8 Март, 2018 17:42 7 885 8

Новият Auris: хибриди вместо дизел

  • toyota-
  • auris-
  • женева 2018

Третото поколение на хечбека Auris логично заема централно място на щанда на Toyota в Женева. Новият модел изглежда доста по-интересно от предшественика си и очевидно залага на ярък дизайн - покривът е по-нисък, каросерията е разширена с 30 мм, а за да постигнат по-хармонични пропорции, японците са скъсили предния надвес за сметка на по-дълга задница.

Междуосието на Auris също е нараснало. Допълнителните 40 мм са в полза предимно за пътниците отзад. Стъклата на експоната в Женева са силно тонирани, а снимки на интериора все още няма, така че вътрешният дизайн остава загадка.

За сметка на това от Toyota не се скъпят на техническа информация. Новият Auris е построен на платформата TNGA с многозвенно задно окачване. Базовият двигател ще бъде 1.2-литров с турбокомпресор.

Дизелите изпаднаха в немилост в Европа и японците са решили да ги заменят с хибридни модификации. Те ще бъдат две, като първата е ориентирана към икономичното шофиране, а втората - към спортното.

Малкият хибрид има 1.8-литров атмосферен агрегат и електромотор. Системната мощност на установката е 122 к.с. За по-амбициозни водачи е предназначен хибридът с 2.0-литров турбодвигател с висока степен на сгъстяване и електромотор с обща мощност 180 коня.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    7 7 Отговор
    В БГ, това няма да стане никога, ниие сме само ваг-ни, еко- дизели и безвредни компюрни емисии.
    Маймуните живяха час в ауспусите в устата.
  • 2 пешо

    3 5 Отговор
    Така на картинка ,сегашната май ме кефи повече
  • 3 Край

    8 7 Отговор
    Не харесвам дизайн тип -самоцелно разкривен. Вярно че тогава е трудно да се избяга от дизайна на голф но майсторите го могат - виж КИЯ.
  • 4 GTE

    6 0 Отговор
    Наскоро имаше новина, че Аурис отива в историята и модела ще се предлага отново като Корола, както беше до 2006, преди да се появи Аурис.
    Сега обаче се говори за нов Аурис !?
  • 5 Ервин

    2 5 Отговор
    Както се опитват да го направят със спортна визия, така е нещо ги няма в динамиката. Супер скучен модел за каране.
  • 6 Jack Bauer

    1 2 Отговор
    Добре де защо никой не дава като показател на хибридите колко могат да се движат само на ток и с каква максимална скорост?

    Коментиран от #7

  • 7 мм84

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Jack Bauer":

    Колега, личи си , че не си запознат с хибридните технологии на Тойота. Това е самозареждащ се автомобил. Идещта на установката е в градски условия колата да ускорява до 50-60 километра в час на ток, както и да се движи на ток при скорост до около 60 километра. Автономният пробег на ток е около 2-3 километра, но след това батерията се зарежда и колата отново се движи основно на ток. Разхода на гориво на такъв автомобил ако се кара нормално е около 5л/100 градско и около 7-8 извънградско, защото тогава основна роля играе бензиновият агрегат.

    Коментиран от #8

  • 8 Али

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "мм84":

    Ти пък изобщо не си запознат със хибрид!! Винаги гори същото със 120-130 км/ч ми гори мак. 5/100л