10 Януари, 2017 11:32 17 886 21

Най-големият Lexus свива перките

  • lexus-
  • ls-
  • детройт 2017

Японската лимузина минава на шестцилиндров двигател

Най-големият Lexus свива перките - 1

На салона в Детройт дебютира петото поколение на флагманския Lexus. Моделът бе представен с модификацията LS500, оборудвана с шестцилиндров V-образен битурбомотор и 10-степенна автоматична трансмисия.

Най-големият Lexus свива перките

Новата лимузина е построена на платформата със задно предаване GA-L, която бе използвана за първи път за купето LC 500. Новият LS е дълъг 5 235, широк 1 900 и висок 1 450 мм при междуосие 3 125 мм. Това го прави 3 см по-дълъг и 15 мм по-нисък от предшественика. По-ниско с 30 и 41 мм стоят капакът на двигателя и багажника.

Най-големият Lexus свива перките

Японските конструктори са увеличили широчината на автомобила и колеята. Резултатът е по-добро разпределение на масата и по-нисък център на теглото. В резултат по-широкото използване на алуминий LS е олекнал с около 90 кг в сравнение с предишното поколение.

Най-големият Lexus свива перките

Новият 3.5-литров V6 с директно впръскване развива 415 к.с. и 600 Нм (за досегашния върхов LS 600h с хибридна силова установка развиваше 394 к.с.). Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4.5 секунди.

Най-големият Lexus свива перките

Оборудването на новия LS включва предни и задни седалки с подгряване, вентилация и масаж и "табуретка" за краката на пътниците отзад. Облегалката на предното дясно кресло се накланя на 48 градуса, което осигурява по-удобен достъп до задния диван.

Най-големият Lexus свива перките

За оформлението на интериора могат да се поръчат декорации от естествена дървесина, изработени по традиционни японски техники в съчетание с най-модерни технологии за лазерно рязане.

Най-големият Lexus свива перките

Новият LS ще глези пътниците си с пневматично окачване, прожекционен дисплей с виртуален диагонал 24 инча (най-големият в света), озвучителна система Mark Levinson, функция за активно гасене на шумове и нови 19- и 20-цолови джанти с куха структура, която намалява резонансните звуци от гумите.

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките

Най-големият Lexus свива перките


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 656

    18 18 Отговор
    Предната решетка има много як 3D ефект. само да не я счупи човек че мамата си джейсън, колата е жестока. Не случайно наричат Лексус японския Мерцедес но германеца е доста по внушителен, поради не толкова японо-корейската заострена форма на "лицето" ( и все искат обозначенията на моделите им да наподобяват тези на Мечоците)
  • 2 папирус

    13 22 Отговор
    Вътре мяза на луксозна яхта американската Тойота. Мене пък решетката ме дразни, то това броня ли е. Да Мерца е по внушителен но Лексуна е най надеждната марка
  • 3 Роман Маверика Ценов

    19 19 Отговор
    Мяза на Мазда 6 ама с по грозна предница

    Много по яко е новото бмв 3 с черната решетка отпред с трите ленти
  • 4 Чичу Ади

    12 21 Отговор
    Автокритиците сигурно ще поставят Лексуса под немското трио, може и да имат право. Но тази кола ще ти даде идентичност сред стадото. Много по екстравагантен дизайн. Единствено фаровете ми идват малко грозни с тези лед дневни светлини отдолу. С тази 10 степенна кутия не знам защо се напъват. Преди няколко години беше доказано, че 10 степенния автоматик не превъзхожда с нищо 8-ка, а е по-обемен и по-тежък. Почти всички се отказаха от него, само корейците продължиха да се натискат, за да изпъкнат с нещо.
  • 5 AMG

    22 16 Отговор
    Ами интересното е че когато се качиш в този лексус си вози като голяма хубава тойота,но когато се качиш в С класа от същото поколение от което е лексуса и няма нищо общо!В с класата нищо ама нищо не се чува,нито мотор,нито окачване,само музиката.Това разбира се е само мое мнение....

    Коментиран от #6

  • 6 КИРИЛИЦА

    19 23 Отговор

    До коментар #5 от "AMG":

    Ти пък кога точно се вози в тоя Лекус?!?! И чак шумът вътре ти смути благородния слух??!?! Лудница е лимузината, дай боже всеки му! Аз съм собственик на Мерцедес в момента, много е хубав, върви като самолет и прави 7 сек 0-100, но е долу-горе 50/50 от времето в Балканстар и още един сервиз. Цифрите на фактурите са кошмарни. Вече мисля да се мятам на Лексус - малко тромав, но си го караш безотказно 24/7.

