни маркети, всяка кола си има чар и душа, но вие пичове като сте толкова плитки, че нямате никаква толерантност между сънародните си автопочитатели, се съмнявам и това да разберете. Тъжна гледка сте, проявете малко разбиране, че различните хора имат различни идеали и харесвания.

    Коментиран от #24

  • 8 анти идиот

    0 0 Отговор
    а, да и също Пежо 205 GTI се счита за най-добрия хот-хеч :)
  • 9 комшията

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "reklama":

    Ако беше платена статия нямаше да има снимки на старите модели на тези френски коли а щеше да да показани новите! За какво им е да правят реклама на автомобили които отдвана са рановирани

    Коментиран от #16

  • 10 Венци

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Frenski kenef":

    Bugatti Veyron

    Коментиран от #11

  • 11 До Венци

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Венци":

    Bugatti Veyron е НЕМСКА кола на ВАГ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #15

  • 12 диан

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Japan":

    явно си рокер:)
    виждаики по мотосъборите че 95% от машините са японски
    прав си да вислиш че правят само мотори
    има и коли:)
    между другото БМВ правят и мотоциклети
    но на фона на 95% японки
    са пренебрежимо малко

    Коментиран от #13

  • 13 Japan

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "диан":

    ХАхаха, схванах иронията :). Всичко ми е ясно, единствено се възмущавам от факта, че някои хлапета във форума прекалено много хвалят Нисан гтр. Да, колата е хубава, много е бърза, но един Нисан гтр пролет не прави :)! А и само бързина не е достатъчна, трябва си и лукс и комфорт, дизайн - все неща, които Нисана не притежава.......
  • 14 Иво

    1 0 Отговор
    Толкова си .......
    Но ти е простено, то трябва да се чете, да се гледа, а не да се говорят "истини" от типа - "един в махалата каза"...
    Има формула 1, WRC, погледай и виж чии двигатели доминират
  • 15 PlimP

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от " До Венци":

    11, ай стига бе, верно ли?, след малко ще кажеш, че ламбото е бърз гоУф, меган РС е яка машинка, другият вариант е 406 купе

    Коментиран от #19

  • 16 reklama

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "комшията":

    платена е не заради старите коли,а защото ти предлагат с определен вид кредит да ги купиш!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ама кой да чете............
  • 17 немски шваба от германия

    0 4 Отговор
    От френските коли по-калпави са само английските!!!
  • 18 fearlessss8

    0 3 Отговор
    Форд фокус ст къде го забравихте?
  • 19 xaxaxaxaxa

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "PlimP":

    ami lamboto ti pak se pravi ot VAG we. razbira4.
  • 20 пази боже

    0 1 Отговор
    Форд не е френска кола ...
  • 21 БРАБУС АМГ

    0 1 Отговор
    edinstvenoto strano i nepriemlivo za men e prednoto predavane.

    Коментиран от #23

  • 22 гост

    0 0 Отговор
    до коментар 2 виж формула 1 кой какви двг прави и тогава .ери по форумите
  • 23 Златко кифлата от Люлин

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "БРАБУС АМГ":

    saglasen sam steb
  • 24 Д.Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "anti idiot":

    от двадесет и кусур коментара само твоя е смислен!!!

    Коментиран от #25

  • 25 3231231231231

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Д.Димов":

    Много рядко се срещат такива коментари, за жалост.
  • 26

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "въйй":

  • 27 Fasc

    0 0 Отговор
    забравихте добрата стара ксара втс .. скромни 180кс под капака ..
  • 28 Монго

    0 0 Отговор
    Пежото на снимката е купе след 2000 год. "фейслифт", 3-литровия двигател е 207 к.с. а не 192 к.с. Не може да се сравнява относно динамиката със сходните такива от премиум марките. Но, за тази цена имаш чист атмосферен /сток/ двигател /някои го предпочитат/, който наистина може да поддържа скорост от 240 км/ч. /-4-5 км. по GPS/ и дизайн на "Пинифарина". За цената си, си заслужава...
  • 29 Тути

    0 2 Отговор
    Френска кола и " бърза" са несъвместими понятия а също и " качествена" и " ремонтопригодна" На някой може и да не му харесва , но за съжаление това е истината.Ако не вярвате отидете в някой автосервиз в с вашата френска кола и , ще видите ,че като ви видят да влизате всички монтьори , ще си намерят бързо някаква работа. Ха ха ха ха

    Коментиран от #30, #38

  • 30 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Тути":

    Е може да си ръсим глупости до безкрайност. Имам четири коли, две френски и две немски. Лично съм ги купил и всеки член от семейството ми кара по една от тях. Ползвал съм и четирите. Една от немските е "БМВ", вярно не е 535 Ф10 /а би ми се искало/. Всяка си има своите предимства и недостатъци. Аз, като по-възрастен-47 г. съм консервативен, предпочитам бензин, 6-цилиндров, сток. Кеф ми задно, кеф ми предно, оценил съм ги. Знам каква е разликата между тях, за това в долния ми пост съм казал, че сравнение с премиум марките не става въпрос. Но ако трябва да се "дракаме", ето ти една френска и бърза кола- http://topgear.bg/?go=article&p=detail&tg_articleId=4101
    Вярно форум е, може да си ръсим щуротии от всякакъв калибър, но ти подминаваш и "Голямата Берта"...

