23 Юни, 2020 10:41 6 183 37

Как ще изглежда новата Tesla

  • tesla-
  • комби

Тя ще е голяма, с увеличен клиренс, 7-местна и с просторен багажник

Как ще изглежда новата Tesla - 1

В момента Tesla е най-скъпата автомобилна компания в света. Ако погледнете стойността на акциите, ще видите, че Tesla е по-скъпа от марки, като BMW или Toyota. В същото време Tesla до момента има само четири модела.

Това очевидно не е достатъчно, за да може Илон Мъск да завладее автомобилния свят и той добре разбира това. И ако в сегмента на пикапите в най-скоро време се очаква спиращият дъха Cybertruck, то компанията няма нищо в класа на т.нар. еднообемни автомобили.

Тя има единствено трети ред седалки в кросоувъра Model X, но поради наклонената му задна част на покрива възможностите му за транспорт са доста ограничени., а междувременно в САЩ и Китай големите еднообемни автомобили се радват на голямо търсене.

Как ще изглежда новата Tesla

Точно поради тази причина се очаква появата на такава кола с марка Tesla. Изданието Auto Mail се опита да си представи как може да изглежда новата Tesla. Тя ще е голяма, с увеличен клиренс, 7-местна и с просторен багажник.

От серийния Model X този електромобил би се отличавал с увеличено междуосие и с различно интериорно оборудване. В същото време автомобилът ще запази основния „трик“ на Model X - задните врати, които са от типа „крилото на чайка“ и се отварят нагоре, а не настрани.

Възможно е иновацията да се превърне и в първия модел на Tesla, който ще получи пълен автопилот. И благодарение на това компанията ще може да стане не просто производител на автомобили, а продавач на услуги.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мда

    18 13 Отговор
    Изглежда приятна

    Коментиран от #22

  • 2 фен

    15 1 Отговор
    Цена?

    Коментиран от #10

  • 3 Българин

    33 16 Отговор
    На цвят е точно така както трябва БЯЛА техника....
  • 4 Autofan

    21 2 Отговор
    4 модела са достатъчни.Няма смисъл от дублиране кат при ВАГ.Един и същ модел дублиран по няколко пъти,само името различно.
  • 5 1111

    12 21 Отговор
    Ами как - теслата може да изглежда само като чук.
  • 6 естет

    10 21 Отговор
    Уж са водещи,а такава скучна форма!

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Перник

    11 8 Отговор
    Мен ми прилича на Волга комби!!!
  • 9 1234

    17 12 Отговор
    Опел инсигния от 2010 комби....или мазда 6 предния модел ....нямам обяснение защо фирма без печалба 10 г не е фалирала и е по скъпа от тойота. В този бранш отдавна трябваше да е фалирала и забравена. Единственото обяснение е тайнствените благодетели, които я финансират и поддържат жива безвъзмездно.... Цру акция

    Коментиран от #12, #24

  • 10 Гост

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "фен":

    А вие защо биете негри?
  • 11 Гост

    4 2 Отговор
    Какво означава "се опита да си представи как може да изглежда новата Tesla"? Това е дизайн на Тесла или някой журналист си е мислил нещо такова?

    Коментиран от #13

  • 12 Гост

    6 6 Отговор

    До коментар #9 от "1234":

    Най-скъпата компания а насреща нищо. Другите са по евтини а правят много повече. Трап за пари е тая фирма.

    Коментиран от #21

  • 13 гост

    5 6 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Естествено , че е фантазия на журналист ! Тесла картинки не показва , ако не си забелязъл , показва направо готовата кола на живо !! Опитай се да си спомниш един модел , който не е бил представен на живо , готов за производство !!
  • 14 123

    1 5 Отговор
    Браво. Много прилича на дизайна на Волво и Шкода. Което е добре..
  • 15 Onq s konqa

    4 10 Отговор
    Мъчат се от БМВ да копират ама нема да им стане номера.БМВто си е БМВ..

    Коментиран от #18

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #16 от "ПЕНКО":

    На пазара на електромобили , "експерте" и то с много !!! Който всъщност скоро ще е целия пазар , за твое неудоволствие !!! Което за разлика от тебе е известно на по-умните хора от борсата , които управляват трилиони , ама според теб са по-глупави от тебе , хахахах !!!

    Коментиран от #27

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Ани нищо бе , да , хахаха !!! Само дето всеки който миналата година е купил акции на 200 долара в момента на секундата ще получи за тях 1000 , пет ПЪТИ повече , за тези дето са купили на 50-100 преди 3-4 години да не споменавам , хахах !!! Това ако е нищо , ходи си чакай за жалките "дивиденти" по 5-10 долара на акция на любимите ви "печеливши" немци !! Ама скоро и тия дивиденти няма да ги има , както вече обявиха самите те !! А иначе акциите им отдавна са само надолу и то с много !!

