8 Март, 2017 10:47 19 574 33

Ето го новия Opel Insignia

  • opel-
  • insignia-
  • женева 2017
Ето го новия Opel Insignia - 1

Основната премиера на Opel, по време на автомобилното изложение в Женева, е новата генерация на техния средноразмерен модел - Insignia. Отчитайки увеличените габарити е трудно да се нарече средноразмерна, защото с дължината си от 4 897 този автомобил почти се доближава до петата серия на BMW.

Внушителните размери, оборудването и качеството на изпълнение ще позволи на Opel да съперничи не само с традиционните си преки конкуренти Ford Mondeo, Volkswagen Passat и Skoda Superb, но и с далеч по-премиум автомобили. Или поне така ни уверяват специалистите от Opel.Ето го новия Opel Insignia

При създаването на модела, дизайнерите са черпили вдъхновение от една концепция, показана през 2013 година във Франкфурт. Става дума за прототипа Monza, а иначе в сравнение с предходния модел иновацията е пораснала с 55 мм, а междуосието е увеличено с 92 мм.

Широчината също е повече със 7 мм, но за сметка на това височината е намалена с 29 мм. Всичко това води до коефициент на въздушно съпротивление, който е равен на 0.26 - показател, който превръща новата Insignia в един от най-обтекаемите модели в този сегмент. Особено внимание е обърнато и на оборудването на автомобила.

За новата Insignia са налични последното поколение на матричните фарове на марката, които осветяват идеално на разстояние до 400 метра пред автомобила. 360-градусова камера, адаптивен круиз контрол и всички останали активни системи за безопасност превръщат новата Insignia в почти автономна кола.Ето го новия Opel Insignia

Второто поколение на колата се предлага в два варианта Grand Sport (хечбек и Sports Tourer (комби). Странна на пръв поглед е приставката Sport за такъв голям автомобил, но от Opel обясняват, че въпреки увеличените габарити са успели да намалят теглото на автомобила с до 200 килограма, в зависимост от модификацията.

Всичко това в съчетание с отличната аеродинамика, двигатели с мощност до 250 конски сили, 4х4 предаване с водеща задна ос и с новата осемстепенна автоматична скоростна кутия, позволява на второто поколение на Opel Insignia да се движи и много комфортно, и наистина спортно.Ето го новия Opel Insignia


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    4 37 Отговор
    Хубава почти като беемве, ама що толкоз крива тая пустиня...
  • 2 Миро

    11 46 Отговор
    Технологично са напреднали доста, ама от към дизайн - не.
  • 3 кроко

    10 71 Отговор
    Майнете го тоя ръждясъл Хлопежопел от тука !
  • 4 Анонимен

    22 13 Отговор
    Намалили и теглото дано не е за сметка на ламарините
  • 5 Хонда

    32 27 Отговор
    И какво му е технологичното на опела ?!?!Карам и нов и стар опел и нямат разлика .Все едно и също дърво.Само фаровете и ламарините им сменят,а отдолу едно и също.Поне е евтина и върши мн черна работа.

    Коментиран от #9

  • 6 Бързака

    14 28 Отговор
    И защо на волана има такава странна емблема този пежхлопел???
  • 7 гост

    31 3 Отговор
    Защото емблемата е на vauxhall
  • 8 onlyhonda

    18 21 Отговор
    отпред е мазда отзад пак мазда
    вътре щипнато от таблото на пасаторите, а сега като ги купи пежо ще видим следващата визия. фен съм на хонда и карам хонда имах една корса за година и половина. изпадна ми страшно изгодно. дори я продадох за повече от колкото я взех, но съм доста доволен от корсата. е шумове от таблото скръц тук скръц там не ги броя. но за градска колица е перфектна. караш без да жалиш. здрава е и ремонта евтин. какво повече да иска човек. във всеки случай опел е по-добрата алтернатива и от дачия и от пежо и от шкода и за която друга масовка се сетиш. от хонда не е разбира се . ;)

    Коментиран от #30

  • 9 всички

    29 6 Отговор

    До коментар #5 от "Хонда":

    модели са с икономични двигатели,ако не те мързи сравни ги по години в различните класове.При еднаква мощност са с 1 литър гориво надолу спрямо БМВ,Мерцедес,Ауди и Форд!Само при дизелите са наравно с Пежо!За развлекателните технология не знам ,но при седалките и устойчивост на ръжда доста се развиха.Който иска лукс да си купи Ролс или Бентли,но за парите си Опел и Шкода са ОК.