    Коментиран от #31

  • 31 тути

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Монго":

    Принципно човек не е нужно да е на 100 години за да разбере ,че френските коли не стават за нищо.Работя в автосервиз и само не ми обяснявайте кое става и кое не.

    Коментиран от #35

  • 32 Монго

    0 0 Отговор
    "Работя в автосервиз и само не ми обяснявайте кое става и кое не...", ми с това трябваше да започнеш за де прекратя полемиката с теб. Бих перефразирал вица: "Ало ВиК ли е? Не Енергото. И на вас да ви..."
    В семейството ми има двама професионални автомонтьори, и когато се е налагало да опирам до автосервизите...Когато си позволиш да имаш, купиш и поддържаш четири автомобила, звънни. Не се прави на отворен. Изобщо не коментираш линка ,който съм ти дал, във връзка с твоя пост, а просто изтъкваш, че си автомонтьор на човек с...малко повече от едно висше образование и имащ мааалка фирма. И нищо за "Пежо 208 Т 16...ето ти цитат:
    "„Това е доста над WRC, ни каза директорът на Peugeot Sport Бруно Фамен. Това всъщност надхвърля всичко.” Става дума за турбо звяр с 875 к.с., с 4х4, който прави 0-100 за 1,8 секунди. Това е колата, която – в умелите ръце на мосю Себастиен Льоб – ще опита, ако всичко върви по план, не само да подобри рекорда за изкачване на „Пайкс Пийк” на 30 юни тази година, но и да го пръсне на хиляди парчета. Това е Peugeot 208 T16 и TG е първото списание в света, което бе близо до него. " Е тази френска "чик*я държи рекорда на "Пайк Пийк" с водач /а не монтьор/ Себастиен Льоб. Препоръчвам ти да гледаш клипа, сложи си и памперс, предполагам, че не си "ремонтирал" такъв автомобил, може би защото не си могъл да го догониш. И пак твърдя, че премиум марките нямат място за сравнение. Ще изчеткам и привържениците на "Нисан", те знаят за какво става въпрос

    Коментиран от #36, #41

  • 33 -_-

    0 0 Отговор
    Изборът на много бързи и прекрасни френски коли с цена до 15 хиляди лева въобще не е ограничен, гарантирам ви, че всеки от тези автомобили е достатъчно надежден, много бърз и доставя огромно удоволствие : Citroen BX 1.9GTi 16v 158 коня около 4 до 6 хиляди лева, Citroen C4 2.0 VTS 177 коня около 9 до 11 хиляди лева, Citroen CX25GTI Turbo 166 коня започват от около 7 хиляди лева, Citroen Xantia 3.0V6 190 коня около 3 до 6 хиляди лева, Citroen Xsara 2.0 VTS 163 коня около 2 до 4 хиляди лева, Пежо 306 S16 2.0 163 коня около 4 до 7 хиляди лева, Пежо 309 16v GTI 147 коня запазените започват от 7 хиляди лева, Пежо 405 Mi16 152 коня около 3 до 7 хиляди лева, Пежо 505 Turbo 155 коня започват от около 5 хиляди лева, Рено 21 Turbo 175 коня започват от 7 хиляди лева, Рено 25 Turbo 181 коня започват от 6 хиляди лева, Рено Safrane BiTurbo 262 коня, започват от 8 хиляди лева .

    Коментиран от #44

  • 34 разбирач

    2 0 Отговор
    френските коли са си хубави... икономични, повратливи, по-евтини... ок тънки ламаринки и лоша боя:) но то вече на коя кола ламарината е дебела:) както и да е...
    обаче проблема на бг мотоманите спрямо тях е, че си викат тихо на ум: "аве коя мацка ще ми върже кат' карам такава френска талига уе?" :))))))) ето това е лошото на френските коли:) сега нека да ви открехна, че от рено правят двигатели за японски, немски, корейски, румънски, руски и т.н. марки колици:) другото, което трябва да знаете и си го набийте в твърдоглавите глави е, че HDI на ситроенеца и лъвъ:) правят най-икономичните двигатели, здрави, надеждни! стига сте плюли, след като не знаете и не сте карали френски коли! аман от пишман бг шофьори и посредствени автомонтьори! споко аз нямам французойка:)
  • 35 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "тути":

