Новият бюджетен модел, който Renault ще покаже на 20 май, ще носи името Kayou, съобщава индийският сайт Motor Octane. Субкомпактното автомобилче с вътрешнозаводски индекс XBA и прогнозна базова цена 3 500 евро ще се продава и под марките Dacia и Datsun.
Kayou ще бъде построен на платформата CMF-A, която дебютира с прототипа Datsun redi-GO CONCEPT на салона в Делхи миналата година. Серийната версия ще се оборудва с 0.8-литрово трицилиндрово моторче с мощност между 45 и 50 к.с. и петстепенна механична трансмисия. На по-късен етап може да се появи роботизирана скоростна кутия с един съединител.
Datsun redi-GO CONCEPT
Новият свръхевтин модел на Режията ще се произвежда в заводите на алианса Renault-Nissan в Индия и Мароко. Най-спряганото име за версията с емблемата на Dacia е Citadine ("Гражданка").
Dacia Citadine
Renault има наситена програма до края на годината. Французите ще представят три нови модела, сред които седан от клас D (наследник на Laguna и Latitude с предполагаемо име Atalans) и пикап на базата на Nissan Navara.
Технически характеристики и разход на гориво за моделите на Renault , ще откриете ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #2
09:37 15.04.2015
2 Kofti
До коментар #1 от "Shmeker":
И свръх-грозно... :DКоментиран от #4
10:58 15.04.2015
3 Klozet Fekalov
Коментиран от #5, #24
13:47 15.04.2015
4 Стоян Стоянов
До коментар #2 от "Kofti":
за тия пари - толкова. Голям (разбирай т. нар. премиум) автомобил Рено не могат да направят, колкото и да са се опитвали през годините. Намерили са печеливша формула в компактните и среден клас автомобили - харчат се сравнително добре.Естествено, в БГ не си ли с дърто немско возило - значи не струваш. Но светът не е БГ!
Коментиран от #6
15:40 15.04.2015
5 PlimP
До коментар #3 от "Klozet Fekalov":
3, Ц-класа 2002 на 120 000км :D:D:D, ама такива лиспват, греша, има, но са блъснати16:16 15.04.2015
6 E 46
До коментар #4 от "Стоян Стоянов":
Да, светът не е бг, но днес с евозих в едно наистина дърто немско возило - бмв е 46 328 - 192 к.с. Така, колата вървеше перфектно, ускоряваше брутално, звукът на редовия шестак е направо върхов. Като се прибрах сравних техническите параметри на колата с тези на чисто новите Пежо 508 (дизел с 200 к.с.). Французите нямат дори и в най-мощните си варианти, кола която да се движи така бързо и с такава лекота (сравняваме кола 1998 г с кола 2015 г.). Е да ти кажа, ако бях френски инженер в Пежо - мноооого щеше да ме е срам от мене самия и от компанията, в която работя!!!Коментиран от #7
16:17 15.04.2015
7 Име на гост
До коментар #6 от "E 46":
И твоето мнение трябва да ме накара да си купя БМВ от миналият век, така ли? Самите коли не са виновни, че тук се карат от силно комплексирани хорица. Бракми, дето не могат да шавнат зимата и метър ли ми хвалиш? Ти имаш ли идея , че вала на тоя шИстак тежи 100 кила? Звук има V8, ако ще говорим за това. Като ви чете човек писанията, ще реши, че всички вадите Ем-ки от магазина и закусвате с черен хайвер. Такива хвалби и у Немъчко сигурно нема. Вижте къв съм тарикат със 17-20 годишният кош и лепенка М. На гЪзчица и пуши синичко, ма ного бега. И къде бега, щото вдигането на шум на означава вървене. Дет вика един приятел, ако си купят нови гуми едно поднасяне няма да може да направят с тия ломбурници!Брато, живей си в миналият век, тури си една лепенка ВИС или СИК на Ем КЪТЪ и гледай страшно. На село е много вървежно! Недей да даваш примери за неща които грам не разбираш. Демек, не вдигай рака като не си учил. Статията е за бюджетно рено, а не за стар немски кокошарник. Ок!
Коментиран от #8, #10, #13, #17, #23
18:00 15.04.2015
8 х7х7
До коментар #7 от "Име на гост":
Много точно казано Браво..18:34 15.04.2015
9 Валентин Петров
18:43 15.04.2015
10 гошо прупрунков
До коментар #7 от "Име на гост":
7 000 лева нова кола, икономична . който иска да си купи панамера какво ми хвалите баварските летни играчки . това ако е цената и за българия значи скоро всички таксита ще са такива и щете нещете ще се возите ,ааааааааааа!!!19:16 15.04.2015
11 Дядо Поп
година коли втора ръка няма да се купуват по две при-
чини:
1.Новите модели ги правят с ресурс около 10 години,
тъй,че кой би си купил кола,която трябва да подмени
почти напълно,при всички коли пластмасите особено
топлинно натоварените първи дават фира.
2.Вместо да се правиш на техник по-добре е да си
купиш ново,макар и не така марково,пък и фирмите
почти си уеднаквиха качеството.
Коментиран от #14
20:23 15.04.2015
12 mediator37
Щом пазарът говори - точка по въпроса.
21:22 15.04.2015
13 бончук
До коментар #7 от "Име на гост":
да не ти знае много устата че ако дойдеш на това село дето го подмяташ здрав кокал нема ти оставя.Коментиран от #15
21:30 15.04.2015
14 бончук
До коментар #11 от "Дядо Поп":
пък и фирмитепочти си уеднаквиха качеството. Ти сериозно ли?
21:33 15.04.2015
15 Име на гост
До коментар #13 от "бончук":
Може да се пробваш. Доста тарикатчета като теб съм шамарил през годините. Къде по състезания, къде по улиците. Бях се заклел повече извън ринга да не посягам, но за теб и твоите кокали ще направя изключение.Коментиран от #21
22:07 15.04.2015
16 дизо
22:20 15.04.2015
17 Jap
До коментар #7 от "Име на гост":
Да,за съжаление има доста хора с такова мислене!Малолитражка за "Спартанци" - вътре сигурно всичко ще е на ламарина ,на тази цена!
Дано има добри спирачки!За градско каране ще е супер -малко място за паркиране!
23:21 15.04.2015
18 evtino
23:24 15.04.2015
19 Jap
23:27 15.04.2015
20 Стоян Стоянов
08:44 16.04.2015
21 бончук
До коментар #15 от "Име на гост":
ппфффффффффффффф смешко.ма ти си бил много смешен бе зайо.15:09 16.04.2015
22 МЕХАНИК В ПЕЖО 13 Г
21:40 16.04.2015
23 Shmeker
До коментар #7 от "Име на гост":
Тия БМВ-та дават и приличен разход за 2.8. Много читав мотор.Колкото до Пежо - те наблягат на дизелите.
Шестакът е от алуминий и е лек, идеално балансирана кола.
06:32 17.04.2015
24 Shmeker
До коментар #3 от "Klozet Fekalov":
Още 50 кила ламарини нямало да я оскъпят много...06:33 17.04.2015