Mitsubishi Pajero е един от най-известните всъдеходи в света и може да се похвали с над 3.2 милиона продажби от 1979 година, когато първото поколение влиза в производство. Новината за спиране на неговото производство не е тайна, но от компанията все още не бяха обявили кога точно ще се случи това.
Ето, че от марката вече съобщиха новината и последните 800 произведени бройки ще бъдат продадени в Австралия. Pajero Final Edition е лимитирана серия на всъдехода, при която едва ли ще забележите разлики със стандартните модели.
Нивата на оборудване са идентични с тези при стандартните модели, като екстрите се доплащат допълнително, а под капака можем да намерим познатия 3.2-литров дизелов агрегат на марката. Той разполага с мощност от 192 конски сили и максимален въртящ момент от 441 нютон метра, които се предават към четирите колела, посредством автоматична трансмисия с пет предавки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #5
10:33 15.05.2021
2 БАЙ Х@Й ‼
10:33 15.05.2021
3 БАЙ Х@Й ‼
10:34 15.05.2021
4 БАЙ Х@Й ‼
Коментиран от #9, #28, #32
10:36 15.05.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 БАЙ Х@Й ‼
Коментиран от #18
10:40 15.05.2021
7 jар
10:46 15.05.2021
8 БАЙ Х@Й ‼
Коментиран от #12
10:47 15.05.2021
9 антрашпиц
До коментар #4 от "БАЙ Х@Й ‼":
....безценно......10:59 15.05.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 БАЙ Х@Й ‼
Коментиран от #25
11:05 15.05.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Хoй бай
11:07 15.05.2021
14 11122
11:09 15.05.2021
15 Рено ентусиаст
Коментиран от #20
11:25 15.05.2021
16 Zavet 80g alb 2011g ostava na 96 ot zave
Коментиран от #17
11:28 15.05.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Boxer 3.0
До коментар #6 от "БАЙ Х@Й ‼":
Именно! Преди на 1500 кг автомобил слагаха двигател с 1500 см3. Сега на 2000 кг слагат 1000 см3!За качването на Шипка, турбинката ще помага, но при спускането? На втора предавка няма да има спирачният ефект. На първа, по нанадолнището с 6500 об/мин?
Или двигателя или спирачките ще дадат фира след наколко такива натоварвания!
Коментиран от #22
11:38 15.05.2021
19 Гост
11:45 15.05.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Рено ентусиаст
До коментар #20 от "dex":
Чудя се само кога ще забранят японските барутници да срат в околната средаКоментиран от #23
12:09 15.05.2021
22 БАЙ Х@Й ‼
До коментар #18 от "Boxer 3.0":
Слагането на минуси явно по някога показва незнанието и неразбирането по темата на слагащите ги 👍👍👍 хубав ден колега 👍12:24 15.05.2021
23 Р.Овч.
