1 Март, 2016 10:36 48 155 40

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

  • volkswagen-
  • phideon-
  • phaeton-
  • mlb-
  • женева 2016-
  • пекин 2016
Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon! - 1

Нов луксозен седан заменя пазарния провал Phaeton на върха в гамата на Volkswagen, стана ясно на салона в Женева. Загадка представлява изборът на място за премиерата на петметровия Phideon, който ще се продава само в Китай. Поднебесната бе единственият пазар, където досегашният волфсбургски флагман се радваше на стабилни продажби за разлика от САЩ и Европа.

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Phideon е построен на модулната платформа MLB, която в различните си версии лежи в основата на всички модели на концерна с надлъжен двигател. Седанът е дълъг 5 050, широк 1 870 и висок 1 480 милиметра. Това го прави 5 мм по-къс, 35 мм по-тесен и 30 мм по-висок от Phaeton със стандартно междуосие.

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Немците не навлизат в подробности за техниката на Phideon. Известно е единствено, че женевският седан е оборудван с 3.0-литров бензинов V6 с принудително пълнене, мощност 300 к.с. и максимален въртящ момент 440 Нм. На по-късен етап гамата ще се обогати с 2.0-литров четирицилиндров турбодвигател и хибриден задвижващ тракт, които най-вероятно ще бъдат демонстрирани на салона в Пекин през април.

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Volkswagen Phideon има двойно предаване 4Motion и ще може да се поръча както с традиционно, така и с пневматично окачване с пет работни режима. Списъкът с екстрите ще включва активен круиз контрол, система за 360-градусово видеонаблюдение, прожекционен дисплей и мултимедия с поддръжка на Apple CarPlay, Android Auto и MirrorLink.

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!

Наследникът на Phaeton ще се произвежда в завода на Volkswagen в Шанхай. Продажбите в Китай започват през октомври.

Сбогом, Phaeton! Здравей, Phideon!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопсус

    3 6 Отговор
    ГОЛЯМ пасат!
    Нищо ново, всичко еднакво, конфекция до дупка!

    Коментиран от #2, #35

  • 2 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "опсмопсус":

    Пак ли същите съчинения?
    Колко пъти трябва да ти се обясни, че Фаетона е на базата на Бентли - какъв Пасат сънуваш?
    Оп, забравих, че си шофьор и си карал такъв :))) Само, че инженер не се става с каране на кола!

    Коментиран от #4, #12

  • 3 WRX

    2 3 Отговор
    Фаетона е на платформа "D" също ауди а8 и Бентли Континентал факт ! Също е факт ,че повечето коли на ваг групата са еднакви скучни и нискокачествени :))
  • 4 ГОСТ

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Само да ти кажа и да не се излагаш, ама Бентлито е на база на Фаетона. Фаетона е в производство от 2002, а бентлито от 2005. Колкото и да не искам да го кажа, но номер 1 е прав
  • 5 Никой

    2 0 Отговор
    Платформата е модулна. Тоест може да се променя размери, всичко. Не разбирам какво общо има това с отделните класове на колите. А дизайна си ми харесва. Хармоничен и сдържан без излишни глупости.
  • 6 ASASDDS

    2 0 Отговор
    Йероглифите на багажника, под стопа, какво значат?
    Made in China...
  • 7 пос

    1 3 Отговор
    Бравооо хиляда пъти по-добре от ауди А8....купувам!
  • 8 мдаааа

    2 0 Отговор
    Тази кола ще бъде хит в ценовия си диапазон!
  • 9 Старото пиано

    1 1 Отговор
    Който има ракия си я пие - който няма, пише глупави коментари !!!
    Номер 2 е прав - ***Само, че инженер не се става с каране на кола!***
  • 10 раптор

    2 2 Отговор
    Тва ще е по-голям провал от Фаетона! Фаетона като излезе преди 50 години поне беше по-адекватен на конкуренцията... а това 50 години по късно излязло, прилича само на фейслифт!

