30 Август, 2017 11:50 22 240 27

Dacia показа новия Duster

  • dacia-
  • duster-
  • франкфурт 2017
Dacia показа новия Duster - 1

След повече от 1 млн. продадени екземпляра и 7 години на конвейера бюджетното SUV на Dacia излиза в заслужена пенсия. Румънската марка вдигна информационното ембарго върху втората генерация на Duster (трета ако се брои експортната версия на ARO 10 от 1984-1993 г.) и публикува снимки на новия модел.

Dacia показа новия Duster

Както бе ясно от месеци благодарение на папараците, дизайнът на българина Емануил Клисаров е еволюция на досегашния. Duster II изглежда малко по-зряло и елегантно, но като цяло единствената по-забелижима новост в стилистиката са стоповете от Jeep Renegade.

Предницата остава разпознаваема. Фаровете са по-широки, а в предната броня е интегриран сребрист трапец от устойчива на надраскване пластмаса, който пунтира "ролбар".

Dacia показа новия Duster

Издутите надкалникови арки, на които се дължи "мускулестият" вид на Duster, също са запазени. Румънците са изнесли долната част на ветроупорното стъкло с 10 сантиметра напред, което го прави по-полегато.

Dacia показа новия Duster

Снимки на интериора все още няма, което е жалко, тъй като според Dacia най-съществените промени са именно в салона на SUV-то. Той ще бъде разкрит напълно на 12 септември във Франкфурт, където ще станат ясни и техническите характеристики на Duster II.

Dacia показа новия Duster

Dacia показа новия Duster

Dacia показа новия Duster



Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един гост

    12 59 Отговор
    Освен че са крали от Джип Ренегат ами и Ренегата изглежда много по добре отколкото Дъстъра.
  • 2 евала

    121 7 Отговор
    Едно голямо браво на пичовете (ДАЧИЯ) , за разлика от нас и каруци не произвеждаме , жалко много жалко а толкова много незаети индустриални ниши и потенциал има , но за съжаления българският бизнес него вълнуват . Такива организации като КРИБ и др. е...а майката на българската икономика , за последните 20 години освен рязане на фабрики за желязо , застрояване на черноморието и изграждане на молове за нищо не ги бива ! Още веднъж БРАВО ДАЧИЯ , БРАВО РУМЪНИЯ .
  • 3 Гого

    17 60 Отговор
    Новият е като старият голямоооооооооо дърво!
  • 4 ЕБС

    46 3 Отговор
    Ако успеят да запазят старите цени , това ще бъде най-продаваното СУВ в Европа следващите 5-6 години .
  • 5 Ономо боному

    18 5 Отговор
    Само да вметна за предната броня: "пластмаса, който пунтира "ролбар"." мисля че е по-правилно да е "булбар", понеже ролбара е вътре в купето.
  • 6 doe

    19 0 Отговор
    Не е лоша колица ама и такова не мой си купя.За работен кон,за всекидневна употреба,да ми върши работа става.
  • 7 Прахосмукачер

    13 32 Отговор
    Стар модел Рено "Клио", облечен в евтина ламарина и пластмаса, страдащ от всички традиционни болести за Рено.
  • 8 Д феномен

    6 10 Отговор
    Много добре изглежда и ако е,, здрава" колкото немските премиуми ще е трепачка.Може да си я поръчам да съм първи в България ще съм номер едно.
  • 9 PfF

    11 15 Отговор
    По нова маска, старите фарове с лед светлини в тях, отзад и вътре същата кочина. Като цяло Дачия. Взех си нова за служебни цели, като цяло няма да повторя марката!
  • 10 Shmeker

    3 6 Отговор
    Къде е новия дъстер бе?
  • 11 оня

    1 2 Отговор
    цялостно напомня освен на Renegade, на последната Grand Vitara
  • 12 LexusGS350

    6 1 Отговор
    Определено вече има вид на съвременен кроусоувър новия Дъстър 2018г. - предишния от първите бройки 2010г. приличаше на китаец от най-долнопробните. Лошото е че за 4х4 варианта с дизел и то малък 1.5 дци 110 коня вече искат 17 500 евро.

    Коментиран от #13, #21

  • 13 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "LexusGS350":

    Приятел, нали все казваме че Дачията за нищо не става и е боклук. Еми те започват да я правят по добра и готина обаче това струва пари. Това са реалностите. Вече и Дачия ще стане недостъпна за нас....и хайде всички ва Горубляне.

    Коментиран от #15

  • 14 гощо

    6 0 Отговор
    Е тая ше се изтичам да си я купя!!! Идеална е!!!
  • 15 Рав4 за нови дюзи

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Че то на Горубляне има ли коли в движение?