До коментар #21 от "Рено ентусиаст":
Преди това ще изчезнат недоразуменията с жански, полов орган на капака...12:25 15.05.2021
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 гост
До коментар #4 от "БАЙ Х@Й ‼":
Паджеро вече ще са прави на базата на Нисан Патрол !! Много ясно , че няма смисъл марка , която е собственост на Нисан да поддържа собствена платформа !! На всичкото отгоре платформата на Патрол е много по-добра !!13:07 15.05.2021
29 qwerty
Коментиран от #30
17:18 15.05.2021
30 П.Цанов
До коментар #29 от "qwerty":
Колега не прави тази грешка. Брат ми си взе Паджеро 4 3.2 2017г. къса база ръчна кутия. Толкова объркана машина не съм карал. Първо няма адекватни спирачки. Задните накладки и дискове заминават за нула време. Окачването отзад е прекалено меко и те хваща морска болест по завоите. Колесната база му е прекалено къса и в дадени моменти влиза в неустойчивост. Двигателя е тежък и извън пътя бие човки. Задната врата тропа все едно орки бият с брадви да влязат в купето. Таблото скърца и пъшка от поне пет места. Централната конзола при слънчево време не се разчита написаното. За да свериш часовника трябва да си супер хакер. От салона с определени дрехи при слизане бие ток. Понякога при бързо превключване предавките не влизат и лоста ще ти строши ръката. Вратите се затварят странно. Или се блъскат или остават полузатворени. Механизма за отваряне на задната врата блокира от ръжда на 60.000км. Не добра защита от корозия . Хубавите неща са че върви прилично. Страхотна раздатъчна кутия даваща добра проходимост и каране на 4х4 с бърза скорост. Маневрена в града и гората. Добра видимост напред заради късия и гърбав преден капак. Възможност за монтиране на 35" колела без да се повдига окачването. Та това е..може би защото карям доста по хубав автомобил и затова П-4 не ми харесва. За сега 150.000км. пробег няма проблеми по двигател и ходова част.Коментиран от #31, #35
19:11 15.05.2021
31 6a13tt
До коментар #30 от "П.Цанов":
Всеки си има мнение. Паджерото си е доста просторен и комфортен джип, на прилична цена.Аз до скоро не знаех, че има и вариант с ръчна кутия. После разбрах, че се слага само на дизел за възможно най-бедните пазари, от сорта на Африка и Европа. Тоя вариант е бая мизерен, пестено е от всичко и няма как да очакваш нито адекватни спирачки, нито каквото и да е друго. Човек трябва да е доста тъп, или просто да му трябва МПС за ежедневие в гората, за да си купи това.
Двигателя няма значение колко е тежък, защото е разположен зад предната ос (на практика това е автомобил със средноразположен двигател).
Който търси П4, задължително V6 бензин - класически мотор без (почти) никви модерни гейски изгъзици, без проблем изкарва половин милион. Към него върви единствено автомат, отново класическа конструкция с хидротрансформатор и планетарни предавки. Джипката е здрава и безпроблемна, като същевременно е доста комфортна и евтина.
Коментиран от #33
21:12 15.05.2021
32 сектант
До коментар #4 от "БАЙ Х@Й ‼":
ми аз кът ви казвам че са здрави21:42 15.05.2021
33 П.Цанов
До коментар #31 от "6a13tt":
Явно само си чувал но не и притежавал този автомобил. Спирачките на всички са еднакви. И на 4ката задните спирачки се сдухват на всички модели. Да не говорим за автомата където спирането е основно на тях и е още по тежък. Дългия също люля много. В нашия нищо не е спестено освен напълно ненужни джендърекстри. Нарочно се търсеше ръгачка за да е по лек здрав и ремонтопригоден за офроуд. Другото е че дизела е с най голям въртящ момент. Иначе и аз мразя дисели. V-6 им е още по голям боклук. Човек трябва да е доста тъп за да мисли че това е луксозен джип или доста беден за да търси екстри в този леген. Паджеро 4 спрямо луксозните джипове а не СУВове е едно летящо кюфте.11:51 16.05.2021
34 0000
15:43 16.05.2021
35 qwerty
До коментар #30 от "П.Цанов":
Да започнем с това, което всяко дете го знае: Паджеро и спирачки е = на консуматив и смяната е малсимум на 30к км. късата база не може да се сравнява с дългата, супер селекта е “може би” нак-доброто конструирано някога и повечето потребители ще го подтвърдят. Това за задната врата е вярно и по е аз лично 5 пъти съм свалял корите при затворена врата за да я отключа. Пръска се с WD40 и се молиш са не се прецака, когато ти трябва, но има един пиниз: когато се отвори вратата да се натисне леко нагоре 😂. За вратите нещо има проблем с уплътненията. Ако човек е пракитен ще си всеме точно такова - среден разход 10.25 доказуем. ДО #33 дали е летящо кюфте не знам, но съм сигурен, че ако решил да отидеш някъде с Паджеро ти гарантирам, че ще го направиш. Това за тъпия и екстрите ще го подмина: ако караш офф в 35-40 см кал няма да ти трябва обдухване на седалките хахаах18:59 16.05.2021
36 жалко
09:31 17.05.2021