Mazda представи 6e - стилен електрически седан, който е готов да се изправи срещу Tesla Model 3. Базиран на китайския EZ-6, 6e се отличава с елегантен дизайн с плавна линия на покрива и отличителна решетка с LED рамка, която свети, за да показва заряда на батерията.

Ще се предлагат два варианта на батерията: 68,8 kWh, предлагаща пробег до 480 километра, и по-голям 80 kWh пакет, увеличаващ пробега до 555 километра. С разположението на задвижването на задните колела 6e развива 255 к.с. с по-малката батерия и 241 к.с. с по-голямата, в резултат на което времето от 0 до 100 километра в час е съответно 7,6 секунди и 7,8 секунди.

Интериорът дава приоритет на първокласното усещане с ориентиран към водача кокпит, включващ 10,2-инчов цифров инструментален панел и 14,6-инчов централен сензорен екран. Характерният за Mazda фокус върху изработката и ангажираността на водача е очевиден навсякъде.
6e ще се появи на европейските пазари през втората половина на 2025 г., като продажбите във Великобритания ще започнат в началото на следващата година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Директора
Карам точно такава 6-ца с 2.5 мотор и съм повече от доволен.
Коментиран от #3, #4
13:41 10.01.2025
2 тъй шъй
15:08 10.01.2025
3 така да се каже
До коментар #1 от "Директора":
хайде и аз да се похваля. Имам Камри хибрид с 2.5 мотор и съм още по-доволен. На цената на Мазда 6 имаш много по-пъргав автомобил с разход в града след загрявана-до 5л. Магистрала около 6, второстепенен път 4л. Средно-6. А как вози.Коментиран от #5, #10, #11, #12
15:26 10.01.2025
4 е4р5т6ъ7у8йи
До коментар #1 от "Директора":
Тук Мазда НЯМА- това е 100% китаец...В Китай Мазда дълги години вече се прави в заводите на Changan, но поне бяха японски разработки просто произведени в местен завод за икономия... Сега е по-зле- японците само са нарисували дизайна, а всичко друго го взимат наготово от китайците... По същество в тая Мазда няма и едно японско технологично решение- буквално си плащат на китайците да им произведат кола с тяхното лого...
15:39 10.01.2025
5 Нищо работа
До коментар #3 от "така да се каже":
Ей, тия пари за нищо ги нямате. Освен, ако от Тойота не правят по 20000лв отстъпки. Защото Мазда 6 Такуми - 77000лв, Тойота Камри Луксури 96000лв. Никаква разлика в цената.Коментиран от #9
15:43 10.01.2025
6 БОЛЯРИН
16:13 10.01.2025
7 ДЯДО МРАЗ
16:21 10.01.2025
8 А50
17:07 10.01.2025
9 така да се каже
До коментар #5 от "Нищо работа":
Преди 4 години, 2-ро ниво Камри беше 59х.с тежък пазарлък. Тогава аналогична Мазда 6 беше повече. Та си правим сметките много точно. Сега може би има малка разлика, защото фейслифта на Камри го водят нов модел.21:02 10.01.2025
10 Петър
До коментар #3 от "така да се каже":
В САЩ Маздата е по-евтина от Тойотата. В БГ Мазда е космически пари. Иначе Камрито е кораб доста повече място има от 6цата и возията е мека. Мазда 6 обаче е направена да я караш а не да се возиш има по-спортно окачване и интериор както и управлението е много директно.21:06 10.01.2025
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Куку
До коментар #3 от "така да се каже":
Няма как да е по пъргава от Маздата като е 300-400 кила по тежка тойотата хибрида...то данните като видиш от 0 до 100 =8.4 и 180 макс скорост....като е празна батерията а то градско е постоянно така тойота гори над 10 бенз и отделно с това измислено CVT е на яки обороти като скутер....Коментиран от #13
08:52 11.01.2025
13 така да се каже
До коментар #12 от "Куку":
Мило му става на човек, когато някой отстрани му каже истината. И в няколко стегнати изречения ти обясни, колко не си наясно с живота, който водиш. Браво, сега се замислих колко съм бил объркан. Благодаря за тотално неадекватните твърдения, но все пак оценявам загрижеността.Доколкото си спомням няма никаква разлика в теглото на Мазда 6 и Камри хибрид 1600кг. Камо ли 300-400кг. Батерията тежи 48 кг. Празна, пълна батерия, потресаващо неразбиране. Но гвоздея на измишльотините е че имa CVT, няма CVT.Трета неистина. Ми като си тръгнал да даваш акъл, поне едно, едничко нещо напиши вярно. Срамна работа.
Коментиран от #14
13:06 11.01.2025
14 Щайга
До коментар #13 от "така да се каже":
Tойотката е CVT кутия баце ,има имитиращи предавките ти явно не си забелязал... и да доста по тежка е от другите японски.. в тоя клас ( то хибрида не е само батерията да тежи...)и е грозничка със скучен дизайн особено с тия малките джантички като рисунка на малчуганите .като вози е по мека нали не е спортно ориентирана а е за чичаци....Коментиран от #15
14:52 11.01.2025
15 Хахаха
До коментар #14 от "Щайга":
Имитиращи предавки в Тойота хибрид, хахаха. Е, има това извращение при Хонда. Чул оттук, оттам и дава акъл. Амо то книжка няма, камо ли кола.Коментиран от #16
18:09 11.01.2025
16 Тъпогьончо
До коментар #15 от "Хахаха":
Хибридната задвижваща система прави от Camry един доста пъргъв престижен седан, като ускорението от място до 100 км/ч отнема 8.3 секунди. Автомобилът използва нова вариаторна скоростна кутия, която позволява на водача да „превключва“ предавките през скоростния лост, като по този начин имитира работата на стандартна 6-степенна автоматична трансмисия.20:54 11.01.2025