Когато става дума за дългоочаквани и уважавани автомобилни изложения, Ню Йорк определено е едно от най-големите и най-популярните. Там може да видите най-новото и най-доброто от редица автопроизводители. Е, с изключение на Audi. Миналата седмица от представителството на компанията в САЩ потвърдиха, че няма да участват на изложението през април.
Тара Ръш, главен комуникационен директор на Audi America, потвърди отсъствието на автоконцерна от форума, заявявайки, че е „важно да се преразгледа начинът, по който компанията представя новите си продукти и иновации пред медиите и клиентите“. Разбира се, цената за участие в едно от най-големите автомобилни изложения в САЩ може да бъде потресаваща, но срещу това производителите получават възможността до моделите им да се докоснат над милион хора. От Audi казват, че ще продължават да оценяват всеки подобен форум отделно, определяйки дали конкретното събитие е най-добрата платформа за премиера на предстоящи модели както в САЩ, така и по света.
Въпреки това, след като организаторите на шоуто бяха запознати с намерението на Audi America преди около месец, те започнаха да работят върху план, чрез който да запазят някакво присъствие на Audi на изложението, а именно като поканят местните дилъри на автомобилния производител от Инголщад. Марк Шийнберг, президент на Асоциацията на автомобилните дилъри в Ню Йорк, заяви, че решението на марката е разгневило търговците, за които отсъствието ѝ има директни последствия. "Ню Йорк е пазарът №1 за Audi. Именно заради това решението им ни изненада. Те се отказват от изложение, което привлича над милион души към продуктите им.“, допълни той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Счетоводител
10:36 18.01.2020
2 Този
10:46 18.01.2020
3 Японеца
10:51 18.01.2020
4 боки
11:16 18.01.2020
5 Komapak
Коментиран от #6, #7
11:22 18.01.2020
6 Коmapak
До коментар #5 от "Komapak":
Апропо може и да знаят, но ги е срам да кажат.11:23 18.01.2020
7 Стига бе
До коментар #5 от "Komapak":
Много си наивен ако наистина вярваш на лъжливите твърдения,че VAG не печелят от Бугати.Помисли дали купчина ламарина продавана за 2.5-3 милиона евро може да носи загуби.Коментиран от #12, #17
11:36 18.01.2020
8 Хахахахахаха
11:39 18.01.2020
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Наглец
Коментиран от #11
11:44 18.01.2020
11 Японеца
До коментар #10 от "Наглец":
Ще си прецакат дилърите, няма реклама, няма продажби!12:23 18.01.2020
12 Коmapak
До коментар #7 от "Стига бе":
Колега ВАГ официално признаха че разработката им струва двойно повече. Губят по3млн на кола! Дори не е и купчина ламарина а карбон с епокси.Коментиран от #13
12:36 18.01.2020
13 Замисли се
До коментар #12 от "Коmapak":
Защо NISSАN GTR който ускорява от 0 до 100 за 2.7сек и концепцията му не е много по различна от тази на Бугати струва 200000лева в топ версията си но производителя не реве,че губи от модела а се гордее с печалбата от продажбите?Разбери,че VAG е един концерн който мами клиентите си по какви ли не начини.Между другото скоро имаше статия в която пишеше,че в Бугати Широн някакъв сензор който струва 5 евро често дефектира подобно на Шкода Октавия в която също се монтирал.Коментиран от #14
15:33 18.01.2020
14 Коmapak
До коментар #13 от "Замисли се":
Замисли се ти. Само заплатите на висшия персонал на Бугати е колкото са произвели. За разработките и дизайна сумата е в десетки милиона евра. Това между другото е все известен факт и никой не го отрича. Нисан си разпределя разработката върху 100000 автомобила, а бугати върху 5600 или нещо такова. Това по памет не съм сигурен за точните цифри, но приблизително съм прав. Виждал съм и двете коли на живо.... Фен съм на всичко японско, но в този случай няма никаква база за сравнение. Разликата е само около 2 милиона, нищо съществено. 😁😁😁17:22 18.01.2020
15 Валдес Вълчев
Коментиран от #16
18:11 18.01.2020
16 Коmapak
До коментар #15 от "Валдес Вълчев":
Вероятно говориш за новото Ауди. Защото в музея в Инголщадт има умопомрачителни екземпляри. Говоря за до военното им производство. Предимно Horh. Лично на мен ми харесва повече отколкото мерцедес.18:40 18.01.2020
17 ПЕШО
До коментар #7 от "Стига бе":
Замисляли ли сте се колко печелят от подръжката след продажбата?Коментиран от #19
10:10 19.01.2020
18 ПръдлЮ
15:33 19.01.2020
19 Коmapak
До коментар #17 от "ПЕШО":
😁😁😁20000 USD взимат за смяна на масло. Има клип чета в тубата. За да смениш маслото горе долу разглобяваш цялата кола!10:42 20.01.2020
20 Вюрцел
Това не е случайна кола . Хвърля ръкавицата на големите немци в кралския клас. Че и ги бие повечето. Някои не-но са малко , а и стават извънредно скъпи.
Коментиран от #21
16:11 20.01.2020
21 ФАКТИ
До коментар #20 от "Вюрцел":
Путин ще ни се кара . Ама ще представим Лада Нива за 2020 път17:13 20.01.2020