8 Януари, 2021 17:14 26 602 66

5 японски автомобила, които без проблем могат за изминат над 500 000 км

  • японски автомобили-
  • надеждност
5 японски автомобила, които без проблем могат за изминат над 500 000 км - 1

Автомобилни експерти от японското издание MacX съставиха един интересен списък с най-надеждните японски автомобили. Според специалистите тези автомобили са изключително издръжливи и могат без проблем да изминат повече от 500 хиляди километра.

Всички те са с бензинови двигатели, а от петте коли, три се произвеждат от концерна Toyota. По един представител имат Honda и Subaru. Става дума за последните поколения на моделите, но японците не уточняват с кой точно бензинов двигател са оборудвани тези, най-надеждни, азиатски коли. Ето и кои са те.

1. Lexus ES

2. Toyota Camry

3. Subaru Forester

4. Toyota Tundra

5. Honda Accord


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 59 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 джими

    127 13 Отговор
    те всички двигатели могат да минат 500 х.км. Различен е само броя на ремонтите

    Коментиран от #5

  • 2 еха

    61 25 Отговор
    Авторе, колите ок ама с какви двигатели са тез милионници??
    1.0 кубика? 5000 кубика? 4 цилиндъра ли? V8 ли? Бензин? Дизел???
  • 3 123

    67 23 Отговор
    Голяма новина. Всеки автомобил от този клас и нагоре, при правилна и редовна поддръжка могат да изкарат и доста повече от 500 000. Нищо, че повечето коментари ще твърдят, че само автомобилите от 90-те години са толкова здрави. Все пак на тези коментатори опита им с коли е от Горубляне, където са им продали 10 годишен автомобил на 150 000 км, за който ако се направи справка при поизводител се оказва, че е поне 4 пъти повече..

    Коментиран от #58, #66

  • 4 един от стадото

    18 13 Отговор
    само трета и пета си сменят местата и всичко е ОК
  • 5 така е

    22 47 Отговор

    До коментар #1 от "джими":

    Точно казано. Например при хонда имаме поне 5-6 пъти смяна на клапани и глави

    Коментиран от #29

  • 6 Емил

    41 11 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Всички те са с бензинови двигатели

    Да, 6 или 8-цилиндрови! Нека минат този пробег с 1,5 - 180 к.с.! Даунсаизингът е пълен кретенизъм!

    Коментиран от #48

  • 7 Грух Джуланов

    9 36 Отговор
    Видяхме какво стана със Субару Форестер на Милен Цветков. Бог да го прости!

    Коментиран от #55

  • 8 Санта Клаус

    39 6 Отговор
    Хонда Акорд-много добре :) Такава кола сега гледам в един друг сайт, за да си я купя. Не е кой знае какво-бензинова, 2010г., 155к.с.,швейцарка, ръчка, шибидах, джанти, суббуфер в багажника, без ръжди. Не ми достигат около 70лв от обявената цена, която е 14 999лв. Ще трябва да импровизирам. :)

    Коментиран от #12, #17, #18, #21, #34

  • 9 Здрасти

    13 56 Отговор
    Хонда изобщо не става. Постоянни проблеми.

    Коментиран от #49

  • 10 вервей авторе

    7 50 Отговор
    500 000 никоя няма шанс без да се отваря мотор.

    За сегменти пък задължително.

    А като го отвориш за сегментите трябва да си много тъп да не смениш и други неща

    Коментиран от #30

  • 11 хаха

    28 27 Отговор
    Ето и още една по-достоверна класация

    1. Лада Веста
    2. Уаз Буханка
    3. Лада Приора
    4. Волга
    5. Мерцедес
  • 12 Питерс

    19 22 Отговор

    До коментар #8 от "Санта Клаус":

    По-добре се огледай за някоя Хюдай Соната, ако искаш безпроблемна кола.
  • 13 Бакшиша

    25 5 Отговор
    Те всички си минават 500 хил. Моята е на КИА на 850 000 карам само градско в софия взимам 1.20 на километър

    Коментиран от #56

  • 14 Али Реза Текин

    17 10 Отговор
    Хонда е много добър автомобил. Има широк просвет и голям клиренс.Двигателя е с добър въртящ момент и се отличава с голяма пъргавина на ниски обороти.При големите губи центровка особено в завои с ясно изразена центробежна сила.Създава проблем с датчика на Хоуп.Внимавайте!!!