    Коментиран от #14

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 опсмопсус

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":


    Стопове и фарове различни, визия еднаква!
    Какво значение има на каква платформа са!
    Това е голям пасат!Лично мнение!
    Щом им вървят продажбите, няма причина да не скубят балъците!
    Всеки каращ голф или А4 си представя, че седи в А8, хитро маркетингово решение нали!
  • 13 Кожо

    0 3 Отговор
    Не забравяйте, че е САМО за китайския пазар - огромен и всеяден. Там със сигурност ще се продава добре
  • 14 лок

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "раптор":

    Е, на това ако му викаш фейслифт, трябва наистина да си смениш диоптрите, колата е напълно различна от фаетони , каруци и т.н.

    Коментиран от #15

  • 15 унлок

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "лок":

    VAG Phaethon = Les Grandes КАРУЦА!!!!!!!!
  • 16 хах

    1 1 Отговор
    (p)hideous както казаха разни западни коментатори... аз бих казал бидон...
  • 17 Нов чо

    0 0 Отговор
    Толкова снимки изгледах , че направо се навих да си взема един.) То пък само за китайци, айде пак ядове. Ех!
  • 18 МоТо

    1 2 Отговор
    Абсолютно скучен остарял дизайн-слаба работа!
  • 19 Кобрата

    5 1 Отговор
    Аз лично си го харесвах Phaeton...
  • 20 Бат Саше

    5 1 Отговор
    Огромен, красив, класически, мъжкарски седан. Само като го погледнеш си личи, че е творение на БЯЛ човек. Като изключим хипер скъпите екзотики, единствените коли в днешно време, които привличат интереса ми като външен вид са немските автомобили, някой американски коли и рядко модели на Пежо. Всеки си има вкус разбира се, аз лично в близко и далечно бъдеше не бих карал нещо по-различно от немски автомобил.
  • 21 Алекс МилковскиВХ19ЖТИ

    0 0 Отговор
    Господа,това е лимузина,а не-седан.

    Коментиран от #22

  • 22 Бат Саше

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Алекс МилковскиВХ19ЖТИ":

    Ай сега...Убава работа!!! Не е врат ами шия! Не знам някой да е виждал лимузина комби или хечбек....Лимузината е седан бе приятел.
  • 23 dhcp

    2 1 Отговор
    Бас хващам, че 99% от писалите тук негативи за файтона са го виждали само как минава по някой булевард! Беше доста качествен модел, но за жалост подценяван и не по джоба на всички.
  • 24 99999

    0 0 Отговор
    sa6toto kato pri sitroen C6 mnogo podcenqvan avtomobil ina4e v negoviq klas e edin ot nai-dobrite dori i QGUAR mu otstapva6e a cenata be6e nai-dobra v negoviq klas ama uvi ne go haresaha i az neznam za6to
  • 25 Николай

    0 2 Отговор
    Тоя курник няма продаване!!! Тука бате само на томболи и на бинго милиони тряя се раздава.Вътре виждам бате Кадир от севар с билета
  • 26 хис

    4 0 Отговор
    За такъв курник можеш само да мечтаеш, докато караш миризливата си полога!
  • 27 прост

    0 1 Отговор
    По-големият Пасат, но на двойна цена.. не, мерси.

    И защо им е на китайците такава кола? Те не могат да й стигнат педалите.

    Коментиран от #28

  • 28 вазов

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "прост":

    .ахти и свежия коментар
  • 29 Николай

    0 0 Отговор
    Ти за последната седмица колко файтона видя по улиците? Като отидеш в das auto и ти кажат 100 000 за тоя кош,ще го купиш ли бе папагалин?Какво ми говорите като завити през глава
  • 30 опсмопсус

    0 3 Отговор
    Огромен и красив кенефон!
    Казали са ти го и другите, голям пасат на двойна цена!
    Ама те китайчетата и те с промити мозъци, като немците и въпреки това мисля, че тази кола ще е провал!
    джета=пасат=кенефон!
  • 31 фауве

    1 0 Отговор
    Много ми е смешно, как хора, каращи по 10 годишни и нагоре "чисто нови", "нов внос" таралясници, коментират все едно цял живот са карали чисто нови фолксвагени файтони. Това е уникалното на българина, може да няма никакъв опит, ама е най големия спциалист, то за това живеем в подобна страна, в кенеф живеем и кенефи караме, чудя се, кога най после някой ще пусне водата.
  • 32 Теодор М

