За тазгодишния автосалон в Париж през септември германския производител Mercedes ще представи нова платформа за електрически автомобили. Според източници първата кола, която ще я използва и ще поведе нова линия от модели ще бъде малък кросоувър с големината на GLC. Дизайнът на гамата ще бъде много по-футуристичен и се надяваме да бъде по-отличителен поради факта, че в момента моделите се различават единствено по размера си.
Задвижването ще бъде с електрически двигатели и на двата моста, за да позволява максимално добро представяне. Очакваме автомобилът да бъде с мощност от над 500 конски сили, за да може да бъде конкурентен на автомобилите на Илон Мъск. Батериите ще бъдат литиево-йонни, като пробегът ще достига 500 км и се очаква скоростта на зареждане да бъде намалена до минимум.
Разработкта ще позволява и използването на някои от частите ѝ за плъг-ин хибридите, както и моделите с горивни клетки, но това няма да бъде валидно и за задаващите се електрически мъници на Smart, които също ще бъдат представени на френския автосалон. Готовият модел се очаква да бъде представен в началото на 2018.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 един друг
Мерцедес ще "отговорят" през 2018 година.
Няма какво да се добави.
Коментиран от #6, #8
08:29 14.06.2016
2 Борисов
08:39 14.06.2016
3 xxx
Интересно защо нищо не пишете за Toytota Mirai- първият сериен (подчертам това) автомобил, работещ на водород...
Коментиран от #4
08:44 14.06.2016
4 Амиии
До коментар #3 от "xxx":
Защото мирая е куца машина със доста скъпо гориво. Какво предлага тоя мирай? Нито е пъргав, нито с много екстри, нито с софтуерни занимания, нито е с евтино гориво. Тойота пуснаха някво безплатно зареждане, но няма откъде да заредиш.09:03 14.06.2016
5 Делукс
09:06 14.06.2016
6 Делукс
До коментар #1 от "един друг":
Мерцедес до последно забавят тази голяма стъпка, възползвайки се напълно от двигателите с вътрешно горене с цел максимизиране на печалбата от двигателите от "предходното поколение". Докато ТЕСЛА пропуска тази печалба. Най-просто казано ;)09:10 14.06.2016
7 Оккк
Направиха най смисления избор за това което се търси в момента - по евтин ел. СУВ от Модел Х.
Нека има конкуренция. Следя и харесвам Тесла, заради това което постига, но знам че нещата могат да са много по-добре.
09:15 14.06.2016
8 гост
До коментар #1 от "един друг":
Те и да отговорят ако го пуснат на 100х.евро няма да им се получи. Тесла съвсем скоро ще произвеждат в Европа и високите мита оскъпяващи колите им няма да са бариера за купувачите. В момента Една модел С струва 70х.долара без да се приспадат субсидиите, но в Германия същата ислиза над 90х.евро. Това прави приблизително 50% оскъпяване.Рено вече предлагат ел. кола за под 15х.евро след усвояване на субсидия, най-изгодното предложение засега, а това не е хич лошо спрямо другите автомобили, на едно ниво е с конвенционалните.
Коментиран от #10
09:34 14.06.2016
9 аха
Коментиран от #12
10:29 14.06.2016
10 Този
До коментар #8 от "гост":
май приоритет на Тесла е Китай пред Европа.10:44 14.06.2016
11 Този
10:54 14.06.2016
12 Така ли
До коментар #9 от "аха":
т.е. че тесла ще е стойностна като мерцедес ли?11:52 14.06.2016
13 Дошо
12:29 14.06.2016
14 656
Коментиран от #15
13:48 14.06.2016
15 гост
До коментар #14 от "656":
И защо по-точно ще е нулев , защото ти имаш нужда от голямо виещо и пушещо желязо за да се почувстваш "мъж" , не бъркай комплексарщината с кефа , а относно статията само се чуйте : Мерцедес ще "отговаря" на Тесла , дето преди 3-4 години не и знаехте името , а сега продава повече от всички немци в Щатите , а скоро и от всички тях накуп14:48 14.06.2016
16 гост
14:56 14.06.2016
17 Керкенез
Коментиран от #19
15:42 14.06.2016
18 лисан
15:47 14.06.2016
19 2399
До коментар #17 от "Керкенез":
А бе керкенез, един от изпълнителните директори на Тесла е германец. Каква е тази злоба към Германия и каква е тази обич към американците не мога да разбера, не виждате ли че всички българи са продажни, злобни и к..ветини хора. Народът който е най-големия г.зоблизач.19:05 14.06.2016
20 Роман Ценов
Коментиран от #21
19:34 14.06.2016
21 Кобрата
До коментар #20 от "Роман Ценов":
Така е колега, много ясно, никой не може да се мери с германските автомобили, просто германците са Богове в автомобилостроенето, но има хора, които не могат да го проумеят, защото са прости офчари с промити мозъциКоментиран от #22
14:39 15.06.2016
22 Йапонезе
До коментар #21 от "Кобрата":
Коли правени от "Богове",карани от лигльовци и мекерета!Коментиран от #23
17:59 15.06.2016
23 гамена
До коментар #22 от "Йапонезе":
То си личи кой е мекере - №2218:26 15.06.2016
24 гост
Сега представят само една платформа, а истинска кола кога? 2018 дали ще излезе, дали ще представят прототип? И от един прототип кога ще има на пазара кола за купуване 2020 може би?
Колко ще струва? Сегашните им разработки са неимоверно скъпи и неефективни по отношение на консумиран ток. Как ще подобрят това, за да изминават 500км?
Много е лесно да се метне някаква информация, но да се направи кола и да се пусне в производство където всеки желаещ да може да си я купи, само Мъск го е направил това. Другите са на приказки само и на закани. Но не са по-различни от селски пияници, защото след години пак същата песен си пеят.
16:06 24.06.2016