От поточната линия на "Стъклената фабрика" на VW в Дрезден слезе последната флагманска лимузина на немската марка. Прощалният Phaeton е черен, с двойно предаване и 4.2-литров V8 с мощност 335 к.с.
Дрезденският завод на Volkswagen, известен като "Gläserne Manufaktur" заради особеностите на архитектурата си, ще бъде закрит на 29 март. Фабриката ще бъде превърната в изложбен комплекс, където компанията ще показва най-новите си постижения в областта на електрическите задвижващи системи и цифровите технологии.
Phaeton се произвежда от 2002-ра, но така и не успя да излезе на печалба. С изключение на китайския пазар, където моделът се радваше на умерен успех, купувачите в останалата част от света не възприеха идеята за лимузина от висш клас с марката "Народен автомобил".
От Volkswagen обаче упорито отказват да се примирят с провала и готвят ново поколение на Phaeton, което трябва да бъде готово през 2020 г. по непотвърдена информация следващата генерация ще има изцяло електрическа версия, ново адаптивно окачване и система за автономно управление.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Румен Янев
16:17 21.03.2016
2 .....
Коментиран от #13
16:25 21.03.2016
3 Бай Коста
16:27 21.03.2016
4 Гост
17:03 21.03.2016
5 Файтонджия
17:04 21.03.2016
6 onq s konq
Коментиран от #10
17:08 21.03.2016
7 йо576
17:37 21.03.2016
8 опсмопсус
Пасат е мега развалящ се, все виси по сервизите, малко по-добре от фиат!
17:45 21.03.2016
9 опсмопсус
Имам чуството, че маркетинга на ваг е преродения Гьобелс, всичко е "ще", 2020г. и яко лъжене, без грам технология.
Статийки за наивници, ама немците са националисти и каруца да им продадеш за 100 000 Евро, ще я купят, щото е немска!
17:48 21.03.2016
10 хХх
До коментар #6 от "onq s konq":
Че кога си бил без нея бе :)17:55 21.03.2016
11 опсмопсус will will немски каруци
18:16 21.03.2016
12 2020
Така че народе, които има сантименти към немски коли да си пази и стяга старото возило, ако не ще се вози на "толерантни" и "мултикултурни" автомобили, но не и немски ;)
18:35 21.03.2016
13 VWandMercedes
До коментар #2 от ".....":
Файтона е много качествен автомобил.Тежи 300-400кг повече от А8 и съответно вози на 99% като ЕС-клас.Файтона е ръчна изработка(изцяло).
Окачването на Бентли е взето от "Файтон".
При 100км "Файтон" е по тих с 2децибела от А8.
От всички премиум лимозини(А8,ЕС-клас,7-ца,Легенд,ЛС и други.)
стъклата единствено на "Файтон" немогат да се изпотяват от вътрешната страна.
Системата за отопление/охлаждане също беше някаква иновативна за времето, но не се сещам с какво.
Файтона пич е един недоразбран динозавър.Дълго време Фолксваген влагаше повече от колкото ще вземе единствено заради имиджа.
Който притежава тази кола се съмнявам дълбоко, че ще е недоволен.
18:49 21.03.2016
14 Кобрата
19:45 21.03.2016
15 Роман Ценов
20:21 21.03.2016
16 велислав
Коментиран от #18
22:05 21.03.2016
17 авто-фен
22:34 21.03.2016
18 кроко
До коментар #16 от "велислав":
Ми, не е така - проблема е в предразсъдъците на потенциалните купувачи! А модела е доказателсто, че и Фолксвеген, стига да искат, могат да правят страхотни коли! Не като повечето от станалите им модели с посредствени характеристики, дето само им сменят фарчетата и стопчетата и ги продават под 5-16 различни марки на изкуствено завишени цени, че и употребявани държат високи цени."Фабриката ще бъде превърната в изложбен комплекс, където компанията ще показва най-новите си постижения в областта на електрическите задвижващи системи и цифровите технологии." - явно бая време ще си остане празна!
22:54 21.03.2016
19 Бай Георги
00:48 22.03.2016
20 yanko
Комфорт и екстри до безкрай. Обслужването ми излезе 3500 лв. и останаха още неща за оправяне, но го продадох.
00:55 22.03.2016
21 Vasik Atanasova
01:38 22.03.2016
22 като гост
01:50 22.03.2016
23 Julio
Коментиран от #26
09:57 22.03.2016
24 JFK
10:57 22.03.2016
25 Morgoth
На файтона му трябва едно единствено нещо за да излезе на печалба - емблема Бентли. Нито е по-лош, нито по-некачествен.
Коментиран от #29
11:35 22.03.2016
26 Гост
До коментар #23 от "Julio":
Къде в статията прочете, че Фаетон се спира заради лошо качество?Майбах и той ли е лошо автомобил, щом загубите му са големи?
Уникално гротескно е простака да вика, дръжте простака!
Коментиран от #27
13:22 22.03.2016
27 Julio
До коментар #26 от "Гост":
Оценката на клиентите за които е предназначен даден автомобил е най-важната и всъщност дава точно атестата за качество на дадена кола. То е ясно че на фона на 30 годишна барака файтона и майбаха са космически кораби. Тея обаче който по принцип карат космическите кораби (и към които са насочение двата автомобила) са казали и за двете коли "Не, благодаря".Избирам да вярвам на тях а не на форума.
Коментиран от #28, #33
13:44 22.03.2016
28 VWandMercedes
До коментар #27 от "Julio":
Жулио, сложи си една тенджара на главата и пробвай да се набереш.Вероятноста да успееш е по-голяма отколкото да изказваш мнение.20:04 22.03.2016
29 Dordo
До коментар #25 от "Morgoth":
Много си прав !21:03 22.03.2016
30 ROLLS ROYCE
21:35 22.03.2016
31 ДИК
22:19 22.03.2016
32 maika ti
22:23 22.03.2016
33 опсмопсус
До коментар #27 от "Julio":
Стискам ти ръката, това се мъча да убедя върлите фенове на немските коли!КОЛКОТО ПО-ПРОСТ Е ЕДИН ЧОВЕК, ТОЛКОВА ПО-ВЪРЛ ФЕН Е!
Нищо друго не признава, ОСВЕН НЕГОВОТО!
Коментиран от #36
00:01 23.03.2016
34 Fake
08:19 23.03.2016
35 ежие
Друго си е класиката голф 3-ка !
11:42 23.03.2016
36 Гост
До коментар #33 от "опсмопсус":
Колкото по-прост е човек, толкова повече глупости пише като теб!Аз карам английски автомобил, не немски! Това обаче не ме прави хейтър като теб!
14:18 23.03.2016