    2 0 Отговор
    Първият Phaeton, както и първият Touareg бяха сред най-добрите модели а VW. Те просто решиха да направят конкурет на останалите и успяха. Едиствеия проблем бе името им VW. Както и да е, Touareg някак успя да се наложи заради популяростта на такъв тип кола, докато Phaeton не, защото просто тези коли като S-Class, 7 Series и А8 си се знаеха и толкова и никой от досегашните им клиетнти не би ги заменил за друго. Просто пазара при тези коли е доста консервативен. Голям Passat, глупости на търкалета, това е все едно да кажеш голяма E Class или А6. Аз съм имал привилегията само да се возя и то за малко, е нищо общо с Пасат, дали защото е Голям Пасат (междуосие и тежина) или си има собствени приноси не знам. Забравете за Кочини, Кошници и каквото си там искате, повозете се в един такъв дори за един ден и после се качете в Пасат за един ден или в каквото там си поискате от среден клас автомобил и ще разберете.
  • 33 ФЕН

    2 0 Отговор
    Колеги, карам втори Фаетон. Досега съм сменил 20-ина автомобила, сред които А8, 7-ма серия и S-класа. Това е единственият автомобил, който повтарям. Всички останали са били различни модели от различни марки - немски, френски, японски. Няма по-качествена возия от тази на Фаетона. Дори S-класата, колкото и да не ви се вярва, возеше една идея по-твърдо от него. А8-цата се доближава най-много до комфорта му, но е по-тясна отвътре (говоря за модела 2004-2009, моята беше 2006г. 4.2 тди). Субективното усещане за пространство и простор във Фаетона е по-добро. Седалките също са по-удобни от тези на Аудито, чиято странична опора е много дебела и при дълъг път убива на бедрото. При S-класата седалките са най-удобни, но друго предимство освен това няма. 7-цата е най-динамична и също предлагаше не лош комфорт (моята беше Е66). Ако трябва да изтъкна нещо при нея, това беше моторът. Наистина разкошен редови дизелов шестак - нямал съм никакви проблеми за година и половина каране.
    Но от Фаетона съм най-очарован. Комплексно той е най-сполучливия модел за мен. Супер-комфортна лимузина, със страхотен ръчно-изработен интериор и цената е сравнително поносима, дори изгодна, тъй като е излишно подценяван модел и не държи цена на старо. Моят е с всички екстри в Индивидуал изпълнение. За парите, които платих за него в Германия, можех да си взема S-класа 2 год. по-стара с наполовина от екстрите му.
    Освен това е със сдържан дизайн и не привлича злодейски погледи (крадци, данъчни и завистливи съседи).
    Така че, купувайте...
    Пазете се единствено от 5.0-литровия дизел. Първият ми беше такъв. Много проблемен и тромав мотор. Затова го продадох.
    3.0 тди след 2008 г. с новата навигация и мултимедия е най-добрия избор.
    А за тези, които сравняват Фаетона с Пасата ще кажа, че са пълни лаици. Все едно да сравняваш четиристаен апартамент в Лозенец, с тристаен в Люлин. ;)

    Коментиран от #34

  • 34 опсмопсус

    0 3 Отговор

    До коментар #33 от "ФЕН":

    Ти да не си некой автоджамбазин?
    И имаш кенефон за продаване, та го Фалиш толкова!
    Колата като характеристики не я коментираме, правим съпоставка, че всички ваг-инки си приличат по форма, дизайн, решетки, платформи, фарове, стопове, ключалки и т.н., което води до конфекция, като гащи!
  • 35 карбуратор

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "опсмопсус":

    https://www.youtube.com/watch?v=Y9rxL8cvMaY

    малко .. ама малко да се култивираш .. имаш нужда от много повече обаче не мисля че ще можеш .. няма как ..трябва да има поне малко сиво вещество човек за да разбира от каквото и да е било ти обаче нямаш ...