    Коментиран от #52

  • 15 Лада Веста Крос

    15 3 Отговор
    За да мине една кола тия километри има и много други фактори - в какви условия се кара и къде, какъв пробег се изиминава на ден, поддържа ли се както е написал производителя поне и т.н. Повечето коли по принцип трудно издържат такъв пробег заради най вече собствениците им! Те и Жигулите уж били калпави че минавали само 100к км с масло М10Д...
  • 16 Инж. Ганев

    13 35 Отговор
    А ако вземат и сложат модели с дизелови двигатели, какво ще стане? Първо, сигурно няма да са 5 модела, а 155! И второ, километрите сигурно ще стигнат 750 000!
    О, грешка, то били японски само! Е, там дизела не им е силната страна! Май някой пак търси конфронтация между феновете....
  • 17 един от стадото

    11 7 Отговор

    До коментар #8 от "Санта Клаус":

    100лева давам без да ги връщаш, пък някой ден ще черпиш едно голямо без лед. Предполагам е някой Акорд. Вземай, благодарностите после

    Коментиран от #22

  • 18 БатП

    17 2 Отговор

    До коментар #8 от "Санта Клаус":

    На бас за 30 лева, че ако му звъннеш и кажеш да свали 100, ще се съгласи. Така тъкмо ще ти останат 30 и за нашия бас ;)

    Коментиран от #24

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Реалист

    17 8 Отговор
    Субару Форестър ли? Ко речи
  • 21 Инж. Ганев

    37 14 Отговор

    До коментар #8 от "Санта Клаус":

    Сумата от 15 000 за 10 годишна кола не е ли, мааалко надута! Пък било то и Хонда! Това, заедно с прехвърляне, регистрация и обслужване, ще дойде 16 500, което си е 50% от нов хечбек, и последващ лизинг за 300 лева! Какви са тия цени, бе! Лудница!

    Коментиран от #23, #31, #64

  • 22 Санта Клаус

    9 0 Отговор

    До коментар #17 от "един от стадото":

    Жив и здрав бъди.
  • 23 Санта Клаус

    12 3 Отговор

    До коментар #21 от "Инж. Ганев":

    Ще го "заплаша" продавача, че няма да види коледни подаръци 3 години. :) Да, цената е....пораздута, но гледах всичките Хонди Акорд, в тази година и с бензинови двигатели от 155 до 201к.с,продаващи се в момента в България и горе-долу така стоят нещата. Имам още малко време да реша дали ще взема Хонда, или един Леон, 2014г.бензинов, с ремък вместо верига. Не стигат парите за повече, криза.

    Коментиран от #26

  • 24 Санта Клаус

    6 3 Отговор

    До коментар #18 от "БатП":

    Добре де, да спечелиш от мен пари е равносилно да спечелиш Евроджакпот. :) Продават тук наблизо Хондата - в Ахелой, Бургаско.
  • 25 оня с коня

    23 0 Отговор
    Непрекъснато четем за Коли изминали Не 500 хил.,а Милион и Кусур километри.А условията за дългия Пробег са известни до болка:Приоритетно каране по Дълги Маршрути/а не до близката Бакалия/,Качество на употребяваните Гориво и Масла,Подмяна на изхабените части с Маркови,Състоянието на Пътищата по които се кара Колата,Стилът на каране на Водача,Ограничение на Ползването на Колата в Сняг и при Ниски температури и т.н.
  • 26 един от стадото

