1 Март, 2020 12:00 2 806 19

BMW ще се справи с регулациите на ЕС

  • bmw-
  • ес-
  • регулации-
  • въглероден двуокис

Продажбите на BMW ще продължат да растат в световен мащаб, като в същото време компанията ще намали нивото на отделяне на въглероден двуокис на всичките си новорегистрирани автомобили в Европа с около 20% тази година, заяви в четвъртък главният финансов директор на автоконцерна Николас Петер. Това съобщи Reuters.

Производителите на автомобили трябва да намалят отделянето на въглероден двуокис, заради новите по-строги регулации на ЕС. Това обаче продължава да затруднява автоконцерните, тъй като клиентите все по-често избират да купуват по-тежките кросоувъри.

„През 2020-а средните емисии на новорегистрираните BMW-та ще намалеят значително - с около 20% до малко над 100 грама CO2 на километър“, уверено каза Николас Петер в Мюнхен. Той обясни, че през 2018-а автофлотилията на компанията е отделяла 128 грама въглероден двуокис на километър и една идея по-малко през следващата година.

Петер допълни, че BMW ще отговаря на стандартите за вредни емисии на ЕС за 2021-а, благодарение на по-високите продажби на електрифицирани превозни средства и по-ефективните ДВГ. Припомняме, че от следващата година всички новорегистрирани коли в блока трябва да отделят средно едва 95 грама въглероден двуокис на километър.

Главният финансов директор на базирания в Мюнхен автоконцерн не пропусна да отбележи, че BMW е започнал добре годината - със 175 000 продажби през януари.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Локо 29

    9 14 Отговор
    Е като манипулират софтуера сигурно 5 литровите им мастодонти ще се справят.

    Коментиран от #2, #13

  • 2 Грешиш

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "Локо 29":

    5 литрови вече не правят а кичат 3 литрови с по 4 турбокомпресора чиито ресурс в километри е 5 цифрен.

    Коментиран от #16, #17

  • 3 ххх

    10 0 Отговор
    На път са да направят двигателя консуматив, а не агрегат... Това важи за всички автомобилни производители :(

    Коментиран от #14

  • 4 боклуците на бмв

    7 16 Отговор
    Кой го интересува тая боклучива марка, какво щяла и какво не, та ни занимавате с нея. Дайте някакви по-интересни новини
  • 5 НЕ БЛАГОДАРЯ

    7 8 Отговор
    А проблемите с валвтрониците, трошливите скорости и проблемната електроника кога ще си оправят?

    Коментиран от #6, #10, #11, #12

  • 6 Японски

    1 5 Отговор

    До коментар #5 от "НЕ БЛАГОДАРЯ":

    Когато използват електрически автомобили l

    Коментиран от #7

  • 7 jар

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Японски":

    Какво те кара да си мислиш,че ако правят само електрически автомобили те няма да се чупят?
  • 8 Хахахаха

    4 0 Отговор
    Норвежец, а ти каква кола имаш, хахахаха, не се крий зад безбройните си никове, бъди мъж и отговори хахахаха
  • 9 Госあ

    4 3 Отговор
    "Това обаче продължава да затруднява автоконцерните, тъй като клиентите все по-често избират да купуват по-тежките кросоувъри." Е това не мога да проумея...разбирам да няма инфраструктура и да си ги ползват на село, а те ги ползват да ходят до мола. Ми тоя проблем ще се реши с мноого високи данъци
  • 10 Random

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "НЕ БЛАГОДАРЯ":

    За да строшиш автоматик на zf трябва да си най-големия карък.
  • 11 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "НЕ БЛАГОДАРЯ":

    Да не ги бъркаш с рено?
  • 12 Random

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "НЕ БЛАГОДАРЯ":

    Да не ги бъркаш с рено?
  • 13 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Локо 29":

    Ти и другите ще проумеете ли че няма значение кубатурата, а всичко зависи системата за пречистване?
  • 14 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "ххх":

    Благодари на джендърите в ЕС
  • 15 Random

    4 2 Отговор
    СО2 няма значение, СО и фините прахови частици са опасни, СО2 дърветата го пречистват. Ама нали теслъ трябва да си правят фабриката, та отрязаха сума ти и дървета

    Коментиран от #18

  • 16 Пия само HitDobavki

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Грешиш":

    Не ти много Грешиш! Не е пет цифрен пробега! Личен опит!
  • 17 type-R

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Грешиш":

    Няма бе, 3 литровите ги слагат на мотоциклетите, а за колите само 1.0 турбо с 12 степенен автоматик...щот на колите мощност не им трябва.....
  • 18 Японежа

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Random":

    За СО2 си прав, а дизелите и бензините се забраняват, остава метана, пропан бутана и еко обстановката е ОК! Но парите се взимат от озонови дупки, глобално затопляне и въглеродни емисии!
  • 19 Gosho TDI

    0 0 Отговор
    Бмв правят най иновативните и добри двигатели а вагаджийте и хондаджийте ДГД