Преди няколко седмици немският сайт Bimmer Today писа за предстоящата "смърт" на M760i xDrive в Европа, заявявайки, че оборудваният с V12 агрегат седан ще бъде пенсиониран по-късно тази есен. Сега от медията твърдят, че сме близо до краят на друг високопроизводителен модел на BMW на Стария континент, а именно M2. Това предаде Motor1.
Смята се, че и двата модела са жертва на по-строгите европейски регулации за вредни емисии, принуждавайки много автопроизводители да коригират своите продуктови гами, за да избегнат плащането на огромни глоби. Високопроизводителното купе със задно предаване във вариантите Competition и CS е оборудвано с двигател S55, който излезе през 2013-а. Според BMWBLOG, адаптирането на агрегата към новите регулации би било твърде скъпо. Поради тази причина наскоро приключи и производството за европейския пазар на M4 Coupe и M4 кабрио, които са оборудвани със същия двигател.
Докато M760i е малко вероятно да се завърне, M2 ще бъде възроден в следващата генерация на модела, която трябва да се появи на бял свят през 2022-а. Високопроизводителното купе най-вероятно ще дойде с по-новия двигател S58, който вече е инсталиран в X3 M и X4 M, като M3 и M4 също ще бъдат оборудвани с него. Все пак, M2 едва ли ще получи същата мощност като по-големия си брат M4, тъй като това може да доведе до канибализиране на продажбите.
За щастие, новото поколение на модела ще се придържа към задното предаване и няма да премине към предното задвижване като 2er Gran Coupe. Освен това, двигателят S58 ще доставя най-малко 420 конски сили и 550 Нм въртящ момент на високопроизводителното купе. Очаква се следващата "M-двойка" да бъде малко по-голяма и тежка, но представянето ѝ трябва да бъде сходно с това на настоящия модел. Клиентите ще могат да избират от шестстепенна механична скоростна кутия или осемстепенна автоматична трансмисия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Браво на BMW
Коментиран от #8, #14
13:48 31.05.2020
5 МДА
ХА ХА ХА
13:57 31.05.2020
6 сектант
Коментиран от #7
14:02 31.05.2020
7 Алафа Ромео
До коментар #6 от "сектант":
Тука съм идем.Алфа 33 най доброто.14:12 31.05.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Бъркаш
До коментар #8 от "Аман от цървули":
карам Хонда и не искам мнение от грешката на родителите ти.14:39 31.05.2020
10 YAMAHA
14:45 31.05.2020
11 Спиро
Коментиран от #12
15:08 31.05.2020
12 Недей така
До коментар #11 от "Спиро":
Напиши го по тактично.Например:Тези две марки са предпочитани от малцинствата.15:53 31.05.2020
13 човек от народа
просто ги питам, не се заяждам.
16:26 31.05.2020
14 Jsb
До коментар #4 от "Браво на BMW":
Тези автомобили са за хора,които могат да ги карат ,а не за хора които могат да си ги купят без никакъв опит-това важи за всички по-темпераментни марки!Малоумни водачи има и с Рено....М3 е автомобил за удоволствие от шофирането,I3 е средство за придвижване в града-една буква,разлика огромна.....Коментиран от #15
18:32 31.05.2020
15 Дългия
До коментар #14 от "Jsb":
Остави ги да живеят в облаците. За тия Хондажий гроздето е много кисело!Коментиран от #16
03:13 01.06.2020
16 Ей сульо
До коментар #15 от "Дългия":
виж цените на Хондите и тогава драскай.Сивик струва колкото " 5-ица произведена същата година.БМВ-иститите много знаят да си хвалят талигите но на въпроса колко им струва поддръжката,винаги сменят темата.Коментиран от #17, #23
08:12 01.06.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Ивайло
09:25 01.06.2020
21 Пламен
10:35 01.06.2020
22 Jack Bauer
12:30 01.06.2020
23 Jsb
До коментар #16 от "Ей сульо":
Само не ми казвай,че на нов Сивик обслужване в оторизиран сервиз е 112 лева!!!!!!Ако някога си купиш а-л за 200 000лв,дали ще ти е проблем да платиш 1000-2000лв за обслужване с оригинални части????За да е по-ясно давам пример с Хондата за 2000 лв-10-20 лв за обслужване!!!12:36 01.06.2020
24 Такаши Нагаяма
14:35 01.06.2020