Една от най-разпознаваемите радиаторни решетки в автоиндустрията няма да бъде пенсионирана. BMW ще продължи да използва своите емблематични бъбреци, големи или малки, дори когато компанията все по-устремено се насочва към електрическата мобилност. Това сподели в интервю за Autoblog шеф дизайнерът Домагой Дукеч.
BMW гледа напред с три отличителни продуктови линии - основните си автомобили, високопроизводителните M модели и електрическата серия i. Въпреки че всяка от тях е с различна цел и клиентска база, Дукеч сподели, че компанията не цели създаването на три различни идентичности.
"Искаме да укрепим BMW като марка с помощта на нейните високопроизводителни и електрически модели", заяви той пред Autoblog. Това означава, че бъбречната решетка ще бъде запазена.
Припомняме, че огромните размери на радиаторната решетка на обновената 7er станаха обект на много критики. Ситуацията се влоши още повече с представянето на BMW Concept 4 и BMW Concept i4, които бяха оборудвани с масивни бъбреци.
Много от днешните електромобили нямат традиционна радиаторна решетка, каквато бихте очаквали да намерите при ДВГ. Електрическите коли също имат нужда от охлаждане, но при тях има повече свобода на действие с дизайна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Brabus
10:59 11.04.2020
2 бмв пълен кенеф
Коментиран от #4
11:38 11.04.2020
3 Хмммм
11:46 11.04.2020
4 Коmapak
До коментар #2 от "бмв пълен кенеф":
Според мен и шестицата и осмицата на БМВ стават може би защото нямат това извращение отпред. 😊11:48 11.04.2020
5 Smokey
03:14 12.04.2020
6 123
10:10 12.04.2020
7 Туземец от Враца
13:30 12.04.2020