    Коментиран от #14

  • 10 kroko

    7 14 Отговор
    Sega fiat ste gi opravqt ot kam dizain
  • 11 СССР

    5 36 Отговор
    КОЛИ СЕ ПАВЕХА В СССР!

    КАКВА Е ТАЯ ГРОЗОТИЯ БЕЗ ЕКСПЛОАТАЦИОННИ КАЧЕСТВА?
  • 12 Хондочупец

    26 10 Отговор
    Хондокарците да не се обаждат за Опел.Опела е кола за работа и удоволствие.Неговите врати не могат да се носят с 2 пръста. Битурбото не им е технологичния връх за разлика от Хуйдата. Не ползват стартери Митсубиши, румънско турбо и унгарска електроника, не са гонени и не се е налагало да затварят заводи в Мексико. В крайна сметка са коли за удобство и работа.Вадят си парите за разлика от японско брандирания франкенщайн.
  • 13 ОрЕл

    22 5 Отговор
    Зад гърба си имам вероятно около 1 млн. км. на различни марки автомобили.
    Карам Опел Зефира Козмо вече 5 години. Имам забележки по нея но те основно са периферията по двигателя- Динамо и хидравлика.
    Всичко останало е на много добро ниво.
    Возията на тази кола е много, много добра. За дълъг път е перфектният автомобил- не мърда на пътя, а скоростта не се усеща.
    Голяма част от марките и дишат праха по комфорт. Нека не забравяме, че в крайна сметка това е кола от средният клас с добро качество на изпълнение.
    Аз лично не бих купил такава не заради това, че е опел, а за това че е ниска. Колата която е най удобна от всички е ВАН!
    Те не са с атрактивен вид, но удобството което дава Вана не може да го докара нито една друга форма и функционалност на градският автомобил

    Коментиран от #15

  • 14 не е вярно

    19 3 Отговор

    До коментар #9 от "всички":

    Опел никога не са имали дизел наравно с Пежо.За бензин наистина Опел имат добри модели но за дизел с франсетата малко могат да спорят.
  • 15 ВАН

    18 3 Отговор

    До коментар #13 от "ОрЕл":

    Да, наистина, ванът е супер удобен автомобил, въпреки неатрактивния екстериор. Последните ми коли са Зафира Б и Тоуран. Сега съм на Гранд Сценик.
    Всички са перфектни, функционални, удобни и здрави. Единствено двигателят на Реното ми идва слаб - 2.0 бензин 135 коня (само). Ако беше и с турбина щеше да е идеален.
    Опел и Фолксваген имат по-широка гама от мотори.

    Иначе колата от статията си е супер, стига да не е с 1.0 Ecoboost или подобен мотор от косачка.
    Досега на Калпав опел не съм попадал, единствено съм имал леки проблеми с 1.9 дизела от фиат, но твърде вероятно е да е по причини свързани с пробега на мотора. Едва ли щеше да е така, ако я бях извадил от магазина :)

    Коментиран от #16

  • 16 потребител

    15 1 Отговор

    До коментар #15 от "ВАН":

    Гранд сценик има 2.0 турбо бензин - 165 коня е. Този мотор е основата върху която се градят РС версиите.
    Опел и Фолксваген също имат хубави и големи бензинови турбо мотори, които доставят удоволствие от шофирането при разумна цена.