    Тути много си набеден автомонтьор ШЪ знаеш, ето ти списък на автомобили Пежо, на които се слага двигател на БМВ-http://www.aves-peugeot.ru/awards/engine-of-the-year-1.6.php
    Ако ти ти кажа, че на едно от моите Пежа ВОSCH е компютъра, ABS-системата, фаровете и т.н., половината неща са немски. Ама друго си е чалъмарче- монтьорче глупости да ръси...
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 S Doichinov

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Тути":

    Никой не ви е виновен,че не знаете как да ги оправите.
  • 39 джапанката

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "въйй":

    Съгласен съм с теб, немските кошници са даааалеко от японските...
    http://i.drom.ru/comments/232/231852.jpg

    Коментиран от #40

  • 40 да така е

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "джапанката":

    Този ми припомни Фред Флинтстоун!
  • 41 тути

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Монго":

    Добре е ,че имате висше образование , но това не ви пречи принципно да сте си простак и невежа нали? Какво общо има тук висшето? То е професионална степен на развитие. Нито , ще ви подобри интелекта нито възпитанието. И защо мислите ,че един автомеханик непременно трябва да е с мазни ,черни напукани ръце и с мозък колкото на колибри?Вие осъзнаватели въобще колко са сложни съвременните автомобили и какви познания са нужни за да може човек да ги ремонтира.Добре е да имате малко по голямо уважение към професиите на хората около себе си!Че то в последно време държавата ни се напълни с "висшисти" а някой трябва и да работи.
  • 42 Панчо

    1 2 Отговор
    Аре стига сте ги хвалили тези френски коптори бе!Себастиан Льоб бил спечелил.Ми , ще спечели защото е най добрия пилот в момента а онези сиренари са успели да го докопат. И да не си мислите ,че колите от WRC шампионата имат нещо общо с вашите коптори? Да бе да , мечтайте си! Освен емблемата друго общо едва ли имат.

    Коментиран от #43

  • 43 S Doichinov

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Панчо":

    Себастиан Льоб е изграден като пилот от франсетата.Не са го докопали а той си е техен.
  • 44 xaxaxaxaxa

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "-_-":

    pich tiq ceni koito si dal mai sa bili aktualni 96-ta godina, kakav citroen bx, reno 21 za po 4-7000 leva ? aloooo

    Коментиран от #45

  • 45 -_-

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "xaxaxaxaxa":

    Това са за най-добрите спортни модификации на моделите, ако ми намериш Citroen BX 1.9GTI 16V или Рено 21i Turbo за под 4000лв, аз веднага ще си ги купя .
  • 46 статистика малко

    0 2 Отговор
    Warranty Direct
    Топ 10 на най-здравите двигатели
    Производител Съотношение (%) Брой повреди
    1 Honda 0.29% 1 от 344
    2 Toyota 0.58% 1 от 171
    3 Mercedes-Benz 0.84% 1 от 119
    4 Volvo 0.90% 1 от 111
    5 Ягуар 0,98% 1 от 103
    6 Lexus 0.99% 1 от 101
    7 Fiat 1.17% 1 от 85
    8 Брод 1.25% 1 от 80
    9 Nissan 1.32% 1 от 76
    10 Land Rover 1.38% 1 от 72

    Коментиран от #47

  • 47 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "статистика малко":

    Двигатели на "Волво", дизеловите са на Рено, бензиновите 1.8 и 2.0 са на "Волво". След 2001 год. бензиновите са разработка на "Митцубиши"-GDI /за S40 и V40/, като на "Каризмата". Скоростни кутии на Рено. И какво следва за четвъртите по здравина двигатели на "Волово"? И какво общо има това с темата?
  • 48 БЪЛГАРИН

    1 0 Отговор
    Не виждам за какво е този спор.
    Пазар голям, но на някой купувачи никой не може да угоди...
    Ако имате над 150 000 лв за кола естествено, че ще гледате в друг сегмент, към други производители...Ама колко човека у нас могат да дадат толкова само за една тенекия? Френските коли, особено с описаните мотори са си много добър бюджетен избор. Някои от тях са били най-бързия сериен хеч на Нюрбургринг примерно...Който не ще да вземе немско, японско, италианско, абе каквото го влече...
    А за майсторчето дето не можело да поправя френски коли и може само да се чеше по главата и да мрънка - с тел и клещи вече не може да се работи успешно моето момче. Нищо сложно няма, но си трябва четене, ровене, умения и мислене...Не се плаши, ти ако не можеш, другите могат.