    21 2 Отговор

    До коментар #23 от "Санта Клаус":

    вярно, няма как да видиш разликата между Леона и Хондата щото не си карал и двете. За ремонтите няма да ти казвам. Само две неща при първа среща с тях. Хонда Акорд 2000кб. Ви-тек. След 3000об. си като на турбо. Колата откача. На завои спи. Двойнораменно предно окачване като кола за 100 000. Ще бие Леона/фауве/ за същите пари, подобна мощност в завои и на права. За последващи ремонти не ми се говори. Нещата са принципни с тези модели и доказани. Зависи само от конкретните коли и от теб..

    Коментиран от #37

  • 27 Да бе да

    14 15 Отговор
    Никой автомобил от новите няма шанс да мине 500 000км! От старите (до 2000г) да, но новите няма шанс!

    Коментиран от #50

  • 28 Ироничен

    20 1 Отговор
    Всяка прилична кола може да ги мине. Само че почнаха да произвеждат и неприлични.
  • 29 Японеца

    21 2 Отговор

    До коментар #5 от "така е":

    Италианките без смяна на масло са такива коли независимо от марката!
    В Италия само се долива!
  • 30 Бенве

    9 0 Отговор

    До коментар #10 от "вервей авторе":

    Това за немските премиуми говориш! Или за малолитражките на ваг?
  • 31 Хонда Акорд

    14 7 Отговор

    До коментар #21 от "Инж. Ганев":

    Такива цени държи Акорд и Леджънд! Прави си изводите сам! 10г.кола от 15 до 22000! Взимай си бмв, пасат, ауди, те са по евтини!

    Коментиран от #38

  • 32 Хонда боклук

    8 23 Отговор
    Хонда акорд понеже е много хубава за това не се продава в Европа.

    жокер - не е отговоря нито на еко нито да безопасност
  • 33 Порно

    10 1 Отговор
    Като си спомня какви пари правех навремето от сегменти за Лада и полско фиатче . Сладка работа. С предната кола - Пежо 308 дизел , минах 320 000 км , без да пипам двигател , без да губи мощност. Стискайте ми палци и новата Мазда да издържи толкова.
  • 34 Иво

    17 3 Отговор

    До коментар #8 от "Санта Клаус":

    И аз ще купувам на пролет, с бюджет 20- 24.Тези хонди и на мен ми се струват неоправдано високи цени.Вече са на 11г. Имал съм само японски последните 15 г. И друго не ми се взема
  • 35 гост колл

    3 24 Отговор
    Не че нещо ама карах лансър от япония 4 години, няма лошо ама няма нищо общо с тази кочина с която я смених "Алди" му казват К7, нямат стигане германците" тея японски кензефи не стават"!!!!
  • 36 АВЕ ТО ИМА ЛАДИ

    6 7 Отговор
    КОИТО СА ИЗМИНАЛИ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ТЕЗИ КИЛОМЕТРИ....ТАКА ЧЕЕЕ...
  • 37 Инж. Ганев

    6 4 Отговор

    До коментар #26 от "един от стадото":

    Ако ти се занимава, влез във форума на Хонда. Там един пич беше сменил Акорд със чисто нов Голф 7, 1.5 TSI.
    Човека доста обстойно описваше плюсовете и минусите на 2 коли! Ще се изненадаш какво е написал за Голф, при факта че слиза от Акорд!