    Коментиран от #23, #28

  • 22 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "мда":

    Всъщност реалната ще е много по-добра , както се опитваха да рисуват Сайбъртръка , а от Тесла им скриха шапката с нещо , което никой не си беше и представял !!! То по принцип на Модел С и Х им предстои смяна на поколението , като едномоторните варианти ще отпаднат напълно , така че нищо чудно Модел С да стане купеобразен СУВ , а Х тип комби със 7 места и голям багажник !

    Коментиран от #29

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Ключа е в развитието

    8 1 Отговор

    До коментар #9 от "1234":

    Чудиш се защо Тесла 10 години е без печалба, а не фалирала, но въпреки това акциите се вдигат. Просто гледаш от грешна гледна точка. На борсата печалбата не от първостепенно значение, а развитието и визията за бъдещето. Няма друга автомобилна фирма, която на всеки две години да удвоява производството и продажбите си. Всички останали предвиждат свиване на производството през следващите години, затваряне на фабрики и уволняване на работници. Само Тесла строи нови заводи, вече по два на година и наема десетки хиляди нови работници. Още ли се чудиш къде се инвестират печалбите? Тесла ще стане "обикновенна фирма", когато спре бурния растеж на продажбите и няма накъде повече да се развива. Тогава вече печалбите ще бъдат огромни, а цената на акциите ще спре да расте. .

    Коментиран от #30

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Peugoet

    1 1 Отговор
    Същата като моето Пежо 308sw

    Коментиран от #31

  • 27 Гост

    2 5 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Кога ще е това "скоро" бе експерте? От 3 години викате скоро скоро, ама то все на 5% пазар си седите.
  • 28 Гост

    0 6 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Ти колко купи? Колко спечели? Нищо ли? Шо така?
  • 29 Русенец

    3 6 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Рисуваха сайбъра много по-добре от реалния шит. Тесла показа недоразумението и всички се чудят още как може да се опитват да пласират вагон с колела за пикап/

    Коментиран от #35, #36

  • 30 Гост

    3 5 Отговор

    До коментар #24 от "Ключа е в развитието":

    А форд как са били в началото? не са ли удвоявали и те в първите години? чувал ли си за модел т? знаеш ли какво е направил?

    Коментиран от #32

  • 31 Оня с коня

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "Peugoet":

    Хахах Пежото автомобил ли е бе бацка? Кажи ми честна пионерска сериозен ли си с таз мисъл че имаш автомобил а не една френска бичкия?Щото аз ни съм чувал французите да правят коли освен ..м... хайде да не бъда толкова вулгарен че нема да ми излезе коментарчето ти сам ке се сетиш какво правят само французите.
  • 32 Е така де

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Не случайно сравняват Тесла и Форд в началото. И двете ще останат в историята. Едните за развитието на автомобилите с ДВГ, а другите за развитието на електромобилите. И двете фирми са заложили на масово производство на ниски цени. Ако сега ти се струва, че Тесла правят некачествени автомобили, поинтересувай се за първите автомобили на Ford. И ако ford е удвоявало производството през първите години, то е било защото е бил първия и не е имал абсолютно никаква конкуренция, което въобще не е валидно за Тесла. Всички автомобилни производители са изпитали на собствен гръб трудностите с продажбите на електромобили.

    Коментиран от #34

  • 33 Разбирача

    2 1 Отговор
    Американския Форд е марка няма нищо общо с европейския.Европейския е пълно дърво и каруца абе нема база сравнение.Имал съм и Фокус и Мондео мога да споделя много опит сега ми остана алергията от марката само.
  • 34 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "Е така де":

    Не е вярно , че Форд е удвоявал продажбите , не слушай глупости на петролофили ! Модел Т е пуснат 1908 и е сглобяван без конвейр цели 5 години до 1913 , когато се появява конвейра и това е единствения бум в производството , преди това и след това произведените бройки годишно са практически еднакви до 1927 когато голямата депресия почти спира производството на всички автомобили ! Другото са петролофилски мечти !
  • 35 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Русенец":

    Ама разбира се , че се чудят , ама как да изпълнят по-бързо поръчките от над 500 000 броя и то преди да е тръгнало производството , после отделно !! Ако не си чул новия завод в Тексас се строи именно за Сайбъртрък , иначе няма как да се произвеждат толкова бройки и най-вероятно няма да е единствения , щото само за Щатите се предвижда да стигне милион броя годишно !!
  • 36 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Русенец":

    А и още нещо да те светна , "недоразумението" е със всички шансове да стане основната патрулка в щатите , поне е показал най-добри резултати в тестовете от всички други модели ! Смятай само от там ще има по половин милиона годишно , за обикновените граждани отделно още два пъти по толкова !

    Коментиран от #37

  • 37 Русенец

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Ако с обещания се правеше баница, от мене сирене колкото балкана.