    Но това, което ще се слага (и се слага) вече - 0.9 турбо, 1.0 турбо, 1.2 Турбо - е просто смешно, извратено и изключително ненадеждно.
    Може би е икономично, ако се кара на автомобилче до към 800-900 кг и то при скорости до 100 км/ч.
    Как например си представяте Пасат с 1.4 турбо бензин?
    Аз го карах 3000 км - подигравка е.
    Дано на този Опел наред с миксерските двигателчета, да може да има като опция поне някой двулитров, да не казвам трилитров, як двигател.
    След 3-4 години ще видим що за стока е, а дотогава дано всички можем да си го купим от магазина.
  • 17 гост

    8 7 Отговор
    прилича на пасат цц
  • 18 Баш Майстора

    14 3 Отговор
    Форд мондео,мазда всичко едно и също!Колите вече нямат идентичност!
  • 19 копеле

    3 7 Отговор
    Тесла
  • 20 Shmeker

    13 1 Отговор
    Последния модел в този клас от GM.
  • 21 Shmeker

    8 7 Отговор
    Дизайнът напомня на Хюндай I40 и на Ауди отпред.
  • 22 УКВ

    4 11 Отговор
    16 поредни години на загуба!Всички знаем, че всяка фирма основната и причина за съществуването и е да е на печалба.Реално това е отдавна фалирала фирма,която няма достатъчно поддръжници, за да излезе на печалба и да продължи да се развива.Няма шанс да е до големите...високи цени за това което предлага.Пежо ги купиха и заедно с китайците ще преименуват фирмата на ПЕ-ПЕЛ
  • 23 PlimP

    5 9 Отговор
    3, кво да покажат, порядъчно загнил мерцедес ли :D:D:D, щото и тях не ги бива в борбата с кафявата гостенка, да не кажа, че са и по-зле
  • 24 босе

    8 4 Отговор
    Хубаво е автомобилчето,набъкано с нови технологий....освен софтуерни проблеми,няма да има кахъри първите 2 години предполагам!!! Ама и да има,"сервизното" обслужване ще се справи.Това е автомобил за семейни иновативни хора,работещи в IT сектора ,или в чужди компании на мениджерски позиции. За нормалното българско семейство това е ненужен излишък...автомобила е само за придвижване от точка А,до точка Б-всичко друго е......ай наздраве!!!
  • 25 БАТЕ ЖОРО

    2 8 Отговор
    новият файтон. толкоз зор за опел, бива ли?
  • 26 Никола

    3 5 Отговор
    Интересно ,че всички крадат интериорен дизайн от Рено Лагуна III , първо от Мерцедес , после и в други марки , сега Опел е копирал централната конзола от Лагуната!
  • 27 Vasik Atanasova

    1 5 Отговор
    РАЗВАЛИХА ГО
    А И СЕГА С ПЕЖО
    КВО ДА ГО КОМЕНТИРАМЕ
    S 8

    Коментиран от #29

  • 28 ХАХА

    2 4 Отговор
    Новата марка - Пежо + Опел = Пе-пел
  • 29 васииик,васииик

    1 4 Отговор

    До коментар #27 от "Vasik Atanasova":

    РАЗВАЛИХА ГО
    А И СЕГА С ПЕЖО
    КВО ДА ГО КОМЕНТИРАМЕ
    S 1200...жигула
  • 30 Хондьо

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "onlyhonda":

    Кой пък го интересува за хондата ти?
  • 31 Z12XE

    5 2 Отговор
    аз пък съм си много доволен от моя опел може да е стар но си го имам от както беше 3 годишен тогава беше на 25 000 км сега е на 103 000 км и несе предава,освен масло и пистов ремък и термостат нищо друго не съм сменял
  • 32 Аз от Бургас

    3 0 Отговор
    Само безпросветни глупости чета в тоя форум. Нито едно компетентно изказване.

    Коментиран от #33

  • 33 Z12XE

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Аз от Бургас":

    ти ся на кав ми са праиш?