    Коментиран от #8

  • 7 дас капът

    22 23 Отговор
    Поне една класа над германо-турската каруца Мерцедес.
    От вътрешни хора знам,че новите мерцедеси в НСО,всичките са с основен ремонт по двигателите.
  • 8 AMG

    27 14 Отговор

    До коментар #6 от "КИРИЛИЦА":

    Возил съм се на доста лексуси и то чисто нови!Имам приятел в тойота който почти всеки ден излиза на тест драйв с най новите тойоти и лексуси!Разбира се никой не говори за точно този предполагам ме разбра!Щом имаш мерцедес значи знаеш какво имам впредвид!Личните ми коли са Г класа и Е класа 6.3 така че не съм някъв ляло тука да си измислям глупости.Повози се на лексус 2 4аса и се ка4и на мерцедес и ще усетиш разликата.Не казвам 4е са лоши.Просто са различни коли.Хубав ден на всички!

    Коментиран от #14, #16

  • 9 Lexus

    21 27 Отговор
    Някой казват японския мерцедес какъв мерцедес е трябва по точно на мерцедес да му викат немския лексус
  • 10 Бай Шиле

    31 18 Отговор
    Ако искате 5 метрова скучна грозотия наподобяваща извратена кръстоска между Porsche Panamera и Jaguar XJ - това е колата за вас! Отвътре от някои ъгли изглежда като одрала кожата на Mercedes W222, от други - новото BMW 7. Чан-чунковците за пореден път доказват, че са номер 1 в копирането на 5-10 годишни европейски коли. Аз никога не бих купил кола направена от хора без капка въображение. Това че от десетилетия крадат без свян най-добрите идеи от автомобилна Европа не ги прави добри автомобилостроители. Дори напротив. Затова техните "луксозни" коли винаги са били нишови продукти на стария континент. Това си е мое мнение.

    Коментиран от #12

  • 11 Гостенин

    11 20 Отговор
    Страхотен автомобил!
    Жалко, че никога няма да го притежавам...
  • 12 мм84

    16 22 Отговор

    До коментар #10 от "Бай Шиле":

    Шиле ли си? Теле ли си не те знам, но я ми кажи какво точно са откраднали от Мерцедес и БМВ. Линията на дизайна започва още в CT и GS. тези същите линии ги наследява IS през 2013-та година. За IS мога да кажа, че като излезна беше , а и за мен все още най-красивият градски седан в класа си, а също и най-високотехнологичен. Да дизайна на Лексус не се харесва на всеки, но това му е чара - различен си. А технологично колата е класи над А8, С- клас и 7 серия. За здравина - няма какво да говорим , последните 9 години е колата, която най-рядко посещава сервизите. Има класации в САЩ и Германия. на мен лично дизайна не ми допада особено, но вътре колата е веднъж. Внедрени са най-модерни технологии, които гарантирано работят безотказно.
  • 13 Benz

    14 21 Отговор
    Карам Мерцедес ама Лексус си е по добрата марка и мисля да продам моята каруца и да си взема нещо истинско
  • 14 оня същия

    10 21 Отговор

    До коментар #8 от "AMG":

    мхм само като те гледаме как пишеш и веднага си ясен точно колко 63ки имаш във фантазьорския тийн гараж :)
  • 15 B M W

    3 23 Отговор
    B M W ///M-POWER !!!
  • 16 корса

    11 18 Отговор

    До коментар #8 от "AMG":

    Ако притежаваше тези коли, нямаше да пишеш тук, още повече да отговаряш на някого!
    В най-добрия случей си некой шофьор с комплекси за собственост на служебните автомобили!
    Имаше тука един опосум, ама поне си признаваше!
  • 17 Еххх

    7 13 Отговор
    Не си падам по лимузини,но този лексъс бих си го купил веднага,ако имах възможност.Красота лукс и здравина.
  • 18 Бай Ганьо

    15 1 Отговор
    Какво става пак задно предаване!!!!! Защо сега няма коментари "И Ко ша прайм през зимата с туй задно" Или те там инженерите в Лексус Мерцедес БМВ и други нищо не разбират ???

    Коментиран от #19

  • 19 Shmeker

    0 14 Отговор

    До коментар #18 от "Бай Ганьо":

    Щото ESP върши доста работа зимата, а и в комбинация с добър диф и гуми, тази тежка кола ще се справя добре.
    Естествено няма как да се мери с някое Куатро при зимни условия, но все пак идеята е друга
  • 20 Гост

    8 15 Отговор
    Шофьор съм от 25 години. От 11 години карам Лексус. Имал съм над 30 автомобила , някои от тях само за по месец-два. Карал съм немски, американски, италиански и японски. Не ми ли хареса нещо продавам то веднага. Факта че този Лексус го карам 11 години говори сам за себе си. Забравих какво е сервиз . Скоро ще си купя по-нова. Няма да уточнявам каква. Живота е твърде кратък за да си правя други експерименти.
    Открил съм най-доброто и най-надеждното за мен и не мисля да го променям.

    ЧНГ 2017 И Успех на всички !!!

    Коментиран от #21

  • 21 мм84

    6 13 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Колега, още 11 години да не влиза Лекса в сервиза, ако решиш да си го запазиш. Имайки предвид с каква страст говориш за колата - няма да си задаваме интересният въпрос каква марка ще е , а само кой модел от марката :)