    Коментиран от #39

  • 38 Инж. Ганев

    15 3 Отговор

    До коментар #31 от "Хонда Акорд":

    Аз изводите колега съм си ги направил! За 10-12 годишен автомобил 20 000 лева? Не, благодаря! По добре нов! Дреме ми какъв е стария! Бил Акорд, бил Леджънт, нам кво си! Да бе, за мен е 10 годишен овехтял автомобил на ( може би ) 200 000 километра! Друго не ми трябва да знам!
  • 39 един от стадото

    11 5 Отговор

    До коментар #37 от "Инж. Ганев":

    във форума на Хонда съм редовен посетител с друг ник, и не е коректен тоя ''пич''. Що не сравни новия Голф с нова Акура, ами се хванал със старата Хонда, която въпреки всичко му опонира по много неща. А аз сравнявах що годе идентични автомобили по години, цени мощност и качества, които колегата по- горе си е набелязал. Примерът ти е неудачен. И хайде купи нещо ново за 20 бона и ела след десет години да ги мерим с Акурата ми, която вече ще е 20се годишна. Не те виждам никъде..Бабата ще те дере където те срещне

    Коментиран от #40

  • 40 Инж. Ганев

    8 3 Отговор

    До коментар #39 от "един от стадото":

    Или аз не съм се изразил правилно, или ти не ме разбра добре, може би и двете! Тезата ми е, че по добре нов хечбек, отколкото стар Акорд за 20 000 лева! Примера с Голфа е просто пример, така дойде, защото обсъждахме Акорд, а и ти говореше за пътно поведение и други предимства на Акорда. Голфа не е добър пример, защото струва със 30 000 лева повече от стар Акорд! Но виж, една нова Киа Сийд, за 33 000 лева, или Меган или Корола, е доста по добра инвестиция от Акорд за 20 000 лева! Със вноска от 20 000, ти остава лизинг с около 250 лева вноска, което е смешна сума в днешно време! Просто, съвременното автомобилостроене се е развило значително! И предимството на старите 'лъвове', какъвто неизменно е Акорд, е вече в килера! Колко ще изкарат новите? На кой му пука? Колкото, толкова, но 10 години със сигурност!

    Коментиран от #41, #43, #45

  • 41 един от стадото

    8 1 Отговор

    До коментар #40 от "Инж. Ганев":

    явно става диалог с теб. Правя ти евала, че си коректен и донякъде прав, рядко срещано явление в нашето време..

    Коментиран от #42

  • 42 Инж. Ганев

    11 2 Отговор

    До коментар #41 от "един от стадото":

    👍 Това е така, заради годините, опита и мирогледа, може би. Много автомобили са минали през ръцете ми, включително и 4 източни! Мисля че познавам и предимствата и недостатъците на двете школи! И съм разбрал едно, от новото по хубаво няма! Цените на 2 употреба са безумни, а качеството е илюзорно, предвид историята и мястото от където се купуват! Обслужването и застраховките са близки също! Човек трябва де се промени, особено ако е теглил кредит за автомобил 2 употреба. А ако си ги е събрал от доходи, то тогава е за бой, ако не си вземе нов!
  • 43 Иво

    7 2 Отговор

    До коментар #40 от "Инж. Ганев":

    Обективно мнение, напълно подкрепям!Имам Тойота вече стана на 11г , купих я на 4,5 (беше още в гаранция). Мн.съм доволен но вече трябва да и се правят доста неща съединител, окачване и др.Сега е на 150хил и на 11г. Е не е ли по добре да я разкарам и да купя пак 4-5 год.
  • 44 вики

    2 2 Отговор
    приятел търси хонда акорд 2008 г. с 2.2 литровия турбо - дизел 142 коня и 6 ст. лъчка....издържлив ли е този акорд 2.2 тд 2008 година? ???
  • 45 Бои

    11 4 Отговор

    До коментар #40 от "Инж. Ганев":

    Това лято си купих Акорд, 2005, нов внос от Дрезден, дизел, на 200 000..за 4000 лв. Вложих още 2000 за масла, гуми и тампони.Кефя и се непрекъснато..с толкова малко пари карам това японско чудо. АРИГАТО Соичиро!

