31 Май, 2020 13:28 3 926 24

Спират продажбите на BMW M2 в Европа през есента

  • bmw-
  • m2-
  • competition-
  • регулации

Преди няколко седмици немският сайт Bimmer Today писа за предстоящата "смърт" на M760i xDrive в Европа, заявявайки, че оборудваният с V12 агрегат седан ще бъде пенсиониран по-късно тази есен. Сега от медията твърдят, че сме близо до краят на друг високопроизводителен модел на BMW на Стария континент, а именно M2. Това предаде Motor1.

 

Смята се, че и двата модела са жертва на по-строгите европейски регулации за вредни емисии, принуждавайки много автопроизводители да коригират своите продуктови гами, за да избегнат плащането на огромни глоби. Високопроизводителното купе със задно предаване във вариантите Competition и CS е оборудвано с двигател S55, който излезе през 2013-а. Според BMWBLOG, адаптирането на агрегата към новите регулации би било твърде скъпо. Поради тази причина наскоро приключи и производството за европейския пазар на M4 Coupe и M4 кабрио, които са оборудвани със същия двигател.

Докато M760i е малко вероятно да се завърне, M2 ще бъде възроден в следващата генерация на модела, която трябва да се появи на бял свят през 2022-а. Високопроизводителното купе най-вероятно ще дойде с по-новия двигател S58, който вече е инсталиран в X3 M и X4 M, като M3 и M4 също ще бъдат оборудвани с него. Все пак, M2 едва ли ще получи същата мощност като по-големия си брат M4, тъй като това може да доведе до канибализиране на продажбите.

 

За щастие, новото поколение на модела ще се придържа към задното предаване и няма да премине към предното задвижване като 2er Gran Coupe. Освен това, двигателят S58 ще доставя най-малко 420 конски сили и 550 Нм въртящ момент на високопроизводителното купе. Очаква се следващата "M-двойка" да бъде малко по-голяма и тежка, но представянето ѝ трябва да бъде сходно с това на настоящия модел. Клиентите ще могат да избират от шестстепенна механична скоростна кутия или осемстепенна автоматична трансмисия.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Браво на BMW

    13 31 Отговор
    с това решение ще спасят животи.Тези талиги със задно предаване,ниско тегло,висока мощност и често малоумни водачи са предпоставка за тежки инциденти.Единствения смислен модел на ВМW според мен е i3 но цената му е много висока.

    Коментиран от #8, #14

  • 5 МДА

    27 3 Отговор
    EС загроби автоиндустрията в Европа.
    ХА ХА ХА
  • 6 сектант

    14 12 Отговор
    къде е оня психопат с алфата на метаамфетамини

    Коментиран от #7

  • 7 Алафа Ромео

    17 10 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Тука съм идем.Алфа 33 най доброто.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Бъркаш

    4 9 Отговор

    До коментар #8 от "Аман от цървули":

    карам Хонда и не искам мнение от грешката на родителите ти.
  • 10 YAMAHA

    4 2 Отговор
    Добре ще направят
  • 11 Спиро

    16 18 Отговор
    BMW и Mercedes са най циганските автомобили.

    Коментиран от #12

  • 12 Недей така

    17 3 Отговор

    До коментар #11 от "Спиро":

    Напиши го по тактично.Например:Тези две марки са предпочитани от малцинствата.
  • 13 човек от народа

    11 2 Отговор
    почитателите на марката казват, че е неуписуемо удоволствие да се кара. биха ли се качили и с това удоволствие карали същия автомобил, но със сменени емблеми ? например от опел. и те са кръгли.
    просто ги питам, не се заяждам.
  • 14 Jsb

    16 2 Отговор

    До коментар #4 от "Браво на BMW":

    Тези автомобили са за хора,които могат да ги карат ,а не за хора които могат да си ги купят без никакъв опит-това важи за всички по-темпераментни марки!Малоумни водачи има и с Рено....М3 е автомобил за удоволствие от шофирането,I3 е средство за придвижване в града-една буква,разлика огромна.....

    Коментиран от #15

  • 15 Дългия

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Jsb":

    Остави ги да живеят в облаците. За тия Хондажий гроздето е много кисело!

    Коментиран от #16

  • 16 Ей сульо

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "Дългия":

    виж цените на Хондите и тогава драскай.Сивик струва колкото " 5-ица произведена същата година.БМВ-иститите много знаят да си хвалят талигите но на въпроса колко им струва поддръжката,винаги сменят темата.

    Коментиран от #17, #23

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Ивайло

    4 0 Отговор
    Хубава е М2-ката - малко купе със задно и голяма мощност, а и дизайна й не е лош!!! Типичен автомобил за карачи и хора с опит, които търсят удоволствияето от шофирането!!! Жалко, че ще стане по-тежко!!!
  • 21 Пламен

    2 0 Отговор
    Я да го лепнат от Дачия моделчето. Да го намалят на 30%. Да видите как влиза в Топ3 на вторият месец по продажби в Европа. Седаново купе е най-печалившият маркетингов продукт на Европа! Масово джендър генерацията живее с новите ценности - Айфоня, Инстаграм, Боята за коса, Бар&Динър, Фитнесче, Молл-че, Електронни игрички, Малко апартаментче, Басейнче, Филмчета, Кола за един...
  • 22 Jack Bauer

    1 1 Отговор
    "Малките" модели на "големите" производители не са много удачни. Да наливаш един куфар пари за кола от типа на BMW 1 или 2, Mercedes А класа, Audi A1, A2 че и А3 даже, си е чиста загуба на време и нерви и пари хвърлени на вятъра.
  • 23 Jsb

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Ей сульо":

    Само не ми казвай,че на нов Сивик обслужване в оторизиран сервиз е 112 лева!!!!!!Ако някога си купиш а-л за 200 000лв,дали ще ти е проблем да платиш 1000-2000лв за обслужване с оригинални части????За да е по-ясно давам пример с Хондата за 2000 лв-10-20 лв за обслужване!!!
  • 24 Такаши Нагаяма

    0 2 Отговор
    Нормално е да го спрат - в крайна сметка кой изобщо би си купил такъв убит леген ? Немците се усетиха и затова спират продажбите - по добре късно отколкото никога !