Както вече ви информирахме, оперативната печалба на автомобилния производител Audi наскоро падна с повече от 90 процента. Това неминуемо ще доведе до сътресения в самата марка, които ще се отразят основно на нейните работници.
Audi потвърди, че бордът в момента преговаря със съвета на профсъюзите относно съкращенията на така наречените непреки работни места в компанията, като например в развитието, където според доклада могат да бъдат съкратени повече от 2 000 души.
Това е само първата стъпка. Целта в т.нар. непряка област е намаление от около 15 процента. По данни в Германия това ще възлезе на около 4 500 работни места. И няма как да е иначе, защото Audi отчете рязък спад на печалбата.
Това е спад от 91 процента, или до 106 милиона евро само за третото тримесечие на настоящата година. Основата е лошата икономика и преструктурирането; отчасти поради високите разходи, свързани с вероятното затваряне на завода в Брюксел.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бен Ходжа
11:21 08.11.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Механик
Коментиран от #6
11:33 08.11.2024
4 В СВИНСКАТА КОЧИНА ЕС ЩЕ СТАВА МНОГО ЗЛЕ
11:34 08.11.2024
5 Зелен пор
11:35 08.11.2024
6 Коментатор
До коментар #3 от "Механик":
Глобалистите изпълниха плановете си:Счупиха икономиката на Европа и отрязаха всички пътища за възстановяване (напр. взривения северен поток)!
Всичко това поради продажниците, предателите и откровените малоумници, начело на ЕС, еквивалент на бг жълтопаветната био маса!!!
Как да обясниш на евроатлантик, че политиките които прокарват господарите му, са и срещу самия него и неговите близки???!!!
Преди малко гледах репортаж за умопомрачението на фащисаните "демократи", когато разбрали, че Тръмп спечелил! Видеото беше нещо от рода: "lefties loosing it", гледайте го и сами ще разберете за кво иде реч!
Не мога да проумея, как още има хора в България, които доброволно дават гласовете си за герб, ппдб и дпс??? Явно наистина са изплискали легена?!
Коментиран от #9
11:51 08.11.2024
7 Чичака
11:53 08.11.2024
8 Скъпотия
11:56 08.11.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 стоян георгиев
11:59 08.11.2024
11 Шолц
12:00 08.11.2024
12 Роки
15:35 08.11.2024
13 Гйхнйхйй
После може да обяснят и дали предишните кризи, които са циклично явление, също бяха поради налагане на санкции на "самая магучая".
То бива да нямате критично мислене, ама вие се уляхте.
Коментиран от #15, #21
15:37 08.11.2024
14 Санкционер...
P S. Санкционер е нещо като евроатлантически пионер, а санкционарче - евроатлантическо чавдарче.
15:47 08.11.2024
15 Ами кат...
До коментар #13 от "Гйхнйхйй":
....погледнеш как трите завода на Фолксваген , който ги закриха в Германия, се принесоха в САЩ и ще ти се изясни...Коментиран от #16
15:49 08.11.2024
16 Ъхскдйд
До коментар #15 от "Ами кат...":
В множествено число се пише "коИто"! Правописа е труден, но международните отношения са ни детска играчка.Всички немски производители от десетилетия имат заводи в С. Америка. И не само те, а на практика всички производители без китайците. Поредната изключително неостра опорка без покритие.
18:44 08.11.2024
17 Реалност
22:21 08.11.2024
18 БОГ
01:52 09.11.2024
19 Сър Мастър Бейтс
Коментиран от #22
10:10 09.11.2024
20 Сър Мастър Бейтс
10:11 09.11.2024
21 СЗО
До коментар #13 от "Гйхнйхйй":
Щатите имат интерес от слаба Европа. Най малкото за да им остане да се надпреварват само с Китай. После като Европа е слаба, щатите могат да си правят каквото си искат с нея.00:33 10.11.2024
22 джо
До коментар #19 от "Сър Мастър Бейтс":
Напълно съм съгласен с твоето мнение с години всеки път съм казвал (купил съм до сега - до 2015 година - 3 немски коли всичките бяха проблемни скъпо поддържане , вечно проблеми по електрониката светещи диод ни лампи, висене по сервизите, пари , време и нерви ) и от тогава не да купувам даже не поглеждам към Немските коли .(мнението е лично нека сам всеки да решава ).17:33 15.11.2024