2 Март, 2017 10:00 7 816 5

Вижте корейската Panamera на сняг

  • kia-
  • stinger-
  • сняг
Вижте корейската Panamera на сняг - 1

Kia Stinger навлиза в дълбините на арктическата зима няколко месеца преди лансирането му на международните пазари. На север от тестовата база на компанията, разположена на пистата Нюрбургринг Нордшлайфе в Германия, инженерите подлагат новия фастбек спортен седан на Kia на екстремните минусови температури и ледени условия в Северна Швеция.

Целта на инженерите на модела е да постигнат баланс между стабилно поведение на пътя в духа на Гран Туризмо при всякакви условия и подчертаното удоволствие от шофирането, характерно за спортен седан със задно задвижване. На тестовите съоръжения в Арйеплог, Шведска Лапландия, Kia подлага автомобила на серия изпитания при ниско сцепление, както и слалом тест на повърхността на замръзналото езеро Удяуре.

Този финален етап от програмата за изпитание на автомобила ще позволи на екипа от 100 експерта, участвали в разработването на Kia Stinger, максимално да усъвършенстват управлението и при двете конфигурации (задно предаване и предаване на всичките колела), както и характеристиките на електронния инструментариум в помощ на водача.

Стингър е първият седан на Kia, който ще предложи на клиентите избор между задно задвижване и система 4x4, която осигурява максимално сцепление при всякакви пътни условия; За оптимален контрол при влажно или сухо време системата на задвижване на четирите колела AWD разполага и с Dynamic Torque Vectoring Control.

Системата следи за действията на водача и условията на пътя, като при нужда автоматично подава допълнителна мощност или спирачна сила към отделните колела, за да се гарантира подходящо управление и при много тежки метеорологични условия.Вижте корейската Panamera на сняг

Автомобилите със задно задвижване могат да се възползват от предимствата на механичен диференциал с ограничено приплъзване за равномерно разпределение на силата върху задните колела. 3,3 л GT модели на Stinger ще бъдат оборудвани с ESC и система за контрол на теглителната сила (TCS) при спортен режим на управление.

Алберт Бирман, мениджър на отдела за тест и разработка на високоефективни автомобили на КИА, коментира: “Тестването на автомобила при такъв тип екстремни условия позволява да се фокусираме върху стабилното поведение на Stinger при шофиране на всякакви пътни настилки.

Отдаваме решаващо значение на факта, че тези тестове позволяват да конструираме автомобил, запазващ своята привлекателност като стил на шофиране: нещо, което клиентите очакват от един спортен седан, без компромис по отношение на безопасността.“

Потребителите на Stinger ще избират между три двигателя в зависимост от конкретния пазар. 3,3 литровият турбо двигател V6 е с мощност от 370 к.с. и максимален въртящ момент от 510 Нм. С този двигател Stinger постига ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,1 секунди, което означава, че е най-бързо ускоряващият автомобил, произвеждан някога от Kia.

2-литровият 4-цилиндров турбодвигател произвежда 255 к.с. и максимален въртящ момент от 353 Нм. 2,2 литровият турбодизел, който се очаква да генерира най-много продажби на Stinger в Европа, генерира 200 к.с. и максимален въртящ момент от 440 Нм. Всички двигатели са оборудвани с 8-степенна автоматична трансмисия.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кроко

    3 26 Отговор
    Корейската недоносено-ръждясала Панамера нещо много се изхвърля.

    Коментиран от #2

  • 2 ссс

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "кроко":

    бате, дай два лева да ти измия х5-цата
  • 3 Kia

    3 1 Отговор
    Kia v momenta e nomer 1.Nqma bmw ,porsche ili puk izmisleni plastmasowi lambota,koito sled 10000 km i v otoriziran serviz nemogat da gi opravqt.
  • 4 гост

    1 0 Отговор
    Макетът на модела, когато го представяха изглеждаше супер. Съвсем различни пропорции! Беше широк, с нисък силует, малки прозорци и големи колела. Сега реалната кола е просто Оптима с различна предница и задница. Трябва да се въведе някаква санкция за подобни подвеждащи реклами. Всички производители го правят.
  • 5 2399

    4 1 Отговор
    Страхотна е