    Коментиран от #53

  • 46 Гост

    3 19 Отговор
    Японски боклуци.
  • 47 qwerty

    4 2 Отговор
    само тундрата ще надживее собственикът си, тя и за това е направена дори на газ
  • 48 Емчо

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Емил":

    ........ще ги мине ако сипва масло от Германия и го сменя на 6000км и налива 100 октана Шел или Омв пак от Германия и знае как да кара правилно да пази мотора да стои в топъл гараж, ще ги мине и подмине
  • 49 Жабата

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Здрасти":

    Хахахахахахаха Хонда държи пари , това не ти е Дачия или Форд, ако си си купил боклук за 1/3 от реалната не ти е Хонда проблема..
  • 50 Та какво

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Да бе да":

    Каза за новите

  • 51 Андрей

    2 0 Отговор
    Google не знае такова Японско издание! Статията е изсмукана от пръста!

    Коментиран от #61

  • 52 перничанин

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Али Реза Текин":

    Датчика на ХОЛ.
  • 53 Инж. Ганев

    5 2 Отговор

    До коментар #45 от "Бои":

    Това го разбирам, и съм напълно съгласен! Втора употреба, за 4000 + 2000 за 'рециклиране', е ОК! Няма каско, няма жалене, само газ! Но, не е 10 годишна и 20 000 лева, нали! Това е втората употреба, на 10 до 15% макс от новите, но не и на 50% със неизменните разходи за каско и поддръжка! Дано ти издържат дълго турбото, дюзите и съединителя, че не е приятно да ремонтираш на цени 50% от стойността на колата!
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Тулупа

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Грух Джуланов":

    Много неуместно сравнение!!!!
  • 56 Чичо Коко

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Бакшиша":

    850к Х 1.20 , че ти си милионер ве брат 🙂

    Коментиран от #57

  • 57 Да бе

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Чичо Коко":

    Те половината са празни
  • 58 Yavor

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Lexus ES и Toyota Tundra от кой клас бяха?
  • 59 Уплашен

    4 1 Отговор
    Карам Мерцедес 190 на 900 000 км и много се притесних ,защото ми казаха , че на 1 500 000 км, ще разтегне веригата !

    Коментиран от #60

  • 60 Фермера

    2 2 Отговор

    До коментар #59 от "Уплашен":

    На такива прехвалени антики от 90 те, много хора си загубиха живота! То не е само да се движи ами и да спира и завива. За безопасност няма да коментирам....
  • 61 Ами той не знае още МНОГО

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Андрей":

    Работи ама тва не значи че ги НЯМА..... МАЛЕЙЙЙЙ МАЛЕ.......
  • 62 ГоЩо

    0 0 Отговор
    Немските,тепърва идват тук на подобни километри и изживяват втора младост!
  • 63 На рекламата човека с очилата прилича

    0 0 Отговор
    На Ковачки!!! Рекламира ли нещо ли за Изборите се Осветява!!!
  • 64 Торашко

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Инж. Ганев":

    Много си прав, преди 2,5 г. реших да взимам Мерцедес, е да ама като сметнах ,че 10 годишна бензинова кола ще ми излезне около 20 палки и айде в Шкода и чисто нова Октавия на метан за 35 палки.
  • 65 Леле

    1 1 Отговор
    В коментарите бълвате с акъл, що не си отворите по един сервиз или не почнете да работитв по своя марка кола, много акъл много нещо браво!
  • 66 сенко

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Когато Немците казват 2 години и 90.000 гаранция и ресурсът на двигателите им е най-много 150.000 хиляди .? ( това е в сертификациите на колите им не посочвам определена марка ). Когато шефът на BMW казва ,че са най печеливши от частите особено след гаранционният им период без да се притеснява - ако ти отърва купувай никой не те кара насила - Казваш "изкарват " и 500 хиляди сигурно ще е събитие на моя Мерцедес веригата трябваше да сменя на 130 хиляди защото " изтрака " направляващите втулки са заминали и прехвърлил един зъб. ( километрите са реални не с превъртян километри в специализираният сервиз е проверен преди покупката ).