7 Март, 2021 10:30 8 424 26

Пускат в продажба двуместен триколесен електромобил с автономен пробег 1 600 км

  • aperta-
  • електромобил

Триколката с футуристичен дизайн е оборудвана със слънчеви панели и батерия

Пускат в продажба двуместен триколесен електромобил с автономен пробег 1 600 км - 1

Американската компания Aptera планира да започне масово производство на триколесен електрически автомобил, наречен Paradigm, като това ще стане още до края на тази година. Според Robb Report стартъпът от Сан Диего вече е събрал над 7 хиляди предварителни поръчки за новия продукт, като Aptera успя да спечели около 250 000 долара от тях.

Компанията също така успява да получи частни инвестиции в размер на 4 милиона долара. Aptera работи върху двуместния електрически автомобил с три колела от 2007 година. Първоначално плановете на американците бяха да разработят хибридна кола от композитни материали, но впоследствие се измениха.

Пускат в продажба двуместен триколесен електромобил с автономен пробег 1 600 км

Очаква се Paradigm да излезе в две версии. Пробегът на електрическия автомобил от най-висок клас ще бъде 1 600 километра. Инженерите планират да постигнат такива показатели с помощта на 100-киловата батерия и вградени слънчеви панели.

Пускат в продажба двуместен триколесен електромобил с автономен пробег 1 600 км

Иновацията ще получи футуристичен дизайн в стила на едноименната концепция, който беше представен в края на миналата година. Известният американски инженер Санди Мънро вече обърна внимание на амбициозния проект Aptera. По думите му той е готов да окаже цялата необходима помощ за този електромобил.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Това е

    14 9 Отговор
    Автомобил...???

    Коментиран от #7, #12

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ИВАН

    27 3 Отговор
    Икономия от челно съпротивление и от триене на гуми - 3, вместо 4, дозареждане от слънцето ... американците, не са традиционно икономичен народ, но тази кола изглежда пестелива .... е, за сметка на по малка стабилност

    Коментиран от #14

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Шоп

    15 6 Отговор
    Това возило след 12 юли ще може ли да се кара в София?!
    Ще мине ли ГТП, защото разбрахме, че Бойко Рановски ще прави нови ЕКО-категории, многократно надхвърлящи Европейският стандарт Евро 6?!!!
    Какво мислите по въпроса?

    Коментиран от #15, #19, #21

  • 6 тарикату

    4 5 Отговор
    тоя да не ми опитва бтонята на голфу, че ше я закъса
  • 7 Рено ентусиаст

    14 2 Отговор

    До коментар #1 от "Това е":

    А триколката на Бенз какво е чото ако не е автомонил начи немците не са първите.(Те и без това не са първите тъй като французите са имали парни коли преди това).
  • 8 койчо

    13 5 Отговор
    Това ,,нещо" две,три български индийчета ще го понесат в тъмното до близките храсти,ще го разколачат и отнесат в Белкантото за нула време.
  • 9 Tодор

    16 2 Отговор
    Как ли ще минава през канала на преглед?!

    Коментиран от #17

  • 10 Bigbulgarianbos

    11 4 Отговор
    А ето я пак , машинката за подстригване
  • 11 Зипо

    0 2 Отговор
    от 8:50 мин. навлиза във велолентата, глоба няма ли?
  • 12 Това е много повече автомобил

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Това е":

    Отколкото ракетата на алуминиеви колела в съседната статия.
  • 13 9999

    13 3 Отговор
    Хората за това са богати защото не робуват на стереотипи.
    Дреме им колко гуми са а дали е стабилно ще покаже
    бъдещето.Аз съм карал триколка и мога да кажа, че когато
    се кара разумно е стабилна.Важното в случая е разхода
    а за 100 киловата е около 20-30 лева за 1600км, което
    прави около 2 лева/100км за нашия стандарт а за щатите
    е без пари.
  • 14 ддд

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "ИВАН":

    тя за града бе не да ходиш на 1000 километра ако в града се карат само електрички а между градовете ако ще и 10 000 кубика дизели замръсяването ще отпадне
  • 15 яяя

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Шоп":

    мисля че пишеш пълни глупости
  • 16 Гост

    2 3 Отговор
    концептуален дизайн без бъдеще.
  • 17 турбо жигули

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Tодор":

    както минават мотоциклетите на канала
  • 18 Гошко

    4 0 Отговор
    Супер количка, бих си я купил и карал с кеф, само да ми падне...
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 инженер по ДВГ

    7 6 Отговор
    То едно време имаше такива КАЛИНКИ- на базата на двигател ЧЕЗЕ 350 кубика.... Това е същото, ама на ток. Половин кола- като БМВ изета например. Не е зле като за половин човек с половин заплата на половин ден, живеещ половин живот в половин държава. Ама не и за бял човек....
  • 21 един

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Шоп":

    не е вярно, Б.Рановски не прави нищо, което да не му се диктува, а то е, че трябва да се изравнят нашите стандарти с европейските.
    А тази кола не е кола, а МПС категория Л3, което не подлежи на новите еко-ограничения - също както са мотоциклети и камиони. Да не говорим, че е електричка, а не с ДВГ...
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Бай Шабан

    4 0 Отговор
    А моя Парадигм е само на сено и зоб. Дали ще му признаята ЕВРО7
  • 25 tttttt

    3 0 Отговор
    колко ли звезди ще му дадат на краш теста?

    Коментиран от #26

  • 26 Komapak

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "tttttt":

    Виждал съм и по-малки по пътищата на Германия. И аз си задодох същия въпрос и отговор не намирам.