13 Септември, 2017 10:46 5 898 17

Bugatti Chiron с нов световен рекорд 0-400-0

  • bugatti-
  • chiron-
  • рекорд

В понеделник Bugatti Chiron постави нов световен рекорд за ускорение до 400 км/ч и напълно спиране след това. За постигането на целта на хиперколата, управлявана от бившия състезател от Формула 1 Хуан Пабло Монтоя, ѝ бяха нужни 41.96 секунди.

Bugatti Chiron вдига 400 км/ч за 32.6 секунди и 2.6 километра, а след още 9.3 секунди и 491 метра спира до пълен покой. Постижението бе записано от водещата организация в тестването, одитирането и сертифицирането на автомобили SGS-TÜV Saar.

Колумбийският пилот обяви, че е приел поканата веднага. Той дори е отказал да носи предпазна каска и е карал по дънки с аргумента, че хиперколата вдъхва абсолютно усещане за сигурност и стабилност.

Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер заяви, че 300 от общо планираните за производство през следващите 10 години 500 автомобила Chiron вече се продадени въпреки базовата цена от 2.4 милиона евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 OPEL OPC

    4 24 Отговор
    А кавазакито ги прави за 26 секунди

    Коментиран от #4, #7

  • 2 Крум

    7 3 Отговор
    Това добре, но кога ще я тестват за максимална скорост?
  • 3 Александър Петков

    9 23 Отговор
    От тия ВАГ нищо не става ... Аз с хондето на газ вдигам 400 за 25 секунди а като цъкна на бензин за 20 сек и ми излиза 10 лева на 100км в пари !

    Коментиран от #8, #11

  • 4 гост

    21 3 Отговор

    До коментар #1 от "OPEL OPC":

    Това с кавазакито беше турска измислица. Японците го тестваха и не успяха да вдигнат над 360км/ч с него и то след преработки по крайно предаване. Стандартната версия влиза при 330км/ч в изключвател, а гумите са ненадеждни над тази скорост. Как ще вдигне 400 като спира на 330? Замисли се.

    Коментиран от #6

  • 5 копеле

    29 1 Отговор
    Хахаха нямало кой да ги купува а? Това чудо няма аналог, просто има умопомръчителни данни....Европа е №1 в тази работа
  • 6 Щерю

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Прав си Гост, опитът на турският моторист не е бил отчетен нито от Джи Пи Ес, нито от друга измервателна техника, а просто са направили някакви си изчисления според изминатият път и скоростта! Абе явно е било нагласена история за откриването на новият мост.
  • 7 копеле

    11 3 Отговор

    До коментар #1 от "OPEL OPC":

    Тука за кола говорим бе братчед
  • 8 Mastermix

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Александър Петков":

    Звучи интересно....Би ли ни казал кой е филма, искам да го гледам 😎?

    Коментиран от #14

  • 9 YAMAHA

    6 3 Отговор
    Турчина вдига 400 с по малък заден пиньон от оригиналния специални гуми и гориво
  • 10 Вихъра

    6 9 Отговор
    Японските авто производители 4икиджии не могат да направят такава кола още 100 години. За мотори няма смисъл да се говори, там тегло, ускорение, сцепление, аеродинамика са съвсем различни..
  • 11 Мариян

    1 11 Отговор

    До коментар #3 от "Александър Петков":

    Какъв ВАГ те гони бе,Бугати е френска кола!

    Коментиран от #13, #15, #16

  • 12 Охо Бохо

    13 1 Отговор
    Компанията Бугати е основана през 1909-та година в град Молсхайм, който по това време е бил част от германската империя. През 1919-та година обаче този регион става част от Република Франция. Автомобилите на марката винаги са се славели като едни от най-бързите и мощни коли в света, а състезателните модели на Бугати са пожънали множество победи по световните писти. След Втората световна война обаче компанията замира, като последният модел преди фалита й излиза в края на 50-те години на миналия век. През 60-те години дизайнерът Върджил Екснер създава само един концептуален автомобил с марката Бугати, който е произведен от Джиа. Това обаче не успява да възроди автомобилното производство на Бугати, които по това време произвеждат само части за самолети. През 1963-та година марката е продадена на Хиспано Сюйза - друг автопроизводител, преквалифицирал се в производител на самолетни части, който обаче я продава на фирмата Снекма през 1968-ма година, а малко по-късно тя препродава Бугати на Месиер. През 1987-ма година марката е възродена от италианския предприемач Романо Артиоли, който създава Бугати Аутомобили SpA. В тази ера обаче се ражда само един модел, който стига до производство. Новата история на Бугати започва през 2000-та година, когато марката е закупена от концерна Фолксваген, който я утвърждава като един от топ-производителите на суперспортни и скъпи автомобили.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Mastermix":

    Бързи и яростни 9 сигурно
  • 15 Георги

    1 6 Отговор

    До коментар #11 от "Мариян":

    Ти бавен ли си Бугати ги купуват още през 2005 ма ти откъде да знаеш първо се информирай тогава пиши
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ПЕРНИК

    1 0 Отговор
    Какъв турчин, какво кавазаки бе хора...
    Тука става дума за Супер кар за 2.4 милона... къде мерите някакво кавазаки с някакъв турчин,бил вдигнал еди колко си... хаха