    Коментиран от #16

  • 16 123

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Рав4 за нови дюзи":

    Е как, автовозите винаги са в движение:)
  • 17 Иван Господинов

    2 0 Отговор
    Доста по-зрял дизайн ако идва на същите цени като старият ще избие рибата.
  • 18 гост

    3 1 Отговор
    Е много по-добре е от старата, няма спор. Не е ново, но все пак ако са променили достатъчно интериора да е по-приятен, то със сигурност продажбите ще им литнат на високо. Важното е да вкарат по едни 10-15% отстъпки и сериен климатик за Европа и няма да имат грешка. За 25х.лв не е лоша кола, за 30х.лв с 4х4 пак няма конкуренция.
  • 19 Не бих купил

    2 1 Отговор
    Изглежда само изгодна цената-зависи какво търсиш.Но как да дадеш по-вече от 25000 лв за Дачия нищо,че е нова.По-добре се напъни и купи нещо за около 35000, но сигурно, качествено и здраво.За служебна един познат купи Йети за 38500 с ДДС-дизел 2.0,140 к.с., климатроник, 4х4...Еквивалента на Дачия колко струва и има ли?
  • 20 въх

    2 0 Отговор
    ми той същия като стария бе
  • 21 Дедо Ви Я

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "LexusGS350":

    110 коньовият малък... Една от колите ми е 90 коня дъстър и хич не ми се струва малък! До 100 набира като дзвер, над 140 набира бавничко, като се разработи вече, 170 ги лепи и държи на аутобана! А вЕрвай ми на тва купе 150 са му тавана на чувството за стабилност! 30 санта от пътя, метър и седемдесет висока и само тон и двеста! Конете не са това което бяха. Важното на точно този модел е, че е зверски, ама зверски здрав! Ама наистина излезе изключително здрав автомобил! Направо ме върна във времената на кадет и голф 1 и 2!Дуракоустойчив. Лесен за поддръжка. Много голям клиренс - може би единственото паркетно СУВ останало с такъв! Повечето производители взеха да ги снижават заради разхода. 4х4-то с подходящи гуми може да те отведе и измъкне практически навсякъде! Като махнеш кората на багажника и трупаш до горе, 4-ри човека Ви събира, барабар с къмпинг оборудването, а при тва може да Ви закара до къмпинг или хижа на "къндра-мъндра в дивия"! През камънаци, къпиняци, калища, сняг и др. подобни. Да, има спартански салон, но все пак мястото на водача е добре позиционирано за дълъг път. Вече и стандартните заводски версии са оборудвани с всичко съвременно, минимално необходимо! Другото много важно е, че там където ще вкараш дъстъра, за някой друг "марков" автомобил ще се позамислиш... Гаранция! Така че недейте се отваря дечковци! Точно с дъстър, рено-дачия избиха рибата из Европа! Колата си струва всеки лев. Това ще са най-смислено похарчените пари за нов автомоби

    Коментиран от #22

  • 22 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #21 от "Дедо Ви Я":

    Абе ти май си препил? Ускорявал като дзвер - "само" за 14 секунди до 100 км/ч хахахаха
    Що не си купиш Нива? И тя ще мине на места, където никой друг няма да мине, а и е здрава, пък и имат климатици вече - хахахаха
    Това, че си дал над 30 бона за такъв скопен SUV, си е твой проблем, но всяка жаба да си знае гьола.
    Аз лично никога не бих дал 25 бона за нов Дъстър, пък ти си хвали колкото щеш - всеки си има приоритети! Пазарът е пълен с коли втора употреба, които са по-мощни, по-комфортни и по-проходими (да, по-проходими)!!!
  • 23 дддффййй

    5 0 Отговор
    Карам си новото Сандеро и ме боли к.ра. На 20 000 км е обслужването в гаранция и струва 206 лв/ масло,филтри,труд/.
    Нова кола, капака не го отварям въобще. Паля и след 5 мин работа на място е загряла. Преди имах дизел на 13 години-трябва да обиколиш града ,че да дойде парно зимата. Да не чувам повече.Сандерото има няколко проблема,но мога да живея с тях. Предпочитам 100 пъти ,пред бричка на 13 год. То всичко до пари опира де.

    Коментиран от #24

  • 24 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #23 от "дддффййй":

    Ами то има 13 годишни коли, които не са дизели. А има и 13 годишни дизели с подгрев на антифриза, подгрев, обдухване и масаж на седалките и куп неща, които твоята "нова" Дачия няма да има още 13 години!
    А това, че се кефиш на обслужване за 206 лева за смяна на масло и филтри, показва какви "възвишени" приоритети имаш в живота! За тези пари може да обслужваш 13 годишна "бричка", която е 100 пъти повече кола от Сандеро във всяко едно отношение!

    Коментиран от #27

  • 25 То че си гост ала май си прост

    1 1 Отговор
    Те търговците много ще те харесат с това мислене или може би си търговец на 13 годишни много малко карани лешаци ,за да ни говориш тези джамбазки приказки за мноого малки наивни дечица.

    Коментиран от #26

  • 26 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "То че си гост ала май си прост":

    Май търговецът си ти!
    Но хайде без обидни квалификации ако обичаш, защото това показва кой колко е прост, елементарен и първичен!
    Изразих мнението си, а ти ако имаш психически проблеми, не е тук мястото за избиване на комплекси!
    Пред компа си много смел в обидите, но на живо не съм сигурен дали ще си такъв!!!
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.