Замисляли ли сте се колко хиперкари Bugatti Chiron струват 35.6 милиона долара? Е, в този случай, са нужни само шест. Още по-интересно е, че въпреки факта, че и шестте автомобила са базирани на Bugatti Chiron, всеки един от тези многомилионни шедьоври има различно предназначение, предаде Motor 1.
Това показва гъвкавостта и способността на модела да се адаптира към различните желания на богатите си клиенти, поддържайки техния интерес. Започвайки отляво надясно, нека разберем какво прави всеки един от тези Bugatti Chiron толкова специален.
Първо ще разгледаме Bugatti Chiron Pur Sport. Той е ограничен само до 60 бройки, всяка с цена от 3 милиона долара. Този уникален Chiron е създаден специално за изживяване на удоволствие от шофирането, а не за достигане на върховия капацитет на хиперкара. При модела е пренебрегната и аеродинамиката, чийто фокус са по-високите скорости при завиване.
Следва Bugatti Centodieci. От модела, който е в чест на Bugatti EB110, ще бъдат произведени само 10 бройки, като всяка от тях ще струва 6 милиона долара. Centodieci се отличава с по-мощния двигател на Chiron W16 с мощност от 1 600 конски сили, както и уникален стил.
До юбилейния модел гордо стои Bugatti Super Sport 300+. Понастоящем това е най-бързата серийна кола в света с рекордно висока скорост от 490 км/ч. Този исторически автомобил е ограничен до само 30 бройки и може да бъде закупен срещу 3.5 милиона долара.
Следващият хиперкар La Voiture Noire е най-скъпата нова кола в света с цена от 11 милиона долара. Този луксозен и ексклузивен Chiron е купе, фокусирано върху комфорта, излъчвайки същевременно класа и благосъстояние.
Друг пример за гъвкавостта на Chiron e петият автомобил в редицата, а именно Bugatti Divo. Хипреколата, кръстена на френския състезател Алберто Диво, е ограничена до 40 екземпляра с цена от 5 милиона долара всеки. Базираният на Chiron модел е с променено оформление, което подобрява аеродинамиката, увеличавайки силата на притискане към пътя с 90 кг. Мощността на пистовото Bugatti остава 1 500 к.с., но максималната скорост на Divo е ограничена на 380 км/ч, тъй като специалният модел е проектиран за управляемост, а не за бързина по права линия.
Накрая имаме Chiron Sport, за който Bugatti твърди, че е златната среда в ексклузивния му състав. Моделът е предназначен за клиентите на френския автопроизводител, търсещи хиперкар, който "може да прави всичко".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 unknom
13:18 22.03.2020
2 Пия HitDobavki и съм здрав
Коментиран от #10
13:19 22.03.2020
3 дядо курти
Коментиран от #12
13:28 22.03.2020
4 Ххх
Коментиран от #7
13:58 22.03.2020
5 6мисирки съм заклала ируйно вино наляла
15:27 22.03.2020
6 Коко
15:59 22.03.2020
7 Borislav Popov
До коментар #4 от "Ххх":
На кой му пука какво мислиш ти ? Важното е, че всички тези скъпи и с ограничен тираж, автомобили ще се продадат, а за някой от тях и опашка ще се образува даже. Именно те такива, тотални маниаци и ще ги разграбят като топли милинки, нищо лично, просто бизнес. А ти не бери грижа, че били ниски и дали имали или нямали променлив клиренс, това не са коли, които се карат ежедневно и по масовите пътища. Хората, които си купуват такива коли, имат в гаражите си автомобили за какви ли не пътища и естествено, че няма да се забият с любимото си Бугати за 3 - 5 милиона долара, в някоя пустош, където е необходим висок и проходим автомобил. Така, че твоите притеснения са напразни.16:16 22.03.2020
8 богаташ
16:37 22.03.2020
9 Край
17:11 22.03.2020
10 Пълен
До коментар #2 от "Пия HitDobavki и съм здрав":
Нещо ти се е изпарил мозъкът... Отивай да копаш и не пиши глупости по сайтовете.17:20 22.03.2020
11 Факт!
18:05 22.03.2020
12 Курти влезе без да го усетиш
До коментар #3 от "дядо курти":
прав си кривчо.22:27 22.03.2020
13 Геро
00:45 23.03.2020
14 Голям Слон
Коментиран от #15
07:36 23.03.2020
15 Хайл
До коментар #14 от "Голям Слон":
Е да ама никой не те пита ти какво предпочиташ.германия е много зле от към пътища-разбита и разкопана и не 389 км/ч да караш ами и с 100 е много...друго си е даф с много коне нали?Коментиран от #16
07:50 23.03.2020
16 Голям Слон
До коментар #15 от "Хайл":
Да, прав си. Никой не ме пита. Но пък под статиите имаш опция за мнение. Изказвам го възпитано и обосновано. Ако ти имаш нещо друго да кажеш, освен пет пъти да казваш, "никой не те пита" - кажи го. Ако нямаш нищо за казване - подмини. В главата си имам достатъчно мозък, за да сравнявам DAF с Bugatti. Обаче едното носи другото. Ако ме разбираш изобщо. В България това няколко пъти се случи. Та, какво казваш? Умираме да приказваме за екология, глобяваме фолксваген за "измама", правим еднолитрови тротинетки за заблудени европейци, но без проблем излъчваме 1600 кс автомобил, който само за 100 километра вероятно отделя толкова емисии, колкото моята кола за 1000 км. Няма значение. Трябва да си наложа да спра да общувам с очевидни дразнители. Да не ги нарека друго яче.07:55 23.03.2020
17 5462
09:06 23.03.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Аз съм Крал и никой не ме е фанал
12:48 23.03.2020
20 Васил
13:06 23.03.2020
21 София
01:35 24.03.2020