    НАЙ-ИКОНОМИЧНАТА КОЛА НАПРАВЕНА ДО СЕГА Е ФОЛКСВАГЕН
    НАЙ-БЪРЗАТА СЕРИЙНА КОЛА НА СВЕТА Е .. ФОЛКСВАГЕН
    НАЙ-ДЪЛГО ПРОИЗВЕЖДАНАТА КОЛА ДО СЕГА Е .. ФОЛКСВАГЕН
    И ОЩЕ ДРУГИ .. НАЙ, НАЙ ., НАЙ .. АМА КАКТО ВЕЧЕ КАЗАХ НЕ СИ ОТ ХОРАТА , КОИТО МОГАТ ДА РАЗБЕРАТ НЯКОЙ НЕЩА .. И ПРЕСТАНИ ДА ИЗБИВАШ НЯКВИ ТЪПИ КОМПЛЕКСИ ПИШЕЙКИ УК .. РАЗБРАХМЕ ,ЧЕ НЕМСКИЕ КОЛИ НЕ СТРУВАТ .. ВЕЧЕ РАЗБРАХМЕ ДОСТАТЪЧНО ОСТАВИ НИ ДА ПРОЧЕТЕМ НЯКОЙ ДРУГ ИНТЕРЕСЕН КОМЕНТАР ..
    НАПРИМЕР ТОВА , КОЕТО Е НАПИСАЛ ЧОВЕК С НИКНЕЙМ - ФЕН ЗА КОЕТО МУ БЛАГОДАРЯ .. НАУЧИХ ЗА ФАЕТОНА ИНТЕРЕСНИ НЕЩА , КОИТО ЗА В БЪДЕЩЕ ЩЕ ИМАМ В ПРЕДВИД ..
    УСПЕХ НА ВСИЧКИ ..

    Коментиран от #38

  • 36 опсмопсус от рударци

    0 2 Отговор
    Архивни кадри Нюрбургринг:
    Костенурки се търкалят като бонбони:
    https://www.facebook.com/candscmagazine/videos/10154006772219206/
  • 37 vagin

    0 0 Отговор
    След Голф 2 всичко друго е помия!
  • 38 опсмопсус

    0 2 Отговор

    До коментар #35 от "карбуратор":

    Не съм те видял, сори:
    Най-големите кенефони произвеждани в света са на фолксваген, кола с ниско качество, тъпкана с пластмаса и почваща от 30 000лв за коли от нисък клас.
    Мирси, карай си най-титулованата маркетингова кола!Боклук на боклука, костенурки, голф 1, 2, 3,отврат, джети, поло, вълци, лисици и тем подобни пасатори!
    Фолксваген най-лъжливата фирма в света, дори и софтуер са измислили да лъжат клиентите си!

    Коментиран от #39

  • 39 карбуратор

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "опсмопсус":

    съгласен съм с теб . ама защо непрекъснато караш хората да се съгласяват точно с ТВОЕТО мнение за колите имаш проблем с ИДЕНТИЧНОСТТА си ли /ако въобще знаеш какво е това / ?
    Според мен пък ако говорим за качество .. немците имат най-добро такова и не защото ТЕ са създали въобще двигател с върешно горене ,бензиновия след това дизеловия , автомобила , влака самолета и така нататък .. всичко правят те ..
    Да по-надолу прочетох след голф 2 ..добре , съгласен съм колите правени до онзи момент са уникални и не само голф 2 .. имаме и много други модели на други немски фирми , които се характеризират с уникалност , с неимуверна издръжливост и така нататък . Според мен няма за какво да говорим ти сравняваш .. и понеже твоите работодатели карат ровър ..ти хвалиш англйските коли ..ама ако те си купят порше какво ще стане тогава или ако смениш работата си .. или знам ли . Вземи прочети нещо , няква история вземи гледай има интересни английски при това предавания за коли и виж тяхното мнение .. за английските коли да речем ..
    И непрекъснато тва си знаеш кенефи , кенофони и знам ли кво още имам един приятел и той така се изразява защото и той само за коли ми говори цял живот . Вземи виж някоя мацка си хвани направи нещо интересно със скучния си живот ..вместо да висиш тук и да обясняваш на всички че немците видиш ли не могат да правят коли ..
  • 40 (като гост):

    0 0 Отговор
    НАЙ-ИКОНОМИЧНАТА КОЛА НАПРАВЕНА ДО СЕГА Е TOYOTA
    НАЙ-БЪРЗАТА СЕРИЙНА КОЛА НА СВЕТА Е .. KOENIGSEGG
    НАЙ-ДЪЛГО ПРОИЗВЕЖДАНАТА КОЛА ДО СЕГА Е .. TOYOTA