19 Април, 2020 13:37 2 835 7

Aston Martin заменя V8 от AMG с хибриден V6

  • aston martin-
  • хибрид-
  • v6-
  • v8-
  • силов тракт
Aston Martin заменя V8 от AMG с хибриден V6 - 1

Моделите на Aston Martin няма да използват 4.0-литровия битурбо V8 на Mercedes-AMG още дълго, като планират да го заменят с новия хибриден V6 на компанията. Това предаде Autocar.

Хибридният силов тракт ще се предлага в DB11, DBX и Vantage. Наскоро компанията показа неговото приложение в предстоящия суперкар Valhalla.

"Mercedes не крие накъде се движат техните двигатели и очевидно не предвиждаме използването на четирицилиндрови агрегати в нашите коли. Именно заради това, трябва сами да намерим решение", каза шефът на Aston Martin Анди Палмър пред Autocar.

Той намеква, че хибридният V6 доставя повече мощност, отколкото произведения от AMG V8, като звучи също толкова добре. Освен това, силовият тракт е съвместим с трансмисиите, които компанията използва.

При Valhalla хибридният V6, който Aston Martin нарича TM01, доставя приблизително 1000 конски сили. Въпреки това, не очаквайте производителността да бъде толкова висока при превозни средства като Vantage или DBX. Това е първият собствено проектиран силов тракт на Aston Martin от 1968-а насам.

Valhalla ще дебютира през 2022-а, представяйки и хибридния V6. Това ще бъде голямата премиера на силовия тракт, тъй като до тогава той няма да се появи в други модели.

Също така, насладете се на V12 автомобилите на Aston Martin, докато можете. „В по-дългосрочен план агрегатът няма да се задържи“, каза Палмър пред Autocar. Негова евентуална хибридна версия би му позволила да отложи поне за малко пенсионирането си. Регулациите за вредни емисии по целия свят правят съществуването на големи агрегати като V12 все по-трудно.


Поставете оценка:
Оценка 1.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коmapak🆘️

    3 1 Отговор
    Ако правеха до 1000 коли годишно регулациите не ги засягат, ама пусто са малко над тази бройка та ще плащат😊

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "Коmapak🆘️":

    Всъщност са близо до 7000 годишно и единствения начин да не фалират ПАК още догодина е да прехвърлят 10 000 , та тая с "неплащането" е само и единствено в мечтите ти !! Да не говорим , че само отбора в Ф 1 дето са го заявили от догодина ще им струва минимум печалбата от 3-4 000 бр , тоест чакай до 2-3 годинки максимум нов банкрут и продажба на китайци , щото други не останаха , а те знаят само едно , моментална и пълна ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ !!!! Хахаххаха !!
  • 3 Капитан Америка

    4 2 Отговор
    Едно здраво нещо имаше в тия капризни английски коли и те го махат. Да идват китайците!
  • 4 Японеца

    1 1 Отговор
    Хибрид, но по малко от 100км на ток, няма да е конкуренция на никой!
  • 5 Чичу Ади

    0 0 Отговор
    Една емблематична марка си отива, за да стане поредната ширпотреба и масовка. Колкото до отбора в Ф1, там ще се изразходват много повече средства от цялата печалба на компанията. Просто в Ф1 всичко опира до спонсори и пари от права. Астън Мартин правят ужасни коли от техническа и динамична гледни точки на цени, като Ферари, Ламбо и Порше. Дизайнът и историята им все още продават, но китайците чакат да лапнат и тази страница от автомобилната история. За каква печалба говорим, когато не могат дори да си произведат собствен двигател и купуват чужд. Просто Рейсинг Пойнт ще брандират колите си с логото на Астън Мартин, както навремето Рено брандира колите си като Лотус. Дори сега Ред Бул има логото на инглезите на колите си, макар да бяха задвижвани с Рено и сега с Хонда. Може пък Строл старши да ги купи, за да задоволи егото си, че притежава любимата си марка.

    Коментиран от #6

  • 6 Хехе

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Чичу Ади":

    И като ги лапнат катайцити какво.Още по непеодаваеми ще станат.Кой иска китайска кола при това за много пари.

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.