Звукът на мощния V8 скоро може да изчезне от флагманския лифтбек на Audi. Следващото поколение на RS7 е на хоризонта, но изглежда, че предстои значителна промяна в задвижването. Докладите сочат, че сегашният 4,0-литров V8 с две турбини ще бъде заменен от V6. Този даунсайзинг обаче не означава непременно намаляване на мощността.
Източници, цитирани от списание Car, посочват, че новият RS7 ще приеме plug-in хибриден задвижващ агрегат, чиято цел е мощност от 725 конски сили. Това представлява значителен скок в сравнение с 621 к.с. на сегашния RS7, с потенциал за още по-голяма мощност в зависимост от конкретната конфигурация на батерията и електромотора. Слуховете дори намекват за бъдещи варианти на RS7 Performance, които ще достигнат 800 к.с. с функции за временно увеличаване на мощността.
Подробностите за тази хибридна система остават оскъдни. Спекулира се, че 2,9-литровият V6 с две турбини на Audi ще формира основата на компонента с двигател с вътрешно горене, който вероятно ще бъде съчетан с един или няколко електрически двигатели и ще предлага известна степен на пробег само на електричество. От Audi отказват да коментират предстоящия модел, което засега ни оставя да разчитаме на спекулации.
Тази промяна в задвижването е в съответствие с по-широката стратегия на Audi за интегриране на електрически модели наред с предложенията с двигатели с вътрешно горене и хибридни модели. Сегашният A6 ще се превърне в следващия A7, проправяйки пътя за изцяло електрическия A6 E-Tron. Очаква се RS6 Avant също да премине към обозначението RS7 Avant, което ще усложни допълнително бъдещето на комбито и лифтбека на Audi.
За щастие, пълното разкриване не би трябвало да е твърде далеч. Новото RS7 беше забелязано за първи път при тестове преди почти две години, маскирано като модифицирано S6. Въз основа на този график дебютът се очаква преди края на тази година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ДВГ завинаги
Коментиран от #7
10:38 25.01.2025
4 Възхитен
11:36 25.01.2025
5 Демократ
12:37 25.01.2025
6 Японеца
Газовотурбинни двигатели за генератори и ел задвижване!
12:48 25.01.2025
7 Електрична, но
До коментар #3 от "ДВГ завинаги":
Чети малко повече!12:49 25.01.2025
8 Абдел Кадер Бай
Коментиран от #10
19:12 25.01.2025
9 Е46ца
19:25 25.01.2025
10 таксиджия
До коментар #8 от "Абдел Кадер Бай":
Джереми Кларксон многократно каза, че най-хубавият шестак за всички времена е V6 на Алфа Ромео!Коментиран от #11
20:13 25.01.2025
11 Автомонтьор
До коментар #10 от "таксиджия":
Италианските двигатели са най добрите.20:53 26.01.2025