2 Май, 2020 12:00 4 599 35

Tesla намали цената на китайските Model 3 с 10%

  • електромобили-
  • китай-
  • model3-
  • tesla-
  • мъск

В петък Tesla заяви, че е намалила с 10% началната цена на произведените в Китай Model 3, за да се класира за субсидии на най-големия автомобилен пазар в света. Това предаде Autoblog.

Tesla, която започна да доставя електромобили от своята фабрика в Шанхай за 2 милиарда долара през декември, заяви в изявление, че е намалила началната цена на своите седани Standard Range Plus Model 3 до 271 550 юана ($ 38 463), след като е получила субсидии в размер на 20 250 юана на кола.

Припомняме, че още през 2015-а Китай обяви плановете си да прекрати стимулирането на покупка на електрически превозни средства тази година. През март обаче страната реши да удължи субсидиите, като те вече се прилагат само за електромобили, струващи по-малко от 300 000 юана.

Квалифицирането за премии от страна на Tesla трябва да повиши обема на продажбите на Model 3 в забавената китайска икономика, която все още се бори да се възстанови от глобалната здравна криза.

Агресивните призиви на изпълнителния директор на американската компания Илон Мъск за рестартирането на бизнес активността след коронавируса подтикнаха някои инвеститори да се замислят дали производителят на електромобили е толкова стабилен, колкото предполагат финансовите му резултати за първото тримесечие.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Алфа Чакал

    32 2 Отговор
    Значи ако я намалят с още 80 процента ще можем и в България да си я купуваме.Само по-заможните разбира се.Тук и велосипеди взимаме на изплащане.
  • 5 az #Победа75

    19 18 Отговор
    Е, каква стана тя? Мъск търси помощта на китайското правителство, за да си продава мотокарчетата... :)))

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Не не

    18 12 Отговор

    До коментар #5 от "az #Победа75":

    Използва възможности! Така както правят всички производители на ДВГ коли, с намаляне на кубатурата на двигателя, за да могат колите им да стават по-евтини и естествено купувани! Но ти тези неща не ги разбираш, та да ти ги обяснявам!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Дърт

    8 17 Отговор
    Не ми ли забоботи осемцилиндрови звяр, не си е работа! Карайте си електричките и си мислете,че карате истинска кола ха ха ха.
  • 10 Добърден

    6 3 Отговор
    Ха и това идва точно след премиерата на Xpeng P7. Пари му гащите на подставеното лице псевдо изобретател.

    Коментиран от #24

  • 11 Driving pleasure

    11 11 Отговор
    Ама що така бе другаре електричаре? Що разчитате на субсиди да продавате най-великото творение на человешкия мозък? Продавайте на пазарен принцип да ви видим...

    Коментиран от #13

  • 12 крадливите комунари

    2 4 Отговор
    Мъск е купен от Коминтерна, щом почнаха и на него да му се пивиждат фашисти. Болшевиките нямат полза да разпаднат западата, защото те трябва да паразитират върху него.
  • 13 Скоро

    4 6 Отговор

    До коментар #11 от "Driving pleasure":

    Скоро, скоро! И пак, ще са по-евтини!
  • 14 гост

    9 12 Отговор
    Тесла прави такива огромни печалби че Илон може да продава две коли на цената на една и пак ще е най печелившата марка в света

    Коментиран от #18, #29, #30

  • 15 Луд

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Госあ":

    Не е вярно,опитай се да му направиш нещо и родата ти ще бъде изселена от махалата.

    Коментиран от #16

  • 16 Госあ

    3 3 Отговор

    До коментар #15 от "Луд":

    Ахаха опитай се да влезнеш в махалата бе васал
  • 17 Госあ

    4 4 Отговор
    Хахахаха "фактите " изтриха оригиналния ми коментар, но тези на трола им стоят. Евала 😄

    Коментиран от #19, #22

  • 18 Гост5

    4 5 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Колко огромни? И ти не си вярваш, защото знаеш мижавата печалба на Тесла

    Коментиран от #21

  • 19 Госあ

    1 5 Отговор

    До коментар #17 от "Госあ":

    Тихо бе трол заухав!

    Коментиран от #23

  • 20 Kjl

    9 2 Отговор
    Стабилен, стабилен, колко да е стабилен с над 13 милиарда долара дългове??!! Стабилност по американски.
  • 21 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #18 от "Гост5":

    Хахаха, ако някой ти предложи 100 акции на Тесла или 100 акции в друг автопроизводител, какво ще избереш? Ако случайно избереш друг, моля пиши кой?

    Коментиран от #26

  • 22 Хахаха

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "Госあ":

    Не знаеш ли че най големите троли тук са самите моддерраттори? Когато статията е за Тесла направо се нас....т
  • 23 Госあ

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "Госあ":

    Обзалагам се, че като всяко менте, освен съвършено глупав си и физически слаб.
  • 24 TSLA

    2 6 Отговор

    До коментар #10 от "Добърден":

    90-те процъфтяваха ментарски маратонки. А Найковете (Еър Джордан, Еър Макс, Еър Форд)), Рийбоците с Хексалайт, Адидас Пъмп и Стрийт бол бяха повече от една заплата. Миткахме около централата на ВИС-2 и батковците около Магурата ни оглеждаха кой е с AirMax или нещо дето да става. Едно момче беше с маратонки Spenco и баткото вика ей на тоя ше му бомбим Спенките и всички почнахме да се смеем. Та така с китайските коли, батя.. Смях на корем!
  • 25 Mr. T

    1 1 Отговор
    *Еър Форс
  • 26 Гост5

    5 3 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Акции на Тесла ли ? Никога ! Последното изцепване на Мъск ,че акциите на Тесла са твърде високи му донесе 14 милиарда загуба
  • 27 Асд

    0 3 Отговор
    И за без пари да ги пуснат пак ще си карам карбураторния бензинояд, който е с по-малко CO емисии от последен модел бенц или бмв.
    Въпрос на изгаряне Баце.
  • 28 Гост

    3 1 Отговор
    Припомняме, че още през 2015-а Китай обяви плановете си да прекрати стимулирането на покупка на електрически превозни средства тази година
  • 29 Пак ли

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    почна с твойте глупости? Отново ли си стоиш във "Факултета" и си фантазираш, че си в Швеция? Хайде, пали каручката и марш по гюмовете!
  • 30 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    И как ще продаде две на цената на една, и пак да е на печалба? Това означава, че надценката му е над 50%. Това пък означава, че само най-немислещите м а л о у м н и ц и си купуват Тесла.

    Коментиран от #31

  • 31 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    грешиш приятелю, това означава че каквато и цена да сложи Илон, умните хора ще купуват Тесла защото е в пъти по добра от всичко останало на пазара

    Коментиран от #32

  • 32 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Ама и ти си един икономист.Как ще печели дори като продава две за една Как?Това значи, че себестойността на колата му е под 50% от цената и.Ако не е така, дори милион за седмица да продаде, няма как да спечели, ако продава две за една.
  • 33 Пламен

    1 0 Отговор
    Гледам Ютюб, колко са напред китайците в автомобилостроенето. Нямат стигане. Борбата ще е за Индия и Африка.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.