Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Утре отваря врати за посетители едно от най-старите автомобилни изложения - това в Париж. Юбилейното 120-то издание на автосалона във френската столица обаче позагуби доста от блясъка си, тъй като тази година много от марките отказаха участие. Сред липсващите в Париж са марки като Aston Martin, Bentley, Fiat Chrysler, Ford, Lamborghini, Mazda, McLaren, Mitsubishi, Nissan, Rolls-Royce, Volvo, VW и др, но въпреки това парижкото изложение предлага и интересни премиери. Ето и какво ни впечатли най-много от премиерите на серийни електромобили и от концептуалните такива.
Mercedes Benz EQC
Първата изцяло електрическа серийна кола на Mercedes също събираше погледите на журналистите в Париж. Новият кросоувър на ток е дълъг 4 761, широк 1 884 и висок 1 624 мм при база 2 873 мм. Това го прави 105 мм по-дълъг, 6 мм по-тесен и 15 мм по-нисък от GLC. Междуосията на двата автомобила са еднакви. Електрическият модел обаче тежи почти половин тон повече от върховия GLC 63 S със 150 к.с. - 2 420 килограма. EQC има два електромотора за всяка от осите. Сумарната им мощност е 300 кВт/408 к.с., а въртящият момент - 765 Нм. Захранват ги йон-литиеви батерии с капацитет 80 кВтч и тегло 650 кг, разположени в пода.
Audi e-tron
Ел. кросоувърът e-tron е другият сериен електромобил, който ни впечатли в Париж. Той е снабден с два електромотора, електрическа 4х4 система, както и с уникална система за рекупериране на енергията, разполагаща с три режима на работа. Дължината на e-tron е 4 902 мм, широчината - 1 938 мм, а височината - 1 664 мм. С тези габарити e-tron се позиционира между моделите Q5 и Q7. В салона се побират до пет пасажера, а обемът на багажното отделение е 600 литра. Дизайнът на e-tron е в стила на останалите модели на марката, като сред особеностите му е осмоъгълната радиаторна решетка с активни ламели.
Peugeot e-Legend
Този идеологичен наследник на култовото 504 Coupe е един от двата най-интересни концепта в Париж. Иновацията се нарича e-Legend и за разлика от болшинството нови прототипи, не във формата на SUV. Егоистичният формат coupe позволява на дизайнерите да придадат на колата неповторимия френски шик от миналото, като наред с това тя изглежда свръхмодерно. Що се касае до техническата част на e-Legend, то колата разполага с четири режима на работа - два безпилотни и два традиционни, с участието на водача.
Renault EZ-Ultimo
Другата свръхинтересна концепция беше тази на Renault. Според французите EZ-Ultimo е автономно превозно средство за премиум мобилно изживяване. 5.8-метрова лимузина с предно предаване е представата на Renault за бъдещето на луксозния транспорт. Прототипът е по-дълъг от Rolls-Royce Phantom, но в същото време височината му не надвишава тази на MINI. Достъп до салона дават автоматични врати, а за удобство на пътниците креслата се местят и въртят. Интериорът напомня за разкошна яхта. Декориран е с дърво, мрамор и кожа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
12:07 03.10.2018
2 гост
Коментиран от #4
12:12 03.10.2018
3 komunista
15:47 03.10.2018
4 Ivan S
До коментар #2 от "гост":
За да правиш секс удобно легнал, без да разбутваш бурканите в багажника на комбито!16:39 03.10.2018
5 Даммммм
16:40 03.10.2018
6 Някой
Само peugeot може да остане, другите са свободни
Коментиран от #7
19:53 03.10.2018
7 Пламен
До коментар #6 от "Някой":
Абсолютно сте прав!23:07 03.10.2018
8 лададжия 23години
23:43 03.10.2018
9 ай сиктир
00:05 04.10.2018