3 Октомври, 2018 11:45 17 854 20

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ I - Серийни автомобили)

  • paris 2018-
  • автосалон
Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ I - Серийни автомобили) - 1

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Утре отваря врати за посетители едно от най-старите автомобилни изложения - това в Париж. Юбилейното 120-то издание на автосалона във френската столица обаче позагуби доста от блясъка си, тъй като тази година много от марките отказаха участие. Сред липсващите в Париж са марки като Aston Martin, Bentley, Fiat Chrysler, Ford, Lamborghini, Mazda, McLaren, Mitsubishi, Nissan, Rolls-Royce, Volvo, VW и др, но въпреки това парижкото изложение предлага и интересни премиери. Ето и какво ни впечатли най-много от премиерите на серийни автомобили.

BMW 3er

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ I - Серийни автомобили)


Новата трета серия на баварците беше една от двете звезди сред серийните автомобили на изложението в Париж. Тя е с индекс G20, изглежда по-добре оразмерена от предшественика си и по-агресивна. Заслуга за това има новата форма на фаровете и изваяната предна броня. Стоповете са доста по-различни от досегашните и добавят визуална широчина на задницата.

Mercedes-Benz GLE

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ I - Серийни автомобили)


Новото поколение на GLE беше втората атракция на салона сред серийните автомобили. Наследникът на ML е построен на кросоувърската платформа на марката MHA (Modular High Architecture), която има много общи черти с модулната MRA (Modular Rear Architecture), на която се правят C, E и S-Klasse. Новата генерация ще е значително по-просторна, междуосието е нараснало с 80 мм. (2 995 мм.), като за сметка на това пространството на втори ред е по-голямо с 69 мм. от това на досегашното GLE. Интериорът наподобява този на концепцията Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury, а приборните панели представляват два сдвоени таблета.

Skoda Kodiaq RS

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ I - Серийни автомобили)


Чехите показват в Париж наточена версия на флагмана при кросоувърите Kodiaq. Тя традиционно е обозначена с индекс RS, но странното е, че получава дизелов (!) двигател. Моторът е с мощност 240 конски сили. Въпреки че не е с бензинов мотор, този кросоувър постави рекорд на Нюрбургринг още преди да сме го видели без камуфлаж. Благодарение и на Сабине Шмит, тази кола успя да завърти най-бързата обиколка сред седемместните кросоувъри.

Kia ProCeed

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ I - Серийни автомобили)


Каросерия тип shooting-brake и пет врати ще характеризират новата Kia ProCeed. Моделът е изцяло разработен в европейския център на марката, а в основата на дизайна са залегнали черти от едноименния концепт, показан през 2017-а. Топ модификацията на новата Kia ProCeed ще се оборудва с 1.6-литров турбомотор, който разполага с мощност от 204 конски сили и с максимален въртящ момент от 265 Нм. Тази версия ще носи обозначението GT.

>>> ЧАСТ II >>>


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    13 22 Отговор
    Хич не ми дреме за тия кросовери. Давайте само автомобили.
  • 2 цистит

    36 4 Отговор
    тази кия изглежда уникалнооо с бензиновия двигател сигурно ще е мн доволна мн мн радва окото не го очаквах

    Коментиран от #3

  • 3 Random

    13 27 Отговор

    До коментар #2 от "цистит":

    Много ясно, нали двигателя е мицубиши. Корееца си е чист китаец - освен да копира японеца, друго не може.

    Коментиран от #4, #6

  • 4 цистит

    21 3 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    стига предрасъдъци и гордост, признай си, че те кефи

    Коментиран от #5

  • 5 Random

    7 8 Отговор

    До коментар #4 от "цистит":

    Не съм казал че е лоша, казах че е копие.
  • 6 Името

    13 5 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    А на Митсубиши-двигателят и всичко е Рено.

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Random

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Името":

    Мицубиши още нямат нищо Рено. Става въпрос за 4G6x Sirius и 4B1x
  • 8 цистит

    7 0 Отговор

    До коментар #6 от "Името":

    нищо общо няма с рено

    Коментиран от #10

  • 9 БОКО

    8 8 Отговор
    Най накрай да ми хареса БМВ!
  • 10 Random

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "цистит":

    Така е, но принципно тая година Рено ги купи.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 стария

    5 2 Отговор
    Това са автомобили които никой от обикновените хора НИКОГА няма да притежава.

    Коментиран от #14, #15

  • 13 pazenek

    2 1 Отговор
    Рено-Нисан ' купиха само 38% от "митсубиши" а в момента по отношение цена-качество, най-добри са корейските ажтомобили!!! Според прясно изследване за ка1ество, корейския "ДЖенезис " на "Х'юндай" е на второ място след "ПОРШЕ"!!!

    Коментиран от #19

  • 14 Доктор Ох Боли

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "стария":

    .... ха хаха... как никога уе?.... след има-нема ... 10-тина години....мое поразтъпчеш G20.... ако не мое се класриаш.... след 15 г. ха ха ха..... и така........
  • 15 Доктор Ох Боли

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "стария":

    ...иначе казано тя тая кола (G20)....верно не е за обикновени хора..... ха ха ха..... ама така си е ......
  • 16 ЧИЧО ПЕШИ

    0 0 Отговор
    АААм на мотрика корсата къде я збравихте бе миндили!!!

    Коментиран от #17

  • 17 electric

    1 3 Отговор

    До коментар #16 от "ЧИЧО ПЕШИ":

    Електриката е бъдещето, какви са тия ретро ДВГ-та?

    Коментиран от #18

  • 18 Доктор Ох Боли

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "electric":

    ....ха ха ха....дето викаш..... теа ретро автомобили.... по бойковити магистрали наеш ли как ша заупнат.... хах аха... .особено таа синята..... ха хах а.....

    Коментиран от #20

  • 19 Пламен

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "pazenek":

    То защото българи ги сглабят. В "Джобса" имаше обяви за Сливакия/ Нове место над взхом от агенции, набират наши работници. Свързах се с една-варненска, служителката ми прати снимки от завода с линиите. Явно само за българският бизнес сме лоши, мързеливи работници. А чехите/словаци дават по 1300лв - сума, непосилна за нашего брата "патрон".
  • 20 Пламен

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Доктор Ох Боли":

    Да, днес минавах Нова Загора-Гурково, край язовир Жребчево, павиран участък около 4-5километра, поемащ трафика от "Прохода на Реубликата". Сам се сещай от "коя година войната е", съответно в какво състояние. За пътищата на запад от Плевен да не отваряме приказка изобщо. Затова, най-разумният избот е над 8, до 15годишна. Всичко останало е "нерви".