Mazda 6e дебютира в Европа с пробег от 555 километра

10 Януари, 2025 13:17 3 475 16

  • mazda-
  • 6e-
  • mazda 6

Дизайнът е подобен на китайския му аналог

Mazda 6e дебютира в Европа с пробег от 555 километра - 1

Mazda представи 6e - стилен електрически седан, който е готов да се изправи срещу Tesla Model 3. Базиран на китайския EZ-6, 6e се отличава с елегантен дизайн с плавна линия на покрива и отличителна решетка с LED рамка, която свети, за да показва заряда на батерията.

Mazda 6e дебютира в Европа с пробег от 555 километра

Ще се предлагат два варианта на батерията: 68,8 kWh, предлагаща пробег до 480 километра, и по-голям 80 kWh пакет, увеличаващ пробега до 555 километра. С разположението на задвижването на задните колела 6e развива 255 к.с. с по-малката батерия и 241 к.с. с по-голямата, в резултат на което времето от 0 до 100 километра в час е съответно 7,6 секунди и 7,8 секунди.

Mazda 6e дебютира в Европа с пробег от 555 километра

Интериорът дава приоритет на първокласното усещане с ориентиран към водача кокпит, включващ 10,2-инчов цифров инструментален панел и 14,6-инчов централен сензорен екран. Характерният за Mazda фокус върху изработката и ангажираността на водача е очевиден навсякъде.

6e ще се появи на европейските пазари през втората половина на 2025 г., като продажбите във Великобритания ще започнат в началото на следващата година.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    22 2 Отговор
    Мазда бяха едни от малкото, които държаха на 2.5 атмосферен супер здрав и хубав двигател. Сега... и те извращения!
    Карам точно такава 6-ца с 2.5 мотор и съм повече от доволен.

    Коментиран от #3, #4

  • 2 тъй шъй

    10 4 Отговор
    Дано да върви с няколко плетени шапки в жабката, защото гледам, че това е тазгодишната мода- зад ТИР на магистралата с дебела шапка, защото трябва да се пести и от отопление. Въобще това са шофьори с грижа за екологията. Добре е да направят шапки с реотани за подобрен комфорт. Лоша зима хвана- рекордни студове от 10 години, често пада под нулата, даже. Идват и нови снегове. То нали това беше китайска Мазда.
  • 3 така да се каже

    11 4 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    хайде и аз да се похваля. Имам Камри хибрид с 2.5 мотор и съм още по-доволен. На цената на Мазда 6 имаш много по-пъргав автомобил с разход в града след загрявана-до 5л. Магистрала около 6, второстепенен път 4л. Средно-6. А как вози.

    Коментиран от #5, #10, #11, #12

  • 4 е4р5т6ъ7у8йи

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Тук Мазда НЯМА- това е 100% китаец...

    В Китай Мазда дълги години вече се прави в заводите на Changan, но поне бяха японски разработки просто произведени в местен завод за икономия... Сега е по-зле- японците само са нарисували дизайна, а всичко друго го взимат наготово от китайците... По същество в тая Мазда няма и едно японско технологично решение- буквално си плащат на китайците да им произведат кола с тяхното лого...
  • 5 Нищо работа

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "така да се каже":

    Ей, тия пари за нищо ги нямате. Освен, ако от Тойота не правят по 20000лв отстъпки. Защото Мазда 6 Такуми - 77000лв, Тойота Камри Луксури 96000лв. Никаква разлика в цената.

    Коментиран от #9

  • 6 БОЛЯРИН

    8 4 Отговор
    Магьосници ! Адмирации ... Няма по-добри от японците в автомобилостроенето - и не само !!!
  • 7 ДЯДО МРАЗ

    8 2 Отговор
    Тия японци не се засрамиха ... Отново икономически шпионажа - пак са копирали ЛАДА ! 😂🤣😅😂🤣😅😇
  • 8 А50

    3 0 Отговор
    Сигурно е така, но ако кара след камион по нанадолнище
  • 9 така да се каже

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Нищо работа":

    Преди 4 години, 2-ро ниво Камри беше 59х.с тежък пазарлък. Тогава аналогична Мазда 6 беше повече. Та си правим сметките много точно. Сега може би има малка разлика, защото фейслифта на Камри го водят нов модел.
  • 10 Петър

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "така да се каже":

    В САЩ Маздата е по-евтина от Тойотата. В БГ Мазда е космически пари. Иначе Камрито е кораб доста повече място има от 6цата и возията е мека. Мазда 6 обаче е направена да я караш а не да се возиш има по-спортно окачване и интериор както и управлението е много директно.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Куку

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "така да се каже":

    Няма как да е по пъргава от Маздата като е 300-400 кила по тежка тойотата хибрида...то данните като видиш от 0 до 100 =8.4 и 180 макс скорост....като е празна батерията а то градско е постоянно така тойота гори над 10 бенз и отделно с това измислено CVT е на яки обороти като скутер....

    Коментиран от #13

  • 13 така да се каже

    1 3 Отговор

    До коментар #12 от "Куку":

    Мило му става на човек, когато някой отстрани му каже истината. И в няколко стегнати изречения ти обясни, колко не си наясно с живота, който водиш. Браво, сега се замислих колко съм бил объркан. Благодаря за тотално неадекватните твърдения, но все пак оценявам загрижеността.
    Доколкото си спомням няма никаква разлика в теглото на Мазда 6 и Камри хибрид 1600кг. Камо ли 300-400кг. Батерията тежи 48 кг. Празна, пълна батерия, потресаващо неразбиране. Но гвоздея на измишльотините е че имa CVT, няма CVT.Трета неистина. Ми като си тръгнал да даваш акъл, поне едно, едничко нещо напиши вярно. Срамна работа.

    Коментиран от #14

  • 14 Щайга

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "така да се каже":

    Tойотката е CVT кутия баце ,има имитиращи предавките ти явно не си забелязал... и да доста по тежка е от другите японски.. в тоя клас ( то хибрида не е само батерията да тежи...)и е грозничка със скучен дизайн особено с тия малките джантички като рисунка на малчуганите .като вози е по мека нали не е спортно ориентирана а е за чичаци....

    Коментиран от #15

  • 15 Хахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Щайга":

    Имитиращи предавки в Тойота хибрид, хахаха. Е, има това извращение при Хонда. Чул оттук, оттам и дава акъл. Амо то книжка няма, камо ли кола.

    Коментиран от #16

  • 16 Тъпогьончо

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Хахаха":

    Хибридната задвижваща система прави от Camry един доста пъргъв престижен седан, като ускорението от място до 100 км/ч отнема 8.3 секунди. Автомобилът използва нова вариаторна скоростна кутия, която позволява на водача да „превключва“ предавките през скоростния лост, като по този начин имитира работата на стандартна 6-степенна автоматична трансмисия.