Женева е най-значимото ежегодно автомобилно изложение в Европа и именно там европейските марки представят основните си премиери за годината. Швейцарският автомобилен салон се провежда всяка година в началото на март, като и тази не направи изключение. 87-мото му издание показа доста новости, за най-интересните от които вече ви разказахме. Сега сме направили една любопитна подборка, показваща петте най-значими премиери на нови коли за 2017 година, показани на салона в Женева.
Основната премиера на Opel, по време на автомобилното изложение в Женева, е новата генерация на техния средноразмерен модел - Insignia. Отчитайки увеличените габарити е трудно да се нарече средноразмерна, защото с дължината си от 4 897 този автомобил почти се доближава до петата серия на BMW. Моделът се базира на нова модулна платформа и впечатлява с един от най-добрите коефициенти на въздушно съпротивление в този сегмент. Освен това новата Insignia е по-лека със 175 килограма от досегашната. За колата ще са налични осемстепенна автоматична трансмисия и интелигентно 4х4 предаване с векторизация на въртящия момент.
На салона в Женева очаквано дебютира новият голям Volkswagen. Дългият почти пет метра Arteon е построен на платформата на осмото поколение Passat и ще замени едновременно CC и Phaeton. С дължина 4 862, широчина 1 871 и височина 1 427 мм новият волфсбургски флагман е по-дълъг и по-широк от Passat с 95 и 39 мм. Бензиновите версии на Arteon ще се оборудват с 1.5-литров двигател с мощност 148 к.с. и два 2.0-литрови мотора със 188 и 276 коня. 2.0-литровият дизел също ще има няколко мощностни варианта - 148, 188 и 236 к.с. Скоростните кутии ще бъдат 6-степенна механика и 7-степенен робот DSG, а предаването - предно или двойно.
Тази кола е абсолютният връх в нехибридната атмосферна мощ. За 70-годишнината на Ferrari, Скудерията пусна автомобил с нескромното название 812 Superfast, но италианците определено имат с какво да го подплатят. Достатъчно е да отворите дългия капак на моторния отсек и да видите атмосферния V12 двигател с работен обем 6.5 литра. Мощността му е внушителните 800 коня, които се предават само на задните колела. Ускорението до 100 става за 2.9 секунди, а максималната скорост е 340 км/ч. Очакванията са, че с времето тази машина ще се превърне в абсолютна класика и ще задмине ценовите постижения на 250 GTO.
В последно време на специалистите от Mercedes им се получава всичко. Такъв е и случаят с Mercedes-AMG GT. Дългоочакваният фастбек с четири врати, за който Mercedes-Benz подгрява публиката от месеци, дебютира официално на салона в Женева. Серийната версия на GT Concept ще атакува пазара догодина в опит да отмъкне купувачи от Porsche Panamera. GT Concept е построен на модифицирана версия на платформата MRA, която лежи в основата на актуалните C- и E-Klasse. Петметровият прототип е оборудван с хибридна силова установка със системна мощност 805 конски сили.
След много и различни предположения около заместника на McLaren в класа им Super Series, новият 720S изгря в Женева, а видът му е значително по-хищнически. Моделното обозначение 720S отговаря за достъпната мощност на двигателя. Дизайнът пък, определено преследва функцията, отколкото визията и главната цел е по-добра аеродинамика и по-големи притискателни сили. Шасито на автомобила вече не е от комбинация от алуминий и карбон, а е изработено само от въглеродни влакна и това допринася за втвърдяването и намалението на теглото - 1418 кг. Този автомобил няма да настигне легендарния F1, но определено доста ще се доближи до него.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 The King
Коментиран от #10, #12
10:12 16.03.2017
2 112
11:34 16.03.2017
3 German cars
11:37 16.03.2017
4 Рррррр
Коментиран от #6
11:38 16.03.2017
5 onq s konq
Коментиран от #8
19:28 16.03.2017
6 аха
До коментар #4 от "Рррррр":
То ако са само жантите добре щеше да е....22:57 16.03.2017
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Някой
20:27 17.03.2017
10 The Queen
До коментар #1 от "The King":
Ти да мълчиш. Да те пита някой??20:52 17.03.2017
11 Развеселяваме тоя с коня
22:50 17.03.2017
12 Shmeker
До коментар #1 от "The King":
Ясно е че дизайнерът се е подиграл. Направил е цялата кола перфекнта, само решетката е като имплант от колата на пра-дядо му.Явно не е доволен от заплатата или статута, който има в Даймлер.
07:55 18.03.2017
13 Кич
21:24 19.03.2017