Lexus въведе дългоочакваната симулирана „механична“ трансмисия

12 Март, 2025 11:15 1 049 6

  • lexus-
  • toyota-
  • rz-
  • bz4x-
  • трансмисия

Системата дебютира в обновения RZ

Lexus въведе дългоочакваната симулирана „механична“ трансмисия - 1

След като по-рано ви разказахме за обновената Toyota bZ4X, сега е време да ви покажем и неговата по-луксозна версия с емблема на Lexus. Lexus, който има за цел да разграничи допълнително своя електрически RZ от Toyota bZ4X, представи серия от значителни подобрения, насочени към технологиите. Въпреки че екстериорът и интериорът остават до голяма степен непроменени, с изключение на новия волан, RZ вече разполага с нова система “Steering by wire”. Тази система, използваща променливо предавателно отношение на кормилното управление, осигурява по-динамично и отзивчиво шофиране.

Lexus въведе дългоочакваната симулирана „механична“ трансмисия

Под капака Lexus е избрал един-единствен вариант за батерията с капацитет 77 kWh - ексклузивна характеристика за RZ. Това се изразява в увеличаване на мощността, като базовият модел RZ с едномоторно задвижване на предните колела развива 221 к.с., което е огледално на bZ4X. Моделите RZ с два двигателя обаче получават значително увеличение на мощността, достигайки 375 конски сили. Новата модификация RZ 550e F Sport повишава производителността още повече, като разполага с 402 конски сили. За да подобри спортното изживяване при шофиране, Lexus е включил системата „Interactive Manual Drive“, която симулира превключване на предавките и генерира съответните звуци на двигателя, осигурявайки по-завладяващо изживяване при шофиране.

Lexus въведе дългоочакваната симулирана „механична“ трансмисия

Подобно на Toyota bZ4X, Lexus RZ се възползва от усъвършенствана система за зареждане с предварително подготвяне на батерията, което позволява по-бързи скорости на зареждане. Въпреки че все още не са публикувани официални данни за времето за зареждане и приблизителния пробег, Lexus предвижда увеличаване на пробега със 100 км за конфигурацията с най-дълъг пробег, съгласно европейския цикъл WLTP.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Смукачка

    6 0 Отговор
    На пари и чакане за зареждане, и постоянно мислене: -дали ще стигна или....
  • 2 Георги

    3 3 Отговор
    абе, новото като като е толкова хубаво, защо сеопитват сякак даимитарт старото?
  • 3 Лично мнение

    5 0 Отговор
    Така направен волана трябва да е като във Формула 1 със съотношение 1към 1 спрямо завъртането и завиването на гумите.Ако не е , ще е супер неудобен за кормуване ,ако трябва да въртиш няколко оборота за да направиш голям завой.Не е практичен.Инъче дизайна ми харесва.🙂

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Точно

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Лично мнение":

    Докато минавах диагонално през статията и снимките си помислих: дали ще дават кръгъл волан срещу доплащане :)))
  • 5 Точно така

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Лично мнение":

    Направено е подобно на F1 , както го описвате . В YT има четириминутнo видео на , което е показано .
    ステアバイワイヤシステム копирай и вкарай в търсачката на YT.

    Коментиран от #6

  • 6 Лично мнение

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Точно така":

    Благодаря за инфото ,изгледах го.Така направено вече е удобно. 🙂👍👍